Рішення обласної ради 8 скликання
Оприлюднено 06-06-2021У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Восьме скликання
- (Четверта сесія)
- Р І Ш Е Н Н Я
від 02 червня 2021 року № 179
Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити зміни до Статуту комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 07 грудня 2018 року № 1223, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Керівнику комунального підприємства подати Статут комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради», викладений у новій редакції, на державну реєстрацію в порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Сергій КОНДРАЧУК
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
місто Рівне – 2021
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – «Центр»). За своїм статусом Центр є багатопрофільним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня, послуги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
Центр створений на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» Рівненської обласної ради у комунальне некомерційне підприємство.
Центр є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» Рівненської обласної ради.
Майно Центру є власнiстю територiальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особi Рівненської обласної ради.
1.2. Центр керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.3. Центр є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казначейства, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.
1.4. Центр є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел, не заборонених законом.
1.5. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Центру використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Центр не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Центру .
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.
У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.10. Повне найменування Центру:
1.10.1. українською мовою – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
1.10.2. англійською мовою – MUNICIPAL ENTERPRISE «RIVNENSK REGIONAL ANTITUMOR CENTER» RIVNE REGIONAL COUNCIL.
1.11. Скорочене найменування Центру:
1.11.1. українською мовою – КП «РОПЦ»;
1.11.2. англійською мовою – ME «RRAC».
1.12. Юридична адреса Центру:
1.12.1. українською мовою – вулиця Олександра Олеся, 12, місто Рівне, Україна, 33010;
1.12.2. англійською мовою – street of Oleksandr Oles, 12, Rivne, Ukraine, 33010.
1.13. Центр взаємодіє на договірних засадах з вищими навчальними медичними закладами, якими на базі Центру створюються кафедри або філії, які надають Центру допомогу в проведенні консиліумів, консультацій, виконанні складних оперативних втручань, впровадженні нових методів діагностики та лікування, підготовці кадрів, підвищенні їх професійного рівня, організації науково-практичних конференцій, симпозіумів, з'їздів, виставок та інше.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Основною метою діяльності Центру є надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Рівненської області, надання медичної допомоги жителям інших областей та іноземним громадянам за їхнім бажанням, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я, здійснення лікувально-профілактичної діяльності щодо забезпечення хворих усіма видами амбулаторної стаціонарної медичної допомоги, зменшення тимчасової та стійкої втрати працездатності, профілактики онкологічних захворювань і повернення хворих до активного способу життя.
2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
- медична практика з надання третинної та інших видів медичної допомоги населенню;
- забезпечення права пацієнтів на отримання високоспеціалізованої медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
- організація надання третинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам в разі гострого розладу фізичного здоров’я;
- участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта, який перебуває на лікуванні у спеціалізованому відділені Центру;
- консультації, в тому числі виїзні, щодо профілактики, діагностики, онкологічних захворювань, а також щодо ведення здорового способу життя;
- взаємодія з суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування онкологічних захворювань з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;
- організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають четвертинну медичну допомогу, а також відбору хворих на реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності по догляду за хворими під час їх лікування в стаціонарі;
- участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
- участь у державних та регіональних програмах щодо організації забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
- участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування онкологічних захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством, участь у визначенні проблемних питань надання первинної та вторинної медичної допомоги в області та шляхів їх вирішення;
- надання рекомендацій і пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку медичної допомоги в області;
- визначення потреби структурних підрозділів Центру у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру відповідно до потреби Центру;
- підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
- зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
- залучення медичних працівників для надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи — підприємці за договорами підряду;
- закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;
- координація діяльності лікарів із надання третинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами первинної та вторинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами;
- надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
- надання будь-яких інших послуг суб’єктам господарювання, що надають первинну, вторинну медичну допомогу на території об’єднаних територіальних громад області;
- інші функції, що випливають із покладених на Центр завдань;
- здійснює зовнішньоекономічну діяльність, встановлює виробничі і науково-технічні зв'язки, керуючись при цьому діючим законодавством України; співпрацює з міжнародними організаціями в галузі охорони здоров'я та з іноземними лікувальними закладами;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством України. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
2.3. Центр є клінічною базою з підготовки лікарів-інтернів, середніх медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
2.4. Якщо здійснення будь-якого з вищенаведених видів діяльності потребує спеціального дозволу (ліцензії), Центр здійснює таку діяльність лише за умови отримання такого дозволу (ліцензії).
2.5. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
2.6. Центр може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.7. Центр може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.8. Центр формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.9. Центр має право в межах погоджених планів роботи та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.10. Для забезпечення виконання покладених на завдань, зобов’язань Центр має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТР
3.1. Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить 160 068 918 (сто шістдесят мільйонів шістдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімнадцять) гривень 56 копійок.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЦЕНТРУ
4.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.
4.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно придбане в у встановленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров'я України;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету;
- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Центр має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
5.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Центр надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
Центр має право самостійно встановлювати (затверджувати) плату та тарифи на послуги, що надаються поза пакетом медичних послуг, які передбачені Програмою медичних гарантій на відповідний рік та договором
з Національною службою здоров’я України.
5.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Центру:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю замортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Центру;
6.2.3. погодження планів Центру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. погодження штатного розпису Центру в установленому порядку;
6.2.5. призначення та звільнення керівника Центру;
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Органом управління Центру також є наглядова рада (в разі його утворення). Наглядова рада Центру утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.
Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджуються рішенням Рівненської обласної ради.
Головний лікар Центру
6.4. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Керівником Центру може бути особа, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.7. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6.9. До компетенції Керівника відноситься:
6.9.1. забезпечення Статутної діяльності Центру;
6.9.2. вирішення поточних питань роботи Центру;
6.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.9.6. визначення порядку оплати праці працівників Центру;
6.9.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;
6.9.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.9.9. відкриває в органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.9.10. має право першого підпису на фінансових документах;
6.9.11. розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.9.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України;
6.9.13. затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.9.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.9.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру;
6.9.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.9.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.9.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру;
6.9.19. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;
6.9.20. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
6.10. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:
6.10.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Центру;
6.10.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;
6.10.3. Розробку структури та штатного розпису Центру та подає їх на затвердження в установленому порядку;
6.10.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Центру;
6.10.5. Виконання Центром у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.
6.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України.
6.13. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.14. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.16. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності може створюватися Спостережна Рада.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ.
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Центр зобов'язане проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення Центру (ліквідації, злиття, поділу, приєднання, виділу або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру – переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Центр може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Центр є таким, діяльність якої припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.