Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 22-03-2017
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Десята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 17 березня 2017 року № 517
Про внесення змін до Статуту комунального закладу "Чудельська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1 І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити зміни до Статуту комунального закладу "Чудельська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1 І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 25 вересня 2009 року № 1358, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Директору комунального закладу "Чудельська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1 І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради подати Статут комунального закладу, викладений у новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради М.М. Драганчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Рівненської обласної ради від 17 березня 2017 року № 517 Голова Рівненської обласної ради ___________________ М.М. Драганчук |
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
"ЧУДЕЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА - ІНТЕРНАТ № 1 I – II СТУПЕНІВ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЧУДЕЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА – ІНТЕРНАТ № 1 I-IІ СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Спеціальна школа-інтернат).
Спеціальна школа-інтернат є об'єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
Спеціальна школа-інтернат є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу "Чудельська спеціальна загальноосвітння школа-інтернат № 1" Сарненського району Рівненської обласної ради, перереєстрованої 19 квітня 1997 року Сарненською районною державною адміністрацією за № 1 604 105 0001 000616.
1.2. Власником Спеціальної школи-інтернату є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник).
1.3. Спеціальна школа-інтернат керується у своїй діяльності Конституцією України, Конвенцією ООН "Про права дитини", Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про охорону дитинства", "Про реабілітацію інвалідів в Україні", Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778, Положенням про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15 вересня 2008 року № 852, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.4. Спеціальна школа-інтернат є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Спеціальна школа-інтернат набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Спеціальної школи-інтернату здійснює Власник.
1.6. За своїм правовим статусом Спеціальна школа-інтернат є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.7. Спеціальна школа-інтернат є неприбутковою організацією і діє відповідно до Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України та інших актів законодавства.
1.8. Спеціальна школа-інтернат самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.9. Спеціальна школа-інтернат не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Спеціальної школи-інтернату.
1.10. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Спеціальної школи-інтернату. Спеціальна школа-інтернат не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.11. У межах своєї Статутної діяльності та положень даного Статуту Спеціальна школа-інтернат має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.12. Найменування Спеціальної школи-інтернату:
повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧУДЕЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА - ІНТЕРНАТ № 1 I-II СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
скорочене: Чудельська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1.
1.13. Юридична адреса: 34542, с. Чудель, Розвилка, Сарненський р-н, Рівненська обл., вул. Лісова, 2.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
2.1. Спеціальна школа-інтернат створена з метою забезпечення здобуття певного рівня освіти, професійної орієнтації та підготовки, корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
2.2. Головними завданнями Спеціальної школи-інтернату є:
забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією;
розвиток природних здібностей і обдарувань, творчого мислення вихованців, формування соціально адаптованої особистості;
сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок;
сприяння фізичному і психічному розвитку дітей;
забезпечення у процесі навчання й виховання системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу з урахуванням стану здоров'я, особливостей психофізичного розвитку вихованців (учнів);
здійснення соціально-педагогічного патронату: надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі.
2.3. Предметом діяльності Спеціальної школи-інтернату є надання освітніх послуг.
2.4. Відповідно до Закону України "Про реабілітацію інвалідів в Україні" Спеціальна школа-інтернат за змістом реабілітаційних заходів належить до установ психолого-педагогічної реабілітації та здійснює комплексну реабілітацію дітей-інвалідів відповідно до державних соціальних нормативів у сфері реабілітації.
2.5. Спеціальна школа-інтернат може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання її основної Статутної діяльності.
2.6. Спеціальна школа-інтернат може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.7. Спеціальна школа-інтернат формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.8. Спеціальна школа-інтернат має право в межах погоджених планів роботи та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.9. Для забезпечення виконання покладених на Спеціальну школу-інтернат зобов'язань Спеціальна школа-інтернат має право звертатися до органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. ТИП, СТРУКТУРА, СТРОКИ НАВЧАННЯ
У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ- ІНТЕРНАТІ
3.1. Тип закладу - Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І – ІІ ступенів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
За наявності достатньої кількості учнів, відповідної матеріально-технічної бази та кадрового забезпечення Спеціальна школа-інтернат може мати спеціальні класи (групи) для дітей інших нозологій.
3.2 Спеціальна школа-інтернат є двоступеневою: І ступінь - початкова школа (підготовчий клас, 1 - 4 класи); II ступінь - основна школа (5-10 класи).
3.3 Спеціальна школа-інтернат у своєму складі може мати дошкільні групи у які приймаються діти з трьох років.
3.4. Спеціальна школа-інтернат може утворювати навчально-виховні об’єднання з позашкільними та іншими навчальними закладами для задоволення культурно-освітніх потреб вихованців (учнів).
3.5 Для організації навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи дітей, які мають складні вади розвитку, у складі Спеціальної школи-інтернату відкриваються окремі класи, групи. Гранична наповнюваність класів (груп) для дітей, які мають складні вади розвитку, не повинна перевищувати 6 осіб.
3.6 На бажання батьків (осіб, які їх замінюють) діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, можуть лише навчатися у Спеціальній школі-інтернаті без проживання у ній.
3.7. Мережа класів та їх наповнюваність у Спеціальній школі-інтернаті установлюється відповідно до Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах.
3.8. Для надання індивідуальної корекційної допомоги та добору відповідних програм навчання у Спеціальній школі-інтернаті діє шкільна психолого-медико-педагогічна комісія, метою якої є:
вивчення особливостей психофізичного розвитку кожного вихованця (учня) у динаміці;
визначення адекватних умов, форм і методів навчально-виховної, корекційно- розвиткової роботи, професійної реабілітації;
переведення вихованців (учнів) до наступного класу Спеціальної школи-інтернату.
4. ЗАРАХУВАННЯ ТА ДОБІР ВИХОВАНЦІВ (УЧНІВ) ДЛЯ НАВЧАННЯ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТ
4.1. Комплектування Спеціальної школи-інтернату здійснюється управліннями освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації.
Направлення дітей до Спеціальної школи-інтернату здійснюється за бажанням батьків (осіб, що їх замінюють) на підставі висновків відповідних психолого-медико-педагогічних консультацій.
4.2 Зарахування учнів (вихованців) до Спеціальної школи-інтернату проводиться, як правило, до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів:
направлення управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації;
заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
копії свідоцтва про народження дитини;
висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів); індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
довідок про стан здоров’я дитини: "Медична карта дитини" (ф. № 026/о); витяг з "Історії розвитку дитини" (ф. № 112/о) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на дезгрупу, яйця глистів, зшкребок на ентеробіоз);
копії "Карти профілактичних щеплень" (ф. № О6З/о);
індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
довідки закладу охорони здоров’я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Усі діти з недорозвиненням мовлення повинні мати висновок сурдолога.
4.3. Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866.
4.4. Документи, необхідні для зарахування дитини до Спеціальної школи-інтернату, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють.
4.5. До Спеціальної школи-інтернату зараховуються діти 6 (7) років з нормальним слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення), що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі, оскільки тяжкі органічні порушення мовлення центрального походження, як правило, зумовлюють специфічну затримку психічного розвитку дитини.
За наявності достатнього контингенту учнів (вихованців) з однорідними порушеннями мовлення (алалія, афазія, заїкуватість та ін.) створюються окремі класи з обов'язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня.
4.6. Не зараховуються до Спеціальної школи-інтернату діти, які:
хворі на епілепсію, з частими денними або нічними судомними нападами;
хворі на шизофренію з психопатоподібними розладами;
страждають стійким денним і нічним енурезом;
не обслуговують себе у зв'язку з тяжкими фізичними вадами і потребують особливого догляду;
мають мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом.
4.7. До підготовчого класу Спеціальної школи-інтернату за висновком відповідної психолого-медико-педагогічної консультації зараховуються діти з 6 (7) років, які не здобули дошкільну освіту або через певні обставини не готові до навчання у школі.
4.8. До 1-го класу Спеціальної школи-інтернату за висновком відповідної психолого-медико-педагогічної консультації зараховуються діти з 6 (7) років, які здобули дошкільну освіту.
У разі, коли за висновком відповідної психолого-медико-педагогічної консультації та рекомендаціями лікарів вихованці (учні) Спеціальної школи-інтернату розпочинають навчання не з підготовчого, а з 1-го класу, строк навчання у школі І ступеня зменшується на один рік.
4.9. При зарахуванні дітей до Спеціальної школи-інтернату допускається перевищення віку, установленого для загальноосвітніх навчальних закладів, на 1-2 роки.
4.10. У разі відновлення здоров’я вихованці (учні) Спеціальної школи-інтернату за висновком відповідної психолого-медико-педагогічної консультації переводяться до іншого типу зальноосвітнього навчального закладу за місцем проживання дитини чи за вибором батьків або осіб, які їх замінюють.
4.11. У навчально-виховному процесі Спеціальної школи-інтернату реалізується ідея соціалізації особистості. Діти, члени однієї сім'ї /брати, сестри/, направляються в один заклад, за винятком, коли за медичними показниками або з інших (поважних) причин їх виховання має здійснюватись окремо.
4.12. Утримання вихованців (учнів) , які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, у Спеціальній школі-інтернаті здійснюється за рахунок держави.
5. РЕЖИМ РОБОТИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ ТА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВИХОВАНЦІВ
5.1. Режим роботи Спеціальної школи-інтернату установлюється закладом з урахуванням особливостей організації навчально-виховного процесу відповідно до контингенту вихованців та погоджується з управлінням освіти і науки Рівненської облдержадміністрації і державною санітарно-епідеміологічною службою є цілодобовим.
5.2 Під час канікул адміністрація Спеціальної школи-інтернату сприяє організації відпочинку та оздоровленню вихованців у дитячих санаторіях, таборах відпочинку тощо.
5.3 За заявою батьків або осіб, які їх замінюють, вихованці Спеціальної школи-інтернату на період канікул, у вихідні та святкові дні, а з поважних причин і в інші дні, можуть виїжджати додому в супроводі дорослих.
5.4 На клопотання батьків або осіб, які їх замінюють, вихованці, які перебувають на утриманні в Спеціальній школі-інтернаті, можуть проживати у своїх сім’ях, якщо це не шкодитиме фізичному та психічному здоров'ю дітей і батьки дитини не позбавлені батьківських прав.
Надання такої можливості на період від одного місяця до повного строку навчання в Спеціальній школі-інтернаті оформляється наказом директора.
5.5. Відволікання вихованців (учнів) від навчальних занять забороняється, крім особливих випадків передбачених законодавством.
5.6. Вихованці (учні) Спеціальної школи-інтернату забезпечуються предметами гардеробу, текстильної білизни та предметами першої потреби відповідно до Норм матеріального та нормативів фінансового забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також вихованців шкіл-інтернатів.
Спортивним інвентарем та обладнанням, засобами навчання та іншим навчальним приладдям, іграшками та іграми, матеріалами для розвитку індивідуальних творчих здібностей вихованців (учнів), гурткової, секційної роботи, технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення вихованці (учні) забезпечуються відповідно до встановлених норм.
5.7. Забезпечення підручниками та навчальними посібниками вихованців (учнів) Спеціальної школи-інтернату здійснюється відповідно до Порядку забезпечення учнів загальноосвітніх і професійно - технічних навчальних закладів підручниками та навчальними посібниками.
5.8. Після закінчення Спеціальної школи-інтернату випускникам безоплатно видається комплект літнього одягу і взуття, що був у їхньому користуванні під час навчання. За потреби, з урахуванням матеріального становища родини, безоплатно може видаватися також комплект зимового одягу і взуття, що був у користуванні дитини під час навчання в цьому закладі.
Вихованцям, які вибувають із Спеціальної школи-інтернату з інших причин, безоплатно видається комплект сезонного одягу та взуття, що був у їхньому користуванні на момент вибуття.
5.9. Медичне обслуговування вихованців (учнів) Спеціальної школи-інтернату здійснюється в устанорвленому порядку медичними працівниками відповідно до штатного розпису закладу та медичними працівниками закладів охорони здоров'я за територіальним принципом.
5.10. Харчування вихованців (учнів) у Спеціальній школі-інтернаті здійснюється з додержанням вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм та відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах та Норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах, затверджених в установленому порядку.
5.11. Науково-методичне забезпечення діяльності Спеціальної школи-інтернату здійснюється відповідно до статті 42 Закону України "Про загальну середню освіту".
6. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС, ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ, КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ, ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ
6.1. Навчально-виховний процес у Спеціальній школі-інтернаті здійснюється відповідно до робочих навчальних планів, розроблених закладом на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України.
6.2. Робочий навчальний план Спеціальної школи-інтернату затверджується управлінням освіти і науки Рівненської облдержадміністрації.
Експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани Спеціальної школи-інтернату погоджуються з Міністерством освіти і науки України за поданням управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації.
6.3. Спеціальна школа-інтернат працює за навчальними програмами, підручниками і посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України. Під час навчання учнів у спеціальній школі-інтернаті використовуються як спеціальні програми і підручники, так і програми й підручники загальноосвітньої школи. У Спеціальній школі-інтернаті може в установленому порядку запроваджуватися навчання за індивідуальними навчальними програмами.
6.4. Навчально-виховний процес вихованців (учнів) у Спеціальній школі-інтернаті здійснюється з урахуванням особливостей психічного та фізичного розвитку за змістом, формами і методами їх навчання, відповідного режиму дня, що забезпечує системність навчально-виховної, корекційно-розвиткової, лікувально-профілактичної роботи, реабілітаційних заходів.
Навчально-виховний процес у спеціальній школі-інтернаті має корекційну спрямованість. Завдяки індивідуальному та диференційованому підходу створюються передумови для подолання порушень психофізичного розвитку, засвоєння вихованцями (учнями) програмового матеріалу, розвитку їх здібностей, подальшої соціалізації.
6.5. Трудове навчання у спеціальній школі-інтернаті передбачає систему заходів, спрямованих на відновлення, компенсацію порушених функцій, оволодіння вихованцями трудовими вміннями і навичками, що є основою для подальшої професійної підготовки.
При проведенні уроків з трудового навчання класи поділяються на групи. Комплектування груп за видами праці здійснюється з урахуванням особливостей психофізичного розвитку вихованців (учнів) та рекомендацій лікарів.
6.6. Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
Тривалість уроків, перерв між уроками в Спеціальній школі-інтернаті встановлюється відповідно до законодавства.
6.7. Тривалість і структура навчального року, строки і тривалість канікул, оцінювання навчальних досягнень вихованців (учнів) Спеціальної школи-інтернату, проведення державної підсумкової атестації, переведення і випуск учнів, видача документів про базову та повну загальну середню освіту, здійснюються відповідно до законодавства.
6.8. Випускники спеціальної школи-інтернату, які закінчили школу II ступеня, одержують документ про освіту державного зразка.
6.9. Навчально-виховна та корекційно-розвиткова робота є складовою режиму Спеціальної школи-інтернату, додержання якого є обов'язковим для усіх працівників.
6.10. Відповідно до Типових навчальних планів у Спеціальній школі-інтернаті проводиться корекційно-розвиткова робота з предметно-практичного навчання, лікувальної фізкультури, ритміки, соціально-побутового, просторового орієнтування, розвитку мовлення (формування вимови і мовлення), слухового, зорового, дотикового сприймання, комунікативної діяльності з метою корекції первинних і вторинних відхилень у розвитку учнів, створення сприятливих умов для здобуття повної загальної середньої освіти, професійно-трудової підготовки, подальшої соціалізації вихованців (учнів).
6.11. Корекційні заняття, індивідуальні або групові, проводяться учителями з урахуванням особливостей розвитку вихованців (учнів).
6.12. Лікувально-профілактичні заходи передбачають профілактику соматичних захворювань, підтримання належного рівня психічної активності, працездатності, контроль за фізичним розвитком дітей. З цією метою медичними працівниками надається консультативна допомога педагогам і вихователям у дозуванні шкільних навантажень.
У Спеціальній школі-інтернаті особлива увага приділяється лікувально-профілактичній і корекційно-розвитковій роботі з урахуванням клінічних проявів захворювань та психологічних особливостей вихованців (учнів), що зумовлюють труднощі в навчанні.
6.13. Комплексне відновлювальне лікування в Спеціальній школі-інтернаті проводиться за методиками медико-соціальної реабілітації, рекомендованими Міністерством охорони здоров'я України, та відповідно до індивідуальних програм реабілітації дитини-інваліда (для дітей-інвалідів).
6.14. Медичні і педагогічні працівники під час занять та в позаурочний час здійснюють системні спостереження за дітьми. Результати динамічних медичних, психолого-педагогічних спостережень систематично обговорюються на засіданнях методичних об'єднань, педагогічної ради за участю шкільної психолого-медико-педагогічної комісії з метою уточнення режиму, змісту, форм і методів навчання, застосування індивідуального підходу до дитини.
Медичні працівники ознайомлюють педагогічних працівників, батьків із санітарно-гігієнічним режимом Спеціальної школи-інтернату, клінічними проявами особливостей розвитку вихованців (учнів), здійснюють просвітницьку роботу серед вихованців (учнів) з питань дотримання правил особистої гігієни, здорового способу життя.
6.15. Заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою та органами охорони здоров'я щороку забезпечують безоплатний медичний огляд вихованців (учнів), моніторинг і корекцію стану здоров'я, проведення лікувально-профілактичних заходів у Спеціальній школі-інтернаті.
6.16. Санітарно-гігієнічний та протиепідемічний режим у Спеціальній школі-інтернаті забезпечується оптимальним співвідношенням інтелектуального та фізичного навантаження, тривалості навчальних занять і відпочинку, здійсненням комплексу заходів з фізичного виховання та загартування дітей, організацією раціонального харчування, профілактикою травматизму, дотриманням протиепідемічних заходів, вимог техніки безпеки.
7. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
7.1. Учасниками навчально-виховного та реабілітаційного процесу у Спеціальній школі-інтернаті є вихованці (учні), керівники, педагогічні, медичні та інші працівники спеціальної школи (школи-інтернату), батьки або особи, які їх замінюють.
7.2. Вихованці (учні) Спеціальної школи-інтернату мають право на:
медичну і соціальну допомогу згідно з чиним законодавством;
повноцінне і якісне харчування;
безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;
безпечні і нешкідливі умови проживання, виховання, навчання та праці;
оздоровлення, відпочинок, організоване дозвілля у вихідні, святкові та канікулярні дні;
повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;
захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;
інші права відповідно до законодавства України.
7.3. Вихованці (учні) Спеціальної школи-інтернат зобов'язані:
оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти;
підвищувати свій загальний культурний рівень;
дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;
виконувати вимоги педагогічних та інших працівників Спеціальної школи-інтернату відповідно до статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу;
дбайливо ставитися до державного, комунального і особистого майна, майна інших учасників навчально-виховного процесу;
дотримуватися правил особистої гігієни;
виконувати інші обов’язки, передбачені законодавством України.
7.4. Вихованцям (учням) Спеціальної школи-інтернат забороняється:
порушувати режим дня та роботи Спеціальної школи-інтернату;
самовільно залишати територію Спеціальної школи-інтернату;
використовувати непромислові технічні та інші засоби, що можуть завдати шкоди життю, здоров’ю учасників навчально-виховного процессу або майну;
самостійно проводити ремонт електрообладнання;
порушувати правила техніки безпеки.
7.5. Педагогічними працівниками Спеціальної школи-інтернату можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність і якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.
7.6. Призначення на посаду і звільнення з посади працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими актами.
7.7. Педагогічні працівники мають право на:
захист професійної честі й гідності;
самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров’я вихованців;
участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;
проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи;
педагогічну ініціативу;
позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;
участь у роботі органів громадського самоврядування Спеціальної школи-інтернату;
підвищення кваліфікації, перепідготовку;
матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;
інші права, визначені законодавством.
7.8. Педагогічні працівники зобов’язані:
виконувати Статут Спеціальної школи-інтернату, правила внутрішнього трудового розпорядку, умови контракту чи трудового договору, накази і розпорядження директора Спеціальної школи-інтернату, органів управління освітою;
забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;
сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров’я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
сприяти зростанню іміджу Спеціальної школи-інтернату;
настановленнями і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
виховувати у вихованців (учнів) повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій і звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
готувати вихованців (учнів) до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність вихованців (учнів);
захищати вихованців (учнів) від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
брати участь у роботі педагогічної ради.
7.9. Працівники, у яких діти перебувають у безпосередньому підпорядкуванні, несуть відповідальність за збереження їх життя, фізичне і психічне здоров'я відповідно до законодавства.
7.10. У Спеціальній школі-інтернаті обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників. Атестація здійснюється не рідше одного разу на п’ять років відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого в установленому порядку.
7.11. До педагогічних працівників, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку Спеціальної школи-інтернату, не виконують своїх посадових обов'язків відповідно до умов трудового договору (контракту) застосовуються заходи дисциплінарного стягнення відповідно до Кодексу законів про працю України.
7.12. Батьків (особи, які їх замінюють) користуються правами і мають обов’язки, визначені актами законодавства України.
8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
8.1. Органом управління Спеціальної школи-інтернату є Рівненська обласна рада.
8.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
погодження призначення директора Спеціальної школи-інтернату відповідно до законодавства;
визначення основних напрямків діяльності Спеціальної школи-інтернату;
затвердження та внесення змін до Статуту Спеціальної школи-інтернату;
розпорядження основними засобами Спеціальної школи-інтернату;
прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
прийняття рішення про припинення діяльності Спеціальної школи-інтернату, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
затвердження звітів про виконання Спеціальною школою-інтернатом своїх планів роботи;
погодження кошторису, штатного розпису Спеціальної школи-інтернату в установленому порядку;
здійснення контролю за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ефективністю управління Спеціальною школою-інтернатом.
8.3 Спеціальна школа-інтернат визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку визначеному головою Рівненської обласної ради.
Керівник Спеціальної школи-інтернату
8.4. Керівництво поточною діяльністю Спеціальної школи-інтернату здійснює директор (далі – Директор), який призначається в установленому порядку управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації за погодженням із Власником на умовах контракту.
8.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
8.6. Директор може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
8.7. Директор підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Спеціальної школи-інтернату несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності Спеціальної школи-інтернату відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно з чинним законодавством України.
8.8. Директор вирішує усі питання діяльності Спеціальної школи-інтернату, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
8.9. Директор Спеціальної школи-інтернату:
забезпечує Статутну діяльність Спеціальної школи-інтернату, виконання її освітніх і спеціальних завдань, якість і ефективність роботи Спеціальної школи-інтернату;
здійснює керівництво трудовим колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;
організовує, координує діяльність працівників для забезпечення єдності навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи, медичної реабілітації, відповідає за її якість та ефективність, сприяє забезпеченню учнів (вихованців) засобами індивідуальної корекції;
відповідає за реалізацію державного стандарту загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок учнів (вихованців);
діє від імені Спеціальної школи-інтеранту, укладає договори з юридичними та фізичними особами, представляє Спеціальну школу-інтернат в усіх органах державної влади, установах і громадських організаціях, на підприємствах;
створює необхідні умови для участі учнів (вихованців) у позакласній та позашкільній роботі;
забезпечує дотримання вимог безпечної життєдіяльності, охорони здоров'я, санітарно-гігієнічних, протипожежних норм, техніки безпеки;
уживає заходів щодо утвердження здорового способу життя, запобігання вживанню учнями (вихованцями) алкоголю, наркотиків;
забезпечує права учнів (вихованців) на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів та учнів (вихованців);
залучає діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств, установ, організацій до навчально-виховного процесу, участі в учнівських об'єднаннях за інтересами;
контролює дотримання режиму роботи Спеціальної школи-інтернату, організацію харчування і медичного обслуговування учнів (вихованців);
видає у межах своєї компетенції накази та контролює їх виконання;
координує роботу з організації соціально-педагогічного патронату батьків (осіб, які їх замінюють), родин, що мають дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
щороку звітує про свою роботу на загальних зборах (конференції);
вирішує поточні та внутрішні кадрові питання роботи, питання матеріально-технічного забезпечення Спеціальної школи-інтернату;
організовує ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Спеціальної школи-інтернату;
відкриває в органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Спеціальної школи-інтернату;
має право першого підпису на фінансових документах;
розпоряджається коштами та майном Спеціальної школи-інтернату відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Спеціальної школи-інтернату згідно з чинним законодавством України;
затверджує положення про структурні підрозділи Спеціальної школи-інтернату, посадові інструкції працівників та інші необхідні документів;
веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, подає звіт про його виконання;
накладає дисциплінарні стягнення на працівників Спеціальної школи-інтернату в установленому порядку;
організовує проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Спеціальної школи-інтернату згідно з вимогами Кодексу законів про працю України;
створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
інші повноваження в порядку та межах, встановлених законодавством України.
8.10. Директор несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання та втрату у будь-якій формі майна Спеціальної школи-інтернату, а також за будь-які порушення, вчинені при зміні балансової вартості майна Спеціальної школи-інтернату;
8.11. При здійсненні діяльності Спеціальної школи-інтернату Директор забезпечує:
дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Спеціальної школи-інтернату;
організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Спеціальної школи-інтернату;
розробку структури та штатного розпису Спеціальної школи-інтернату та подання їх на затвердження в установленому порядку;
належний рівень побутових умов для перебування в Спеціальній школі-інтернаті;
виконання Спеціальною школою-інтернатом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
8.12. Директор має право без довіреності представляти Спеціальну школу-інтернат в установах і організаціях України та за кордоном, виконувати дії від імені Спеціальної школи-інтернату в межах чинного законодавства України.
8.13. У разі відсутності Директора його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Директора, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
8.14. Директор та головний бухгалтер Спеціальної школи-інтернату несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
8.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Спеціальна школа-інтернат у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
8.16 Колегіальним органом управління Спеціальної школи-інтернату є педагогічна рада, яку очолює директор. До складу педагогічної ради входять заступник директора, педагогічні, медичні працівники, інші спеціалісти. У засіданнях педагогічної ради можуть брати участь із правом дорадчого голосу представники органів управління освітою, охорони здоров'я, підприємств, установ, громадських організацій.
8.17. Організація діяльності та повноваження педагогічної ради визначені Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими і нормативно-правовими актами.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТ
9.1. Трудовий колектив Спеціальної школи-інтернат складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у її діяльності на підставі трудових договорів.
9.2. Трудовий колектив Спеціальної школи-інтернату формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Спеціальної школи-інтернату, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.4. Відносини між адміністрацією Спеціальної школи-інтернату та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
9.5. Спеціальна школа-інтернат в межах затверджених кошторисів може в установленому порядку на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові творчі (трудові) колективи.
9.6. Вищим органом громадського самоврядування є загальні збори трудового колективу. Загальні збори правомочні, якщо в їхній роботі беруть участь більше половини працівників Спеціальної школи-інтернату. Загальні збори скликаються не менше одного разу на рік. Рішення приймається простою більшістю голосів.
9.7. Загальні збори:
обговорюють і пропонують зміни до Статуту;
розглядають, обговорюють і приймають колективний договір, зміни та доповнення до нього;
обирають раду Спеціальної школи-інтернату, її членів і голову, встановлюють термін їх повноважень;
щорічно заслуховують звіт директора і голови ради Спеціальної школи-інтернату, дають оцінку діяльності шляхом таємного чи відкритого голосування, можуть порушувати перед управлінням освіти і науки облдержадміністрації обґрунтоване клопотання про усунення директора Спеціальної школи-інтернату від керівництва у разі порушення ним вимог трудового законодавства та колективного договору;
щорічно заслуховують звіт голови профспілкового комітету дають оцінку діяльності шляхом таємного чи відкритого голосування;
розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово - господарської діяльності Спеціальної школи-інтернату;
затверджують основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу, розглядають інші важливі напрями діяльності Спеціальної школи-інтернату;
вирішують інші питання згідно з чинним законодавством.
9.7. Рішення загальних зборів оформляється протоколом за підписами головуючого та секретаря зборів.
9.8. Позачергові загальні збори можуть скликати:
члени трудового колективу (якщо цього бажають не менше третини працівників Спеціальної школи-інтернату);
голова профкому;
Власник Спеціальної школи-інтернату або орган, що здійснює галузеве управління;
директор Спеціальної школи-інтернату.
9.9. У Спеціальній школі-інтернаті за рішенням загальних зборів (конференції) або ради Спеціальної школи-інтернату можуть створюватися і діяти піклувальна рада, учнівський комітет, батьківський комітет, методичні об’єднання, реабілітаційні комісії, асоціації тощо відповідно до чинного законодавства України.
10. МАЙНО ТА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
10.1. Майно Спеціальної школи-інтернату становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Спеціальної школи-інтернату.
10.2. Майно Спеціальної школи-інтернату є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ та міст Рівненської області і закріплюється за Спеціальною школою-інтернатом на правах оперативного управління. Здійснюючи оперативне управління, Спеціальна школа-інтернат володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, учиняє дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, установлених цим Статутом.
10.3. Фінансування Спеціальної школи-інтернату здійснюється на основі кошторису. Штатний розпис Спеціальної школи-інтернату розробляється на підставі Типових штатів і затверджується управлінням освіти і науки облдержадміністрації в порядку, передбаченому чинним законодавством. Виходячи з інтересів Спеціальної школи-інтернату, навчального процесу та інших поважних причин управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації можуть вводитися додаткові та інші штатні одиниці в індивідуальному порядку.
10.4. Джерелами формування майна Спеціальної школи-інтернату є:
капітальні вкладення та фінансування з бюджету;
грошові та матеріальні внески Власника;
майно, переданем Власником;
безоплатні або благодійні внески, пожертвування юридичних та фізичних осіб;
майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
доходи від надання платних послуг;
інші джерела, які не заборонені чинним законодавством.
10.5. Спеціальна школа-інтернат є бюджетною установою. Власні надходження Ліцею-інтернату використовуються в порядку, визначеному законодавством.
10.6. Спеціальна школа-інтернат користується податковими, митними та іншими пільгами згідно з чинним законодавством.
10.7. Спеціальна школа-інтернат в установленному порядку має право купувати і орендувати необхідні приміщення, обладнання, інвентар, інші матеріальні ресурси, користуватися послугами підприємств, установ, організацій або фізичних осіб.
10.8. Використання матеріально-технічної бази та фінансово-господарська діяльність Спеціальної школи-інтернату здійснюються в порядку, установленому законодавством.
10.9. Спеціальна школа-інтернат забезпечується автотранспортом для перевезення дітей, господарських потреб.
11. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ
СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
11.1. Спеціальна школа-інтернат зобов'язана виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї статутної діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
11.2. Спеціальна школа-інтернат не має права безоплатно передавати належне їй майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Спеціальна школа-інтернат має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
11.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
11.4.Спеціальна школа-інтернат у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах, визначеними чинним законодавством України.
11.5. Спеціальна школа-інтернат не має в своєму складі інших юридичних осіб.
11.6. Відносини Спеціальної школи-інтернату з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
11.7. Спеціальна школа-інтернат) має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами.
У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків то Спеціальна школа-інтернат має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
11.8. Спеціальна школа-інтернат, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
11.9. Спеціальна школа-інтернат повинна погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
11.10. Спеціальна школа-інтернат щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.
11.11. Спеціальна школа-інтернат веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
11.12. Спеціальна школа-інтернат забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
11.13 Спеціальна школа-інтернат провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
11.14. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Спеціальна школа-інтернат може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
12. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ
СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
12.1. Контроль за діяльністю Спеціальної школи-інтернату здійснює Рівненська обласна рада.
12.2. Відносини Спеціальної школи-інтернату з органами державної влади і органами місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих та нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
12.3. На вимогу Власника, Спеціальна школа-інтернат зобов'язана проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
13.1. Діяльність Спеціальної школи-інтернату припиняється в результаті передання всього майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу) або ліквідації.
13.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
13.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Спеціальної школи-інтернату (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Спеціальної школи-інтернату відповідно до чинного законодавства України.
13.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Спеціальної школи-інтернату може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
13.5. У разі злиття Спеціальної школи-інтернату з іншою юридичною особою усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворюється внаслідок злиття.
13.6. У разі приєднання Спеціальної школи-інтернату до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Спеціальної школи-інтернату - до неї переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
13.7. У разі поділу Спеціальної школи-інтернату усі майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб, що утворені внаслідок цього поділу.
13.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Спеціальної школи-інтернату.
13.9. У разі перетворення Спеціальної школи-інтернату на іншу юридичну особу всі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
13.10. Спеціальна школа-інтернат може бути ліквідована:
на підставі рішення Рівненської обласної ради;
на підставі рішення суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
13.11. Активи Спеціальної школи-інтернату можуть передаватись закладу, установі, підприємству, організації відповідного виду в порядку визначеному чинним законодавством України.
У разі припинення Спеціальної школи-інтернату (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення), якщо інше не передбачено законодавством, активи можуть зараховуватись до доходу обласного бюджету.
13.12. Спеціальна школа-інтернат є такою, діяльність якої припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення її діяльності.
14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1.Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
14.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним Законодавством України.