Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 20-03-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
(Двадцять п’ята cесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 15 березня 2019 року № 1307
Про деякі питання реорганізації комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 07.09.2018 №1118 "Про реорганізацію комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради, керуючись статтею 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", статтями 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити передавальний акт комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення Рівненської обласної ради від 07 вересня 2018 року № 1118 "Про реорганізацію комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради".
3. Затвердити статут комунального підприємства "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради, що додається.
4. Голові комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради подати передавальний акт та статут державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи в порядку, визначеному чинним законодавством України та проінформувати обласну раду.
5. Комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради забезпечити виконання цього рішення відповідно до чинного законодавства України.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"ОСТРОЖЕЦЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОСТРОЖЕЦЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – "Лікарня"). За своїм статусом Лікарня є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає спеціалізовану медичну допомогу вторинного рівня, послуги, будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
Лікарня заснована на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Власником лікарні є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). лікарня є підпорядкована, підзвітна та підконтрольна Власнику.
Лікарня є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Острожецька туберкульозна лікарня" Рівненської обласної ради, яка створена 05.04.2013 р. (Рішенням Рівненської обласної ради №886).
Майно лікарні є власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради.
1.2. Лікарня керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.3. Лікарня є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.
1.4. Лікарня є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел, не заборонених законом.
1.5. Лікарня здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Лікарні або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Лікарні, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на нього завдань Лікарня може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Лікарня самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Лікарня не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Лікарні.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Лікарні. Лікарня не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Лікарня має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.10. Найменування : Лікарні
– повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЖЕЦЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
– скорочене: КП "ОСТРОЖЕЦЬКА ТУБЛІКАРНЯ".
1.11. Юридична адреса: вулиця Незалежності, 57, село Острожець, Млинівський район, Рівненська область, 35113.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
2.1. Основною метою діяльності Лікарні є забезпечення медичного обслуговування населення області шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством. Зокрема, організація та надання кваліфікованої стаціонарної лікувально-профілактичної та паліативної допомоги населенню області.
2.2. Предметом основної діяльності лікарні є:
- здійснення медичної практики відповідно до ліцензії;
- підвищення якості обстеження, лікування та реабілітації хворих у стаціонарних умовах;
- надання кваліфікованого догляду, необхідної патогенетичної, симптоматичної допомоги;
- надання медико-психологічної реабілітації, соціальної підтримки
- надання паліативної (хоспісної) допомоги хворим;
- надання екстреної допомоги у разі невідкладних станів;
- раннє діагностування ускладнень або загострень супутніх хронічних захворювань,
- надання медичної допомоги та медикаментозне забезпечення хворих.
- вивчення та впровадження в практику роботи стаціонару сучасних методів і заходів діагностики та лікування;
- вивчення, узагальнення і розповсюдження досвіду роботи передових лікувально-профілактичних закладів області і України, впровадження досягнень медичної науки та передових форм роботи у практику;
- взаємодія з суб’єктами надання первинної та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хворих на туберкульоз, лікування ускладнень, та супутніх захворювань;
- забезпечення взаємодії з громадськими організаціями ,фондами, що надають допомогу хворим у вирішенні питань медико-соціальної допомоги, реабілітації та соціальної адаптації. Залучення релігійних організацій будь-яких віросповідань для догляду за хворими та відправлення в разі необхідності культових обрядів в період перебування хворого в стаціонарі;
- підбір, облік, підвищення кваліфікації лікарів та середнього медичного персоналу лікарні;
- за необхідності своєчасне і обґрунтоване направлення хворих в обласні спеціалізовані заклади, клініки;
- додержання санітарних норм, вимог санітарно-гігієнічного і протиепідемічного режиму;
- забезпечення безперебійної роботи медичної апаратури, машин і механізмів, інженерно-технічних комунікацій і споруд;
- раціональне використання трудових, фінансових і матеріальних ресурсів;
- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
- направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності
- організація соціально-психологічної допомоги хворим, членам їх родини та близьким на період хвороби;
- забезпечення взаємозв'язку з центрами з профілактики та боротьби зі СНІДом, дермато- венерологічними та психо - наркологічними диспансерами, амбулаторно-поліклінічними закладами;
- вивчення та впровадження в практику сучасних методів паліативного та симптоматичного лікування, догляду за тяжкохворими та хворими у термінальній стадії захворювання;
- участь у проведенні інформаційної та освітньо - роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя та профілактики туберкульозу;
- участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
- участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством.
- визначення потреби структурних підрозділів Лікарні та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
- закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів, обладнання та інвентарю;
- координація діяльності лікарів з надання медичної допомоги з іншими суб’єктами медичної практики;
- надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
- соціальний розвиток колективу, зміцнення матеріальної бази лікарні, створення умов для здійснення висококваліфікованої праці, повноцінного відпочинку та соціальної справедливості.
- інші функції, що випливають із покладених на Лікарню завдань.
2.3. Лікарня може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.4. Лікарня формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.5. Лікарня має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.6. Лікарня здійснює діяльність, пов’язану з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, обліком та знищенням наркотичних речовин, прекурсорів та рецептурних спец бланків .
2.7. Для забезпечення виконання покладених на Лікарню завдань та зобов’язань, Лікарня має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.8. Окремими видами діяльності ,що потребують ліцензуванню та акредитації , Лікарня може займатись на підставі спеціального дозволу ( Ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку. Діяльність Лікарні здійснюється за умови наявності сертифіката державної акредитації закладу охорони здоров’я, ліцензії Міністерства охорони здоров’я України на право провадження господарської діяльності: з медичної практики; з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЛІКАРНІ
3.1. Для забезпечення діяльності Лікарня створюється статутний капітал, який формується з активів Лікарні і становить 12 506 738,00 грн.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Лікарні здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЛІКАРНІ
4.1. Майно Лікарні становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Лікарні.
4.2. Майно Лікарні є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Лікарнею на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Лікарня володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Лікарня здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Лікарні є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно передане Власником;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страхових компаній;
- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно придбане в у встановленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров'я України;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Лікарня має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Лікарня здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
5.1.Лікарня самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Лікарня надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.3. Лікарня не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів, Лікарня має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю з амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Лікарні може проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Лікарня зобов’язана виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Лікарня є суб’єктом зовнішньо-економічної діяльності, має право здійснювати зовнішньо-економічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньо-економічної діяльності Лікарня користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньо-економічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Лікарня веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Лікарня може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
5.10. Лікарня розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
5.11. Лікарня має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її межами. У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків то Лікарня має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її межами тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку , визначеному головою Рівненської обласної ради.
5.12. Лікарня повинна погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ними порядку.
5.13. Лікарня щорічно до 01 березня року ,що настає за звітнім роком надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЛІКАРНІ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Лікарні є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Лікарні:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю з амортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Лікарні;
6.2.3. погодження планів Лікарні та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. погодження штатного розпису Лікарні в установленому порядку;
6.2.5. призначення та звільнення керівника Лікарні;
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Лікарні, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
Головний лікар лікарні
6.3. Керівництво поточною діяльністю Лікарні здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Кваліфікаційні вимоги до особи, яка претендує на посаду головного лікаря встановлюються відповідно до єдиних вимог чинного законодавства України.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Лікарні, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Лікарні, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6. 8. До компетенції Керівника відноситься:
6.8.1. забезпечення Статутної діяльності Лікарні;
6.8.2. вирішення поточних питань роботи Лікарні;
6.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.8.6. визначення порядку оплати праці працівників Лікарні ;
6.8.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю ;
6.8.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні;
6.8.9. відкриває в органах державної казначейської служби та установах банків рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні ;
6.8.10. має право першого підпису на фінансових документах;
6.8.11. розпоряджається коштами та майном Лікарні відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.8.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Лікарні згідно з чинним законодавством України;
6.8.13. затверджує положення про структурні підрозділи Лікарні, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.8.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.8.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Лікарні ;
6.8.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Лікарні згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.8.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.8.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Лікарні;
6.8.19. несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Лікарні;
6.8.20. вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
6.9. При здійсненні діяльності Лікарні Керівник забезпечує:
6.9.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Лікарні;
6.9.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Лікарні;
6.9.3. Розробку структури та штатного розпису Лікарні та подає їх на затвердження в установленому порядку;
6.9.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Лікарні;
6.9.5. Виконання Лікарнею у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Лікарні та здійснює контроль за їх виконанням.
6.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Лікарні в межах чинного законодавства України.
6.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує виконуючий обов’язки головного лікаря згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.13. Керівник та головний бухгалтер Лікарні несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Лікарня у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності може створюватися Спостережна Рада.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЛІКАРНІ
7.1. Трудовий колектив Лікарні складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Лікарні формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Лікарні, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Лікарні та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Лікарні провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЛІКАРНІ
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Лікарні здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за використанням бюджетних коштів ,за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Лікарні з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Лікарні здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Лікарня зобов'язана проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
9.1. Діяльність Лікарні припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, приєднання, виділу або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Лікарні і (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Лікарні відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Лікарні може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Лікарні з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Лікарні до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Лікарні - переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Лікарні, усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Лікарні в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Лікарню може бути ліквідовано:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Лікарня є такою, що припинила свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.