Рішення обласної ради 8 скликання
Оприлюднено 30-12-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Восьме скликання
(Перша сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 24 грудня 2020 року № 42
Про Обласну програму надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2021 рік
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення стабільного функціонування комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, на виконання Господарського кодексу України, відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 21 грудня 2020 року № 796 Обласну програму надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2021 рік (далі – Програма), що додається.
2. Обласній державній адміністрації:
- забезпечити організацію та виконання Програми;
- передбачати відповідні кошти на виконання Програми в межах наявних фінансових ресурсів;
- до 20 лютого 2022 року подати обласній раді річний звіт про результати виконання Програми.
3. Доручити профільним постійним комісіям обласної ради у місячний термін проаналізувати Програму та надати рекомендації щодо необхідності та доцільності внесення до неї змін.
Доручити обласній державній адміністрації розробити відповідний проєкт рішення та винести його на розгляд сесії обласної ради у першому кварталі 2021 року в установленому порядку.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності, з питань бюджету, фінансів та податків.
Голова ради Сергій КОНДРАЧУК
С х в а л е н о розпорядженням голови облдержадміністрації від 21 грудня 2020 року № 796 |
З а т в е р д ж е н о Рішення Рівненської обласної ради від 24 грудня 2020 року № 42 |
Обласна програма надання фінансової підтримки
комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2021 рік
Паспорт
Обласної програми надання фінансової підтримки
комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2021 рік
1. Розробники Програми |
Рівненська обласна державна адміністрація, департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації |
2. Співрозробник Програми |
Комунальне підприємство «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради |
3. Відповідальні виконавці Програми |
Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації, комунальне підприємство «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради |
4. Учасники Програми |
Рівненська обласна рада, департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації, комунальне підприємство «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради |
5. Термін реалізації Програми |
2021 рік |
6. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Обласний бюджет |
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
1,3 млн. гривень |
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Обласна програма надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2021 рік (далі – Програма) спрямована на забезпечення належного виконання статутних завдань комунальним підприємством, а також має забезпечити належне виконання обласною радою як його засновником своїх організаційно-господарських повноважень.
Дотримання фінансово-бюджетної дисципліни комунальним підприємством є одним із завдань, виконання якого має забезпечити власник – Рівненська обласна рада. Відповідно до статті 140 Господарського кодексу України джерелами формування майна суб'єктів господарювання є: грошові та матеріальні внески засновників; доходи від реалізації продукції (робіт, послуг); доходи від цінних паперів; капітальні вкладення і дотації з бюджетів; надходження від продажу (здачі в оренду) майнових об'єктів (комплексів), що належать їм, придбання майна інших суб'єктів; кредити банків та інших кредиторів; безоплатні та благодійні внески, пожертвування організацій і громадян; інші джерела, не заборонені законом.
Враховуючи неможливість забезпечення стабільного функціонування комунального підприємства власними силами, а також обмеженість фінансових ресурсів у потенційних споживачів послуг, зростання вартості матеріально-технічних ресурсів, які використовує комунальне підприємство у господарській діяльності, з метою недопущення виникнення податкового боргу та заборгованості перед соціальними фондами і, як наслідок, необхідності додаткової сплати штрафних санкцій та пені, у зв’язку з обмеженістю обігових коштів, з метою поліпшення фінансового стану комунального підприємства, забезпечення споживачів відповідними послугами належної якості виникає необхідність у розробленні Програми, що дасть змогу здійснювати фінансову підтримку комунального підприємства з обласного бюджету для забезпечення виконання ним своїх статутних завдань на належному рівні.
Мета Програми
Метою Програми є забезпечення стабільного функціонування комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, яке забезпечує діяльність обласної ради та обласної державної адміністрації, з метою належного надання ним послуг та дотримання фінансово-бюджетної дисципліни.
Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування. Строки та етапи виконання Програми
Досягнення мети Програми відбуватиметься за рахунок: зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни комунального підприємства; раціонального використання та збереження основних засобів; оптимізації витрат на утримання матеріально-технічної бази; створення належних умов для здійснення комунальним підприємством статутної діяльності; оплати поточних рахунків, матеріально-технічних ресурсів, сплати податків і зборів; придбання основних засобів, новітнього технологічного обладнання; забезпечення ефективного використання майна; забезпечення виконання інших заходів для фінансової підтримки комунального підприємства.
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок обласного бюджету в межах наявних фінансових ресурсів. Орієнтовний обсяг коштів, необхідних для фінансування Програми, становить 1,3 млн. гривень.
Ресурсне забезпечення Програми
Фінансова підтримка комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради надається на підставі статті 91 Бюджетного кодексу України на безповоротній основі для забезпечення належної реалізації статутних завдань.
Фінансова підтримка комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету в межах наявних фінансових ресурсів за КПКВК 1217693 «Інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю» через головного розпорядника коштів – департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
2021 рік |
Усього витрат на виконання Програми (млн. гривень) |
Усього, у тому числі |
1,3 |
1,3 |
обласний бюджет |
1,3 |
1,3 |
Завдання Програми
Завданням Програми є надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, у тому числі поповнення оборотних засобів.
Очікувані результати та ефективність Програми
Виконання заходів Програми сприятиме:
поліпшенню рівня фінансово-господарської діяльності комунального підприємства;
підвищенню ефективності використання майна, що належить до спільної власності територіальних громад області;
уникненню кредиторської заборгованості, своєчасному проведенню розрахунків з податків і зборів;
створенню умов для стабільної і беззбиткової роботи комунального підприємства при здійсненні господарської діяльності;
дотриманню нормативів, норм, стандартів, порядків і правил при наданні послуг комунальним підприємством;
вирішенню інших проблемних питань, що виникають при реалізації комунальним підприємством своїх статутних завдань.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію діяльності, пов’язаної з виконанням Програми, здійснює відділ з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради та уповноважений обласною державною адміністрацією орган управління. Не пізніше ніж у двомісячний строк після закінчення терміну виконання Програми відділ з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради та уповноважений обласною державною адміністрацією орган управління складають підсумковий звіт про результати її виконання та подають його на розгляд Рівненської обласної ради.
Комунальне підприємство щокварталу подає відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради та уповноваженому обласною державною адміністрацією органу управління звіт разом із пояснювальною запискою про виконання основних показників фінансового плану, погодженого з ними.
Контроль за виконанням Програми здійснює Рівненська обласна рада. Поточний контроль за ходом реалізації Програми здійснюють постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності та з питань бюджету, фінансів та податків.