Рішення обласної ради 8 скликання
Оприлюднено 22-05-2022У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Восьме скликання
- (Дванадцята сесія)
- Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2022 року № 482
Про внесення змін до рішення Рівненської обласної ради від 04.03.2014 №1142 «Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області»
З метою ефективного управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики і соціального захисту учасників АТО та членів їх сімей від 05.11.2021 № 29, постійної комісії обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства від 24.12.2021 № 2, постійної комісії обласної ради з питань гуманітарної політики від 11.05.2022 № 2, постійної комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності від 12.05.2022 № 11, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада:
в и р і ш и л а :
- Затвердити Порядок складання, погодження та контролю за виконанням фінансових планів закладів охорони здоров’я, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, та діють в організаційно-правовій формі комунальних некомерційних підприємств, що додається.
- Доповнити пункт 3 рішення обласної ради від 04.03.2014 №1142 зі змінами від 17.06.2016 №212, від 16.03.2018 №882, від 19.06.2019 №1402, від 05.06.2020 №1696, від 21.08.2020 №1762, від 02.06.2021 №182, від 02.06.2021 №184 та від 19.08.2021 №268 новим абзацом такого змісту:
«- Порядок складання, погодження та контролю за виконанням фінансових планів закладів охорони здоров’я, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, та діють в організаційно-правовій формі комунальних некомерційних підприємств (додається).».
- Внести до Положення про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, затвердженого рішенням обласної ради від 04.03.2014 №1142 зі змінами від 17.06.2016 №212, від 16.03.2018 №882, від 19.06.2019 №1402, від 05.06.2020 №1696, від 21.08.2020 №1762, від 02.06.2021 №182, від 02.06.2021 №184 та від 19.08.2021 №268 наступні зміни:
3.1. підпункт 8.8 пункту 8 цього Положення доповнити новим абзацом наступного змісту:
«Погоджує кількість дошкільних груп (за наявності дошкільного підрозділу), класів, міжкласних груп та груп подовженого дня у випадках, передбачених чинним законодавством.»;
3.2. підпункт 13.1.2. пункту 13 примірного контракту з керівником підприємства, закладу, установи та організації, що є об’єктом спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, що є додатком 1 до цього Положення, викласти в наступній редакції:
«13.1.2. щомісячної премії в розмірі ___ відсотків від посадового окладу;
премії до професійних, державних свят, що виплачуються відповідно до діючого на підприємстві Положення про преміювання та за погодженням з головою Рівненської обласної ради.
Щомісячне преміювання здійснюється за фактично відпрацьований час. На час відпусток, тимчасової непрацездатності, відряджень, періодів підвищення кваліфікації премії не нараховуються та не виплачуються.
Максимальний розмір премії не може перевищувати розміру посадового окладу Керівника.
Преміювання здійснюється в межах фонду оплати праці.
Преміювання керівнику не нараховується та не виплачується у разі:
- відсутності прибутку за звітний період (для суб’єктів господарювання);
- наявності заборгованості із заробітної плати, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів;
- у разі допущення на підприємстві нещасного випадку із смертельними наслідками з вини підприємства.
За невиконання або неналежне виконання Керівником обов’язків, передбачених цим Контрактом, погіршення виробничо-фінансової діяльності підприємства у звітному періоді, порушення трудової та виконавчої дисципліни голова Рівненської обласної ради має право:
- позбавити щомісячного преміювання Керівника на підставі службової записки структурного підрозділу виконавчого апарату обласної ради та/або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області;
- розірвати Контракт з Керівником.».
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності.
Голова ради Сергій КОНДРАЧУК
Затверджено
рішенням Рівненської обласної ради
від 20 травня 2022 року № 482
ПОРЯДОК
складання, погодження та контролю за виконанням фінансових планів закладів охорони здоров’я, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, та діють в організаційно-правовій формі комунальних некомерційних підприємств
(далі - Порядок)
Цей Порядок визначає процедуру складання, погодження фінансових планів закладів охорони здоров’я, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, та діють в організаційно-правовій формі комунальних некомерційних підприємств (далі - фінансовий план підприємства), внесення змін та звітування про їх виконання.
І. Складання та погодження фінансового плану
1. Фінансовий план – це основний документ, відповідно до якого комунальне підприємство отримує доходи та здійснює видатки, а також визначає обсяг та спрямування коштів для виконання функцій, які визначає статут підприємства.
Фінансовий план підприємства складається на кожен наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати в запланованому році.
Фінансовий план підприємства містить довідкову інформацію щодо фактичних показників минулого року та планові показники поточного року.
2. Річний фінансовий план підприємства відображає обсяги надходжень і спрямування коштів у планованому році з метою забезпечення потреб діяльності та розвитку підприємства, виконання його зобов’язань, включаючи зобов’язання щодо сплати податків та інших обов’язкових платежів до бюджетів та державних цільових фондів.
3. Фінансовий план підприємства повинен забезпечувати надання висококваліфікованої спеціалізованої медичної допомоги населенню та розвиток комунального підприємства.
4. Керівник підприємства подає в установленому порядку до 01 грудня року, що передує плановому, на погодження проєкт фінансового плану підприємства (в паперовому та електронному вигляді) разом з пояснювальною запискою.
5. Пояснювальна записка щодо обґрунтування фінансового плану підприємства складається в довільній формі та включає результати аналізу його фінансово-господарської діяльності за попередній рік, а також показники господарської діяльності та розвитку підприємства в поточному році та на плановий рік.
6. До проєкту фінансового плану підприємства додаються: фінансова звітність на останню звітну дату поточного року, зокрема баланс (форма №1), звіт про фінансові результати (форма №2), штатний розпис та тарифікаційний список, документ, що містить інформацію про наявність у судах загальної юрисдикції судових справ майнового характеру, стороною в яких є підприємство, відомості про стан виконання рішення суду або інших виконавчих документів, у яких зазначено суму, що підлягає сплаті, або яку стягнуто на користь підприємства, наслідки виконання яких матимуть вплив на фінансовий стан підприємства (за наявності).
7. Відповідно до цього Порядку уповноваженим органом щодо розгляду, погодження та контролю за виконанням фінансового плану підприємства є відповідна профільна постійна комісія обласної ради, до повноважень та функцій якої належать розгляд питань у сфері охорони здоров’я (далі - профільна постійна комісія).
За результатами розгляду профільною постійною комісією надаються рекомендації про погодження чи повернення проекту фінансового плану на доопрацювання.
8. У разі повернення проєкту фінансового плану на доопрацювання підприємство забезпечує його доопрацювання з урахуванням зауважень (пропозицій) та подає на повторне погодження протягом 10 робочих днів з дня надходження зауважень до проекту.
9. Безпосередній контроль за своєчасним складанням фінансового плану, а також за виконанням його показників здійснює керівник підприємства.
Керівник підприємства несе відповідальність за достовірність та обґрунтованість показників фінансового плану та звіту про його виконання.
ІІ. Внесення змін до фінансового плану підприємства
1. Підприємство має право звернутися до профільної постійної комісії для ініціювання внесення змін до фінансового плану. Проєкт змін до фінансового плану подається у паперовому та електронному вигляді.
2. Внесення змін до фінансового плану підприємства може здійснюватися не частіше одного разу на квартал.
3. Зміни до фінансового плану підприємства не можуть вноситися у періоди, календарний строк яких закінчився.
У виняткових випадках за вмотивованим та належним чином обґрунтованим зверненням підприємства профільна постійна комісія може погодити внесення змін до фінансового плану підприємства у двотижневий термін після завершення звітного року у разі отримання підприємством у останній декаді грудня звітного року додаткових надходжень (у грошовій чи натуральній формі).
4. У пояснювальній записці до проєкту змін до фінансового плану підприємства зазначаються причини внесення змін та здійснюється порівняльний аналіз показників, що змінюються.
5. Профільна постійна комісія розглядає та погоджує (не погоджує) проєкт змін до фінансового плану підприємства.
За результатами розгляду профільною постійною комісією надаються рекомендації і пропозиції, що є обов’язковими для врахування в роботі керівником підприємства.
ІІІ. Складання звіту про виконання фінансового плану
1. Звіт про виконання фінансового плану підприємство надає профільній постійній комісії щоквартально разом із пояснювальною запискою щодо результатів діяльності за квартал.
2. Звіт про виконання фінансового плану за І, ІІ та ІІІ квартал подається органу управління протягом одного місяця, що настає за звітним кварталом.
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за IV квартал подається разом із звітом про виконання фінансового плану підприємства за рік у термін до 01 березня року, який настає за звітним періодом.
3. У звіті про виконання фінансового плану міститься інформація про фактично отримані доходи і витрати та фактичне надходження і використання фінансових ресурсів за звітний період.
4. У пояснювальній записці до звіту про виконання фінансового плану зазначаються дані порівняльного аналізу фактичних показників поточного року з плановими показниками та фактичними показниками минулого року. Також зазначаються причини значних відхилень фактичних показників від планових.
5. До звіту про виконання фінансового плану підприємства додаються: фінансова звітність на останню звітну дату, зокрема баланс (форма №1), звіт про фінансові результати (форма № 2), діючий на останню звітну дату штатний розпис та тарифікаційний список разом з узагальненою відомістю про обсяги встановлених та виплачених стимулюючих виплат (у тому числі премій та матеріальних допомог) у розрізі персоналу та за видом виплат; документ, що містить інформацію про наявність у судах загальної юрисдикції судових справ майнового характеру, стороною в яких є підприємство, відомості про стан виконання рішення суду або інших виконавчих документів, у яких зазначено суму, що підлягає сплаті, або яку стягнуто на користь підприємства, наслідки виконання яких матимуть вплив на фінансовий стан підприємства (за наявності).
6. Профільна постійна комісія розглядає та погоджує (не погоджує) звіт про виконання фінансового плану підприємства.
За результатами розгляду фінансового плану, змін до нього та звіту про його виконання профільною постійною комісією можуть надаватися рекомендації і пропозиції голові Рівненської обласної ради щодо розгляду питання про заохочення керівника або притягнення його до відповідальності.