Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 12-12-2018У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
(Двадцять третя сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 07 грудня 2018 року № 1220
Про реорганізацію комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, відповідно до статей 104-108 Цивільного кодексу України, статей 59, 78 Господарського кодексу України, статті 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", статей 43, 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Реорганізувати комунальний заклад "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради (код ЄРДПОУ 42337651), місцезнаходження: вулиця 16 липня, 38, місто Рівне, Рівненська область, 33028, шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради.
2. Затвердити статут комунального підприємства "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради, що додається.
3. Доручити голові Рівненської обласної ради в установленому порядку:
– утворити комісію з реорганізації (перетворення) комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради (далі – Комісія);
– здійснити інші організаційно-правові заходи щодо виконання пункту 1 цього рішення.
4. Уповноважити голову Комісії подати відповідні документи щодо державної реєстрації юридичної особи – комунального підприємства "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради на реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та поінформувати обласну раду.
5. Комісії:
– подати передавальний акт щодо реорганізації на затвердження Рівненській обласній раді;
– здійснити передбачені чинним законодавством України заходи щодо реорганізації комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради.
6. Доручити відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради повідомити державного реєстратора про прийняте рішення щодо реорганізації комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради шляхом його перетворення у комунальне підприємство "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Рівненської обласної ради від 07 грудня 2018 року № 1220 Голова Рівненської обласної ради
_____________ О.Ю. Данильчук |
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
місто Рівне – 2018
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – "Центр"). За своїм статусом Центр згідно із законодавством України є неприбутковим закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством.
Центр заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник). Центр є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику.
Центр є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради, який створено відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 02 червня 2017 року №605 "Про створення комунального закладу "Обласний центр громадського здоров’я" Рівненської обласної ради".
Майно Центру є власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради.
1.2. Центр керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.3. Центр є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казначейства, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, емблему, та інші необхідні реквізити.
1.4. Центр є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел, не заборонених законом.
1.5. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Центру, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.7. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Центр не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Центру .
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.
У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені правочини, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.10. Найменування Центру:
– повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
– скорочене: КП "ОЦГЗ".
1.11. Юридична адреса: вулиця 16 Липня, 38, місто Рівне, Рівненська область, 33028.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Центр створений для виконання функцій стосовно забезпечення збереження і зміцнення здоров'я населення, проведення моніторингу захворювань, здійснення групової та популяційної профілактики захворюваності, боротьби з епідеміями та стратегічного управління з питань громадського здоров'я; визначення пріоритетів у формуванні регіональної політики та стратегічного управління з питань громадського здоров’я; координації дій у сфері громадського здоров’я для усіх секторів державного управління та зацікавлених сторін на регіональному рівні
2.2. Предметом діяльності Центру є:
2.2.1. Епіднагляд за хворобами та оцінка стану здоров’я населення, що включає:
- збір даних, ведення реєстрів або доступ до реєстрів інфекційних хвороб, неінфекційних захворювань, харчових токсикоінфекцій, травматизму (включаючи побутове насильство), професійних захворювань від закладів охорони здоров’я всіх форм власності;
- удосконалення аналітичної та інформаційної складових частин діяльності у сфері громадського здоров’я, створення та ведення інформаційних баз даних та системи обміну інформацією, у тому числі в режимі реального часу;
- поточні дослідження стану здоров’я і поведінкових факторів населення стосовно відношення до власного здоров’я;
- здійснення моніторингу ефективного проведення протиепідемічних заходів, виконання програм профілактики захворювань, охорони здоров’я населення;
- інтеграція даних про фактори навколишнього середовища з показниками стану здоров’я населення;
- виявлення потреб населення та груп ризику з питань, що пов’язані з системою охорони здоров’я, а також відслідковування прогресу в досягненні індикаторів стану здоров’я області;
- створення періодичних аналізів та звітів, публікації цих даних в різноманітних форматах для різних цільових аудиторій.
2.2.2. Виявлення пріоритетних проблем охорони здоров’я та загроз для здоров’я шляхом:
- контролю інфекційних хвороб через впровадження, застосування та постійне удосконалення систем і методів виявлення та контролю спалахів інфекційних хвороб (у тому числі внутрішньолікарняних, зоонозних та трансмісивних);
- стримування стійкості до протимікробних засобів; розслідування спалахів та встановлення їх причин;
- прогнозування епідемічної ситуації, підготовки аналітичних інформаційних листів (бюлетенів) про динаміку інфекційних хвороб, циркуляцію та мінливість збудників та якість діагностики;
- визначення основних детермінант здоров’я та проблем в галузі охорони здоров’я, здійснення оцінки ризиків;
- повноцінного співробітництва з органами виконавчої влади та іншими зацікавленими сторонами з метою обміну даними для проведення аналітичної оцінки фактичного або очікуваного впливу на стан здоров’я факторів середовища життєдіяльності людини та навколишнього середовища;
- запровадження систем і методів виявлення фізичних, хімічних та інших факторів, що впливають на стан здоров’я населення за допомогою аналізу даних епіднагляду або епідеміологічних досліджень;
- здійснення вірусологічних, мікробіологічних та паразитологічних досліджень з метою забезпечення дослідження факторів, що можуть становити загрозу здоров’ю людини;
- співробітництва, у тому числі на договірних умовах, з іншими лабораторіями (державними, комунальними, приватними та науковими) для забезпечення потреб епідеміологічного нагляду;
- моніторингу загроз та соціальних і економічних факторів, що впливають на здоров’я, оцінки ризиків виникнення надзвичайних подій у сфері громадського здоров’я;
- застосування механізмів виявлення, підтвердження та швидкої нотифікації надзвичайних подій у сфері громадського здоров’я до Національного координатора з питань Міжнародних медико-санітарних правил (Державної установи “Центр громадського здоров’я Міністерсва охорони здоров’я України”);
- здійснення медико-санітарних заходів у сфері громадського здоров’я відповідно до вимог Міжнародних медико-санітарних правил та заходів щодо готовності, запобігання, реагування та ліквідації наслідків надзвичайних подій у сфері громадського здоров’я у порядку, встановленому законодавством;
- проведення заключних, профілактичних та поточних дезінфекційних заходів;
- покращення якості послуг, що надаються лабораторними установами, шляхом запровадження нових методик планування проведення досліджень у сфері громадського здоров’я.
2.2.3. Забезпечення готовності та планування на випадок надзвичайних подій у сфері громадського здоров’я шляхом:
- участь у розробці проектів планів та стандартів операційних процедур для забезпечення готовності та подальшого реагування на надзвичайні події у сфері громадського здоров’я (стихійні лиха, спалахи та епідемії інфекційних хвороб, виникнення хімічних загроз, радіаційних загроз та при здійсненні актів біотероризму);
- формування, підготовки та підтримки у стані постійної готовності груп (бригад) оперативного реагування для відповідних заходів у разі виникнення надзвичайних подій у сфері громадського здоров’я;
- забезпечення необхідних ресурсів та підготовленого персоналу для реагування на надзвичайні події у сфері громадського здоров’я та систематичної оцінки наявних сил та засобів;
- апробації плану та процедур щодо дій при надзвичайних подіях в реальних умовах або під час навчань;
- проведення оцінки дій при реагуванні на минулі інциденти та виявлення можливостей для покращення реагування;
- забезпечення міжвідомчої координації та комунікації у разі виникнення надзвичайної події у сфері громадського здоров’я.
2.2.4. Профілактика захворювань шляхом:
- розроблення, реалізація та моніторинг проектів комплексних заходів та програм з профілактики захворювань, які спричиняють найбільший негативний соціально - демографічний та економічний вплив та моніторинг їх виконання;
- організації виконання програм імунізації і нагляду за хворобами, які можна попередити вакцинацією;
- інформування про поведінкові та медичні ризики для здоров’я різних груп населення;
- створення систем і методів активного залучення працівників первинної медико-санітарної та спеціалізованої допомоги до програм профілактики захворювань;
- розроблення скринінгових програм для раннього виявлення захворювань, що спираються на доказову базу;
- здійснення клініко-лабораторної діагностики ВІЛ-інфекції та інших захворювань.
2.2.5. Зміцнення здоров’я населення шляхом:
- розробки і реалізації стратегій з формування свідомого і відповідального відношення населення до власного здоров’я і особистої безпеки;
- проведення заходів та акцій спрямованих на зменшення впливу на стан здоров’я факторів ризику (алкоголь, тютюн, нездорове харчування, низька фізична активність, ризикована поведінка);
- проведення заходів спрямованих на зміцнення психічного здоров’я населення та попередження розладів психічного здоров’я у дорослих та дітей;
проведення заходів спрямованих на зміцнення сексуального/репродуктивного здоров’я;
- надання медичної, психологічної та соціальної допомоги ВІЛ- інфікованим та іншим уразним до ВІЛ верствам населення;
- санітарної просвіти.
2.2.6. Планування кадрових ресурсів для системи громадського здоров’я шляхом:
- забезпечення сфери громадського здоров’я кваліфікованими кадрами;
- розроблення плану забезпечення системи кадровими ресурсами, що має довгостроковий та прогнозний характер, враховує демографічні прогнози, регіональні інтереси та майбутні потреби в сфері громадського здоров’я;
- запровадження механізмів підтримки якісного рівня знань працівників у сфері громадського здоров’я, у тому числі шляхом організації та проведення тренінгів, курсів, семінарів, циклів тематичного вдосконалення.
2.2.7. Стратегічне керівництво в сфері громадського здоров’я, що передбачає:
- збір та аналіз стратегічної інформації для формування місцевої політики і стратегічного управління у сфері громадського здоров’я, координація відповідної діяльності місцевих закладів охорони здоров’я;
- координація діяльності закладів охорони здоров’я області щодо дотримання єдиної системи збору, обробки, зберігання та передачі медико-статистичної інформації;
- визначення регіональних пріоритетів у сфері громадського здоров’я та пошук оптимальних шляхів розв’язання проблем громадського здоров’я з урахуванням кращої вітчизняної та світової практики;
- координація розробки і впровадження, моніторинг і оцінка виконання програмних заходів у сфері протидії інфекційним хворобам та вирішення інших пріоритетних проблем громадського здоров’я;
- розроблення пропозицій для втілення національної політики в сфері громадського здоров’я в місцеві програми та заходи;
- участь у складанні та наданні щодо централізованої закупівлі за рахунок коштів Державного Бюджету України, місцевих органів виконавчої влади лікарських засобів та інших засобів медичного та немедичного призначення; забезпечення прозорості у питанні закупівлі, розподілу та контролю за ефективним та раціональним використанням лікарських засобів та обладнання;
- співпраця з громадськими та міжнародними організаціями;
- централізований збір звітної та адміністративної інформації від закладів охорони здоров'я незалежно від відомчого підпорядкування та форми власності, обробка та аналіз показників стану здоров'я населення,ресурсів охорони здоров'я та діяльності медичних закладів;
- формування єдиного медичного інформаційного простору на території області;
- інформаційно-аналітичне забезпечення планування діяльності управління охорони здоров'я облдержадміністрації;
- інженерно-технічний супровід діяльності закладів охорони здоров’я області;
- консультування з питань інформатизації, зокрема: планування та проектування інтегрованих комп'ютерних систем, які поєднують апаратні засоби, програмне забезпечення та комунікаційні технології; навчання користувачів систем; відновлення комп'ютерів після ушкодження; установлення (настроювання) персональних комп'ютерів; інсталяцію програмного забезпечення, які не пов'язані із торгівлею комп'ютерною технікою.
2.2.8. Комунікація в інтересах громадського здоров’я шляхом:
- проведення комунікаційних кампаній з різних аспектів просування/промоції здоров’я, формування здорового способу життя і мотивації населення до такого способу життя;
- інформаційної підтримки заходів галузевого управління, інформаційно-аналітичне забезпечення планування діяльності галузевого управління у частині, що стосується питань громадського здоров'я;
- забезпечення інформаційного супроводу реалізації національних, регіональних та місцевих програм в сфері громадського здоров'я;
- створення та поширення кіно-фото-відео-аудіо-продукції;
- надання консультативної допомоги зацікавленим відомствам, установам і організаціям з питань формування здорового способу життя;
- розробки та видання методичних матеріалів, науково-популярної літератури з питань здорового способу життя.
2.2.9. Здійснення діяльності, пов'язаної із зберіганням, перевезенням, придбанням, реалізацією (відпуском), ввезенням на територію України, використанням, знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів у порядку, встановленому законодавством України;
2.2.10. Зберігання, облік, розподіл, доставка діагностичних, профілактичних, імунобіологічних препаратів, поживних середовищ, штамів мікроорганізмів; виготовлення, реалізація та випробування поживних середовищ для мікробіологічних досліджень, розведення та реалізація лабораторних тварин, проведення лабораторних досліджень за показниками безпечності, продукції, сировини, виробничого середовища, факторів трудового процесу та умов праці відповідно до атестації та компетенції лабораторії.
2.2.11. Виконання інших функцій, пов’язаних з реалізацією завдань, визначених цим Статутом.
2.3. Центр має право виконувати роботи, надавати послуги, що не відносяться до адміністративних та пов'язані з його основним видом діяльності, для громадян і юридичних осіб за плату згідно з законодавством України.
2.3.1. Організування, просування і/або проведення різних подій, таких як тренінги, збори, конференції та зустрічі, з організацією та наданням персоналу для роботи в місцях проведення подібних заходів або без надання персоналу.
2.3.2. Надання освіти, не обумовленої будь-якими рівнями; академічне навчання; діяльність навчальних центрів, які пропонують курси з корекції (додаткової підготовки з певної дисципліни); діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації; навчання комп'ютерній грамоті та інші навчання з питань громадського здоров’я.
Якщо для провадження деяких видів діяльності, передбачених цим пунктом, необхідний спеціальний дозвіл (ліцензія), Центр отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
2.4. Центр може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної Статутної діяльності.
2.5. Центр формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.6. Центр має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.7. Для забезпечення виконання покладених на Центр завдань, зобов’язань Центр має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.8. Центр надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
2.10. Центр здійснює обробку персональних даних для конкретних і законних цілей з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових, відносин у сфері управління персоналом, відносин у сфері бухгалтерського обліку, у сфері податкових відносин, відносин у сфері охорони здоров’я, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках встановлених законодавством.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЦЕНТРУ
3.1. Для забезпечення діяльності Центру створюється статутний капітал, який формується з активів Центру і становить 6 871 442, 00 грн.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Центру здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЦЕНТРУ
4.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.
4.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним Власником для здійснення статутної діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страхових компаній;
- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- майно придбане в установленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров’я України;
- доходи одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших доходів господарської діяльності;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Центр має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
5.1. Центр самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
Центр має право визначати свою організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників, затверджувати штатний розпис у встановленому порядку.
5.2. Центр надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Центр має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
Центр надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.3. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Центр зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Центр є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9.Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Центр може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
5.9.1 Центр розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Центру:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю замортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Центру;
6.2.3. погодження планів Центру та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. призначення та звільнення керівника Центру;
6.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.2.6. Органом управління Центром також є наглядова рада ( в разі ЇЇ утворення). Наглядова рада Центру утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.
Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджуються рішенням Рівненської обласної ради.
ДИРЕКТОР ЦЕНТРУ
6.3. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Директор (далі –Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Кваліфікаційні вимоги до особи, яка претендує на посаду Директора встановлюються відповідно до єдиних вимог чинного законодавства України.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.6. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Центру, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6. 8. До компетенції Керівника відноситься:
6.8.1. забезпечення Статутної діяльності Центру;
6.8.2. вирішення поточних питань роботи Центру;
6.8.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.8.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.8.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.8.6. забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
6.8.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Центру;
6.8.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.9. відкриває в органах державної казначейської служби та установах банків рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.8.10. має право першого підпису на фінансових документах;
6.8.11. розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.8.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України;
6.8.13. затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.8.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.8.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру;
6.8.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.8.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.8.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру;
6.8.19. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;
6.8.20. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
6.9. При здійсненні діяльності Центру Керівник забезпечує:
6.9.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Центру;
6.9.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру;
6.9.3. Розробку структури та штатного розпису . Затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
6.9.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Центрі;
6.9.5. Виконання Центром у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.
6.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України.
6.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.13. Керівник та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Центр у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.15. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності створюється Спостережна Рада.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за використанням бюджетних коштів, за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
У разі припинення Центру (ліквідації, злиття, поділу, приєднання, виділу або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру і (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру - переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Центру, усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки.
9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Центр може бути ліквідовано:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Центр є таким, що припинив свою діяльність, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.