Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 25-06-2013У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Сімнадцята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 червня 2013 року № 949
Про внесення змін до Положення комунального закладу «Обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням із постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити зміни до Положення комунального закладу «Обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 10 жовтня 2008 року №995, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Директору комунального закладу «Обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Рівненської обласної ради подати Положення, викладене в новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством України, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Ю.С.Кічатий
ПОЛОЖЕННЯ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ´Я НАСЕЛЕННЯ «СПОРТ ДЛЯ ВСІХ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
Рівне – 2013
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це Положення визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ´Я НАСЕЛЕННЯ «СПОРТ ДЛЯ ВСІХ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Заклад).
Заклад є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов'язків Рівненського обласного центру фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх", утвореного Рівненською обласною державною адміністрацією згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 03.12.2003 № 602, державну реєстрацію якого здійснено виконавчим комітетом Рівненської міської ради від 03.12.2003, свідоцтво № 814325.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства молоді та спорту України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями уповноваженого Власником органу, цим Положенням і погодженими планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює уповноважений Власником орган управління.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.7. При виконанні покладених на нього завдань Заклад може використовувати власні надходження, отриманні відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.9. Заклад не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Закладу.
1.10. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.11. У межах своєї діяльності та відповідно до даного Положення Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських, адміністративних та третейських судах.
1.12. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ´Я НАСЕЛЕННЯ «СПОРТ ДЛЯ ВСІХ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: КЗ «ОЦФЗН «Спорт для всіх».
1.13. Юридична адреса: 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 1.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад створений з метою:
- створення сприятливих умов для реалізації права громадян на
заняття фізичною культурою;
- задоволення потреб населення у фізкультурно-спортивних послугах за місцем проживання та відпочинку;
- пропаганди ведення здорового способу життя та впровадження
відповідних принципів та ідеалів.
2.2. Основними завданнями Закладу є:
- участь у реалізації на обласному рівні державної політики та програм з питань розвитку фізичної культури;
- сприяння організації та проведенню фізкультурно-оздоровчої діяльності за місцем проживання та відпочинку населення в поєднанні масових та індивідуальних її форм;
- проведення просвітницької роботи з питань оздоровлення населення засобами фізичної культури і спорту з метою формування у населення потреб рухової активності;
- утримання та забезпечення належного функціонування фізкультурно-оздоровчих і спортивних споруд за місцем проживання та відпочинку населення і створення умов для занять фізичною культурою та спортом;
- організація та проведення обласних конкурсів, показових виступів, фестивалів, спортивно-видовищних свят, фізкультурно-мистецьких турів та забезпечення участі команд області у всеукраїнських заходах;
- сприяння розвитку ветеранського руху сфери фізичної культури і спорту в області шляхом залучення до участі у фестивалях, конкурсах, спортивних святах, забезпечення та сприяння участі ветеранських команд області у Всеукраїнських іграх та інших заходах фізкультурного спрямування різних спортивних рівнів.
2.2.1. Заклад відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:
- організації та проведення на обласному рівні фізкультурно-оздоровчих заходів;
- розроблення, апробації та впровадження фізкультурно-оздоровчих та загальнодоступних спортивних технологій, нових форм рекреаційної та реабілітаційної роботи;
- впровадження державних соціальних стандартів і нормативів, нових форм, методів та інноваційних технологій у здійсненні фізкультурно-оздоровчої діяльності;
- внесення пропозицій щодо розроблення і впровадження нових програм;
- подання пропозицій до проектів обласного бюджету з питань, що належать до його компетенції;
- аналізу існуючої нормативно-правової бази у сфері фізичної культури та подання пропозицій щодо її вдосконалення;
- налагодження зв’язків з міжнародними організаціями, які підтримують рух спорт для всіх;
- організації та участі в проведенні моніторингів щодо рівня фізичного здоров’я різних груп населення та залучення громадян до занять масовим спортом;
- здійснення на обласному рівні інформаційно-пропагандистської діяльності з питань фізичної культури і спорту та здорового способу життя;
- здійснення у встановленому порядку видавничої діяльності, заснування газет, журналів, інших засобів масової інформації;
- забезпечення місцевих центрів інформаційно-пропагандистськими й методологічними матеріалами;
- організації, участі та проведення тренінгів, семінарів, нарад, конференцій, брифінгів, «круглих столів» з питань, що належать до його компетенції;
- організаційного забезпечення розвитку та зміцнення матеріально-технічної бази для фізкультурно-оздоровчої діяльності за місцем проживання та відпочинку населення;
- внесення пропозицій Всеукраїнському центру, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування щодо забезпечення обласного та місцевих центрів спортивними спорудами, фізкультурно-оздоровчим та спортивним інвентарем і обладнанням з урахуванням потреб та можливостей регіону за розрахунками, що надані відповідними центрами;
- вивчення, узагальнення, аналізу та запровадження у практику вітчизняного та іноземного досвіду з розвитку фізичної культури, а також досвіду роботи кращих центрів;
- здійснення контролю, аналізу, координації, організаційно-методичного та інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності місцевих центрів;
- залучення приватних інвестицій для реалізації покладених на Заклад завдань;
- залучення зацікавлених організацій до виконання завдань, покладених на Заклад;
- здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на Заклад завдань.
2.2.2. Заклад під час виконання покладених на нього завдань:
- взаємодіє та співпрацює з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, з суб’єктами сфери фізичної культури і спорту, а також структурними підрозділами з питань фізичної культури і спорту обласної, районних державних адміністрацій, міських виконавчих комітетів рад міст обласного значення, підприємствами, установами, закладами, організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями та громадянами;
- сприяє суб’єктам сфери фізичної культури і спорту та громадським організаціям, іншим громадським об’єднанням у розвитку фізичної культури;
- залучає благодійні, громадські організації, суб’єктів господарювання, які провадять підприємницьку діяльність, для розвитку фізичної культури;
- укладає договори з місцевими центрами про матеріальну відповідальність за взяті під звітність матеріальні цінності та контролює їх цільове використання;
- співпрацює із засобами масової інформації;
- веде облік проведених фізкультурно-оздоровчих заходів, готує статистичні та інформаційно-аналітичні матеріали з питань, що належать до його компетенції;
- здійснює заходи із залучення фінансової та технічної допомоги з позабюджетних коштів для підтримки діяльності Закладу в розвитку фізичної культури;
- здійснює підготовку перспективних та поточних планів роботи Закладу та звітів щодо їх виконання;
- за досягнення високих результатів у роботі у встановленому порядку порушує клопотання перед центральними органами виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту, організаціями вищого рівня про нагородження державними та відомчими нагородами працівників Закладу, активістів у сфері фізичної культури і спорту;
- сприяє впровадженню заходів, що спрямовані на соціальний захист працівників Закладу.
2.2.3. Заклад має право:
- надавати пропозиції щодо вдосконалення фізкультурно-оздоровчої діяльності заінтересованим органам, підприємствам, установам, закладам та організаціям;
- укладати у встановленому порядку договори про співробітництво, надання послуг, купівлі-продажу тощо з підприємствами, установами, закладами та організаціями усіх форм власності;
- одержувати у встановленому порядку від центрального органу виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту, інших органів сфери фізичної культури і спорту, а також громадських організацій, підприємств, установ незалежно від форми власності інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- у межах своєї компетенції видавати накази;
- бути та виступати організатором фізкультурно-оздоровчих заходів, використовувати назви таких заходів та їх символіку;
- здійснювати рекламу у місцях проведення фізкультурно-оздоровчих заходів та їх висвітлення відповідно до закону, якщо Заклад виступає їх організатором;
- подавати пропозиції щодо визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень та залучати вчених і фахівців за їхньою згодою до вирішення актуальних питань розвитку фізичної культури.
2.3. Предметом діяльності Закладу є: розвиток фізичної культури шляхом надання фізкультурно-оздоровчих послуг, які полягають в організації та проведенні фізкультурно-оздоровчої діяльності шляхом здійснення заходів, спрямованих на розвиток фізичної культури за її напрямами, зокрема на забезпечення організованої рухової активності людей з метою їх гармонійного фізичного розвитку та ведення здорового способу життя.
2.4. Організація підготовки та проведення фізкультурно-оздоровчого заходу здійснюються відповідно до положення (регламенту) про такий захід, що затверджується організаторами фізкультурно-оздоровчого заходу.
2.5. Фізкультурно-оздоровча діяльність здійснюється лише фахівцями, які мають спеціальну освіту та відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень.
2.6. Заклад може залучати волонтерів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності.
2.7. Заклад може здійснювати за дорученням Власника або уповноваженого Власником органу управління інші функції для виконання його основної статутної діяльності.
2.8. Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.9. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планових завдань, узгоджених з уповноваженим Власником органом управління, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Положенням.
2.10. Заклад має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.11. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. МАЙНО ЗАКЛАДУ
3.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображаються на самостійному балансі Закладу.
3.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
3.3. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Положення.
3.4. Джерелами формування майна Закладу є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
4.1. Заклад зобов'язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї статутної діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
4.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
4.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
4.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
4.7. Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами, за погодженням з Власником або уповноваженим ним органом управління.
4.8. Заклад, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
4.9. Заклад повинен заздалегідь узгоджувати з уповноваженим Власником органом управління щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
4.10. Заклад щорічно надає уповноваженому Власником органу управління звіт про виконання узгоджених з уповноваженим Власником органом управління планових завдань, у визначеному ним порядку.
4.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
4.12. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
4.13 Заклад провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
4.14. Заклад є неприбутковою організацією.
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
5.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
- визначення основних напрямків діяльності Закладу;
- затвердження та внесення змін до Положення Закладу;
- розпорядження основними засобами Закладу;
- прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
- прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
5.3. До компетенції уповноваженого Власником органу належить:
5.3.1. визначення основних напрямів діяльності;
5.3.2. затвердження планів діяльності Закладу і звітів про їх виконання;
5.3.3. визначення форм контролю за діяльністю Закладу;
5.3.4. затвердження штатного розпису Закладу;
5.3.5. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за узгодженням з уповноваженим Власником органом управління.
5.3.6. Затвердження кошторису Закладу, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;
5.3.7. Контроль за організацією первинного обліку в Закладі, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;
5.3.8. Участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Закладу;
5.3.9. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва Закладу та впровадження інвестиційних проектів;
5.3.10. Здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Закладу.
Керівник Закладу
5.4. Керівництво поточною діяльністю Закладом здійснює Директор, який призначається Власником або уповноваженим ним органом
за погодженням з Всеукраїнським центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».
У випадку передбаченому законом, Директор призначається Власником або уповноваженим ним органом шляхом укладання контракту.
5.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
5.6. Директор може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
5.7. Директор підзвітний Власнику та уповноваженому Власником органу з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
5.8. Директор вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Положенням.
5.9. На посаду директора призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" або "магістр"
та/або стаж роботи у сфері фізичної культури та спорту не менше трьох років.
5.10. До компетенції Директора відноситься:
5.10.1. Забезпечення Статутної діяльності Закладу;
5.10.2. Вирішення поточних питань роботи Закладу;
5.10.3. Вирішення кадрових питань;
5.10.4. Вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
5.10.5. Організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
5.10.6. Визначення порядку оплати праці працівників Закладу.
5.11. Директор Закладу:
5.11.1. Укладає договори та угоди, які пов’язані з діяльністю Закладу;
5.11.2. Видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.11.3. Відкриває в органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
5.11.4. Має право першого підпису на фінансових документах;
5.11.5. Розпоряджається коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Положення;
5.11.6. Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
5.11.7. Затверджує положення про структурні підрозділи Закладу, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
5.11.8. Веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
5.11.9. Накладає дисциплінарні стягнення на працівників Закладу;
5.11.10. Зобов’язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
5.11.11. Створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.11.12. Несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
5.11.13. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
5.11.14. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
5.12. При здійсненні діяльності Закладу Директор забезпечує:
5.12.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
5.12.2. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Закладу;
5.12.3. Розробку структури та штатного розпису Закладу та подає їх на затвердження до Рівненської обласної ради або уповноваженого нею органу;
5.12.4. Належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
5.12.5. Виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
5.13. У межах своєї компетенції Директор видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
5.14. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
5.15. У разі відсутності Директора його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Директора, його обов'язки виконує посадова особа визначена уповноваженим Власником органом управління.
5.16. Директор та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
5.17. На вимогу Власника або уповноваженого Власником органу управління Заклад у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
5.18. Для підвищення ефективності діяльності Закладу, погодженого розв'язання питань, що належать до його компетенції, підготовки рекомендацій з питань поліпшення здійснюваної роботи, обговорення найважливіших напрямів його діяльності та розвитку фізичної культури при Закладі можуть утворюватися консультативні та методичні ради, які здійснюють діяльність на громадських засадах.
6. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
6.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
6.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
6.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
6.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові творчі (трудові) колективи.
7. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
7.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
7.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Положення, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
7.3. На вимогу Власника, Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
7.4. Контроль та координацію діяльності Закладу здійснює Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».
8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
8.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
8.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на уповноважений орган управління Закладу.
8.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
8.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
8.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
8.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
8.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
8.10. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.11. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради за погодженням з Всеукраїнським центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».
9.2. Зміни та доповнення до цього Положення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.