Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 30-06-2013Опубліковано: 01.07.2013
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Сімнадцята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 червня 2013 року № 955
Про комунальний заклад «Здолбунівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання облдержадміністрації, керуючись статтями 43, 60, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Здолбунівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів в комунальний заклад «Здолбунівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Положення про комунальний заклад «Здолбунівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради в новій редакції, що додається.
3. Директору будинку-інтернату подати Положення про комунальний заклад «Здолбунівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством України, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Ю.С.Кічатий
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
м.Здолбунів - 2013
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Це Положення визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Заклад).
Заклад є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями уповноваженого Власником органу, цим Положенням і погодженими планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює уповноважений Власником орган управління.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.7. При виконанні покладених на нього завдань Заклад може використовувати власні надходження, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.9. Заклад не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Закладу.
1.10. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.11. У межах своїх повноважень та цього Положення Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських, адміністративних та третейських судах.
1.12. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: «ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ».
1.13. Юридична адреса: 35700, м.Здолбунів, вул. 8 Березня, 40, Рівненської обл.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад створений з метою здійснення заходів соціально-побутового характеру для громадян похилого віку та інвалідів , які потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування.
2.2. Основним завданням Закладу є забезпечення підопічних відповідно до встановлених норм:
-житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, м'яким і твердим інвентарем та столовим посудом;
-раціональним чотириразовим харчуванням у тому числі дієтичним, з урахуванням віку і стану здоров'я осіб, що проживають у Закладі в межах натуральних норм харчування (проміжки часу між прийманням і не повинні бути більше ніж чотири години, останнє приймання їжі організовується за дві години до сну);
-цілодобовим медичним обслуговуванням, консультативною допомогою, стаціонарним лікуванням на базі закріплених лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я;
-слуховими апаратами, окулярами, протезно-ортопедичними виробами, зубним протезуванням, спеціальними засобами пересування (крім моторизованих), медикаментами та життєво-необхідними ліками, відповідно до медичного висновку;
-комунально-побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення, радіофікація, тепло -, водопостачання, водовідведення тощо);
-організацією культурно-масової та оздоровчо-спортивної роботи, з урахуванням стану здоров'я і віку мешканців Закладу;
-умовами та засобами, що сприяють адаптації громадян похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів у новому середовищі.
2.3. Заклад може здійснювати за дорученням Власника або уповноваженого Власником органу управління інші функції для виконання його основної діяльності згідно Положення.
2.4 Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.5 Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планових завдань, узгоджених з уповноваженим Власником органом управління, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням цього Положення.
2.6. Заклад має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.7. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
2.8. У Закладі можуть утворюватися підсобні господарства, різноманітні промислові і переробні міні-виробництва, багато профільні і лікувально-виробничі (трудові) майстерні, цехи, дільниці з необхідним інвентарем, устаткуванням і обладнанням, технікою, транспортом та знаряддями сільськогосподарського виробництва, що здійснюють свою діяльність відповідно до чинного законодавства.
2.9. Реалізація надлишкової продукції, що виробляється у структурних підрозділах Закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства.
2.10. Для розвитку матеріально-технічної бази, благоустрою, культурно-виховної роботи Заклад може отримувати та використовувати гуманітарну та благодійну допомоги підприємств, організацій, релігійних конфесій, благодійних об’єднань та окремих осіб.
2.11. Заклад має право придбавати, використовувати та знищувати наркотичні та психотропні засоби відповідно до чинного законодавства.
3. Умови приймання, утримання і відрахування Із ЗАКлАДу
3.1. В Закладі функціонують відділення: геріатричне та психоневрологічне.
До геріатричного відділення Закладу приймаються на державне утримання особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров'я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у Закладі та які не мають працездатних родичів, зобов'язаних їх утримувати за законом.
До психоневрологічного відділення Закладу приймаються на державне утримання психічно хворі особи, які досягли пенсійного віку, інваліди І та ІІ групи з психоневрологічними захворюваннями старші 18 років, які за станом здоров'я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги та яким не протипоказане перебування в Закладі, незалежно від наявності батьків або родичів, зобов'язаних їх утримувати згідно чинного законодавства.
3.2. На позачергове влаштування до Закладу мають право ветерани війни та особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до I, II, III категорій згідно із Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
3.3. Переважне право на влаштування до Закладу мають ветерани згідно із Законом України "Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні", члени сімей загиблих військовослужбовців.
3.4. Як виняток, до Закладу можуть прийматися особи похилого віку та інваліди, які мають працездатних дітей або родичів, зобов'язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, якщо вони з об'єктивних причин не можуть цього робити.
У такому разі щодо кожного окремого випадку, на підставі підтверджувальних документів, приймається рішення колегії департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.
3.5. За наявності вільних місць до Закладу можуть прийматися особи, які мають працездатних дітей або родичів, які відповідно до чинного законодавства зобов'язані їх утримувати, за умови стовідсоткового відшкодування Закладу витрат на їх утримання.
Особам, які мають згідно з чинним законодавством України пільги і влаштовуються до Закладу на платній основі, розмір суми сплати за їх утримання розраховується з урахуванням наявних пільг.
Для бажаючих громадян та інвалідів за наявності вільних приміщень у Закладі можуть утворюватись відокремлені від основного контингенту підопічних платні відділення, які працюють на основі госпрозрахунку.
3.6. Інвалідам і пенсіонерам, які проживають у Закладі на платній основі, пенсія виплачується у повному обсязі.
3.7. Громадяни похилого віку та інваліди, ветерани війни і праці за наявності вільних місць можуть прийматися до Закладу на тимчасове проживання терміном від 1 до 6 місяців як на загальних підставах, так і на платній основі.
3.8. Приймання до Закладу здійснюється за путівкою департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації, виданою на підставі:
особистої заяви громадянина похилого віку чи інваліда про його прийняття до Закладу;
паспорта (або іншого документа, що засвідчує особу);
медичної картки про стан здоров'я з висновком про необхідність стороннього догляду;
довідки про розмір призначеної пенсії;
довідки про склад сім'ї за встановленою формою;
довідки медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності особи, що приймається до Закладу (за наявності групи інвалідності).
копії судового рішення про недієздатність чи часткову дієздатність (для недієздатних осіб).
3.9. Інвалідам і пенсіонерам, які проживають у Закладі, пенсія виплачується відповідно до ст. 88 Закону України "Про пенсійне забезпечення".
3.10. Особи, які приймаються до Закладу, проходять санітарну обробку, переодягаються в одяг Закладу і проходять карантин в окремому ізольованому приміщенні протягом 14 днів, після чого, якщо у них не буде виявлено інфекційних захворювань, переводяться на постійне проживання у відповідні кімнати.
3.11. Адміністрація Закладу на підставі чинного законодавства виконує обов'язки опікуна (піклувальника) щодо підопічних, яким органами опіки чи піклування опікуни (піклувальники) не призначені, і одночасно вживає заходів щодо встановлення опіки чи піклування над тими підопічними, які того потребують.
3.12. Особи, які проживають у Закладі, за погодженням з адміністрацією можуть користуватися особистими речами.
3.13. Адміністрація Закладу приймає на зберігання грошові суми, коштовності та цінні папери громадян, які проживають у Закладі.
3.14. Особи, які проживають у Закладі, згідно з медичним висновком, можуть, на їх бажання, тимчасово прийматися на посади молодшого медичного та обслуговуючого персоналу в Закладі на загальних підставах.
3.15. Переведення осіб, які проживають у Закладі, до психоневрологічного інтернату (відділення), і навпаки, здійснюється на підставі медичного висновку психіатричної медико-соціальної експертної комісії і путівки департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.
3.16. Переведення підопічних за власним бажанням до Закладу іншого регіону здійснюється за погодженням між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення обласних державних адміністрацій при наявності висновку лікаря про те, що зміна кліматичних умов не сприятиме погіршенню стану їх здоров'я.
3.17. Тимчасове вибуття підопічних за особистою заявою дозволяється за погодженням з адміністрацією Закладу на термін не більше двох місяців на календарний рік.
Дозвіл на вибуття підопічного надається з урахуванням висновку лікаря про можливість тимчасового залишення Закладу.
3.18. Якщо особи, які проживають у Закладі, потребують стаціонарної медичної допомоги (санаторно-курортного лікування), вони направляються до відповідних лікувально-профілактичних або санаторно-курортних закладів.
3.19. Підопічні, які вибувають із Закладу на лікування до відповідних лікувально-профілактичних (санаторно-курортних) закладів або за власним бажанням на термін понад 10 днів, наказом по Закладу знімаються з харчування, але залишаються у списках мешканців і пенсія за період відсутності виплачується їм у повному розмірі.
3.20. Витрати, пов'язані з поїздкою до родичів або до інших осіб, а також з переїздом за власним бажанням до іншої інтернатної установи, Закладом не компенсуються.
3.21. Відрахування підопічного з Закладу здійснюється згідно з наказом по Закладу:
за особистою заявою підопічного і на підставі довідки про наявність у нього житлової площі або письмової згоди родичів про можливість його утримувати і забезпечувати їх догляд;
при встановленні інвалідам першої або другої груп, які не досягли загальновстановленого пенсійного віку, третьої групи інвалідності.
3.22. Під час відрахування із Закладу підопічному видається закріплений за ним одяг, білизна і взуття за сезоном, документи, власні речі і цінності (ощадна книжка, акції, цінні папери та ін.), які зберігалися в Закладі, а також довідка із зазначенням терміну перебування в Закладі.
3.23. За систематичне грубе порушення Правил внутрішнього розпорядку Закладу (вживання алкоголю, наркотичних та інших токсичних препаратів, бійки, самовільну відсутність без поважних причин понад 10 днів тощо) на підставі рішення колегії департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації підопічні переводяться до закладу, де функціонує спеціальне відділення.
4. Формування та ведення особових справ
4.1. Формування та ведення особової справи розпочинається з дати приймання підопічного на проживання до Закладу.
4.2. Особові справи громадянина похилого віку чи інваліда належать до числа документів постійного зберігання.
4.3. В особовій справі містяться такі документи:
путівка на влаштування до Закладу, яка видана департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації;
копія наказу по Закладу про приймання громадянина похилого віку чи інваліда на державне утримання в Заклад (постійне, тимчасове проживання із зазначенням терміну, платне утримання або з частковою оплатою);
особиста заява громадянина похилого віку чи інваліда або його опікуна (піклувальника) чи установи, яка його раніше опікувала, про приймання до Закладу;
копія повідомлення структурному підрозділу з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного значення про приймання громадянина похилого віку чи інваліда до Закладу;
копія (ксерокопія) паспорта (або іншого документа, що засвідчує особу), копії (ксерокопії) інших особистих документів (пенсійне посвідчення, військовий квиток, посвідчення ветерана війни чи праці, інваліда війни, ліквідатора ЧАЕС тощо);
довідка про склад сім'ї за встановленою формою;
довідка про розмір призначеної пенсії;
стисла інформація про підопічного та його родичів (якщо вони є, їх адресні дані);
копія судового рішення щодо стягнення аліментів з дітей або родичів, які за законом повинні утримувати і доглядати особу, яка проживає в Закладі (за наявності);
копія нотаріально завіреного договору між адміністрацією Закладу і працездатними дітьми або родичами щодо відшкодування витрат на утримання підопічного (за наявності);
заяви й інші письмові звернення підопічного, з якими він звертається до адміністрації Закладу;
накази (копії) по Закладу щодо реагування на звернення підопічного;
копія арматурної картки на отримання одягу, взуття та іншого інвентарю із зазначенням дати видачі, терміну використання і списання;
копія медичної картки про стан здоров'я з висновком про необхідність стороннього догляду;
копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу інвалідності (за наявності);
акт передачі особистих речей на зберігання у камеру схову (при потребі);
акт передачі-приймання грошових сум, коштовностей та цінних паперів підопічного на зберігання у Закладі;
медичний висновок щодо рекомендованої працетерапії із зазначенням виду робіт і її тривалості;
опис документів, які містяться в особовій справі.
4.4. Формування і ведення особової справи здійснюється адміністрацієюЗакладу, у якій проживає підопічний.
4.5. Особа, відповідальна за збереження і ведення особової справи підопічного, призначається наказом керівника Закладу.
4.6. Паспорт та інші особисті документи підопічних, за їх бажанням (з метою збереження), можуть додатково міститися в особовій справі; вони заносяться до опису і видаються на руки підопічному при його відрахуванні із Закладу та на його першу вимогу.
4.7. В особовій справі можуть накопичуватися дані про підопічного, які відображають його поведінку, листування стосовно його особи та інші дані.
4.8. При переїзді підопічного до іншої інтернатної установи особова справа разом з витягом з історії хвороби пересилаються поштою на нове місце проживання. Оригінал історії хвороби (медична справа) пересиланню не підлягає.
5. МАЙНО ЗАКЛАДУ
5.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
5.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Положення.
5.3. Джерелами формування майна Закладу є:
грошові та матеріальні внески Власника;
майно, передане Власником;
безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
6. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
6.1. Заклад зобов'язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї діяльності згідно Положення, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
6.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
6.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими закладами у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
6.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
6.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
6.7. Заклад має право вступати до об’єднань закладів в Україні та за її кордонами, за погодженням з Власником або уповноваженим ним органом управління.
6.8. Заклад, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
6.9. Заклад повинен заздалегідь узгоджувати з уповноваженим Власником органом управління щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
6.10. Заклад щорічно надає уповноваженому Власником органу управління звіт про виконання узгоджених з уповноваженим Власником органом управління планових завдань, у визначеному ним порядку.
6.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
6.12. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
6.13 Заклад провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
6.14. Заклад є неприбутковою організацією.
6.15. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Заклад може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
7. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
7.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
7.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
визначення основних напрямків діяльності Закладу;
затвердження та внесення змін до Положення Закладу;
розпорядження основними засобами Закладу;
прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
7.3. До компетенції уповноваженого Власником органу належить:
визначення основних напрямів діяльності;
затвердження планів діяльності Закладу і звітів про їх виконання;
визначення форм контролю за діяльністю Закладу;
затвердження штатного розпису Закладу;
7.3.1. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за узгодженням з уповноваженим Власником органом управління.
7.3.2. Затвердження кошторису Закладу, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;
7.3.3. Контроль за організацією первинного обліку в Закладі, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;
7.3.4. Участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Закладу;
7.3.5. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва Закладу та впровадження інвестиційних проектів;
7.3.6. Здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Закладу.
Керівник Закладу
7.4. Керівництво поточною діяльністю Закладом здійснює директор (далі Керівник), який призначається Власником або уповноваженим ним органом.
У випадку передбаченому законом, Керівник призначається Власником або уповноваженим ним органом шляхом укладання контракту.
7.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
7.6. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
7.7. Керівник підзвітний Власнику та уповноваженому Власником органу з усіх питань згідно Положення, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
7.8. Керівник вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Положенням.
7.9. До компетенції Керівника відноситься:
забезпечення діяльності Закладу згідно цього Положення;
вирішення поточних питань роботи Закладу;
вирішення кадрових питань;
вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
укладає договори та угоди, які пов’язані з діяльністю Закладу;
видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
відкриває в органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
має право першого підпису на фінансових документах;
розпорядження коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Положення;
приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
затверджує положення про структурні підрозділи Закладу, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
накладає дисциплінарні стягнення на працівників Закладу;
зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
7.10. При здійсненні діяльності Закладу Керівник забезпечує:
дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Закладу;
розробку структури та штатного розпису Закладу та подає їх на затвердження до Рівненської обласної ради або уповноваженого нею органу;
належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
7.11. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
7.12. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
7.13. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Керівника, його обов'язки виконує посадова особа визначена уповноваженим Власником органом управління.
7.14. Керівник та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7.15. На вимогу Власника або уповноваженого Власником органу управління Заклад у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
8. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
8.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
8.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
8.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
8.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
8.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові трудові колективи.
9. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
9.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
9.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Положення, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
9.3. На вимогу Власника, Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
10.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
10.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
10.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
10.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на уповноважений орган управління Закладу.
10.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
10.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
10.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
10.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
10.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
10.10. Заклад може бути ліквідований:
за рішенням Рівненської обласної ради;
за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
10.11. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
11.2. Зміни та доповнення до цього Положення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.