Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 19-06-2019
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Двадцять шоста сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 14 червня 2019 року № 1383
Про внесення змін до Статуту комунального підприємства "Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації" Рівненської обласної ради
Враховуючи клопотання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись Господарським кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити зміни до Статуту комунального підприємства "Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації" Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 23.12.2011 №503, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Директору комунального підприємства "Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації" Рівненської обласної ради подати Статут комунального підприємства, викладений у новій редакції, на державну реєстрацію згідно вимог чинного законодавства та про результати проінформувати обласну раду.
Голова ради О.Ю. Данильчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від 14 червня 2019 року
№ 1383
Голова Рівненської обласної ради
__________________ О.Ю. Данильчук
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"РІВНЕНСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
м. Рівне – 2019
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Підприємство).
Підприємство засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Засновником та Власником Підприємства є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (надалі – Власник).
Підприємство є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального підприємства «Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації», створеного Розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 31 грудня 2003 року №672, зареєстрованого Розпорядженням голови Рівненської районної державної адміністрації від 13 лютого 2004 року №79.
1.2. Підприємство керується у своїй діяльності Цивільним та Господарським кодексами України, іншими нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації і цим Статутом.
1.3. Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах банків, печатку, кутовий штамп та інші необхідні реквізити. Підприємство набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом Підприємство є комунальним комерційним і діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування в поєднанні з бюджетним фінансуванням у порядку, визначеному чинним законодавством України.
1.5. Підприємство самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства України.
1.6. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями підприємства.
1.7. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.8. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Підприємство має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.9. Найменування Підприємства:
- повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
- скорочене: КП «РОБТІ» РОР
1.10. Юридична адреса Підприємства: вул. Першотравнева, 2, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область, 35331.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Підприємство створене з метою забезпечення суспільних потреб територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, установ та організацій наступними товарами і послугами, пов’язаних з впорядкуванням державного обліку та реєстрацією нерухомого майна на території Рівненської області, а також з метою задоволення спільних потреб територіальних громад, громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб всіх форм власності на території Рівненської області в роботах та послугах, що надаються Підприємством при здійсненні господарської діяльності, отримання прибутків від виконання таких робіт та послуг, забезпечення соціальних та економічних потреб трудового колективу Підприємства та інтересів Власника.
Основними видами Статутної діяльності Підприємства є:
- технічна інвентаризація, оцінка і паспортизація об’єктів нерухомості (земель, будівель, зовнішнього благоустрою, підземного господарства інше), які належать юридичним особам будь-якої форми власності та фізичним особам, також систематична реєстрація поточних змін в їх складі, стані і вартості;
- ведення на основі реєстрації правовстановлюючих документів єдиного державного реєстру нерухомості;
- ведення інформаційного банку даних щодо об’єктів нерухомості, враховуючи техніко-економічні показники та їх власників;
- подання інформації про майновий комплекс територіальних одиниць державним органам влади та управлінням, що займаються експлуатацією, розвитком, плануванням, прогнозуванням в містобудівній сфері;
- державна реєстрація права власності на об’єкти нерухомості;
- державна реєстрація переходу права власності на раніше зареєстровану нерухомість;
- державна реєстрація закінчення права власності в зв’язку з припиненням існування нерухомості з різних причин;
- державна реєстрація початку і кінця обмежувальних прав власності на нерухомість;
- підготовка та оформлення документів про передачу у власність громадянам квартир ( будівель);
- відновлення документів про право власності на об’єкти нерухомості, що втрачені їх власниками;
- зберігання, поповнення та використання в подальшій роботі технічного і реєстраційного архіву, видача довідок, викопіровок із планів і копій за матеріалами технічного і реєстраційного архівів юридичним особам будь-якої форми власності та фізичним особам;
- діяльність у сфері інжинірингу;
- технічні випробування і дослідження, технічний огляд і оцінка стану будівельних конструкцій, споруд та інженерних мереж;
- обстеження і оцінка технічного стану будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж (визначення параметрів і характеристик матеріалів і конструкцій із застосуванням спеціального устаткування, приладів та апаратури на об’єктах і в лабораторіях);
- оцінка об’єктів у матеріальний формі;
- оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності;
- оцінка земельних ділянок;
- розроблення технічної документації із складання державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею, договорів на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди), складання проектів відведення земельних ділянок у власність або користування, відведення в натурі на місцевості (викуплених, вилучених) земельних ділянок;
- випуск довідкової, нормативно-технічної, інформаційної та рекламної продукції;
- придбання та експлуатація об’єктів нерухомості;
- тиражування, адаптація програмних продуктів, створення локальних мереж з використанням різноманітних носіїв інформації;
- створення комп’ютерних систем та їх сервісне обслуговування;
- поновлення планово-картографічних матеріалів минулих років;
- інвентаризація земель всіх категорій;
- проведення знімальних робіт;
- геодезичні роботи, кадастрові зйомки;
- розроблення технічної документації для виготовлення продукції науково-виробничого призначення, створення винаходів, «ноу-хау», надання послуг щодо створення та обробки баз даних і послуг із виготовлення та реалізації копії (ксерокопій) документів;
- видавнича діяльність;
- надання інформаційних, консультативних та інших послуг;
- юридична практика;
- оптова та роздрібна торгівля;
- торгівля нерухомістю, організація проведення земельних аукціонів із продажу земельних ділянок, купівля-продаж майнових прав тощо;
- посередницька діяльність між юридичними особами будь-якої форми власності та фізичними особами;
- зовнішньоекономічна діяльність;
- діяльність агентств нерухомості;
- підготовка документів в нотаріальні контори для вчинення нотаріальних дій на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться у власності юридичних та фізичних осіб усіх форм власності;
- надання транспортних послуг;
- проведення проектних та пошукових робіт по реконструкції, капітальному ремонту житлових будинків, квартир, споруд, тощо;
- проведення експертної діяльності;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством України.
2.2. Здійснення відповідної господарської діяльності, що потребує передбачених чинним законодавством України дозвільних документів провадиться при наявності таких документів.
2.3. Підприємство має право, за погодженням з профільною постійною комісією Рівненської обласної ради, створювати свої підрозділи та підприємства, філії, представництва, відділення, дочірні підприємства і т.п.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється статутний капітал, який формується з активів підприємства і становить 21706 (двадцять одна тисяча сімсот шість) гривень 28 копійок.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Підприємства здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Майно Підприємства становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства.
4.2. Майно Підприємства є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Підприємством на праві господарського відання. Підприємство володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
4.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Підприємство здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Підприємства є:
- грошові та матеріальні внески власника;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
5.1. Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Підприємство реалізує свої послуги за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за фіксованими державними цінами.
5.3. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Підприємство має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Підприємство зобов’язане виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Підприємство утворює за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних з їх діяльністю:
- амортизаційний фонд;
- фонд розвитку виробництва;
- фонд споживання (оплати праці);
- резервний фонд.
5.7. Порядок визначення нормативів відрахувань до цільових фондів підприємства, їх граничні розміри, порядок формування і використання цих фондів розробляються та затверджуються Підприємством за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
5.8. У разі зміни директора Підприємства обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Підприємства.
5.9. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Підприємства визначаються законом.
5.10. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.
5.10.1. Частка чистого прибутку Підприємства за рішенням Рівненської обласної ради може вилучатися до обласного бюджету.
5.11. Решта чистого прибутку, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків за кредитами банків, сплати передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету, використовується Підприємством для цілей статутної діяльності.
5.12. Підприємство має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.13. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Підприємство користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.14. Підприємство веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється Підприємством відповідно до вимог чинного законодавства України.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Підприємства є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Підприємства:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю замортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Підприємства;
6.2.3. погодження планів Підприємства та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. погодження штатного розпису Підприємства та дочірніх підприємств в установленому порядку;
6.2.5. призначення та звільнення керівника;
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
6.2.7. здійснення контролю за ефективністю управління Підприємством.
Директор Підприємства
6.3. Керівництво поточною діяльністю підприємства здійснює директор.
6.4. Директор Підприємства призначається Власником.
6.5. Директор здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, укладеного в установленому порядку.
6.6. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.7. Директор вирішує усі питання діяльності підприємства, з урахуванням обмежень, передбачених цим Статутом.
6.8. До компетенції Директора відноситься:
6.8.1. забезпечення статутної діяльності Підприємства;
6.8.2. вирішення поточних питань роботи Підприємства;
6.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.8.6. визначення умов оплати праці працівників Підприємства;
6.8.7. встановлення працівникам конкретних розмірів тарифних ставок, посадових окладів, персональних надбавок;
6.8.8. встановлення розмірів премій, винагород, доплат на умовах, передбачених колективним договором;
6.8.9. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.8.10. забезпечення виконання Підприємством норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки;
6.8.11. вчинення інших дій в порядку та межах, встановлених чинним законодавством України.
6.9. Директор підзвітний Рівненській обласній раді і виконує її рішення.
6.10. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Підприємства в межах чинного законодавства України. У разі відсутності директора його обов’язки виконує заступник директора або відповідна особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.11. Директор та головний бухгалтер підприємства несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ПІДПРИЄМСТВА
7.1. Трудовий колектив Підприємства складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Підприємства формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Підприємства, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Підприємства та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Підприємства провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА.
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Підприємства здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Підприємства з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Підприємства здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника підприємство зобов'язане проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
9.1. Діяльність Підприємства припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Підприємства (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Підприємства відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Підприємства може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Підприємства з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Підприємства до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Підприємства - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Підприємства, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Підприємству.
9.9. У разі перетворення Підприємства в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Підприємство може бути ліквідоване:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Підприємство є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.