Розпорядження голови обласної ради
Оприлюднено 03-02-2012У К P А Ї Н А
(Шосте скликання)
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 29 червня 2011 року № 208
Про щорічний обласний конкурс «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини»
На виконання рішення координаційно-консультативної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради від 12.04.2011 № 10 «Про проведення обласного конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» та з метою підвищення професіоналізму, розвитку ініціативи і творчої активності посадових осіб місцевого самоврядування рад усіх рівнів, керуючись ст. 4 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Провести обласний конкурс «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини».
2. Затвердити Положення про проведення обласного конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» (додаток 1).
3. Утворити організаційний комітет з проведення обласного конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» (додаток 2).
4. Затвердити кошторис витрат на проведення обласного конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» (додаток 3).
5. Рекомендувати міським (міст обласного значення) та районним радам:
5.1 Організувати та провести у вересні-жовтні 2011 року перший тур конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини».
5.2 Направити переможців першого туру конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» для участі в другому турі, який провести в листопаді 2011 року.
6. Підведення підсумків обласного конкурсу «Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини» провести в грудні 2011 року до Дня місцевого самоврядування.
7. Організацію виконання цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної ради Кривка М.П.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на постійну комісію обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції (Крока В.І.).
Голова ради Ю.Кічатий
Додаток 1
до розпорядження голови обласної ради
від __ _____ 2011 року №__
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення обласного конкурсу
«Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини»
І. Загальні положення
1. Обласний конкурс „Краща посадова особа органів місцевого самоврядування Рівненщини” (далі – Конкурс) проводиться з метою підвищення професіоналізму посадових осіб органів місцевого самоврядування, розвитку ініціативи і їх творчої активності, вдосконалення процесу планування та організації діяльності як посадової особи, так і органів місцевого самоврядування в цілому, сприяння прозорості та ефективності діяльності місцевих рад.
2. Завданням Конкурсу є виявлення ерудиції та професійних знань посадових осіб органів місцевого самоврядування.
3. Конкурс оголошує обласна рада спільно з управлінням державної служби Головдержслужби України в Рівненській області.
4. У Конкурсі можуть брати участь посадові особи, що працюють у виконавчих апаратах обласної, районних рад та посадові особи міських, селищних та сільських рад зі стажем служби в органах місцевого самоврядування не менше двох років (за їх згодою).
ІІ. Керівництво Конкурсом
1. Керівництво Конкурсом здійснює організаційний комітет.
2. Повноваження організаційного комітету:
- організовує роботу щодо підготовки і проведення Конкурсу;
- складає план проведення Конкурсу і забезпечує його виконання;
- визначає зміст кожного етапу Конкурсу (зміст текстів, тестових завдань, співбесід тощо) та критерії оцінки виконання;
- складає звіт про проведення Конкурсу, висвітлює його результати через засоби масової інформації;
- оцінює в балах виконання завдань учасниками Конкурсу;
- визначає переможців Конкурсу;
- оформляє протокол підсумків Конкурсу;
- оголошує результати Конкурсу;
- члени оргкомітету мають право бути присутніми на всіх конкурсних випробуваннях.
3. Засідання організаційного комітету проводяться за потребою.
4. Засідання організаційного комітету є правомочним, якщо на ньому присутні більшість від загального складу членів комітету.
5. Рішення організаційного комітету приймаються відкритим голосуванням більшістю від загального складу членів комітету.
6. У випадку рівного розподілу голосів «за», «проти» вирішальним є голос голови організаційного комітету або головуючого.
7. За підсумками своїх засідань організаційний комітет приймає рішення, які відображає в протоколі.
ІІІ. Порядок проведення
1. Конкурс проводиться в два тури по трьох номінаціях:
- кращий сільський, селищний, міський голова;
- краща посадова особа сільських, селищних, міських рад;
- краща посадова особа виконавчих апаратів обласної, районних рад.
Перший тур організовується міськими та районними радами.
2. З метою організації проведення І туру Конкурсу утворюється Організаційний комітет з проведення конкурсу (далі - Оргкомітет) у складі: голови Оргкомітету, заступника голови, секретаря і членів Оргкомітету.
Діяльність Оргкомітету регламентується Положенням про Оргкомітет, що затверджується міським головою або головою районної ради.
Оргкомітет здійснює свою роботу шляхом проведення засідань упродовж І туру Конкурсу згідно із затвердженим планом роботи. За результатами проведення засідань, Оргкомітетом складаються протоколи, які підписуються головою та секретарем Оргкомітету.
Рішення Оргкомітету щодо підсумків І туру Конкурсу, переможців (І місце) і лауреатів (ІІ, ІІІ місце) Конкурсу підписуються усіма присутніми на засіданні членами Оргкомітету.
Засідання Оргкомітету є правомочним, якщо у ньому присутні більшість від загального складу членів комітету. Усі рішення Оргкомітету вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість присутніх на його засіданнях. У разі рівного розподілу голосів «за» та «проти» вирішальним є голос голови Оргкомітету. Члени Оргкомітету в разі незгоди з будь-яким рішенням мають право висловити окрему думку у письмовому вигляді, яка додається до протоколу. Члени Оргкомітету не мають права брати участь у Конкурсі.
Організаційні комітети на своєму першому засіданні розподіляють обов'язки між головою, заступником голови, секретарем та членами Оргкомітету.
Фінансове забезпечення Конкурсу та нагороди для переможців здійснюються за рахунок коштів відповідних бюджетів місцевих рад. Оргкомітет має право вносити пропозиції керівнику органу щодо уточнення видатків, передбачених на організацію та проведення Конкурсу, та заходів морального та матеріального стимулювання учасників, переможців та лауреатів І туру Конкурсу.
Перший тур Конкурсу проходить в кілька етапів:
І-й етап: Прийом документів від претендентів.
Для участі в І турі Конкурсу посадові особи органів місцевого самоврядування подають Оргкомітету:
1) Заяву про участь;
2) Копію особової справи (за формую П-2ДС).
Оргкомітет розглядає подані документи претендентів на участь у Конкурсі та приймає рішення щодо допуску їх до участі у Конкурсі або надсилає їм об╜рунтовану відмову. Підставою для відмови є оформлені неналежним чином документи претендента, передбачені Порядком, або відсутність окремих з них, а також встановлена в них недостовірна інформація.
Оргкомітети І туру повідомляють обласний Оргкомітет ІІ туру про дату, час та місце проведення міського чи районного Конкурсу за 10 днів до його проведення.
ІІ-й етап – виконання Конкурсних завдань:
2.1 Рівень знань державної мови.
Оргкомітет І туру запропоновує конкурсантам диктант з творчим продовженням, де необхідно надати власні міркування з приводу висловленої у тексті проблеми. Обсяг творчої роботи не повинен бути більшим за обсяг поданого тексту.
Текст диктанту з творчим продовженням надається обласним Оргкомітетом ІІ туру в день проведення Конкурсу.
На виконання завдання з перевірки рівня знань державної мови відводиться не менше 30 хвилин.
2.2 Складання ділових документів.
Оргкомітет І туру пропонує конкурсантам орієнтовний перелік видів ділових документів, рекомендованих для складання учасниками Конкурсу з урахуванням специфіки роботи органу місцевого самоврядування та відповідних нормативно-правових актів, які регламентують складання цих ділових документів. Орієнтовний перелік ділових документів, які будуть запропоновані конкурсантам, затверджується на засіданні Оргкомітету І туру. Завдання щодо складання ділового документу виконується на комп'ютері шрифтом Тimes New Roman чотирнадцятого розміру. Паперова версія виконаного завдання візується учасником Конкурсу на кожному аркуші.
На виконання завдання стосовно складання ділових документів відводиться не менше 60 хвилин.
2.3 Перевірка володіння навиками роботи на персональниму комп’ютері.
Оргкомітет І туру забезпечує місце і час для перевірки знань володіння персональним комп’ютером учасниками Конкурсу.
Перелік завдань з комп’ютерного тестування надається обласним Оргкомітетом ІІ туру в день проведення Конкурсу.
Паперова версія виконаного завдання візується учасником Конкурсу на кожному аркуші.
На виконання завдань стосовно перевірки володіння персональним комп’ютером відводиться не менше 30 хвилин.
3-й етап Конкурсу. Заключний.
Оргкомітет І туру на своїх засіданнях приймає рішення щодо підсумків та визначення переможців (І місце) і лауреатів (ІІ, ІІІ місце) І туру Конкурсу у номінаціях: «Кращий сільський, селищний, міський голова», «Краща посадова особа сільських, селищних, міських рад», «Краща посадова особа виконавчих апаратів обласної, районних рад».
Оригінали протоколів та виконаних учасниками Конкурсу завдань зберігаються в Організаційному комітеті І туру Конкурсу.
Копії документів переможців, передбачених Порядком проведення Конкурсу, разом з другим примірником оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців надаються обласному Оргкомітету II туру Конкурсу не пізніше 1 листопада на адресу: Рівненська обласна рада, м.Просвіти,1, 33013, з поміткою «Конкурс».
3. Для участі в другому турі Конкурсу міські та районні ради подають письмову заяву щодо участі переможців І туру (1 чол. в номінації) до 1 листопада 2011 року оргкомітету Конкурсу за адресою: м. Рівне, майдан Просвіти,1, обласна рада, з поміткою «Конкурс».
4. Програма другого туру Конкурсу включає:
4.1. знання актів законодавства, нормативних документів, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та практичне застосування чинного законодавства;
4.2. підготовка проектів рішень ради та розпоряджень голови ради, ділових документів;
4.3. рівень знань державної мови;
4.4. знання правил службового етикету;
4.5. основні принципи роботи на комп’ютері та знання відповідних програмних засобів.
5. З питань, вказаних у пункті 4.1. Положення…проводиться тестування;
У пунктах 4.2. – 4.5. – виконуються практичні завдання.
6. Другий тур конкурсу проводиться в один день у два етапи:
І – тестування (беруть участь усі учасники, що вчасно подали заявки);
ІІ – практичні завдання відповідно до пунктів 4.2 – 4.5 (беруть участь по 10 конкурсантів із кожної номінації, що набрали максимальну кількість балів у першому етапі за результатами тестування).
ІV. Підведення підсумків та нагородження переможців.
1. Підведення підсумків Конкурсу здійснює оргкомітет в день проведення другого туру на своєму засіданні.
2. За результатами проведеного Конкурсу визначаються три переможці в кожній номінації.
3.Переможці Конкурсу нагороджуються відзнаками обласної ради.
4. Підсумки Конкурсу оголошуються на урочистих зборах з нагоди Дня місцевого самоврядування та висвітлюються у засобах масової інформації, на офіційних веб-сайтах обласної ради та Управління державної служби Головдержслужби України в Рівненській області.
Керуючий справами
виконавчого апарату М.Яцюк
Додаток 2
до розпорядження голови обласної ради
від __ ______ 2011 року №__
Організаційний комітет
з проведення обласного конкурсу
«Краща посадова особа органів місцевого самоврядування»
1 |
Чуприна Олександр Петрович |
заступник голови обласної ради, голова організаційного комітету |
2 |
Коваль Лариса Миколаївна |
начальник Управління державної служби Головдержслужби України в Рівненській області, заступник голови організаційного комітету (за згодою) |
3 |
Середюк Петро Леонтійович |
начальник відділу координації та взаємодії з органами місцевого самоврядування виконавчого апарату обласної ради, секретар організаційного комітету |
Члени організаційного комітету:
4 |
Яцюк Микола Іванович |
керуючий справами виконавчого апарату обласної ради |
5 |
Скородько Любов Яківна |
голова Корецької районної ради, член Української асоціації обласних та районних рад (за згодою) |
6 |
Грещук Тетяна Євгеніївна |
виконавчий директор Рівненського регіонального відділення Асоціації міст України (за згодою) |
7 |
Крока Валентин Іванович |
голова постійної комісії обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції |
8 |
Молчан Степан Петрович |
голова постійної комісії обласної ради з правових питань, депутатської діяльності, етики та Регламенту |
9 |
Левицька Світлана Олексіївна |
голова постійної комісії обласної ради з питань науки, освіти, культури і духовності |
10 |
Савчук Віталій Іванович |
директор обласного центру ППК (за згодою) |
11 |
Ковальчук Світлана Андріївна |
Малолюбашанський сільський голова Костопільського району, голова Рівненського обласного відділення Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад, голова Костопільського районного відділення Асоціації |
12 |
Поліщук Василь Павлович |
начальник відділу правової роботи та комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
13 |
Тарасюк Лариса Олександрівна |
начальник фінансово-господарського відділу виконавчого апарату обласної ради |
14 |
Кучерявий Іларіон Сергійович |
голова Рівненського обласного комітету профспілки працівників державних установ (за згодою) |
Керуючий справами
виконавчого апарату М.Яцюк
Додаток 3
Затверджую
Голова ради
___________________Ю.Кічатий
«__» _______________ 2011 року
КОШТОРИС
проведення конкурсу
“Краща посадова особа Рівненщини” 2011 року
№ П/П |
Перелік заходів, послуг, робіт, за які необхідно проводити оплату |
Термін проведення заходів |
Сума фінансування (грн.) |
Примітка |
1 |
Публікація в засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу |
серпень |
50,0 |
відповідно до тарифних ставок |
2 |
Організація роботи оргкомітету конкурсу: - канцелярські товари (папір, ручки) |
протягом проведення конкурсу |
500 | |
3 |
Інформаційне забезпечення проведення заходу: - публікація матеріалів про конкурс в засобах масової інформації; - виготовлення відео сюжету про хід проведення конкурсу (до 10 хв.); - виготовлення інформаційних буклетів про конкурс; - фото послуги |
протягом підготовчого періоду та в період проведення конкурсу |
4000 |
відповідно до тарифних ставок |
4 |
Виготовлення пам’ятних дипломів для переможців конкурсу у трьох номінаціях |
протягом підготовчого періоду |
100 |
згідно з договором |
5 |
Виготовлення пам’ятних дипломів для лауреатів конкурсу у трьох номінаціях |
протягом підготовчого періоду |
150 |
згідно з договором |
6 |
Нагородження грошовими призами і пам’ятними сувенірами: - переможців конкурсу; - лауреатів конкурсу |
в день підведення підсумків конкурсу |
3*1000=3000 6* 500=3000 |
відповідно до порядку проведення |
7 |
Квіткова продукція для переможців та лауреатів |
в день підведення підсумків конкурсу |
300 | |
8 |
Підведення підсумків, прес-конференція, надання матеріалів для засобів масової інформації |
в день підведення підсумків конкурсу |
200 |
відповідно до тарифних ставок |
10 |
Всього |
11 300 |