Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 18-03-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Тридцять перша сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 17 березня 2020 року №1639
Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись статтею 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити зміни до Статуту комунального підприємства «Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення» Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 15 березня 2019 року №1303, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Керівнику комунального підприємства подати Статут комунального підприємства «Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення» Рівненської обласної ради, викладений у новій редакції, на державну реєстрацію в порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Олександр ДАНИЛЬЧУК
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
місто Рівне – 2020
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – "Центр"). За своїм статусом Центр є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, послуги, будь-яким особам в порядку та на умовах встановлених законодавством України та цим Статутом.
Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). Центр є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику.
Комунальне підприємство "Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення" Рівненської обласної ради є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення" Рівненської обласної ради, який створений 12.12.1996 (наказ обласного управління охорони здоров’я від 12.12.1996 №205).
Центр є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу "Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення" Рівненської обласної ради.
1.2. Центр керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.3. Центр є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казнайчества, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.
1.4. Центр є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел, не заборонених законом.
1.5. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Центру, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Центр не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Центру.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.
У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.10. Найменування Центру:
– повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
– скорочене: КП "РОЦПЗН".
1.11. Юридична адреса: вулиця Дубенська, 64, місто Рівне, Рівненська область, 33010.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Основною метою діяльності Центру є забезпечення медичного обслуговування населення області шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством. Зокрема, організація та надання кваліфікованої планово-консультативної та стаціонарної психіатричної допомоги населенню області.
2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
- здійснення лікувально-профілактичної допомоги, надання медичної допомоги відповідно до чинного законодавства України, науково-дослідницької діяльності щодо забезпечення населення всіма видами амбулаторно-консультативної, стаціонарної, кваліфікованої, планово-методичної допомоги, а також забезпечення соціально-економічних потреб членів трудового колективу;
- забезпечення попиту населення області в консультативній поліклінічній та стаціонарній психіатричній допомозі;
- організація та надання кваліфікованої планово-консультативної психіатричної допомоги населенню області із залученням, у разі необхідності, лікарів-спеціалістів лікувальних установ області;
- надання невідкладної психіатричної допомоги населенню як при гострих станах/ так і в негострому періоді , незалежно від місця проживання і віку хворих, що звернулися, доставлених швидкою допомогою та органами внутрішніх справ;
- проведення профілактичної роботи з метою попередження психічних розладів, розладів психіки та поведінки внаслідок вживання ПАР (психоактивні речовини);
- динамічний нагляд за особами з розладами психіки, розладами психіки та поведінки внаслідок вживання ПАР;
- примусовий огляд осіб для надання психіатричної допомоги за рішенням суду;
- примусове амбулаторне лікування осіб для надання амбулаторної психіатричної допомоги за рішенням суду;
- надання амбулаторної консультативної в тому числі психіатричної та наркологічної допомоги фізичним особам без направлення закладу охорони здоров’я на платній основі;
- надання психологічної, психотерапевтичної допомоги населенню на платній та безоплатній основі;
- отримання, зберігання, використання спеціальних рецептурних бланків за встановленими чинним законодавством формами, в тому числі, для виписки наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;
- надання медичної допомоги пацієнтам з психічними розладами та розладами психіки та поведінки внаслідок вживання ПАР в умовах денного стаціонару;
- надання психіатричної стаціонарної допомоги на платній та безоплатній основі дітям та дорослому населенню;
- примусова госпіталізація осіб, які страждають на психічні розлади, на підставі рішення суду для надання психіатричної допомоги;
- організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров’я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
- організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
- залучення лікарів консультантів (лікаря-терапевта, лікаря-педіатра, лікаря-гінеколога, лікаря-отоларинголога, лікаря-хірурга, лікаря-офтальмолога та інших) до лікувально-діагностичного процесу, в тому числі, залучення лікарів, що працюють як фізичні особи-підприємці за цивільно-правовими договорами;
- проведення освідчення на предмет алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;
- проведення судово-психіатричної, судово-психологічної, комплексної судової психолого-психологічної, судово-наркологічної експертиз, експертизи стійкої та тимчасової втрати працездатності та обстеження військовозобов’язаних;
- направлення на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності;
- здійснення видачі лікарського свідоцтва про смерть в порядку визначеному чинним законодавством;
- надання соціально-правової допомоги особам, які страждають на психічні розлади, розлади психіки та поведінки внаслідок вживання ПАР;
- контроль та аналіз основних планових показників Центру;
- виконання спільно зі штабом цивільної оборони об’єкта та міста заходів щодо забезпечення готовності медичної служби до виконання покладених на неї завдань в умовах застосування факторів масового ураження, можливої виробничої аварії або спалаху масових інфекційних захворювань та епідемії;
- проведення протиепідемічних заходів;
- придбання, перевезення, зберігання, використання для потреб Центру, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів згідно законодавства;
- закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів, медичних виробів, обладнання та інвентарю;
- дотримання персоналом медичної етики і деонтології, захисту законних прав та інтересів медичного персоналу та пацієнтів;
- гігієнічне виховання хворих та пропаганда здорового способу життя;
- ведення установленої медичної документації, складання оперативної інформації, статистичної звітності про діяльність Центру та стан медичного обслуговування;
- облік результатів роботи медичного персоналу та контроль поточної діяльності структурних підрозділів Центру;
- харчування хворих, в межах норм, визначених чинним законодавством;
- транспортування пацієнтів транспортними засобами Центру;
- забезпечення харчування та прання білизни пацієнтів структурними підрозділами Центру або юридичними чи фізичними особами за цивільно-правовими договорами;
- здійснення відомчого нагляду за діяльністю Центру, за зверненнями страхових компаній, призначення експертів для перевірки якості медичної допомоги застрахованим;
- підвищення кваліфікації лікарів-інтернів, лікарів та середнього медичного персоналу психіатричних та наркологічних закладів області, проведення атестації середніх медичних працівників, видання їм кваліфікаційних свідоцтв;
- проводить навчання та перепідготовку медичних працівників методикам проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів;
- участь в організації та проведенні з’їздів, конгресів, симпозіумів, науково-практичних конференцій, наукових форумів, круглих столів, семінарів тощо; в порядку і відповідно до чинного законодавства;
- нормування праці працівників згідно з чинним законодавством;
- провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України;
- складання штатного розпису Центру в порядку і відповідно до чинного законодавства;
- підбір, облік, розстановка, підвищення кваліфікації працівників Центру;
- покращення умов праці та відпочинку працівників Центру;
- здійснення матеріального та морального стимулювання професійної діяльності Центру;
- здійснення господарської діяльності, у тому числі своєчасного матеріально-технічного забезпечення, оснащення сучасною апаратурою, своєчасного проведення поточних та капітальних ремонтів приміщень Центру тощо;
- здійснення планово-фінансової діяльності, у тому числі поточне і дострокове планування діяльності Центру, виконання фінансового плану, матеріальне стимулювання;
- здійснення внутрішнього фінансового контролю;
- здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Центру.
2.3. Центр може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.4. Центр формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.5. Центр має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.6. Центр здійснює діяльність, пов’язану з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, обліком та знищенням наркотичних речовин, прекурсорів та рецептурних спецбланків відповідно до чинного законодавства України.
2.7. Для забезпечення виконання покладених на Центр завдань, зобов’язань Центр має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.8. Центр взаємодіє на договірних засадах з вищими навчальними медичними закладами, з якими на базі Центру створюються кафедри або філії, які надають Центру допомогу в проведенні консиліумів, консультацій, впровадженні нових методів діагностики та лікування, підготовці кадрів, підвищенні їх професійного рівня, організації науково-практичних конференцій, симпозіумів, з'їздів та інше.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТРУ
3.1. Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить 12 506 738, 00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот шість тисяч сімсот тридцять вісім гривень
00 копійок).
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЦЕНТРУ
4.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.
4.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страховий компаній;
- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- майно придбане в у встановленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров'я України;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Центр має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку, визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
5.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Центр надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
5.10. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Центр може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
5.10.1. Центр розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Центру:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю замортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Центру;
6.2.3. погодження планів Центру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. призначення та звільнення керівника Центру;
6.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
6.2.6. Органом управління Центру також є наглядова рада (в разі її утворення). Наглядова рада Центру утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.
Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджуються рішенням Рівненської обласної ради.
6.2.7. Центр визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку визначеному головою Рівненської обласної ради.
Головний лікар Центру
6.3. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Керівником Центру може бути особа, яка відповідає єдиними кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6. 8. До компетенції Керівника відноситься:
6.8.1. забезпечення Статутної діяльності Центру;
6.8.2. вирішення поточних питань роботи Центру;
6.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.8.6. забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами;
6.8.7. визначення порядку оплати праці працівників Центру;
6.8.8. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;
6.8.9. видача довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.10. відкриття в органах державної казначейської служби та банківських установах рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.11. право першого підпису на фінансових документах;
6.8.12. розпорядження коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.8.13. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України;
6.8.14. затвердження положення про структурні підрозділи Центру, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;
6.8.15. ведення переговорів щодо укладання колективного договору, укладання колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.8.16. накладання дисциплінарних стягнень на працівників Центру;
6.8.17. організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.8.18. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.8.19. несення персональної відповідальності за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру;
6.8.20. несення персональної відповідальності за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;
6.8.21. вчинення інших дій в порядку та межах, встановлених законодавством України.
6.9. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:
6.9.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Центру;
6.9.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;
6.9.3. розробку структури та штатного розпису Центру та подає їх на затвердження в установленому порядку;
6.9.4. належний рівень побутових умов для перебування в Центрі;
6.9.5. виконання Центром у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.
6.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України.
6.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.13. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності може створюватися Спостережна Рада.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проєкт колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проєкту.
7.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру і (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Центру усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Центр може бути ліквідовано:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Центр є таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.