eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 7 скликання
  • separator
  • №1147 Про Обласну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Рівненській області на період до 2020 року

Рішення обласної ради 7 скликання

Оприлюднено 12-12-2018

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА   ОБЛАСНА   РАДА

Сьоме  скликання

(Двадцять третя сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 07 грудня 2018 року                                                                   № 1147

 

Про Обласну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Рівненській області на період до 2020 року

 

Враховуючи подання Рівненської обласної адміністрації, керуючись пунктом 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а :

1. Затвердити Обласну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Рівненській області на період до 2020 року, схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 721 (далі – Програма), що додається.

2. Обласній державній адміністрації:

- спільно з місцевими органами виконавчої влади, територіальними органами міністерств та відомств, причетними установами та організаціями забезпечити виконання заходів Програми;

- передбачати в межах фінансових ресурсів кошти на реалізацію Програми;

- інформувати обласну раду про хід виконання Програми щороку до 01 лютого.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань Регламенту, діяльності правоохоронних органів та боротьби з корупцією і з питань бюджету, фінансів та податків.

 

 

 

 

Голова ради                                                                        О.Ю. Данильчук

 

ДОДАТКИ 1-2

 

Схвалено

Розпорядження голови

облдержадміністрації

від 19 жовтня 2018 року № 721

Затверджено

Рішення Рівненської обласної ради

від 07 грудня 2018 року

№ 1147

 

 

 

 

 

 

 

 

Обласна цільова програма

підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року

 

І. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма

 

Упродовж 2017 року, в порівнянні з 2016 роком, на території Рівненської області спостерігається тенденція до зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.

Так, у 2017 році на автошляхах області зареєстровано 2386 дорожньо-транспортних пригод, в яких 117 особа загинула і 866 травмовано. Порівняно з аналогічним періодом 2016 року кількість дорожньо-транспортних пригод знизилась на 5,1 відсотка.

За статистичними даними 2017 року поширеними видами автопригод на дорогах області залишається зіткнення, наїзд на транспортний засіб, наїзд на перешкоду та наїзд на пішохода.

За міжнародними стандартами показники безпеки дорожнього руху залишаються дуже низькими.

Адміністративні важелі впливу на забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема підвищення розмірів штрафів за порушення правил дорожнього руху, поступово втрачають свою ефективність. Як свідчить досвід країн Європейського Союзу, подальше зниження показників аварійності потребує здійснення комплексу заходів з підвищення безпеки дорожнього руху, основою

яких є проведення аналізу факторів, що зумовили виникнення дорожньо-транспортних пригод, та відхід від позицій першочергового звинувачення водія чи пішохода.

Проблеми недостатнього рівня забезпечення безпеки дорожнього руху, зростання дорожньо-транспортного травматизму зумовлені наявністю численних факторів, серед яких найбільш значущими є:

низький рівень дисципліни учасників дорожнього руху;

недостатній рівень забезпеченості транспортного процесу відповідними до встановлених вимог параметрами дороги;

неналежний рівень практичного забезпечення невідворотності покарання за порушення правил дорожнього руху та усвідомлення цього учасниками дорожнього руху;

недостатній рівень водійської майстерності;

недостатність фінансування заходів, спрямованих на зниження рівня аварійності на дорогах та відсутність системних підходів до проведення аналізу ефективності фінансування таких заходів;

низький рівень використання автоматизованих засобів контролю та регулювання дорожнього руху;

фактична відсутність системи організаційно-планувальних та інженерних заходів, спрямованих на вдосконалення організації руху транспорту та пішоходів у містах;

невідповідність установленої законодавством відповідальності у сфері безпеки дорожнього руху соціальній небезпеці вчиненого правопорушення;

недостатній рівень системи оповіщення про дорожньо-транспортні пригоди та надання медичної допомоги потерпілим.

Розв’язати окреслену проблему можливо шляхом об’єднання зусиль органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та всього суспільства.

Аналізуючи наявну ситуацію, а також рівень ризику загибелі людей у результаті дорожньо-транспортних випадків та матеріальних збитків, враховуючи досвід попередніх років, слід констатувати, що ефективне забезпечення безпеки дорожнього руху може бути досягнуто лише в рамках тісної взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування на основі програмного підходу, який дозволить забезпечити принцип комплексності та системності в розробленні, фінансуванні та проведенні визначених Програмою заходів.

 

ІІ. Мета Програми

 

Метою Програми є зниження рівня аварійності та тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод, створення безпечних та комфортних умов руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі області.

 

ІII. Шляхи і способи розв’язання проблеми

 

Розв'язання проблеми здійснюватиметься шляхом: 

системного запровадження та належного фінансування заходів з підвищення безпеки дорожнього руху;

удосконалення обліку та аналізу виникнення дорожньо-транспортних пригод для розроблення заходів з підвищення безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод;

поліпшення профілактичної роботи, спрямованої на запобігання дорожньо-транспортному травматизму, а також підвищення рівня правосвідомості учасників дорожнього руху;

поліпшення експлуатаційних показників автомобільних доріг і вулиць за параметрами безпечності з урахуванням європейських вимог, а також системи контролю їх експлуатаційного стану за параметрами безпеки руху;

поліпшення медичного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху;

запровадження автоматизованих засобів контролю дорожнього руху, передусім швидкості руху;

підвищення безпеки перевезення пасажирів та вантажів комерційним автомобільним транспортом;

удосконалення системи організації руху транспортних засобів та пішоходів, зокрема шляхом використання новітніх технічних засобів організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками їх сприйняття;

підвищення рівня безпеки пішоходів;

підвищення рівня безпеки пасажирських та вантажних перевезень; 

підвищення ефективності підготовки учасників дорожнього руху шляхом запровадження новітніх методів навчання; 

удосконалення системи контролю за безпечністю транспортних засобів з урахуванням європейських норм;

підвищення ефективності системи оповіщення про дорожньо-транспортні пригоди та надання допомоги постраждалим. 

 

IV. Завдання і заходи

Завдання і заходи з виконання Програми наведені в додатку 1 до Програми.

V. Фінансове забезпечення

Фінансування Програми проводиться за рахунок коштів обласного, державного, місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством.

Прогнозовані обсяги та джерела фінансування Програми наведено у додатках 1, 2 до Програми.

 

VІ. Очікувані результати виконання Програми

 

Виконання Програми дасть змогу забезпечити підвищення рівня безпеки дорожнього руху, зменшення кількості осіб, що постраждали внаслідок дорожньо-транспортних пригод, поліпшення умов руху на вулицях і дорогах, підвищення ефективності системи підготовки учасників дорожнього руху, належний рівень надання допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

 

VІI. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

         Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації заходів і завдань.

Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює відповідальний виконавець, а за цільовим та ефективним використанням коштів – головні розпорядники коштів.

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.