Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 23-03-2017
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Десята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 17 березня 2017 року № 520
Про внесення змін до Статуту комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради
Враховуючи Закони України від 17 липня 2015 року № 652-VІІІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", від 28 січня 2016 року № 955-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури", керуючись рішенням Рівненської обласної ради від 04 березня 2014 року №1142 "Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області", зі змінами, статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити зміни до Статуту комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 23 травня 2008 року № 853, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Керівнику комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради подати Статут комунального закладу, викладений у новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та поінформувати обласну раду.
3. Внести до рішення Рівненської обласної ради від 04 листопада 2016 року № 352 "Про контракт з директором комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради Данилюком В.І." такі зміни:
3.1. У назві та тексті рішення слово "директор" замінити в усіх відмінках словами "директор-художній керівник" у відповідному відмінку.
4. У зв’язку із внесенням змін до рішення Рівненської обласної ради від 04 листопада 2016 року № 352 "Про контракт з директором комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради Данилюком В.І." голові Рівненської обласної ради в установленому порядку привести контракт з директором комунального закладу "Рівненський академічний обласний театр ляльок" Рівненської обласної ради від 04 листопада 2016 року № 100 у відповідність з цим рішенням.
Голова ради М.М. Драганчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від 17 березня 2017 року
№ 520
Голова Рівненської обласної ради
_______________ М.М. Драганчук
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
"РІВНЕНСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ
ТЕАТР ЛЯЛЬОК"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
м. Рівне - 2017
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей статут визначає правові, економічні та творчі засади організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Заклад).
Заклад заснований 1 листопада 1975 року рішенням Рівненського облвиконкому від 16.10.1975 №474.
Наказом Міністерства культури і туризму України від 12.11.2007 № 1417/0/16 - 07 Рівненському обласному театру ляльок надано статус академічного.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського академічного обласного театру ляльок.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради, (далі – Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює Власник.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.7. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями Закладу.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.10. У межах своєї Статутної діяльності та положень даного Статуту Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських , адміністративних та третейських судах.
1.11. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
- скорочене: РІВНЕНСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК.
1.12. Юридична адреса Закладу:
м. Рівне, вул. С.Петлюри, 15, 33028
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад створений з метою забезпечення суспільних, культурних потреб територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, установ та організацій, створення високохудожніх творів, які сприятимуть збереженню, відродженню та розвитку українського мистецтва, популяризації культурних надбань українського народу, а також мистецтва інших національних груп, що проживають в даному регіоні, формуванню високих естетичних смаків народу, задоволення культурних потреб і організація відпочинку населення.
2.2. Основними завданнями Закладу є:
- створення, публічне виконання та публічний показ театральних вистав, концертів, інших творів театрального мистецтва на власній сцені, на сценах інших установ та підприємств міста та області, на гастролях;
- організація мистецьких фестивалів, конкурсів, оглядів, а також реалізація квитків на зазначені заходи;
- підготовка театральних постановок, театрально-концертних програм та інших заходів відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права;
- надання власної сцени іншим театрам для проведення гастрольних заходів, спільних театральних проектів та програм;
- розвиток та підтримка ініціатив у галузі дитячої та молодіжної творчості;
- реалізація альтернативних проектів в галузі телебачення та радіо;
- організація театральних гуртків та курсів;
- проведення лекцій та семінарів культурно-мистецької тематики;
- благодійна театрально – концертна діяльність;
- реалізація програм у галузі сучасного дизайну, моделювання та образотворчого мистецтва;
- послуги з рекламного обслуговування;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством.
2.3. Предметом діяльності закладу є забезпечення соціально-економічних, правових, наукових умов для ефективної діяльності театрів, підтримка, розвиток мережі театрів, забезпечення їх сучасним технічним обладнанням, стимулювання розвитку театральної справи шляхом удосконалення її матеріально-технічної бази, надання пільг щодо оподаткування та кредитування, морального матеріального заохочення осіб, які зробили значний внесок у театральну справу.
2.4. Заклад може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.5. Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.6. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.7. Заклад має право в межах погоджених планів роботи та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.8. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. МАЙНО ЗАКЛАДУ
3.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
3.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
3.3. Джерелами формування коштів та майна Закладу є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні та благодійні внески, пожертвування, організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян, у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Заклад зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї статутної діяльності, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку.
4.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
4.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
4.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
4.7. Заклад має право вступати до об’єднань закладів в Україні та за її кордонами.
У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків то Заклад має право вступати до об’єднань закладів в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
4.8. Заклад, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
4.9. Заклад повинен погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
4.10. Заклад щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.
4.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
4.12. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
4.13. Заклад провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
4.14. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Заклад може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
4.15. Заклад має право у встановленому законодавством порядку:
- самостійно планувати свою творчу та господарську діяльність;
- установлювати ціни на квитки, самостійно встановлювати надбавки і знижки до діючих цін.
Заклад є неприбутковою організацією.
4.15.1. Забороняється розподіл отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
4.15.2. Доходи Закладу використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом Закладу.
5 . ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада.
5.2. До компетенції Рівненської обласної Ради належить:
- призначення (погодження призначення) та звільнення керівника у випадку передбаченому законом;
- визначення основних напрямків діяльності Закладу;
- затвердження та внесення змін до Статуту Закладу;
- розпорядження основними засобами Закладу;
- прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
- прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
- затвердження звітів про виконання Закладом своїх планів роботи;
- погодження штатного розпису Закладу в установленому порядку;
- погодження кошторису Закладу в установленому порядку;
- здійснення контролю за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ефективністю управління Закладом.
5.2.1. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
КЕРІВНИК ЗАКЛАДУ
5.3. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює Директор-художній керівник закладу (далі – Керівник), який призначається Власником.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладення контракту.
5.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
5.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
5.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
5.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
5.8. До компетенції Керівника відноситься:
5.8.1. забезпечення Статутної діяльності Закладу;
5.8.2. вирішення поточних питань роботи Закладу;
5.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
5.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
5.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
5.8.6. визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
5.8.7. укладає договори та угоди, які пов’язані з діяльністю Закладу;
5.8.8. видача довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.8.9. відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.8.10. право першого підпису на фінансових документах;
5.8.11. розпорядження коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
5.8.12. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
5.8.13. затвердження положення про структурні підрозділи Закладу, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;
5.8.14. ведення переговорів щодо укладення колективного договору, укладення колективного договору, звітування та несення відповідальності за його виконання;
5.8.15. накладення дисциплінарних стягнень на працівників Закладу;
5.8.16. організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
5.8.17. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.8.18. несення персональної відповідальності за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
5.8.19. несення персональної відповідальності за будь-які порушення, вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
5.8.20. вчинення інших дій в порядку та межах встановлених законодавством України.
5.9. При здійсненні діяльності Закладу Керівник забезпечує:
5.9.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
5.9.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Закладу;
5.9.3. Розробку структури та штатного розпису Закладу та подає їх на затвердження в установленому порядку;
5.9.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
5.9.5. Виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
5.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
5.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
5.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
5.13. Керівник та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
5.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Заклад у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
6.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
6.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
6.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
6.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові творчі (трудові) колективи.
7. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
7.1. Контроль за ефективним використанням та збереженням майна Закладу здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління культури і туризму обласної державної адміністрації.
7.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про місцеві державні адміністрації”, інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
7.3. На вимогу Власника, Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
8.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
8.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
8.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
8.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
8.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
8.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
8.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
8.10. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.11. Активи Закладу можуть передаватися закладу, установі, підприємству, організації відповідного виду в порядку, визначеному чинним законодавством України.
У разі припинення Закладу (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення), якщо інше не передбачено законодавством, активи можуть зараховуватись до доходу обласного бюджету.
8.12. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
9.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.