Рішення обласної ради 7 скликання
Оприлюднено 12-12-2018
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Сьоме скликання
(Двадцять третя сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 07 грудня 2018 року № 1181
Про внесення змін до Положення про комунальний заклад "Рівненський обласний центр з надання соціальних послуг" Рівненської обласної ради |
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись рішенням Рівненської обласної ради від 04 березня 2014 року №1142 "Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області", зі змінами, статтями 43, 60, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити зміни до Положення про комунальний заклад "Рівненський обласний центр з надання соціальних послуг" Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 06 вересня 2017 № 693, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Директору комунального закладу "Рівненський обласний центр з надання соціальних послуг" Рівненської обласної ради подати Положення, затверджене в новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством України, та проінформувати обласну раду.
Голова ради О.Ю. Данильчук
П О Л О Ж Е Н Н Я
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
"РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
місто Рівне – 2018
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Це Положення визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Заклад).
Заклад є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального закладу "Рівненський обласний центр з надання соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни і праці та іншим найбільш незахищеним верствам населення" Рівненської обласної ради, який був утворений розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 29 липня 2004 року №386.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Положенням і погодженими планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює Власник.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.7. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Закладу.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.10. У межах своєї діяльності, відповідно до Положення Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах.
1.11. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: РОЦ З НАДАННЯ СОЦПОСЛУГ
1.12. Юридична адреса: вулиця Жоліо Кюрі, 21, м. Рівне, Рівненська область, 33013.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад створений з метою здійснення заходів соціально-побутового характеру, спрямованих на забезпечення соціальної і матеріальної незалежності та адаптації в суспільстві осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, осіб з інвалідністю різних категорій та інших найбільш незахищених верств населення.
2.2. Основними завданнями Закладу є:
- виявлення та ведення обліку бездомних осіб та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, а також звільнені від подальшого відбування зазначених видів покарань на підставах, передбачених законом (далі – звільнені особи);
- видача посвідчення про взяття на облік встановленого зразка бездомним особам та звільненим особам;
- надання місця проживання/перебування бездомним особам та звільненим особам з комунально-побутовими послугами;
- надання соціальної послуги підтриманого проживання бездомних осіб;
- створення умов для здійснення санітарно-гігієнічних заходів, дотримання особистої гігієни;
- організація направлення осіб, які потребують медичної допомоги, до лікарень або влаштування їх до будинків-інтернатів;
- організація оформлення документів (паспортів, ідентифікаційних кодів тощо) бездомних осіб та звільнених осіб;
- забезпечення реалізації права на реєстрацію місця перебування або місця проживання і на отримання соціальних послуг, передбачених законодавством;
- надання консультативної та інформаційної допомоги;
- взаємодія із зацікавленими місцевими органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, державними і недержавними установами та закладами, громадськими організаціями в частині забезпечення послугами бездомних осіб;
- надання безоплатної допомоги в натуральній формі особам з інвалідністю, пенсіонерам, іншим найбільш незахищеним верствам населення;
- надання гуманітарної допомоги закладам системи соціального захисту населення, освіти, медичним закладам, громадським організаціям;
- отримання та використання гуманітарної допомоги від благодійних, релігійних, громадських організацій (в т.ч. міжнародних), підприємств, фізичних осіб;
- надання матеріальної допомоги найбільш незахищеним верствам населення;
- зберігання транспортних засобів (легкових автомобілів) для осіб з інвалідністю, які перебувають на транспортному обліку в департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – Департамент);
- надання допомоги технічними засобами реабілітації, надання у прокат технічних засобів реабілітації, отриманих за рахунок безкоштовної передачі до пункту прокату.
2.3. Предметом діяльності Закладу є надання соціальних послуг особам, які опинились в складних життєвих обставинах.
2.4. Заклад може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної діяльності згідно з Положенням.
2.5. Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.6. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Положенням.
2.7. Заклад має право в межах погоджених планів та затверджених кошторисів направляти спеціалістів за кордон та залучати іноземних спеціалістів до своєї роботи згідно з чинним законодавством України.
2.8. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.9. Заклад, в межах кошторисних призначень, може оплачувати витрати, пов’язані з отриманням та доставкою гуманітарної допомоги з-за кордону.
2.10. Заклад, в межах кошторисних призначень, може оплачувати витрати, пов’язані з перевезенням супроводжуючих та осіб з числа категорій: учасників антитерористичної операції, осіб, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у зазначених акціях, сімей загиблих учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, членів ветеранських організацій за поданням органу, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
2.11. Заклад, в межах кошторисних призначень, може надавати послуги, пов’язані з перевезенням супроводжуючих та осіб з числа категорій: учасників антитерористичної операції, осіб, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у зазначених акціях, сімей загиблих учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, членів ветеранських організацій.
3. СТРУКТУРА ЗАКЛАДУ
3.1.Основними структурним підрозділами Закладу є:
3.1.1. Адміністрація.
3.1.2. Відділення надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб (на 30 ліжко-місць).
3.1.3. Відділення обліку бездомних осіб та підтриманого проживання (на 10 ліжко-місць).
3.1.4. Відділення надання соціальних послуг особам з інвалідністю, пенсіонерам, іншим найбільш незахищеним верствам населення.
3.1.5. Відділення надання послуг з перевезення.
3.2. Робота структурних підрозділів Закладу проводиться відповідно до положень про ці підрозділи, що затверджуються керівником Закладу.
4. ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
4.1. Закладом обслуговуються особи з інвалідністю І-ІІІ груп, пенсіонери, ветерани війни і праці, багатодітні сім’ї, особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи всіх категорій, громадяни, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, діти з інвалідністю, бездомні особи, звільнені особи, учасники антитерористичної операції, особи, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, члени сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у зазначених акціях, сімей загиблих учасників бойових дій інші громадяни, які перебувають у складних життєвих обставинах і не в змозі подолати їх за допомогою наявних засобів та можливостей.
4.2. Термін перебування у відділенні надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб та відділенні обліку бездомних осіб та підтриманого проживання – до шести місяців.
4.3. У відділенні надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб та відділенні обліку бездомних осіб та підтриманого проживання на кожного підопічного формується особова справа. Із особових справ формується картотека підопічних.
4.4. Режим роботи у відділенні надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб залежить від пори року.
4.5. Протипоказами для влаштування у відділення надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб є:
- клінічні ознаки інфекційного захворювання;
- венеричні захворювання в гострій чи заразній формах;
- гостре алкогольне сп’яніння та ознаки наркотичного сп’яніння;
- виражені психічні розлади.
4.6. Особи, які мають вищезгадані протипокази, а також підвищену температуру, висип невизначеної етіології, направляють до закладів охорони здоров’я.
4.7. У разі відмови в обслуговуванні відділенням обліку бездомних осіб та підтриманого проживання та відділенням надання послуг з харчування та нічного перебування бездомних осіб особі вказується причина відмови та надаються інформаційні послуги щодо можливих шляхів отримання допомоги у відповідних соціальних службах, закладах тощо.
4.8. Перелік документів для отримання соціальних послуг у відділенні надання соціальних послуг особам з інвалідністю, пенсіонерам, іншим найбільш незахищеним верствам населення затверджується адміністрацією Закладу.
4.9. Питання про надання одноразової грошової допомоги, залежно від мотивів звернення на підставі заяв та необхідних документів громадян, вирішуються головою облдержадміністрації, головою обласної ради, їх заступниками в установленому порядку.
5. МАЙНО ЗАКЛАДУ
5.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
5.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює за погодженням Власника у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Положення.
5.3. Джерелами формування майна Закладу є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Заклад має право здавати в оренду рухоме і нерухоме майно у порядку визначеному чинним законодавством.
5.4. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює з дозволу обласної ради у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Статуту.
6. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
6.1. Заклад зобов'язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
6.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно (за винятком гуманітарної та благодійної допомоги, отриманої від підприємств, організацій, релігійних конфесій, благодійних об’єднань та окремих осіб, яка надається незахищеним верствам населення, громадським організаціям м. Рівне та області, територіальним центрам соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Рівненської області) іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об`єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
6.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
6.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
6.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
6.7. Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами.
У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків, то Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
6.8. Заклад повинен погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, щорічні та щоквартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
6.9. Заклад щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком, надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, звіт про виконання планів роботи.
6.10. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
6.11. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
6.12. Заклад веде облік гуманітарної допомоги, отриманої від благодійних, релігійних, громадських організацій та фізичних осіб на відповідальне зберігання та подальший розподіл згідно договорів про співпрацю на позабалансовому рахунку.
6.13. Заклад є неприбутковою організацією.
Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Доходи (прибутки) Закладу використовуються виключно для фінансування видатків на утримання закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
6.14. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Заклад може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
7. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
7.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада.
7.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
призначення (погодження призначення) та звільнення Керівника у випадку передбаченому законом;
визначення основних напрямків діяльності Закладу;
затвердження та внесення змін до Положення Закладу;
розпорядження основними засобами Закладу;
прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
затвердження звітів про виконання Закладом своїх планів роботи;
погодження штатного розпису Закладу в установленому порядку;
погодження кошторису Закладу в установленому порядку;
здійснення контролю за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ефективністю управління Закладом.
7.2.1. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку визначеному головою Рівненської обласної ради.
Керівник Закладу
7.3. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює директор (далі-Керівник), який призначається Власником.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником шляхом укладання контракту.
7.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
7.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
7.6. Керівник підзвітний Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, з усіх питань згідно Положення, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
7.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених цим Положенням.
7.8. До компетенції Керівника відноситься:
- забезпечення діяльності відповідно до Положення Закладу;
- вирішення поточних питань роботи Закладу;
- вирішення внутрішніх кадрових питань;
- вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
- організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
- визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
- укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Закладу;
- видання довіреностей на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
- відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
- право першого підпису на фінансових документах;
- розпорядження коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Положення;
- прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
- затвердження положень про структурні підрозділи Закладу, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;
- ведення переговорів щодо укладання колективного договору, укладання колективного договору, звітування та відповідальність за його виконання;
- накладання дисциплінарних стягнень на працівників Закладу;
- зобов’язання організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
- створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
- персональна відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
- персональна відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
- інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
7.9. При здійсненні діяльності Закладу Керівник забезпечує:
- дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
- організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Закладу;
- розробку структури та штатного розпису Закладу та подачу їх на затвердження в установленому порядку;
- належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
- виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
7.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
7.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
7.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно з розподілом функціональних обов’язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов’язки Керівника, його обов’язки виконує посадова особа визначена Власником в установленому порядку.
7.13. Керівник та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління, Заклад у встановлений ним термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
8. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
8.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
8.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
8.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
8.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
8.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові, творчі (трудові) колективи.
9. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
9.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Власник та орган, що здійснює галузеве управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про місцеві державні адміністрації", інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів, та цим Положенням.
9.3. На вимогу Власника Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
10.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
10.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
10.3. Власник або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
10.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
10.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
10.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
10.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
10.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
10.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
10.10. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
10.11. Активи Закладу можуть передаватись закладу, установі, підприємству, організації відповідного виду в порядку, визначеному чинним законодавством України.
У разі припинення Закладу (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення), якщо інше не передбачено законодавством, активи можуть зараховуватись до доходу обласного бюджету.
10.12. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
11.2. Зміни та доповнення до цього Положення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.