Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 12-12-2018У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
(Двадцять третя сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 07 грудня 2018 року № 1223
Про деякі питання реорганізації комунального закладу "Рівненський обласний онкологічний диспансер" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 27 липня 2018 року № 1032 “Про реорганізацію комунального закладу “Рівненський обласний онкологічний диспансер” Рівненської обласної ради, керуючись статтею 107 Цивільного Кодексу України, статтями 43, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити передавальний акт комунального закладу “Рівненський обласний онкологічний диспансер” Рівненської обласної ради, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення Рівненської обласної ради від 27 липня 2018 року №1032 “Про реорганізацію комунального закладу “Рівненський обласний онкологічний диспансер” Рівненської обласної ради.
3. Затвердити статут комунального підприємства “Рівненський обласний протипухлинний центр” Рівненської обласної ради, що додається.
4. Голові комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу “Рівненський обласний онкологічний диспансер” Рівненської обласної ради подати передавальний акт та статут державному реєстратору для проведення державної реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України та проінформувати обласну раду.
5. Комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу “Рівненський обласний онкологічний диспансер” Рівненської обласної ради забезпечити виконання даного рішення відповідно до чинного законодавства України.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Рівненської обласної ради від 07 грудня 2018 року № 1223 Голова Рівненської ради _____________ О. Ю. Данильчук |
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
Комісія, що створена на виконання розпорядження Рівненської обласної ради від 27 липня 2018 року №1032 «Про реорганізацію комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер», розпорядженням голови обласної ради від 31 липня 2018 № 97 «Про створення комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» у складі:
Максим'як Г.І. - головний лікар комунального закладу «Рівненський
обласний онкологічний диспансер», голова комісії;
Члени комісії:
Цимбалюк Л.А. - головний бухгалтер комунального закладу «Рівненський
обласний онкологічний диспансер»;
Бернадський В.А. - заступник головного лікаря з організаційно-методичної
роботи комунального закладу «Рівненський обласний
онкологічний диспансер» ;
Стельмах Р.О. - юрисконсульт І- ої категорії комунального закладу
«Рівненський обласний онкологічний диспансер»;
Осіпчук І.І. - заступник начальника з питань орендних відносин
відділу з питань спільної власності територіальних
громад та економічного розвитку виконавчого апарату
Рівненської обласної ради .
Керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України склали даний акт про наступне:
комісія провела інвентаризацію об’єкта передачі, юридична адреса:
м. Рівне, вул. О. Олеся, 12, і склала даний акт про те, що основні засоби та матеріальні цінності комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» передані комунальному підприємству «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради на загальну суму 160 068 918,56 грн. (Сто шістдесят мільйонів шістдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімнадцять грн. 56коп.)
/прописом/
№ з/п |
Рахунок |
Назва рахунка |
Один. виміру |
Кількість |
Сума |
Нарахований знос |
1. |
101 |
Основні засоби |
шт. |
368 |
151749714,20 |
46853099,00 |
2. |
111 |
Інші необоротні активи |
шт. м/п |
4129 1435,13 |
1645423,00 |
481395,00 |
3. |
1812 |
Малоцінні та швидкозношувані предмети |
шт. |
3791 |
528711,00 |
|
4. |
1511 |
Продукти харчування |
кг. |
7803,2 |
82080,32 |
|
5. |
1512 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
шт. л |
467 0,484 |
291376,81 |
|
6. |
1512/2 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
шт. |
13180 |
5718864,30 |
|
7. |
1512/3 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
шт. |
495 |
8806,00 |
|
8. |
1512/4 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
шт. |
8 |
431,52 |
|
9. |
1512/5 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
шт. |
510 |
927,00 |
|
10. |
1514 |
Паливо, горючі і мастильні матеріали |
л |
195,0 |
5802,50 |
|
11. |
2313 |
Реєстраційні рахунки |
грн. |
|
6805,46 |
|
12. |
2313/1 |
Реєстраційні рахунки |
грн. |
|
371,58 |
|
13. |
2314 |
Реєстраційні рахунки |
грн. |
|
29605,03 |
|
14. |
7511 |
Доходи за необмінними операціями |
грн. |
|
1593947,96 |
|
15. |
8511 |
Витрати за необмінними операціями |
грн. |
|
1531388,94 |
|
16. |
7111 |
Інші доходи за обмінними операціями |
грн. |
|
64272,55 |
|
17. |
8113 |
Матеріальні витрати по спеціального фонду |
грн. |
|
63900,97 |
|
18. |
7011 |
Бюджетні асигнування |
грн. |
|
25817559,23 |
|
19. |
8013 |
Матеріальні витрати по загального фонду |
грн. |
|
26404823,74 |
|
20. |
5512 |
Накопичені фінансові результати виконання кошторису |
грн. |
|
924385,24 |
|
21. |
5111 |
Внесений капітал у розпорядників бюджетних коштів |
грн. |
|
106060642,76 |
|
22. |
6311 |
Розрахунки з бюджетом за податками і зборами |
грн. |
|
2767,82 |
|
23. |
6511 |
Кредиторська заборгованість по виплаті листків непрацездатності |
грн. |
|
26837,21 |
|
Земельна ділянка на умовах постійного користування, Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серія ЯЯ № 9262215 від «23» жовтня 2009 року
Правонаступником щодо усіх майнових та немайнових прав та обов’язків комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» є комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради
Максим'як Г.І. __________ - головний лікар комунального закладу
«Рівненський обласний онкологічний диспансер»,
голова комісії;
Члени комісії:
Цимбалюк Л.А. __________ - головний бухгалтер комунального закладу
«Рівненський обласний онкологічний диспансер»;
Бернадський В.А. __________ - заступник головного лікаря з організаційно-
методичної роботи комунального закладу
«Рівненський обласний онкологічний диспансер»;
Стельмах Р.О. __________ - юрисконсульт І-ої катогорії комунального
закладу «Рівненський обласний онкологічний
диспансер»;
Осіпчук І.І. __________ - заступник начальника з питань орендних
відносин відділу з питань спільної власності
територіальних громад та економічного розвитку
виконавчого апарату Рівненської обласної ради.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від 07 грудня 2018 року
№ 1223
Голова Рівненської обласної ради
_____________ О.Ю. Данильчук
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
місто Рівне – 2018
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Підприємство), є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня, послуги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
1.2. Підприємство створене на спільній власності територіальних громад Рівненської області відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення Комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» Рівненської обласної ради у комунальне некомерційне підприємство.
Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків Комунального закладу «Рівненський обласний онкологічний диспансер» Рівненської обласної ради.
1.3. Підприємство створене на базі майна, яке є об’єктом спільної власності територіальних громад – сіл, селищ, міcт Рівненської області.
1.4. Засновником, Власником та органом управління майном Підприємства є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.
1.5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку відповідно до наявних ліцензій та чинного законодавства України.
1.6. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, Постановами Верховної ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідних рішень місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Повне найменування:
2.1.1. українською мовою – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
2.1.2. найменування Підприємства англійською мовою – MUNICIPAL ENTERPRISE «RIVNENSK REGIONAL ANTITUMOR CENTER» RIVNE REGIONAL COUNCIL.
2.2. Скорочене найменування:
2.2.1. українською мовою – КП «РОПЦ»;
2.2.2. англійською мовою – ME «RRAC».
2.3. Юридична адреса:
2.3.1. українською мовою – вулиця Олександра Олеся, 12, місто Рівне, Україна, 33010;
2.3.2. англійською мовою – street of Oleksandr Oles, 12, Rivne, Ukraine, 33010.
3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Основною метою створення Підприємства є надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Рівненської області, надання медичної допомоги жителям інших областей та іноземним громадянам за їхнім бажанням, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я, здійснення лікувально-профілактичної діяльності щодо забезпечення хворих усіма видами амбулаторної стаціонарної медичної допомоги, зменшення тимчасової та стійкої втрати працездатності, профілактики онкологічних захворювань і повернення хворих до активного способу життя.
3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
– медична практика з надання третинної та інших видів медичної допомоги населенню;
– забезпечення права пацієнтів на отримання високоспеціалізованої медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
– організація надання третинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам в разі гострого розладу фізичного здоров’я;
– участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта, який перебуває на лікуванні у спеціалізованому відділені Підприємства;
– консультації, в тому числі виїзні, щодо профілактики, діагностики, онкологічних захворювань, , а також щодо ведення здорового способу життя;
– взаємодія з суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування онкологічних захворювань з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;
– організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до інших закладів охорони здоров’я та установ, а також відбору хворих на реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
– проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності по догляду за хворими під час їх лікування в стаціонарі;
– участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
– участь у державних та регіональних програмах щодо організації забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
– участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування онкологічних захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством, участь у визначенні проблемних питань надання первинної та вторинної медичної допомоги в області та шляхів їх вирішення;
– надання рекомендацій і пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку медичної допомоги в області;
– визначення потреби структурних підрозділів Підприємства у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
– моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
– забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства відповідно до потреби Підприємства;
– підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
– зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
– залучення медичних працівників для надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи — підприємці за договорами підряду;
– закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;
– координація діяльності лікарів із надання третинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами первинної та вторинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами;
– надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
– надання будь-яких інших послуг суб’єктам господарювання, що надають первинну, вторинну медичну допомогу на території ОТГ області;
– інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.
3.3. Підприємство не є клінічною базою з підготовки лікарів-інтернів, середніх медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
4. ПРАВОВИЙ СТАТУС
4.1. Підприємство є юридичною особою.
4.2. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
4.3. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є об’єктом спільної власності територіальних громад – сіл, селищ, міcт Рівненської області, на праві оперативного управління.
4.4. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Засновником, самостійно організовує надання медичних послуг і реалізує їх за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.
4.5. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.8. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, Міжнародних та Третейських судах.
4.9. Підприємство визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
4.10. Підприємство надає медичні послуги на підставі наявних ліцензій та чинного законодавства України.
4.11. Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
4.12. Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.11. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
5. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
5.1. Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
5.2. Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.
5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
5.3.1. Комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
5.3.2. Фінансування з бюджетів усіх рівнів;
5.3.3. Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);
5.3.4. Цільові кошти;
5.3.5. Грошові кошти Страхових компаній;
5.3.6. Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
5.3.7. Майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб;
5.3.8. Майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;
5.3.9. Інші джерела, не заборонені законодавством.
Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
5.4. Статутний капітал Підприємства становить: 160 068 918,56 грн. (сто шістдесят мільйонів шістдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімнадцять гривень 56 коп.).
5.5. Підприємство має право надавати в оренду майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, юридичними та фізичними особами відповідно до чинного законодавства України та локальних нормативних актів органів місцевого самоврядування.
5.4. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.
5.5. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
6.1. Підприємство має право:
6.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.
6.1.2. Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
6.1.3. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
6.1.4. Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.1.5. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
6.1.6. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
6.1.7. Співпрацювати з іншими центрами та лікувально-профілактичними закладами всіх рівнів.
6.1.8. Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит.
6.1.9. Створювати структурні підрозділи Підприємства відповідно до чинного законодавства України.
6.1.10. Самостійно визначати свою організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників і штатний розпис, на підставі фінансового плану.
6.1.11. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.2. Підприємство:
6.2.1. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.2.4. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
6.3. Обов’язки Підприємства:
6.3.1. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
6.3.2. Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я.
6.3.3. Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.3.4. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
6.3.5. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
6.3.6. Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ЙОГО ДІЯЛЬНІСТЮ
7.1. Управління Підприємством здійснює Рівненська обласна рада (Засновник).
7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства – Головний лікар (Директор), який призначається на посаду Засновником (уповноваженим ним органом) відповідно до діючого законодавства. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря (директора), умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
7.3. Засновник (Власник):
7.3.1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та отримує звіти про його виконання;
7.3.2. Затверджує статут Підприємства та зміни до нього.
7.3.3. Укладає і розриває контракт з керівником Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
7.3.4. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
7.3.5. Погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (надалі – Філії). Такі Філії діють відповідно до положення про них, погодженого із Засновником та затвердженого наказом керівника Підприємства.
7.3.6. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є власністю (територіальної громади Рівненської області) або спільною власністю (територіальних громад) та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;
7.3.7. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення діяльності, затверджує ліквідаційний баланс.
7.4. Керівник Підприємства:
7.4.1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
7.4.2. Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника.
7.4.3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги.
7.4.4. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
7.4.5. Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
7.4.6. У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
7.4.7. Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
7.4.8. У строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7.4.9. Подає в установленому порядку Засновнику фінансову та іншу звітність Підприємства.
7.4.10. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
7.4.11. Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
7.4.12. Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
7.4.13. Організовує, забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
7.4.14. Уживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
7.4.15. Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
7.4.16. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер.
7.4.17. За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.
7.4.18. Вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Засновником і керівником Підприємства.
7.6. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та звітності у встановленому законодавством порядку.
7.7. У разі відсутності керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника (заступник головного лікаря, заступник директора) чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками.
7.8. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності при Підприємстві створюється Спостережна рада, яка є ініціативним і дорадчим органом Засновника та дорадчим органом керівника Підприємства. Порядок створення, склад, засади діяльності та строк повноважень такої ради визначається положенням про Спостережну раду.
8. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА
8.1. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються керівником Підприємства.
8.2. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його керівником.
8.3. Штатну чисельність Підприємства керівник визначає на підставі фінансового плану Підприємства, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов’язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися керівник Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору надається керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Центр може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.
9.7. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
9.8. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
10. КОНТРОЛЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ
10.1. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги принципам доказової медицини, вимогам галузевих стандартів в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству в сфері охорони здоров’я.
11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
11.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, – за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
11.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
11.3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
11.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
11.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
11.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
11.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
11.8. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11.9. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховується до доходу бюджету.
11.10. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
12. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
12.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Засновника.
12.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.