Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 24-06-2019
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Двадцять шоста сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 19 червня 2019 року № 1386
Про внесення змін до Статуту комунального закладу "Група з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 07.12.2018 №1183 "Про реорганізацію комунальної установи "Централізована бухгалтерія № 1 галузі освіта" Рівненської обласної ради, відповідно до статей 104-107 Цивільного кодексу України, статті 59 Господарського кодексу України, статей 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Положення про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 04.03.2014 №1142, зі змінами від 17.06.2016 №212 та від 16.03.2018 №882, за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити зміни до Статуту комунального закладу "Група з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти" Рівненської обласної ради, затвердженого розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 19.11.2010 №518, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. В.о. начальника комунального закладу "Група з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти" Рівненської обласної ради подати Статут закладу, викладений в новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності і з питань гуманітарної політики.
Голова ради О.Ю. Данильчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від 19 червня 2019 року
№ 1386
Голова Рівненської обласної ради
________________ О.Ю. Данильчук
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
"ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
м. Рівне – 2019
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Заклад).
Заклад є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу "Група з централізованого господарського обслуговування навчальних закладів і установ освіти" Рівненської обласної ради, створеного розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації 19.11.2010 №518 та Централізованої бухгалтерії при обласному відділі народної освіти, організованої на виконання рішення виконкому Ровенської обласної Ради депутатів трудящихся від 28.02.1967 №133 наказом Ровенського обласного відділу народної освіти від 14.03.1967 №53, що була перейменована рішенням Рівненської обласної ради від 21.12.2012 №827 у комунальну установу "Централізована бухгалтерія № 1 галузі освіта" Рівненської обласної ради.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Господарським та Цивільним кодексами України, наказами Міністерства освіти і науки України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та розпорядженнями голови Рівненської обласної державної адміністрації, наказами Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом та планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює Власник.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом, бюджетною установою та фінансується з обласного бюджету.
1.7. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Закладу.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.10. У межах своєї Статутної діяльності та положень даного Статуту Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.11. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: КЗ "ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА" РОР.
1.12. Юридична адреса: майдан Просвіти, 2, м. Рівне, 33013.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад створений з метою забезпечення планової, безперебійної роботи комунальних закладів та установ освіти Рівненської області відповідно до покладених на нього завдань.
2.2. Головними завданнями Закладу є:
Супровід закладів та установ освіти з питань матеріально-технічного забезпечення.
Супроводження проведення ремонтно-будівельних робіт та заходів з енергоефективності.
Участь у підготовці аналітичної інформації, статистичних звітів з питань дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої та післядипломної освіти.
Збір, опрацювання, зведення, формування документів щодо планування та виконання обласного бюджету за бюджетними програмами та трансфертами головного розпорядника - Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Управління) та подання головному розпоряднику.
Надання допомоги з організаційно-правових питань закладам та установам освіти, підготовці нагородних матеріалів працівників закладів та установ системи освіти Рівненської області та відповідних матеріалів щодо атестації педагогічних працівників закладів освіти.
2.3. Відповідно до покладених завдань Заклад здійснює:
2.3.1. Аналіз стану матеріально-технічної бази закладів та установ освіти, що включені до мережі Управління, подання пропозицій щодо її поліпшення;
2.3.2. Узагальнення інформації щодо технічного стану будівель, споруд та інших об’єктів закладів і установ освіти, що включені до мережі Управління.
2.3.3. Підготовку та подання Управлінню пропозицій з визначення пріоритетності у проведенні ремонтно-будівельних робіт у закладах та установах освіти, що фінансуються з обласного бюджету;
2.3.4. Узагальнення та аналіз інформації щодо фактичного споживання енергоносіїв у натуральних показниках та стану розрахунків за їх використання закладами та установами освіти, що включені до мережі Управління з подальшим її поданням до Управління.
2.3.5. Збір, опрацювання та подання інформації до уповноваженого органу, щодо реалізації енергозберігаючих заходів у закладах та установах освіти.
2.3.6. Здійснення супроводу закладів та установ освіти з питань:
будівництва, реставрації та ремонтно-будівельних робіт закладів та установ освіти, що включені до мережі Управління на всіх стадіях проведення робіт;
правильного застосування, неухильного дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавчих актів, інших нормативних документів працівниками комунальних закладів та установ освіти Рівненської області під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків з питань, що належать до повноважень Закладу.
2.3.7. Участь у підготовці аналітичної інформації, статистичних звітів з питань дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої та післядипломної освіти, підготовка аналітичної та оперативної інформації за підсумками роботи комунальних закладів та установ освіти Рівненської області з подальшим інформуванням Управління.
2.3.8. Участь у забезпеченні доставки підручників та іншої навчальної літератури для закладів загальної середньої освіти Рівненської області;
2.3.9. Участь у підготовці документів (рішень) щодо списання та передачі майна, проектів статутів закладів та установ освіти, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
2.3.10. Збір, опрацювання, зведення, формування документів щодо планування та виконання обласного бюджету за бюджетними програмами та трансфертами головного розпорядника та подання головному розпоряднику.
2.3.11. Збір, опрацювання, зведення, формування інформацій та статистичних звітів та подання Управлінню.
2.3.12. Співпрацю по здійсненню заходів із забезпечення дотримання вимог законодавства щодо документообігу в Управлінні, своєчасної підготовки та реєстрації документів, контролю їх виконання.
2.3.13. Надання допомоги у підготовці нагородних матеріалів працівників закладів та установ системи освіти Рівненської області та відповідних матеріалів щодо атестації педагогічних працівників закладів освіти.
2.3.14. Організація роботи та проведення публічних закупівель в інтересах замовників, надання консультаційної, інформаційної допомоги, пов’язаної з організацією та проведенням тендерів.
2.4. Виконує інші функції, передбачені чинним законодавством України, з урахуванням завдань Закладу, визначених цим Статутом.
2.5. Заклад може здійснювати за дорученням Власника або уповноваженого Власником органу управління інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.6. Заклад може надавати платні послуги в порядку, визначеному чинним законодавством України.
2.7. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.8. Заклад має право в межах погоджених планів роботи та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.9. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів, закладів та установ за відповідною інформацією.
3. МАЙНО ЗАКЛАДУ
3.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
3.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
3.3. Джерелами формування майна Закладу є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян, у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
4.1. Заклад зобов'язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї статутної діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
4.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах, визначеними чинним законодавством України.
4.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
4.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
4.7. Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні.
У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків, то Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
4.8. Заклад, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
4.9. Заклад повинен погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
4.10. Заклад щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.
4.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
4.12. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
4.13. Заклад провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
4.14. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Заклад може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада.
5.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
- призначення та звільнення керівника;
- визначення основних напрямків діяльності Закладу;
- затвердження та внесення змін до Статуту Закладу;
- розпорядження основними засобами Закладу;
- прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
- прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
- затвердження звітів про виконання Закладом своїх планів роботи;
- погодження штатного розпису Закладу в установленому порядку;
- погодження кошторису Закладу в установленому порядку;
- здійснення контролю за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ефективністю управління Закладом.
5.3. Заклад визначає порядок та напрями використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку визначеному головою Рівненської обласної ради.
Керівник Закладу
5.4. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює начальник (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту.
5.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін відповідно до чинного законодавства.
5.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
5.7. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
5.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
5.9. До компетенції Керівника відноситься:
5.9.1. забезпечення Статутної діяльності Закладу;
5.9.2. вирішення поточних питань роботи Закладу;
5.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
5.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
5.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
5.9.6. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Закладу;
5.9.7. надання довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.9.8. відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.9.9. право першого підпису на фінансових документах;
5.9.10. право розпоряджатися коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Стауту;
5.9.11. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
5.9.12. затвердження положення про структурні підрозділи Закладу, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
5.9.13. визначення стуктури та чисельності Закладу та подання їх на затвердження в установленому порядку;
5.9.14. ведення переговорів щодо укладення колективного договору, укладання колективного договору, звітування та несення відповідальності за його виконання;
5.9.15. вирішення питання матеріального заохочення працівників Закладу згідно з Колективним договором;
5.9.16. накладання дисциплінарних стягнень на працівників Закладу;
5.9.17. організація та проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
5.9.18. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.9.19. персональна відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
5.9.20. персональна відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
5.9.21. вчинення інших дій в порядку та межах встановлених законодавством України.
5.10. При здійсненні діяльності Закладу Керівник забезпечує:
5.10.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
5.10.2. контроль за фінансовою звітністю Закладу та організація бухгалтерського обліку;
5.10.3. розробку структури та штатного розпису Закладу та подає їх на погодження до Рівненської обласної ради;
5.10.4. належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
5.10.5. виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
5.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
5.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
5.13. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
5.14. Керівник та бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
5.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Заклад у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
6.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
6.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
6.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
6.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові творчі (трудові) колективи.
7. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
7.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Рівненська обласна рада.
7.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих та нормативно-правових актів, які визначають компетенцію цих органів.
7.3. На вимогу Власника, Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансово-господарської діяльності.
8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
8.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
8.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
8.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
8.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
8.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
8.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
8.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі її (його) майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
8.10. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.11. Активи Закладу можуть передаватись закладу, установі, підприємству, організації відповідного виду в порядку визначеному чинним законодавством України.
У разі припинення Закладу (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення), якщо інше не передбачено законодавством, активи можуть зараховуватись до доходу обласного бюджету.
8.12. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
9.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.