Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 03-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
- (Двадцять дев'ята сесія)
- Р І Ш Е Н Н Я
від 29 листопада 2019 року № 1533
Про деякі питання реорганізації комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 30 серпня 2019 року №1461 "Про реорганізацію комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради", керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України, статтями 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити передавальний акт комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради, що додається.
2. Затвердити Статут комунального підприємства "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради, що додається.
3. Голові комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради подати передавальний акт та Статут державному реєстратору для проведення державної реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України та проінформувати обласну раду.
4. Комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради забезпечити виконання цього рішення відповідно до чинного законодавства України.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
|
|
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ
МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
місто Рівне – 2019
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – «Центр»).
Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Засновником та Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (надалі – «Власник»).
Центр створений на виконання Рішення Рівненської обласної ради від 30 серпня 2019 року №1461 «Про реорганізацію комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради».
Центр є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради, який створений 02 січня 2003 року на підставі розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації №762 від 27 грудня 2002 року і зареєстрованого в Єдиному державному реєстрі виконавчим комітетом Рівненської міської ради 06 березня 2003 року.
1.2. Центр є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає екстрену медичну допомогу будь-яким особам, які перебувають у невідкладному стані, у повсякденних умовах, особливий період, під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, надає послуги спеціалізованої медичної допомоги на дошпитальному етапі на території Рівненської області, України та при перевезенні пацієнтів по території України та за її межами, будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Цивільним та Господарським кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом.
1.4. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах банків, органах Державної казначейської служби України, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп та інші необхідні реквізити.
1.5. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів, участь у виконанні державних та місцевих програм у сфері охорони здоров’я, без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників Центру (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
1.7. Не вважається розподілом доходів Центру, в розумінні п.1.6 цього Статуту, використання Центром власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.8. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені правочини, набувати майнових та особистих немайнових прав, виконувати обов’язки, бути стороною, яка бере участь у справі, що розглядаються в судах України, міжнародних та третейських судах.
1.9. На договірних засадах Центр може бути клінічною базою закладів вищої медичної освіти та закладів післядипломної освіти.
1.10. Найменування Центру:
- повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
- скорочене: КП ОЦЕМД та МК РОР
1.11. Юридична адреса Центру: вул. Котляревського, будинок 5,
місто Рівне, Рівненська область, 33028, Україна.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Основною метою діяльності Центру є надання екстреної медичної допомоги будь-яким особам, які перебувають у невідкладному стані, у повсякденних умовах, особливий період, під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, надання послуг спеціалізованої медичної допомоги на дошпитальному етапі на території Рівненської області, України та при перевезенні пацієнтів по території України та за її межами, будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
2.2.1. Медична практика з надання екстреної медичної допомоги на дошпитальному етапі.
2.2.2. Створення разом із Власником умов для забезпечення права громадян на отримання вчасної, цілодобової, доступної, безоплатної, якісної екстреної медичної допомоги на дошпитальному етапі та платних медичних послуг відповідно до чинного законодавства України.
2.2.3. Організація роботи у цілодобовому режимі єдиного оперативно-диспетчерського відділу для приймання викликів від населення за екстреною медичною допомогою та передачі їх виїзним бригадам екстреної медичної допомоги Центру.
2.2.4. Забезпечення організації та надання екстреної медичної допомоги у разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, у тому числі при виникненні надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
2.2.5. Транспортування осіб, які перебувають у невідкладному стані та потребують обов’язкового медичного супроводу, до закладів охорони здоров’я територією Рівненської області, України та за її межі (на безоплатній та оплатній основі у відповідності до чинного законодавства України).
2.2.6. Взаємодія з суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги (закладами охорони здоров’я) з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги, своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта.
2.2.7. Забезпечення дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та у галузі екстреної медичної допомоги.
2.2.8. Взаємодія з аварійно-рятувальними службами та з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
2.2.9. Координація дій бригад екстреної медичної допомоги та закладів охорони здоров’я щодо надання екстреної медичної допомоги.
2.2.10. Впровадження нових алгоритмів, протоколів надання екстреної медичної допомоги на дошпитальному етапі, форм та методів лікування захворювань та невідкладних станів.
2.2.11. Участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення (заходах, проектах, освітніх програмах) з метою популяризації необхідних знань та вмінь з надання домедичної допомоги потерпілим у невідкладних станах, а також надання екстреної та невідкладної медичної допомоги серед медичної спільноти закладів охорони здоров’я Рівненщини.
2.2.12. Участь у державних та регіональних програмах щодо розвитку та удосконалення функціонування служби екстреної медичної допомоги (покращення матеріально-технічного стану служби, навчання, підготовки та перепідготовки персоналу системи екстреної медичної допомоги Центру).
2.2.13. Проведення розрахунку необхідної кількості та планування місцезнаходження пунктів постійного або тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги для своєчасного надання населенню екстреної медичної допомоги відповідно до вимог Закону України «Про екстрену медичну допомогу», внесення на розгляд Власника (уповноваженого ним органу), відповідних пропозицій та надання рекомендацій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку екстреної медичної допомоги у Рівненській області.
2.2.14. Медико-санітарний супровід масових заходів та спортивних змагань (на безоплатній та платній основі у відповідності до чинного законодавства України та регуляторних актів Власника) та заходів за участю осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона.
2.2.15. Організація проведення підготовки медичних працівників, які є у штаті Центру (удосконалення теоретичних знань та відпрацювання практичних навичок) на базі структурного підрозділу Центру згідно чинних правових регуляторних актів для такого виду діяльності.
2.2.16. Проведення підготовки (тренінгів, майстер-класів, тощо, включаючи виїзні цикли) для медичних працівників закладів охорони здоров’я Рівненщини з питань надання екстреної медичної допомоги пацієнтам у невідкладному стані згідно рішень Власника та наказів Центру.
2.2.17. Організація та проведення підготовки (навчання) осіб, що не мають медичної освіти, та які не є штатними працівниками Центру, медичних працівників госпрозрахункових установ та приватних закладів охорони здоров’я, громадян чи зацікавлених осіб – на платній основі відповідно до чинного законодавства України, наказів Міністерства охорони здоров’я України.
2.2.18. Моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів.
2.2.19. Забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру.
2.2.20. Придбання, зберігання, перевезення, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів згідно з вимогами чинного законодавства України.
2.2.21. Закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання екстреної медичної допомоги та медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю.
2.2.22. Координація діяльності медичного персоналу із надання екстреної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальними службами, правоохоронними органами.
2.2.23. Надання платних медичних послуг з медико-санітарного супроводу масових заходів та спортивних змагань, перевезення пацієнтів по території Рівненської області, України та за її межами, навчання (підготовка) осіб без медичної освіти основам домедичної допомоги, у порядку, встановленому чинним законодавством України за угодами з фізичними та юридичними особами.
2.2.24. Надання будь-яких послуг, у відповідності до специфіки (завдань, цілей) роботи Центру іншим суб’єктам господарювання, що надають первинну, вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу на території Рівненської області, України та за її межами.
2.2.25. Організація та проведення з’їздів, конгресів, симпозіумів, круглих столів, науково-практичних конференцій, наукових форумів, семінарів, тренінгів, курсів, циклів тематичного удосконалення, інших освітніх, навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів, спрямованих на професійний розвиток, підвищення кваліфікації, перепідготовку та/або спеціалізацію медичних та немедичних працівників, в тому числі на платній основі; участь працівників Центру у таких заходах на території Рівненської області, України та за її межами. За результатом їх проведення Центр має право видавати відповідні документи про підвищення кваліфікації, перепідготовку та/або спеціалізацію медичних та немедичних працівників у відповідності до вимог законодавства України.
2.2.26. Провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із чинним законодавством України.
2.2.27. Здійснення іншої не забороненої законодавством України діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості надання екстреної медичної допомоги, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Центру.
2.3. Центр має право виконувати роботи, надавати послуги, що не відносяться до адміністративних та пов’язані з його основним видом діяльності, для громадян і юридичних осіб за плату в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.4. Центр надає екстрену медичну допомогу та медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику.
Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може здійснювати тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Здійснення відповідної господарської діяльності, що потребує передбачених чинним законодавством України дозвільних документів провадиться при наявності таких документів.
2.5. Центр має право займатися іншими видами діяльності, не передбаченими у цьому Статуті і не забороненими чинним законодавством України.
2.6. Центр може бути клінічною базою закладів вищої медичної освіти та закладів післядипломної освіти.
2.7. Центр здійснює обробку персональних даних для конкретних і законних цілей з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових, відносин у сфері управління персоналом, відносин у сфері бухгалтерського обліку, у сфері податкових відносин, соціального страхування, відносин у сфері охорони здоров’я, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках та в порядку встановлених законодавством. Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, у строк, не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення. Захист персональних даних здійснюється відповідно до вимог Законів України «Основи законодавства про охорону здоров’я», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів.
2.8. Центр може звертатися в порядку, встановленому чинним законодавством України до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств та організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТРУ
3.1. Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить 97 938 817,18 (дев’яносто сім мільйонів дев’ятсот тридцять вісім тисяч вісімсот сімнадцять) гривень 18 копійок.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЦЕНТРУ
4.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.
4.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
4.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страхових компаній;
- майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб, гуманітарної допомоги; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі, грантів;
- кошти, отримані за договорами з Національною службою здоров’я України;
- майно, придбане в установленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров’я України;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності Центру;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради, у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.5. Центр у визначеному законодавством порядку самостійно організовує та здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру.
4.6. Власні надходження Центру використовуються відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту. Зокрема, доходи (прибутки) Центру використовується для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації його мети (цілей, завдань), створення умов і забезпечення статутної діяльності Центру, матеріально-технічний і соціально-економічний розвиток Центру, забезпечення та покращення умов праці, якості медичної допомоги, професійний розвиток працівників, удосконалення існуючих та запровадження нових методів у наданні екстреної медичної допомоги та лікування, а також інші напрями діяльності, визначені Статутом.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
5.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, своїх завдань та цілей, у тому числі спрямовує отримані від господарської діяльності кошти на утримання Центру та його матеріально-технічне забезпечення.
5.2. Центр має відокремлене майно на праві оперативного управління, поточний та інші рахунки в установах банків та органах Державної казначейської служби України, у тому числі в іноземній валюті.
5.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центру має право лише за попереднім погодженням з Рівненською обласною радою.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Центр здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого у встановленому законодавством України порядку. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством України.
5.6. Центр здійснює свої відносини з іншими установами, підприємствами, організаціями і громадянами на договірній основі і вільне у виборі предмету договору, визначенні зобов’язань і будь-яких інших взаємовідносин, за умови, що це не суперечить чинному законодавству України та цьому Статуту.
5.7. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.8. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.9. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди. Центр здійснює співробітництво з іноземними організаціями відповідно до чинного законодавства України.
5.10. Центр має право вступати до об’єднань юридичних осіб в Україні та за її кордонами.
У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків то Центр має право вступати до об’єднань юридичних осіб в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
5.11. Центр, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
5.12. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності.
5.13. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.14. Центр визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис у відповідності до чинного законодавства України, за погодженням з Рівненською обласною радою. Зміна організаційної структури Центру не є підставою для внесення змін до Статуту та його перереєстрації.
5.15. Центр має право надавати юридичним та фізичним особам платні медичні послуги, відповідно до ліцензії на медичну практику, немедичні послуги, а також затверджувати їх ціни (тарифи) у випадках, якщо це не суперечить чинному законодавству України та рішенням Власника.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада (Власник).
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. Визначення основних напрямів діяльності Центру.
6.2.2. Затвердження Статуту Центру та внесення до нього змін.
6.2.3. Затвердження фінансового плану Центру, звіту про його виконання, здійснення контролю за його виконанням.
6.2.4. Погодження штатного розпису Центру.
6.2.5. Призначення та звільнення керівника Центру. Укладення контракту з керівником Центру.
6.2.6. Прийняття рішення про припинення (злиття, приєднання, поділ, виділ, перетворення чи ліквідацію) Центру.
6.2.7. Призначення ліквідаційної комісії, комісії з припинення, затвердження ліквідаційного балансу та передавального акта.
6.2.8. Розпорядження основними засобами Підприємства:
- прийняття рішень про відчуження майна Центру;
- позика, застава;
- списання не повністю замортизованих основних засобів.
6.2.9. Здійснення контролю за ефективністю використання майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області та закріплене за Центром на праві оперативного управління.
6.2.10. Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством України.
ГОЛОВНИЙ ЛІКАР ЦЕНТРУ
6.3. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником у порядку, визначеному законодавством України.
6.4. Керівник здійснює функції управління на підставі контракту, укладеного в установленому порядку.
6.5. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, діє в межах своєї компетенції, відповідно до чинного законодавства України, цього Статуту та контракту.
6.8. До компетенції Керівника відноситься:
6.8.1. Забезпечення Статутної діяльності Центру;
6.8.2. Вирішення поточних питань роботи Центру;
6.8.3. Вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.8.4. Вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.8.5. Організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.8.6. Забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами;
6.8.7. Укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;
6.8.8. Видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності в межах чинного законодавства України та цього Статуту, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.9. Відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.10. Має право першого підпису на фінансових документах;
6.8.11. Розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту, забезпечуючи при цьому ефективне використання та збереження закріпленого за Центром на праві оперативного управління майна;
6.8.12. Організовує формування та виконання фінансового плану, плану розвитку Центру;
6.8.13. Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України, а також приймає інші, передбачені чинним законодавством України про працю рішення в сфері трудових відносин, в тому числі пов’язані з проведенням змін в організації виробництва і праці, оптимізації, укладає трудові договори з працівниками Центру. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
6.8.14. Укладає у випадках, передбачених законами України, відповідні контракти (трудові договори), у яких визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність працівників, умови їх матеріального забезпечення, інші умови найму;
6.8.15. Розглядає заяви, пропозиції, скарги, зауваження як працівників Центру, так і заяви, пропозиції, скарги, зауваження юридичних та фізичних осіб, організовує перевірки скарг, приймає відповідні рішення.
6.8.16. Накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру;
6.8.17. Створює умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників, вдосконалення та покращення професійної компетентності (підвищення рівня знань, практичних навичок, майстерності) пов’язаної з професійною роботою, з метою професійного кадрового формування для забезпечення потреб системи екстреної медичної допомоги, шляхом підготовки та перепідготовки, вивчення передового досвіду медицини, як в Україні так і за кордоном;
6.8.18. Визначає та затверджує мережу структурних підрозділів. Приймає рішення про утворення, реорганізацію та закриття (ліквідацію) структурних підрозділів Центру;
6.8.19. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.8.20. Організовує роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів Центру з метою виконання статутної діяльності, здійснює контроль за нею;
6.8.21. Веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.8.22. Створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.8.23. Контролює результати господарської діяльності, якість послуг, що надаються Центром, використання наданого на праві оперативного управління Центру майна і доходу згідно з вимогами законодавства України, цього Статуту та укладених Центром договорів;
6.8.24. Несе відповідальність за збитки, завдані Центру з вини Керівника, у порядку визначеному законодавством України.
6.8.25. Затверджує положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
- положення про преміювання працівників за підсумками роботи Центру;
- порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, послуги, гранти та дарунки;
- порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів;
- інші локальні акти Центру.
6.8.26. Вчиняє інші дії в порядку та межах, встановлених законодавством України.
6.9. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:
6.9.1. Організацію роботи Центру щодо надання населенню екстреної медичної допомоги та медичних послуг, згідно з вимогами нормативно-правових актів України;
6.9.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;
6.9.3. Розробку структури та штатного розпису. Затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства;
6.9.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Центрі;
6.9.5. Впровадження у медичну практику Центру сучасних ефективних форм і методів надання екстреної медичної допомоги на дошпитальному етапі. Здійснює контроль за дотриманням медичних стандартів та клінічних протоколів надання екстреної медичної допомоги;
6.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, затверджує положення, інструкції, порядки та інші локальні акти, дає усні вказівки, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру, яких вони стосуються та здійснює контроль за їх виконанням.
6.11. Керівник діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, судах та інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, як в Україні так і за її межами, підписує від імені Центру документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Центру.
6.12. У разі відсутності Керівника Центру або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки Керівника Центру виконує один із його заступників чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками.
6.13. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірнсть обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством України порядку.
6.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства України при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності за рішенням Власника в Центрі створюється Спостережна рада. Порядок утворення, права, обов’язки Спостережної ради і типове положення про неї затверджуються Кабінетом Міністрів України.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Центром.
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво його інтересів з метою внесення пропозицій щодо поліпшення роботи Центру, а також соціально-культурних і побутових умов.
7.4. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися Керівник Центру. Повноваження цих органів визначаються чинним законодавством України.
7.5. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
7.6. Право укладання колективного договору надається Керівнику Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу. Працівники Центру мають права і обов’язки, користуються пільгами, згідно з чинним законодавством України, колективним договором та вимогами цього Статуту.
7.7. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Центру, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
7.8. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених чинним законодавством України.
7.9. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
7.10. Умови оплати праці та матеріального забезпечення Керівника Центру визначаються контрактом, укладеним із Власником.
7.11. Працівники Центру проводять свою діяльність відповідно до цього Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ
8.1. Центр самостійно здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде обробку та облік персональних даних працівників, а також веде юридичну, фінансову та кадрову звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та обліку персональних даних, статистичної, фінансової та кадрової звітності визначається законодавством України. Центр несе вiдповiдальнiсть за своєчасне i достовiрне подання передбачених форм звiтностi вiдповiдним органам.
8.2. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за використанням бюджетних коштів, за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.3. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.4. Власний контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.5. На вимогу Власника Центр зобов’язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення Центру (ліквідації, виділу, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Центру передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру – до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Центр може бути ліквідовано:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Працівникам Центру, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
9.12. Центр є таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
9.13. Все, що не передбачено цим Статутом, регулюється чинним законодавством України.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Рівненської обласної ради від 29 листопада 2019 року № 1533 Голова Рівненської обласної ради ___________________ О.Ю. Данильчук |
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
Комісія, що створена на виконання рішення Рівненської обласної ради від 30 серпня 2019 року № 1461 «Про реорганізацію комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради», розпорядженням голови Рівненської обласної ради від 03 вересня 2019 року № 67 «Про створення комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради», у складі:
Голова комісії: |
|
Бортнік Андрій Анатолійович |
- головний лікар комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради;
|
Члени комісії: |
|
Рудько Алла Андріївна |
- заступник головного лікаря з економічних питань комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Крижановська Катерина Глібівна |
- юрисконсульт комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Гикавчук Олег Анатолійович |
- заступник головного лікаря з медичної роботи комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Наюк Надія Олексіївна |
- в.о. головного бухгалтера комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Осіпчук Ігор Іванович |
- заступник начальника з питань орендних відносин відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату Рівненської обласної ради. |
Керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України склали даний акт про наступне:
Комісія провела обстеження об’єкта передачі, юридична адреса:
м. Рівне, вул. Жоліо-Кюрі, 19, і склала даний акт про те, що основні засоби та матеріальні цінності комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради передані створеному комунальному підприємству «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради на суму 167 004 424, 76 грн. (сто шістдесят сім мільйонів чотири тисячі чотириста двадцять чотири гривні 76 копійок)
№ з/п |
Рахунок |
Назва рахунка |
Один. виміру |
Кількість |
Сума |
Нарахований знос |
1 |
101 |
Основні засоби |
шт. |
982 |
86463178,28 |
44924372,00 |
2 |
111 |
Інші необоротні активи |
шт. |
9373 |
3600437,18 |
1620706,19 |
3 |
1812 |
Малоцінні та швидкозношувані предмети |
шт. |
78343 |
68854,73 |
|
4 |
1515 |
Запасні частини |
шт. |
367 |
579084,61 |
|
5 |
1512 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
|
|
3342740,84 |
|
6 |
1513 |
Будівельні матеріали |
шт. |
2533 |
969,21 |
|
7 |
1514 |
Паливо, горючі і мастильні матеріали |
л. |
62664 |
1970000,59 |
|
8 |
1516 |
Тара |
шт. |
6 |
36,53 |
|
9 |
2114 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування |
|
|
335794,51 |
|
10 |
2313/3 |
Реєстраційні рахунки в Казначействі |
|
|
6756,99 |
|
11 |
2313/4 |
Реєстраційні рахунки в Казначействі |
|
|
9719,71 |
|
12 |
8011 |
Витрати на оплату праці |
|
|
19960000,00 |
|
13 |
8012 |
Відрахування на соціальні заходи |
|
|
4340000,00 |
|
14 |
8013 |
Матеріальні витрати по загальному фонду |
|
|
3650852,45 |
|
15 |
8013/1
|
Матеріальні витрати по спецфонду (виготовлення продукції, надання послуг, викон. робіт) |
|
|
8024,05 |
|
16 |
8013/2 |
Матеріальні витрати по спецфонду за обмінними операціями |
|
|
8982,08 |
|
17 |
8013/3 |
Матеріальні витрати по інших надходженнях спецфонду |
|
|
583115,82 |
|
18 |
8014 |
Амортизація |
|
|
8560,96 |
|
19 |
1311 |
Капітальні інвестиції в основні засоби |
шт. |
100 |
1559844,00 |
|
20 |
1312 |
Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи |
шт. |
9 |
1400,00 |
|
21 |
5512 |
Накопичені фінансові результати виконання кошторису |
|
|
40506072,22 |
|
22 |
5111 |
Внесений капітал у розпорядників бюджетних коштів |
|
|
83588769,43 |
|
23 |
5311 |
Дооцінка (уцінка) необоротних активів |
|
|
6494017,42 |
|
24 |
5411 |
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів |
|
|
1561244,00 |
|
25 |
6311 |
Розрахунки з бюджетом за податками і зборами |
|
|
50167,31 |
|
26 |
6511 |
Розрахунки із заробітної плати |
|
|
285627,20 |
|
27 |
7011 |
Бюджетні асигнування |
|
|
28476798,38 |
|
28 |
7211 |
Дохід від реалізації активів |
|
|
835,20 |
|
29 |
7511 |
Доходи за необмінними операціями |
|
|
1887,63 |
|
|
|
Позабалансові рахунки |
|
|
|
|
30 |
011 |
Орендовані основні засобі розпорядників бюджетних коштів |
|
|
10235,64 |
|
31 |
021 |
Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів |
|
|
6879,80 |
|
32 |
021/1 |
Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів |
|
|
1741924,80 |
|
33 |
073 |
Невідшкодовані нестачі і витрати від псування цінностей розпорядників бюджетних коштів |
|
|
2544,40 |
|
Земельна ділянка площею 0,2627 га (вул. Жоліо-Кюрі, 19, м. Рівне) на умовах постійного користування, Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою від 28.02.2011 року, серія ЯЯ № 267769.
Земельна ділянка площею 0,4785 га (вул. Котляревського, 5, м. Рівне) на умовах постійного користування, Державний акт на право постійного користування землею від 04.09.2001 року, серія ІІ – РВ № 001619.
Земельна ділянка площею 0,0798 га (вул. Князів Острозьких, 18, м. Острог, Рівненська обл.) на умовах постійного користування, Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 09.02.2017 року, індексний номер: 79927993; реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1167721256109.
Нежитловими приміщеннями комунальний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради користується на праві оперативного управління на підставі рішення Рівненської обласної ради від 21.12.2012 № 823 «Про організацію системи екстреної медичної допомоги в Рівненській області».
Унаслідок реорганізації шляхом перетворення комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради правонаступником усього майна, майнових прав та обов’язків є комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради.
Голова комісії: |
|
Бортнік Андрій Анатолійович |
____________________ - головний лікар комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради;
|
Члени комісії: |
|
Рудько Алла Андріївна |
____________________ - заступник головного лікаря з економічних питань комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Крижановська Катерина Глібівна |
____________________ - юрисконсульт комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Гикавчук Олег Анатолійович |
____________________ - заступник головного лікаря з медичної роботи комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Наюк Надія Олексіївна |
____________________ - в.о. головного бухгалтера комунального закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; |
Осіпчук Ігор Іванович |
____________________ - заступник начальника з питань орендних відносин відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату Рівненської обласної ради. |