eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Комунальна власність
  • separator
  • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
  • separator
  • Вебінари щодо здійснення фінансово-господарської діяльності в умовах воєнного стану

Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану

25.03.2022 Вебінар "Організація фінансово-господарської діяльності в умовах воєнного стану"

Теми:

1. Соціально-правовий захист працівників з числа мобілізованих, резервістів, добровольців територіальної оборони. Особливості розрахунків з працівниками в умовах воєнного стану.

Спікер: Світлана ЛЕВИЦЬКА – д.е.н., професор Національного університету водного господарства та природокористування, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія».

2. Нововведення в системі оподаткування для підтримки вітчизняної економіки: єдиний страховий внесок, єдиний податок, ПДВ та ін.

Спікер: В.МИХАЛИШИНА - податковий консультант територіального відділення асоціації платників податків у Рівненській області.

Завантажити рекомендації

 

08.04.2022 Вебінар "Господарська діяльність в умовах воєнного стану"

Теми:

1. Окремі питання регулювання трудових відносин (прийом/звільнення, відпустки), безоплатне оприбуткування/передача товарно-матеріальних цінностей

Спікер: Світлана ЛЕВИЦЬКА – д.е.н., професор Національного університету водного господарства та природокористування, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

2. Нововведення в системі оподаткування суб’єктів державної та комунальної власності: оцінка використання реформ в умовах воєнного стану

Спікери: Ольга ЄГОРОВА – начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Рівненській області;

Оксана ЛЕЛЮХ – завідувач сектору адміністрування єдиного внеску Головного управління ДПС у Рівненській області.

Завантажити рекомендації

 

19.04.2022 Вебінар «Обліково-правове регулювання діяльності суб’єктів державного та комунального секторів (бюджетних установ) в умовах воєнного стану»

Теми:

1. Узагальнення облікових даних бюджетними установами на звітну дату: критерії оцінки/переоцінки активів; відображення операцій з основними засобами; облік гуманітарної допомоги, безоплатна передача/оприбуткування майна.

Спікер: Світлана Левицька – д.е.н., професор Національного університету водного господарства та природокористування, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія».

2. Об’єкти оподаткування для бюджетних установ в умовах податкової реформи: земельний податок, податки на доходи працівників.

Спікери: Оксана Лелюх – завідувачка сектору адміністрування єдиного внеску Головного управління ДПС у Рівненській області;

Олена Дімітрук – начальник управління податкового адміністрування юридичних осіб Головного управління ДПС у Рівненській області;

Олександр Панчук - заступник начальника відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб Головного управління ДПС у Рівненській області.

Завантажити рекомендації

 

12.07.2022 Вебінар "Організація фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств в умовах військового стану"

Теми:

1.

Основні зміни в обліку підприємницької діяльності: внутрішнє регулювання обліку, оцінка активів, реформація  фінансових результатів та ін.

 Людмила Волошин, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

2.

Організація праці працівників з урахуванням впливу зовнішніх факторів щодо їх діяльності: табелювання, відпустки, дистанційна робота

Світлана Левицька, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

3.

Системи оподаткування суб’єктів господарювання – юридичних осіб, особливості справляння ПДВ в умовах воєнного стану

Сергій Войно  - начальник відділу адміністрування ПДВ ГУ ДПС у Рівненській області

4.

Оподаткування доходів найманих працівників. Особливості обчислення єдиного соціального внеску

Ірина Ребекевша – головний державний інспектор сектору адміністрування єдиного внеску  ГУ ДПС у Рівненській області

5.

Дистанційна взаємодія платників податків з органами ДПС

Ірина Клинова, начальник управління електронних сервісів ГУ ДПС у Рівненській області

6.

Огляд актуальних змін та роз’яснень податкового, іншого регуляторного законодавства стосовно діяльності підприємств

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

Завантажити рекомендації

 

13.07.2022 Вебінар "Особливості відображення діяльності суб’єктів державного сектору (СДС), у т.ч. бюджетних установ, в умовах військового стану"

Теми:

1

Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового, іншого регуляторного законодавства

Ірина Матвійчук, начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області 

2

Узагальнення облікових даних для СДС (в т.ч. бюджетними установами) на звітну дату: трансформація оцінки, переоцінка активів; облік безоплатної передачі/оприбуткування

Світлана Левицька, д.е.н., професор НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

3.

Окремі питання регулювання трудових відносин:  табелювання, відпустки, дистанційна робота, кадрові зміни тощо

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

4.

Оподаткування доходів найманих працівників. Особливості обчислення єдиного соціального внеску

Ірина Ребекевша – головний державний інспектор сектору адміністрування єдиного внеску  ГУ ДПС у Рівненській області

5.

Дистанційна взаємодія платників податків з органами ДПС

Ірина Клинова, начальник управління електронних сервісів ГУ ДПС у Рівненській області

Завантажити рекомендації

 

10.11.2022 Вебінар «Регулювання фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств в умовах воєнного стану»

Теми:

1.Відображення основних змін податкового та трудового законодавства в обліку та фінансовій звітності комунальних підприємств

Спікер: Світлана Левицька – професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

2.Нововведення в системі оподаткування суб’єктів державної та комунальної власності: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах військового стану

2.1.Системи оподаткування суб’єктів господарювання. Особливості  справляння ПДВ в умовах воєнного стану

Спікер: Сергій Войно – начальник відділу адміністрування ПДВ ГУ ДПС у Рівненській області

2.2.Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів

Спікер: Тетяна Щебря – начальник відділу адміністрування рентних платежів, екологічного податку, місцевих податків і зборів юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області

2.3.Оподаткування доходів найманих працівників

Спікер: Лариса Кривохиж – заступник начальника управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області

2.4.Особливості обчислення єдиного соціального внеску

Спікер: Ірина Ребекевша – головний державний інспектор сектору адміністрування єдиного внеску  ГУ ДПС у Рівненській області

2.5.Актуальні питання обліку платників податків в органах ДПС. Застосування РРО в господарській діяльності та використання сервісів податкової служби

Спікер: Ірина Клинова – начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області

2.6.Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства. Комунікаційна податкова платформа (

Спікер: Тетяна Вакольчук – заступник начальника відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області 

Узагальнені рекомендації:

- зміни податкового законодавства;

- зміни трудового законодавства;

- показники 2022р., що розраховуються на підставі МЗП;

- звірка зі сплати податків;

- добровільне декларування;

- податкова знижка;

- відомості про власні доходи;

- продовження дії ЕЦП;

- офіційні інформаційні ресурси ДПС;

 

11.11.2022 Вебінар «Особливості діяльності бюджетних установ в умовах воєнного стану»

Теми:

1.Відображення основних змін податкового та трудового законодавства в обліку та фінансовій звітності бюджетних установ

Спікер: Світлана Левицька – професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

2.Об’єкти оподаткування для бюджетних установ в умовах податкової реформи: ПДФО, ЄСВ, земельний податок, податки на доходи працівників

2.1.Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства. Комунікаційна податкова платформа

Спікер: Ірина Матвійчук – начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області 

2.2.Особливості справляння ПДВ в умовах воєнного стану. Податкова звітність бюджетних установ

Спікер: Сергій Войно – начальник відділу адміністрування ПДВ ГУ ДПС у Рівненській області

2.3.Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів

Спікер: Тетяна Щебря – начальник відділу адміністрування рентних платежів, екологічного податку, місцевих податків і зборів юридичних осіб  ГУ ДПС у Рівненській області

2.4.Оподаткування доходів найманих працівників

Спікер: Лариса Кривохиж – заступник начальника управління оподаткування фізичних осіб

2.5.Особливості обчислення єдиного соціального внеску

Спікер: Ірина Ребекевша – головний державний інспектор сектору адміністрування єдиного внеску  ГУ ДПС у Рівненській області

2.6.Актуальні питання обліку платників податків в органах ДПС. Застосування РРО в господарській діяльності та використання сервісів податкової служби

Спікер: Ірина Клинова – начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області

 

28.03.2023 «Регулювання фінансово-господарської діяльності суб’єктів в умовах воєнного стану» (комунальні підприємства, заклади, установи)

Теми:

1.

Нововведення в системі оподаткування: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах воєнного стану

1.1.

Інформаційні джерела ДПС - на допомогу платникам податків (слайди 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

Начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Матвійчук

1.2.

Особливості  справляння ПДВ в умовах воєнного стану (слайди 1, 2, 3, 4, 5, 6)

В.о. начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Сергій Войно

1.3

Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів (слайди 1, 2, 3)

Начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку,  місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень ГУ ДПС у Рівненській області Тетяна Щебря

1.4.

Оподаткування доходів найманих працівників (слайди 1,2, 3, 4)

Начальник управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Людмила Кончук

1.5.

Особливості обчислення єдиного соціального внеску (презентація)

ГДІ сектору адміністрування єдиного внеску ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Ребекевша

1.6

Електронна взаємодія з податковими органами в умовах воєнного стану (презентація)

 

Начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Клинова

2.

Ефективність  відображення суб’єктами  законодавчих реформ

2.1.

Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

2.2.

Аналітичне  відображення в обліку та фінансовій звітності  реформ податкового та трудового законодавства

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

Частина 1

Частина 2

 

29.03.2023 «Регулювання фінансово-господарської діяльності суб’єктів в умовах воєнного стану» (бюджетні установи)

1.

Нововведення в системі оподаткування: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах воєнного стану

1.1.

Інформаційні джерела ДПС - на допомогу платникам податків (слайди 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

Начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Матвійчук

1.2.

Особливості  справляння ПДВ в умовах воєнного стану (слайди 1, 2, 3, 4, 5, 6)

В.о. начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Сергій Войно

1.3

Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів (слайди 1, 2, 3)

Начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку,  місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень ГУ ДПС у Рівненській області Тетяна Щебря

1.4.

Оподаткування доходів найманих працівників (слайди 1,2, 3, 4)

Начальник управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Людмила Кончук

1.5.

Особливості обчислення єдиного соціального внеску

ГДІ сектору адміністрування єдиного внеску ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Ребекевша

1.6

Електронна взаємодія з податковими органами в умовах воєнного стану

Начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Клинова

2.

Ефективність  відображення суб’єктами  законодавчих реформ

2.1.

Електронний документообіг в питаннях та відповідях

Олег Дячук,  директор  ТОВ - Аудиторська фірма «ІНФОСЕРВІС – АУДИТ»

2.2.

Аналітичне  відображення в обліку та фінансовій звітності  реформ податкового та трудового законодавства

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

Матеріали семінару

 

12.07.2023 «Нововведення в системі оподаткування: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах військового стану. Ефективність відображення суб’єктами законодавчих реформ»

Комунальні підприємства:

1.

Нововведення в системі оподаткування: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах військового стану

1.1.

Інформаційні джерела ДПС - на допомогу платникам податків (слайди 1, 2. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

Начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Матвійчук

1.2.

Особливості  справляння ПДВ в умовах воєнного стану (слайди 1, 2, 3)

В.о. начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Сергій Войно

1.3

Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів (слайди 1, 2)

Начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку,  місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень ГУ ДПС у Рівненській області Тетяна Щебря

1.4.

Особливості обчислення єдиного соціального внеску

ГДІ сектору адміністрування єдиного внеску ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Ребекевша

1.5

Електронна взаємодія з податковими органами в умовах воєнного стану (слайди)

Начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Клинова

2.

Ефективність  відображення суб’єктами  законодавчих реформ

2.1.

Оподаткування доходів найманих працівників, ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства (інформація)

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

2.2.

Аналітичне  відображення в обліку та фінансовій звітності  реформ податкового та трудового законодавства (інформація)

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

Комунальні заклади, установи, бюджетні установи

1.

Нововведення в системі оподаткування: оцінка імплементації законодавчих норм в умовах військового стану

1.1.

Інформаційні джерела ДПС - на допомогу платникам податків (слайди 1, 2. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

Начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Матвійчук

1.2.

Особливості  справляння ПДВ в умовах воєнного стану (слайди 1, 2, 3)

В.о. начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області Сергій Войно

1.3

Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів (слайди 1, 2)

Начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку,  місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень ГУ ДПС у Рівненській області Тетяна Щебря

1.4.

Оподаткування доходів найманих працівників (інформація)

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

1.5.

Особливості обчислення єдиного соціального внеску

ГДІ сектору адміністрування єдиного внеску ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Ребекевша

2.

Ефективність  відображення суб’єктами  законодавчих реформ

2.1.

Електронний документообіг (презентація)

Олег Дячук,  директор  ТОВ - Аудиторська фірма «ІНФОСЕРВІС – АУДИТ»

2.2.

Аналітичне  відображення в обліку та фінансовій звітності  реформ податкового та трудового законодавства (інформація)

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

21.11.2023 «Регулювання фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств,  бюджетних установ і організацій в умовах воєнного стану»

  1. Податкове законодавство з врахуванням змін, передбачених  Законом України від 30 червня 2023 року №3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Презентація 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

Спікер: Ірина Матвійчук – заступник начальника відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області.

  1. 1.1. Особливості справляння ПДВ в умовах воєнного стану. Зміни  до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (презентація)

Спікер: Ольга Єгорова – начальник управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Рівненській області

  1. 1.2. Особливості справляння рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів

Спікер: Тетяна Щебря – начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку,  місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень ГУ ДПС у Рівненській області.

  1. 1.3. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та типові помилки, які допускають платники податків при поданні звітності з ЄСВ

Спікер: Ірина Ребекевша – головний державний ревізор–інспектор сектору адміністрування єдиного внеску ГУ ДПС у Рівненській області.

  1. 1.4. Особливості заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних інструкцій при сплаті податків, зборів, платежів, єдиного внеску

Спікер: Олена Дімітрук – начальник управління економічного аналізу ГУ ДПС у Рівненській області

  1. 1.5. Електронна взаємодія з податковими органами в умовах воєнного стану (Презентація 1, 2)

Спікер: Ірина Клинова – начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області

  1. Ефективність відображення суб’єктами  законодавчих реформ.
    2.1. Підтвердження даних звітності за результатами інвентаризації (Презентація)

Спікер:  Олег Дячук – директор  ТОВ - Аудиторська фірма «ІНФОСЕРВІС – АУДИТ».

  1. 2.2.Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства (матеріали)

Спікер: Валентина Михалишина – податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області.

  1. 2.3. Аналітичне  відображення в обліку та фінансовій звітності  окремих питань податкового та трудового законодавства (матеріали)

Спікер: Світлана Левицька – професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія».

 

10.07.2024 «Регулювання фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств,  бюджетних установ і організацій в умовах воєнного стану»

Частина 1

1.1. Податкове законодавство з врахуванням змін, передбачених  на період дії воєнного стану;

Спікер: Ірина Матвійчук - заступник начальника відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області. (матеріали)

1.2. Особливості подання податкової звітності неприбутковими установами та організаціями;

Спікер: Оксана Буян - начальник відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій та спрощеної системи оподаткування.

1.3. Особливості  реєстрації платником ПДВ;

Спікер: Сергій Войно - начальник  відділу адміністрування ПДВ.

1.4. Особливості справляння  та зміни у формах звітності щодо рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів;

Спікер: Тетяна Щебря - начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень.

1.5. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та типові помилки, які допускають платники податків при поданні звітності з ЄСВ;

Спікер: Оксана Лелюх - завідувач  сектору адміністрування єдиного внеску. (матеріали)

1.6. Трансформація  процесів управління адміністрування податками та надання послуг податковою службою. Дотримання платниками  податкового законодавства та наповнення бюджету в умовах воєнного стану;

Спікер: Олена Дімітрук - начальник  управління економічного аналізу.

1.7. Електронна взаємодія з податковими органами  та сервіси ДПС, які спрощують податкове адміністрування;

Спікер: Ірина Клинова - начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області. (матеріали)

1.8. Особливості обліку доступних кредитів 5-7-9%. Змін в П(С)БО 6 «Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах»;

Спікер: Олег Дячук - директор  ТОВ - Аудиторська фірма «ІНФОСЕРВІС – АУДИТ». (матеріали)

1.9. Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства;

Спікер: Валентина Михалишина - податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області. (матеріали)

2. Основні зміни нормативного регулювання господарської та їх відображення на рахунках обліку та у звітності;

Спікер: Світлана Левицька - професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія». (матеріали)

 

Частина 2

1.1. Взаємодія платників податків в період воєнного стану з податковою службою;

Спікер: Тетяна Вакольчук - начальник відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області.

1.2. Новації податкового законодавства та особливості оподаткування юридичних осіб в умовах воєнного стану;

Спікер: Ольга Єгорова – начальник  управління оподаткування юридичних осіб  ГУ ДПС у Рівненській області.

1.3. Особливості справляння  та зміни у формах звітності щодо рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів;

Спікер: Тетяна Щебря – начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень.

1.4. Трансформація  процесів управління адміністрування податками та надання послуг податковою службою. Дотримання платниками  податкового законодавства та наповнення бюджету в умовах воєнного стану;

Спікер: Олена Дімітрук – начальник  управління економічного аналізу.

1.5. Електронна взаємодія з податковими органами  та сервіси ДПС, які спрощують податкове адміністрування;

Спікер: Ірина Клинова - начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області.

2.  Трудові відносини в період військового стану: зміни та їх практичне застосування;

Спікер: Юрій Савчук – головний державний інспектор відділу з питань праці Управління інспекційної діяльності у Рівненській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.

3. Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства;

Спікер: Валентина Михалишина - податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області.

4. Відповідальність керівника за організацію обліку і звітності: раціональні підходи в управлінні;

Спікер: Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія».

 

21.11.2024 Особливості господарської діяльності  в умовах воєнного стану

Частина 1. Для працівників фінансово-економічних служб

1.1.

Взаємодія платників податків з податковою службою у період воєнного стану. Основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року та податкові новації, передбачені Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». Презентація: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Начальник  відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Тетяна Вакольчук

 

1.2

Особливості подання звітності щодо податку на прибуток

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій та спрощеної системи оподаткування Оксана Буян

1.3

Особливості  складання податкової декларації з податку на додану вартість (з врахуванням новацій у законодавстві) та запровадження системи управління податковими ризиками у Державній податковій службі України.

Начальник  відділу адміністрування ПДВ Сергій Войно 

1.4

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та типові помилки, які допускають платники податків при поданні звітності з ЄСВ. Матеріали

Завідувач  сектору адміністрування єдиного внеску Оксана Лелюх

2.

Ефективність запровадження актуальних змін та роз’яснень податкового законодавства. Матеріали

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

3.

Основні зміни податкового та облікового законодавства та їх відображення в звітності  суб’єкта господарювання. Матеріали

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

 

 

Частина 2. Для голів територіальних громад, керівників комунальних підприємств, бюджетних установ і організацій, представників ІГС

1.

Податкова система: новації, адміністрування

 

1.1.

Взаємодія платників податків з податковою службою у період воєнного стану. Основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року.

Презентація: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Заступник начальника  відділу інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Матвійчук 

.2

Новації податкового законодавства та особливості оподаткування юридичних осіб в  умовах воєнного стану: особливості податкового адміністрування для платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та система управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками). Презентація: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Начальник  управління оподаткування юридичних осіб  ГУ ДПС у Рівненській області Ольга Єгорова

1.3

Особливості справляння  та зміни у формах звітності щодо рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів

Начальник відділу адміністрування рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів з юридичних осіб, розгляду звернень Тетяна Щебря

1.4

Електронна взаємодія з податковими органами  та сервіси ДПС, які спрощують податкове адміністрування. Матеріали

Начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області Ірина Клинова

2.

Менеджмент господарської діяльності в умовах воєнного стану.

Матеріали

Валентина Михалишина, податковий консультант Територіального відділення Асоціації платників податків в Рівненській області

3.

Закриття року: актуальні питання підтвердження річних показників фінансово- господарської діяльності.

Матеріали

Світлана Левицька, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, аудитор ТОВ «Українська регіональна аудиторська компанія»

 

 

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.