Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 12-12-2018
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Cьоме скликання
(Двадцять третя сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 07 грудня 2018 року № 1213
Про деякі питання реорганізації комунального закладу "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, на виконання рішення Рівненської обласної ради від 18 травня 2018 року № 955 “Про реорганізацію комунального закладу “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради, керуючись статтею 107 Цивільного Кодексу України, статтями 43, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити передавальний акт комунального закладу “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення Рівненської обласної ради від 18 травня 2018 року № 955 “Про реорганізацію комунального закладу “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради.
3. Затвердити статут комунального підприємства “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради, що додається.
4. Голові комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради подати передавальний акт та статут державному реєстратору для проведення державної реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України та поінформувати обласну раду.
5. Комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу “Рівненська обласна дитяча лікарня” Рівненської обласної ради забезпечити виконання даного рішення відповідно до чинного законодавства України.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров`я, материнства та дитинства.
Голова ради О.Ю. Данильчук
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Рівненської обласної ради від 07 грудня 2018 року № 1213 Голова Рівненської обласної ради
_____________ О.Ю. Данильчук |
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
місто Рівне – 2018
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Лікарня). За своїм статусом Лікарня є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня, послуги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
1.2. Лікарня є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненської дитячої обласної лікарні, яка створена згідно з наказом відділу охорони здоров’я виконавчого комітету Рівненської обласної ради народних депутатів від 17.01.1989 № 14 «Про відкриття Рівненської дитячої обласної лікарні в м. Рівне, вул. К. Лібкнехта, 60 (нині вул. Київська) та обласного центру медико-соціальної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи, приєднаного до Лікарні розпорядженням голови Рівненської облдержадміністрації від 01.03.2011 № 87 «Про реорганізацію обласного центру медико-соціальної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи», комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради, перейменованої відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 20.06.2013 № 952 «Про комунальний заклад «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради».
Лікарня є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради.
1.3. Лікарня заснована на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Власником Лікарні є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області, в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник).
1.4. Лікарня керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Статутом і погодженими планами роботи.
1.5. Лікарня є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, органах Державного казначейства, печатку зі своєю назвою, а також, бланки організаційно-розпорядної документації, печатки і штампи необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Має право використовувати власну емблему.
1.6. Лікарня набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.7. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Лікарні здійснює Власник.
1.8. Лікарня є неприбутковою організацією і фінансується за рахунок бюджетних коштів та інших джерел не заборонених законом.
1.9. Лікарня здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.10. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Лікарні або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
1.11. Не вважається розподілом доходів Лікарні, використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
При виконанні покладених на неї завдань Лікарня може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.12. Лікарня самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.13. Лікарня не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями Лікарні.
1.14. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Лікарні. Лікарня не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.15. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Лікарня має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.16. Повне найменування:
1.16.1. українською мовою – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
1.16.2. англійською мовою – MUNICIPAL ENTERPRISE «RІVNE REGIONAL CHILDREN’S HOSPІTAL» RIVNE REGIONAL COUNCIL.
1.17. Скорочене найменування:
1.17.1. українською мовою – КП «РОДЛ»;
1.17.2. англійською мовою – ME «RRCH».
1.18. Юридична адреса:
1.18.1. українською мовою – вулиця Київська, 60, місто Рівне, Україна, 33027;
1.18.2. англійською мовою – Kyivska str., 60, Rivne, Ukraine, 33027.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Основною метою Лікарні є надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням дитячого населення, що постійно проживає (перебуває) на території Рівненської області, надання медичної допомоги пацієнтам старше 18 років, жителям інших областей та іноземним громадянам за їхнім бажанням, а також, вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
2.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Лікарні є:
– медична практика з надання третинної та інших видів медичної допомоги населенню;
– забезпечення права дітей на отримання високоспеціалізованої медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
– організація надання третинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам в разі гострого розладу фізичного здоров’я;
– участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації дитячого населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта, який перебуває на лікуванні у спеціалізованому відділені Лікарні;
– консультації, в тому числі виїзні, щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних станів, а також, щодо ведення здорового способу життя;
– взаємодія з суб’єктами надання первинної, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;
– організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають четвертинну медичну допомогу, а також, відбору хворих на реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
– проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності по догляду за хворими дітьми під час їх лікування в стаціонарі;
– участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
– участь у державних та регіональних програмах щодо організації забезпечення лікарськими засобами дитячого населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
– участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством, участь у визначенні проблемних питань надання первинної та вторинної медичної допомоги в області та шляхів їх вирішення;
– надання рекомендацій і пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку медичної допомоги в області;
– визначення потреби структурних підрозділів Лікарні у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
– моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
– забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Лікарні відповідно до потреби Лікарні;
– підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
– зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
– залучення медичних працівників для надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи — підприємці за договорами підряду;
– закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;
– координація діяльності лікарів із надання третинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами первинної та вторинної медичної допомоги, санаторіїв, а також, з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами;
– надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
– надання будь-яких інших послуг суб’єктам господарювання, що надають первинну, вторинну медичну допомогу на території ОТГ області здійснюється відповідно до укладених договорів;
– інші функції, що випливають із покладених на Лікарню завдань.
2.3. Лікарня є клінічною базою з підготовки лікарів-інтернів, середніх медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
2.4. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Лікарня може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
2.5. Лікарня може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання її основної Статутної діяльності.
2.6. Лікарня може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.7. Лікарня формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Статутом.
2.8. Лікарня має право в межах погоджених планів роботи та кошторису (фінансового плану) направляти спеціалістів за кордон та залучати іноземних спеціалістів до своєї роботи згідно з чинним законодавством України.
2.9. Для забезпечення виконання покладених на Лікарню завдань, зобов’язань Лікарня має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ЛІКАРНІ
3.1. Для забезпечення діяльності Лікарні створюється статутний капітал, який формується з активів Лікарні і становить: 82 470 861,93 грн. (вісімдесят два мільйони чотириста сімдесят тисяч вісімсот шістдесят одна гривня 93 коп.).
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Лікарні здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЛІКАРНІ
4.1. Майно Лікарні становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Лікарні.
4.2. Майно Лікарні є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Лікарнею на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Лікарня володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за нею Власником для здійснення статутної діяльності у межах встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень встановлених даним Статутом.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам а також списання основних засобів Лікарня здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Лікарні є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- фінансування з бюджетів усіх рівнів;
- грошові кошти Страхових компаній;
- безоплатні або благодійні внески, гранти, дарунки, пожертвування організацій, громадян, підприємців;
- майно придбане в установленому законодавством порядку;
- централізовані кошти Міністерства охорони здоров’я України;
- доходи одержані від реалізації продукції (послуг) а також від інших доходів господарської діяльності;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Лікарня має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
4.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Лікарня здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
5.1. Лікарня самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Лікарня надає платні послуги у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.3. Лікарня не має права безоплатно передавати належне їй майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Лікарня має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Лікарні можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Лікарня зобов’язана виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні програми діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Лікарня є суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності, має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Лікарня користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.8. Лікарня веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9. Умови оплати праці трудового колективу визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Лікарня може самостійно встановлювати форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат у колективному договорі з дотриманням мінімальних норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
5.9.1 Лікарня розробляє та затверджує структуру і штатний розпис відповідно до чинного законодавства.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЛІКАРНІ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Лікарні є Рівненська обласна рада (Засновник).
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. Розпорядження основними засобами Лікарні:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- позика, застава;
- списання не повністю амортизованих основних засобів;
6.2.2. Затвердження та внесення змін до Статуту Лікарні;
6.2.3. Погодження планів Лікарні та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. Призначення та звільнення керівника Лікарні;
6.2.5. Прийняття рішення про припинення діяльності Лікарні, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Органом управління Лікарні також є Наглядова рада (в разі її утворення). Наглядова рада Лікарні утворюється за рішенням Рівненської обласної ради.
Порядок утворення, організації діяльності та ліквідації Наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів Наглядової ради затверджуються рішенням Рівненської обласної ради.
ГОЛОВНИЙ ЛІКАР ЛІКАРНІ
6.4. Поточне керівництво (оперативне управління) Лікарнею здійснює Головний лікар (далі – Керівник), який призначається Власником шляхом укладання контракту. Керівником Лікарні може бути особа, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, які встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області шляхом укладання контракту.
6.5. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії контракту з підстав та в порядку визначеному контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
6.7. Керівник підзвітний Власнику з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Лікарні, несе перед ним відповідальність за забезпечення діяльності відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
6.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Лікарні, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6.9. До компетенції Керівника відноситься:
6.9.1. забезпечення Статутної діяльності Лікарні;
6.9.2. вирішення поточних питань роботи Лікарні;
6.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.9.6. забезпечення встановлення у колективному договорі форм і систем оплати праці, норм праці, розцінок, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних та компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм та гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами.
6.9.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Лікарні;
6.9.8. видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні;
6.9.9. відкриває в органах державної казначейської служби та в установах банків рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Лікарні;
6.9.10. має право першого підпису на фінансових документах;
6.9.11. розпоряджається коштами та майном Лікарні відповідно до чинного законодавства України та Статуту;
6.9.12. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Лікарні згідно з чинним законодавством України;
6.9.13. затверджує положення про структурні підрозділи Лікарні, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.9.14. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.9.15. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Лікарні;
6.9.16. зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників лікарні згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.9.17. створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.9.18. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Лікарні;
6.9.19. несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Лікарні;
6.9.20. вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
6.10. При здійсненні діяльності Лікарні Керівник забезпечує:
6.10.1. дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Лікарні;
6.10.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Лікарні;
6.10.3. розробку структури та штатного розпису. Затверджує штатний розпис відповідно до чинного законодавства;
6.10.4. належний рівень побутових умов для перебування у Лікарні;
6.10.5. виконання Лікарні у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Лікарні та здійснює контроль за їх виконанням.
6.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Лікарні в межах чинного законодавства України.
6.13. У разі відсутності Керівника його обов’язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов’язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов’язки Керівника, його обов’язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.14. Керівник та головний бухгалтер Лікарні несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності бухгалтерського обліку та звітності.
6.15. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Лікарня у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6.16. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я, фінансово-господарської діяльності створюється Спостережна Рада. Порядок створення, склад, засади діяльності та строк повноважень такої ради визначається положенням про Спостережну раду.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЛІКАРНІ
7.1. Трудовий колектив Центру складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Центру провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЛІКАРНІ
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Лікарні здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за використанням бюджетних коштів, за сплатою податків та інших обов’язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Лікарні з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Лікарні здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника Лікарня зобов’язана проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНІ
9.1. Діяльність Лікарні припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу) або ліквідації.
У разі припинення організації (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Лікарні (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Лікарні відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Лікарні може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Лікарні з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов’язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Лікарні до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов’язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Лікарні – переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Лікарні, усі його майнові права і обов’язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки.
9.9. У разі перетворення Лікарні в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов’язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Лікарня може бути ліквідована:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також, в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11.Лікарня є такою, діяльність якої припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від «07» грудня 2018р.
№ 1213
Голова Рівненської обласної ради
________________О.Ю. Данильчук
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
Комісія, що створена на виконання рішення Рівненської обласної ради від 18.05.2018 № 955 «Про реорганізацію комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради», розпорядженням голови обласної ради від 24.05.2018 № 51 «Про створення комісії з реорганізації (перетворення) комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради», у складі :
Бойко Віталій Ярославович |
- Головний лікар комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради, голова комісії |
Члени комісії
Філик Любов Степанівна |
- заступник головного лікаря з медичної частини комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Кирилюк Анатолій Іванович |
- заступник головного лікаря з економічних питань комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Садовець Віктор Феодосійович |
- заступник головного лікаря з організаційної та методичної роботи комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Слободюк Зоряна Олександрівна |
- заступник головного лікаря з медсестринства комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради
|
Рогаль Леся Миколаївна |
- головний бухгалтер комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради
|
Кравець Наталія Мар’янівна |
- юрисконсульт комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради
|
Волошенюк Інна Миколаївна
Нілабович Юрій Михайлович |
- начальник відділу кадрів комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради
- начальник відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату Рівненської обласної ради.
|
Керуючись статтею 107 Цивільного кодексу України склали даний акт про наступне :
Комісія провела обстеження об’єкта передачі, юридична адреса: м. Рівне, вул. Київська, 60, і склала даний акт про те, що основні засоби та матеріальні цінності комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради передані комунальному підприємству «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради ; на суму 112890439,65грн. (Сто дванадцять мільйонів вісімсот дев’яносто тисяч чотириста тридцять дев’ять грн 65 коп.)
№ з/п |
Рахунок |
Назва рахунка |
Один. виміру |
Кількість |
Сума |
Нарахований знос |
1 |
101 |
Основні засоби |
шт. |
|
79574243,14 |
30106939,93 |
2 |
111 |
Інші необоротні активи |
шт. |
|
2896618,79 |
2826175,38 |
3 |
1812 |
Малоцінні та швидкозношувані предмети |
шт. |
|
330337,69 |
|
4 |
1511 |
Продукти харчування |
кг. |
|
68959,50 |
|
5 |
1512 |
Медикаменти та перев’язувальні засоби |
|
|
20872542,14 |
|
6 |
1513 |
Будівельні матеріали |
шт. |
|
118030,12 |
|
7 |
1514 |
Паливо, горючі і мастильні матеріали |
л. |
|
72389,46 |
|
8 |
1515 |
Запасні частини |
шт. |
|
36376,20 |
|
9 |
1516 |
Тара |
шт. |
|
640,00 |
|
10 |
1518 |
Інші виробничі запаси |
|
|
7733,58 |
|
11 |
2213 |
Грошові документи в національній валюті ( лікарняні листи) |
шт. |
|
3357,72 |
|
12 |
2313/1 |
Реєстраційні рахунки |
|
|
18,75 |
|
13 |
2313/о |
Реєстраційні рахунки |
|
|
6551,25 |
|
14 |
2313/2 |
Реєстраційні рахунки |
|
|
94344,71 |
|
15 |
2313/3 |
Реєстраційні рахунки |
|
|
42054,09 |
|
16 |
6211 |
Розрахунки з постачальниками та підрядника |
|
|
310556,00 |
|
17 |
6211б |
Розрахунки з постачальниками та підрядниками |
|
|
342993,63 |
|
18 |
2117 |
Інша поточна дебіторська заборгованість |
|
|
37846,47 |
|
19 |
2117 |
Інша поточна дебіторська заборгованість |
|
|
5390,00 |
|
20 |
2114 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування |
|
|
55335,01 |
|
21 |
6311 |
Розрахунки з бюджетом за податками і зборами |
|
|
1008,15 |
|
22 |
6313 |
Розрахунки із загальнообов”язкового державного соціального страхування |
|
|
2496,54 |
|
23 |
6511 |
Розрахунки із заробітної плати |
|
|
47023,46 |
|
24 |
5411 |
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів |
|
|
306120,00 |
|
25 |
1311 |
Капітальні інвестиції в основні засоби |
|
|
|
|
26 |
1312 |
Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи |
|
|
|
|
27 |
8014 |
Амортизація |
|
|
|
|
28 |
2711 |
Дебіторська заборгованість за внутрішніми розрахунками |
|
|
7716880,87 |
|
29 |
6611 |
Зобов’язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів |
|
|
25100006,79 |
|
30 |
5511 |
Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду |
|
|
645624,16 |
|
31 |
5512 |
Накопичені фінансові результати виконання кошторису |
|
|
367148,42 |
|
32 |
5111 |
Внесений капітал у розпорядників бюджетних коштів |
|
|
52031069,08 |
|
33 |
5311 |
Дооцінка необоротних активів |
|
|
1754068,27 |
|
Земельна ділянка на умовах постійного користування, Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою від «09» вересня 2010 р. серія ЯЯ №267752.
Нежитловими приміщеннями заклад користується на підставі Рішення Рівненської обласної ради від 17 червня 2014 року №1 208 із змінами.
Правонаступником щодо усіх майнових та немайнових прав та обов’язків комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради є комунальне підприємство «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради.
Бойко В.Я._____________ |
- Головний лікар КЗ «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради, голова комісії |
Члени комісії
Філик Л.С._____________ |
- заступник головного лікаря з медичної частини комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Кирилюк А.І. ___________ |
- заступник головного лікаря з економічних питань комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Садовець В.Ф.___________ |
- заступник головного лікаря з організаційної та методичної роботи комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Слободюк З.О. __________ |
- заступник головного лікаря з медсестринства комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Рогаль Л.М._____________ |
- головний бухгалтер комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Кравець Н.М.___________ |
- юрисконсульт комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
|
Волошенюк І.М._________
Нілабович Ю.М.________
|
- начальник відділу кадрів комунального закладу «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради;
- начальник відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради.
|