Розпорядження голови обласної ради
Оприлюднено 29-04-2014У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(Шосте скликання)
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ РАДИ
від 25 квітня 2014 року № 130
Про організацію особистого
прийому громадян в обласній раді
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення та відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», на виконання пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», у зв’язку із прийняттям рішень обласної ради від 04.02.2014 №1128 «Про обрання голови Рівненської обласної ради шостого скликання», від 02.04.2014 №1167 «Про обрання першого заступника голови Рівненської обласної ради шостого скликання», від 02.04.2014 №1168 «Про обрання заступника голови Рівненської обласної ради шостого скликання», від 04.03.2014 №1143 «Про структуру та чисельність виконавчого апарату обласної ради» та від 02.04.2014 №1159 «Про внесення змін до рішень обласної ради від 04.03.2014 №1143 «Про структуру та чисельність виконавчого апарату обласної ради» та від 04.03.2014 №1144 «Про затвердження Положення про виконавчий апарат Рівненської обласної ради»:
1. Затвердити графік та порядок організації і проведення особистого прийому громадян керівництвом обласної ради згідно з додатком 1 та 2.
2. Відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради організувати розсилку даного розпорядження з додатками районним, міським, селищним та сільським радам для ознайомлення та використання в роботі.
3. Рекомендувати головам районних рад, міським головам посилити контроль та забезпечити належне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», надати роз’яснення щодо повноважень органів місцевого самоврядування стосовно вирішення порушених у зверненнях громадян питань.
4. Відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради організувати особистий прийом громадян керівництвом обласної ради, розгляд їх звернень відповідно до Положення про виконавчий апарат Рівненської обласної ради та чинного законодавства України.
5. Розпорядження голови обласної ради від 02 грудня 2010 року №277 «Про організацію особистого прийому громадян в обласній раді» визнати таким, що втратило чинність.
6. Відділу контролю та інформаційно-аналітичної роботи виконавчого апарату обласної ради організувати висвітлення даного розпорядження в засобах масової інформації та на офіційному сайті обласної ради.
7. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату обласної ради - керівника секретаріату Харчука В.І.
Голова ради М.Кириллов
Додаток 1
до розпорядження
голови обласної ради
від 25 квітня 2014 року
№ 130
ГРАФІК
прийому громадян керівництвом
Рівненської обласної ради
КИРИЛЛОВ - перший понеділок місяця
Михайло Михайлович - голова
обласної ради
ДАНИЛЬЧУК - другий понеділок місяця
Олександр Юрійович - перший
заступник голови ради
ПАВЛЮК - третій понеділок місяця
Степан Іванович - заступник
голови ради
Примітка: прийом громадян з особистих питань проводиться за адресою: м.Рівне, майдан Просвіти, 2, каб. 101 з 10.00 до 14.00 год.
Попередній запис проводиться напередодні дня прийому у п’ятницю з 9.00 до 16.00 год. За телефоном 695-239 та у день прийому – з 8.00 до 9.30 год.
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної
ради - керівник секретаріату В.Харчук
Додаток 2
до розпорядження
голови обласної ради
від 25 квітня 2014 року
№ 130
ПОРЯДОК
організації і проведення особистого прийому громадян
керівництвом Рівненської обласної ради
1. Розгляд звернень громадян в обласній раді здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.
2. Прийом громадян в обласній раді здійснюється щопонеділка головою обласної ради, першим заступником, заступником, згідно з графіком, затвердженим розпорядженням голови обласної ради.
3. Запис, організація прийому громадян та його правове забезпечення здійснюється відділом документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради.
4. Контроль за виконанням доручень, що були дані під час прийому громадян здійснюється першим заступником голови ради, заступником голови ради спільно з начальником відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради. Про результати їх виконання у встановлені терміни доповідається керівнику, який проводив і надавав відповідні доручення, а за необхідності – голові обласної ради.
5. Розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до обласної ради, проводиться щоденно головою обласної ради, першим заступником голови ради, заступником голови ради, керуючим справами виконавчого апарату обласної ради - керівником секретаріату, відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівником відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради.
Відповідальний за роботу із зверненнями громадян працівник відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради надсилає в терміни, установлені законодавством, письмові
звернення громадян керівникам обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів, головам районних, міських, селищних та сільських рад, головам постійних комісій обласної ради відповідно до їх компетенції для розгляду, внесення пропозицій і вжиття відповідних заходів.
6. Прийом і реєстрація листів здійснюється відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівником відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради. Контроль за термінами проходження звернень в обласній раді здійснюється відділом документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради.
7. Відділ документообігу та роботи зі зверненнями громадян здійснює комплексне вивчення письмових звернень громадян, що надійшли до обласної ради, готує пропозиції щодо усунення порушень і недоліків.
Відповідальний працівник відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради інформує керівництво обласної ради про результати аналізу звернень громадян щорічно.
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної
ради - керівник секретаріату В.Харчук