Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 04-09-2019
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
(Двадцять сьома сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 30 серпня 2019 року № 1462
Про реорганізацію комунального закладу "Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статей 104-108 Цивільного кодексу України, статей59,78 Господарського кодексу України, статті 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", статей 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Реорганізувати комунальний заклад "Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер" Рівненської обласної ради (кодЄРДПОУ 02000180), місцезнаходження: вулиця Дворецька, 108, містоРівне, Рівненська область, 33000, шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Статут комунального підприємства "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради, що додається.
3. Доручити голові Рівненської обласної ради в установленому порядку:
– утворити комісію з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер" Рівненської обласної ради (далі – Комісія);
– здійснити інші організаційно-правові заходи щодо виконання пункту 1 цього рішення.
4. Уповноважити голову Комісії подати відповідні документи щодо державної реєстрації юридичної особи – комунального підприємства "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради на реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та поінформувати обласну раду.
5. Комісії:
– подати передавальний акт щодо реорганізації на затвердження Рівненській обласній раді;
– здійснити передбачені чинним законодавством України заходи щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради.
6. Доручити відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради повідомити державного реєстратора про прийняте рішення щодо реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров′я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"РІВНЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
місто Рівне – 2019
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – "Лікарня"). За своїм статусом Лікарня є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає медичну допомогу вторинного (спеціалізовану) та третинного (високоспеціалізовану) рівня, медичні послуги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
Лікарня заснована на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Власником Лікарні є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). Лікарня є підпорядкована, підзвітна та підконтрольна Власнику.
Лікарня є правонаступником усіх прав та обов'язків Рівненського обласного протитуберкульозного диспансеру, створеного у грудні 1951 року відповідно до наказу Рівненського обласного відділу охорони здоров’я від 27 листопада 1951 року №986.
Лікарня є також правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу "Вербська протитуберкульозна лікарня", Володимирецької туберкульозної лікарні, комунального закладу "Острозька протитуберкульозна лікарня".
1.2.Лікарня керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.3.Лікарня є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казначейства, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.
1.4.Лікарня є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел, не заборонених законом.
1.5. Лікарня здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Лікарні або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Лікарні, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на неї завдань Лікарня може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Лікарня самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Лікарня не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Лікарні.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Лікарні. Лікарня не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.
У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Лікарня має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.10. Найменування Лікарні:
1.10.1. Повне:
1.10.1.1.українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
1.10.1.2.англійською мовою: MUNICIPAL ENTERPRISE "RIVNENSK REGIONAL PHTHYSIOPULMONOLOGICAL MEDICAL CENTER" RIVNE REGIONAL COUNCIL;
1.10.2.Скорочене:
1.10.2.1.українською мовою – КП "РОФМЦ" РОР;
1.10.2.2.англійською мовою – МЕ "RRPMC" RRC.
1.11. Юридична адреса:
1.11.1.українською мовою – вулиця Дворецька,108, місто Рівне, Україна, 33010;
1.11.2.англійською мовою – Dvoretska Street, 108, Rivne, Ukraine, 33010.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
2.1. Основною метою створення Лікарні є надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Рівненської області, надання медичної допомоги жителям інших областей та іноземним громадянам за їхнім бажанням.
2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Лікарні є:
2.2.1. Здійснення медичної практики з надання третинної (високоспеціалізованої) та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги. Забезпечення стаціонарною, поліклінічною (в тому числі консультативною) та паліативною фтизіатричною медичною допомогою.
2.2.2. Створення разом із Власником умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Лікарні.
2.2.3. Забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання медичної допомоги у визначеному законодавством порядку.
2.2.4. Надання пацієнтам відповідно до законодавства на безоплатній та платній основі послуг вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належної профілактики, діагностики і лікування хвороби, чи інших розладів здоров'я.
2.2.5. Надання пацієнтам відповідно до законодавства на безоплатній та платній основі спеціалізованої та високоспеціалізованої амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика).
2.2.6. Організація забезпечення диференціальної діагностики пульмонологічних хворих з групи ризику з підозрою на туберкульоз та в разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров'я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством.
2.2.7. Організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування, а також надання протитуберкульозних препаратів по місцю реєстрації хворих на туберкульоз згідно заявок медичних закладів.
2.2.8. Запровадження в практику роботи сучасних методів і засобів діагностики та лікування, стандартів і клінічних протоколів надання медичної допомоги.
2.2.9. Вивчення епідеміологічної ситуації в області і розробка заходів щодо її стабілізації та покращення.
2.2.10. Надання організаційно-методичної допомоги закладам охорони здоров'я в проведенні протитуберкульозних заходів.
2.2.11. Організація семінарів, тренінгів та парад з питань аналізу і удосконалення лікувально-діагностичного процесу з метою вивчення розповсюдження нових форм роботи по обстеженню, діагностиці та лікуванню хворих туберкульозом.
2.2.12. Організація та проведення навчання персоналу інших медичних закладів на робочих місцях згідно з профілем організації.
2.2.13. Організація диспансеризації окремого контингенту населення, яке потребує динамічного спостереження та проведення планових лікувально-оздоровчих заходів.
2.2.14. Проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачою листків непрацездатності.
2.2.15. Скеровування на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності.
2.2.16. Придбання, зберігання, перевезення, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів.
2.2.17. Організація та проведення з'їздів, конгресів, симпозіумів, науково-практичних конференцій, наукових форумів, круглих столів, семінарів тощо.
2.2.18. Організація і проведення заходів щодо санітарно-гігієнічного виховання населення, впровадження здорового способу життя, проведення протитуберкульозної пропаганди.
2.2.19. Встановлення і розвиток міжнародних професійних і економічних зв’язків.
2.2.20. Здійснення іншої не забороненої законодавством України діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Лікарні.
2.2.21. Забезпечення населення своєчасною та якісною медичною допомогою відповідно до затверджених МОЗ України клінічних протоколів.
2.2.22. Ведення затвердженої в установленому порядку облікової та звітної документації, проведення постійного моніторингу якості надання медичної допомоги та складання звітів за затвердженою формою.
2.2.23. Проведення медичних втручань за інформованою згодою пацієнта або його законного представника.
2.2.24. Надання паліативної допомоги пацієнтам хворим на туберкульоз, що включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів.
2.2.25. Надання платних послуг з медичного обслуговування населення, відповідно до чинного законодавства України.
2.2.26. Закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю.
2.2.27. Забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Лікарні.
2.2.28. Взаємодія з суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, санаторіїв з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування туберкульозу з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування.
2.2.29. Впровадження сучасних інформаційних технологій.
2.2.30. Впровадження та вдосконалення системи управління якістю медичної допомоги.
2.2.31. Участь у державних та регіональних програмах щодо організації забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я.
2.2.32. Визначення потреби структурних підрозділів Лікарні у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою.
2.3. Лікарня може бути клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти, приймати участь у підвищенні кваліфікації, підготовці та перепідготовці медичних працівників.
2.4. Лікарня надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл. Лікарня отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
2.5. Лікарня має право займатися іншими видами діяльності не передбаченими у цьому Статуті і не забороненими законодавством України.
2.6. Лікарня може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.7. Лікарня може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.8. Лікарня формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.9. Лікарня має право в межах погоджених планів роботи та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.10. Для забезпечення виконання покладених на Лікарню завдань, зобов’язань Лікарня має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.11. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Лікарня може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ
3.1. Для забезпечення діяльності Лікарні створюється статутний капітал, який формується з активів Лікарні і становить 22 813 304 (двадцять два мільйони вісімсот тринадцять тисяч триста чотири) гривні 08 копійок.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Лікарні здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЛІКАРНІ
4.1. Майно Лікарні становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Лікарні.
4.2. Майно Лікарні є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Лікарнею на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Лікарня володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за нею Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Лікарня здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Лікарні є:
-грошові та матеріальні внески Власника;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страхових компаній;
-безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- майно придбане в установленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров’я України;
- доходи одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших доходів господарської діяльності;
-інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Лікарня має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Лікарня здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
5.1. Лікарня самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Лікарня надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.3. Лікарня не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Лікарня має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Лікарні можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Лікарня зобов’язана виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Лікарня є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Лікарня користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Лікарня веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства.
Лікарня може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
5.9.1 Лікарня розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЛІКАРНІ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Лікарні є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Лікарні:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю амортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Лікарні;
6.2.3. погодження планів Лікарні та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. погодження штатного розпису Лікарні в установленому порядку;
6.2.5. призначення та звільнення керівника Лікарні;
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Лікарні, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Органом управління Лікарнею також є наглядова рада (в разі її утворення). Наглядова рада Лікарні утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.
Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджуються рішенням Рівненської обласної ради.
Керівник Лікарні
6.4. Керівництво поточною діяльністю Лікарні здійснює директор (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Кваліфікаційні вимоги до особи, яка претендує на посаду директора встановлюються відповідно до єдиних вимог чинного законодавства України.
У випадку, передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.7. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Лікарні, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Лікарні, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6.9. До компетенції Керівника відноситься:
6.9.1. забезпечення Статутної діяльності Лікарні;
6.9.2. вирішення поточних питань роботи Лікарні;
6.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.9.6. забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами;
6.9.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Лікарні;
6.9.8. видача довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні;
6.9.9. відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні;
6.9.10. право першого підпису на фінансових документах;
6.9.11. розпорядження коштами та майном Лікарні відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.9.12. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Лікарні згідно з чинним законодавством України;
6.9.13. затвердження положення про структурні підрозділи Лікарні, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;
6.9.14. ведення переговорів щодо укладання колективного договору, укладання колективний договір, звітування та відповідальність за виконання звіту;
6.9.15. накладення дисциплінарних стягнень на працівників Лікарні;
6.9.16. організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Лікарні згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.9.17. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.9.18. несення персональної відповідальності за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Лікарні;
6.9.19. несення персональної відповідальності за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Лікарні;
6.9.20. вчинення інших дій в порядку та межах встановлених законодавством України;
6.10. При здійсненні діяльності Лікарні Керівник забезпечує:
6.10.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Лікарні;
6.10.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Лікарні;
6.10.3. розробку структури та штатного розпису. Затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства;
6.10.4. належний рівень побутових умов для перебування в Лікарні;
6.10.5. Виконання Лікарнею у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Лікарні та здійснює контроль за їх виконанням.
6.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Лікарні в межах чинного законодавства України.
6.13. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно з розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, яка може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.14. Керівник та головний бухгалтер Лікарні несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Лікарня у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.16. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності створюється Спостережна Рада.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЛІКАРНІ
7.1. Трудовий колектив Лікарні складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Лікарні формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Лікарні, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Лікарні та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Лікарні провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЛІКАРНІ
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Лікарні здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Лікарні з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Лікарні здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Лікарня зобов'язана проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
9.1. Діяльність Лікарні припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення організації Лікарні (ліквідації, злиття, поділу, приєднання, виділу або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ Лікарні здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Лікарні і (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Лікарні відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Лікарні може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Лікарні з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Лікарні до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Лікарні – переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Лікарні, усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Лікарні в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Лікарню може бути ліквідовано:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Лікарня є таким, що припинила свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру державним реєстратором відповідного запису.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.