Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 29-05-2012
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Одинадцята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 25 травня 2012 року № 673
Про внесення змін до Статуту комунального закладу «Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання облдержадміністрації, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити зміни до Статуту комунального закладу "Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення" Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 17.08.2007 №407, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Головному лікарю подати Статут комунального закладу "Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення" Рівненської обласної ради, викладений в новій редакції, на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством України, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Ю.С.Кічатий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Рівненської обласної ради
від 25 травня 2012 року № 673
Голова Рівненської обласної ради
____________________Ю.C.Кічатий
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
м. Рівне – 2012
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – “Центр”).
Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Засновником та власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник).
Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, та уповноважений нею орган.
Центр є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного центру психічного здоров’я населення, який створений 12.12.1996 р. (наказ обласного управління охорони здоров’я від 12.12.1996 р. № 205) і є комунальним лікувально-профілактичним закладом. Майно центру є спільною власністю територіальних громад Рівненської області.
1.2. Центр керується у своїй діяльності Цивільним та Господарським кодексами України, іншими нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом.
1.3. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Центр набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом Центр є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
1.5. Центр самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.
1.6. Центр не відповідає за зобов’язаннями власника, а власник не відповідає за зобов’язаннями Центру.
1.7. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.
1.8. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені угоду, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.9. Найменування Центру:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
- скорочене: КЗ “Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення”.
1.10. Юридична адреса : 33010 м. Рівне, вул. Дубенська, 64
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Центр створений з метою забезпечення суспільних потреб територіальних громад області, установ та організацій.
Основними видами статутної діяльності Центру є:
- здійснення лікувально-профілактичної, науково-дослідницької діяльності щодо забезпечення населення всіма видами амбулаторно-консультативної, стаціонарної спеціалізованої, кваліфікованої планово-методичної допомоги, а також забезпечення соціально-економічних потреб членів трудового колективу.
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством.
- забезпечення попиту населення області в консультативній поліклінічній та спеціалізованій стаціонарній психіатричній та наркологічній допомозі.
- організація та надання кваліфікованої планово-консультативної психіатричної та наркологічної допомоги населенню області із залученням, у разі необхідності, лікарів-спеціалістів лікувальних установ області.
- надання невідкладної психіатричної, наркологічної допомоги населенню при гострих станах, незалежно від місця проживання і віку хворих, що звернулися, доставлених швидкою допомогою та органами внутрішніх справ.
- проведення профілактичної роботи з метою попередження психічних розладів, зловживання алкоголем, наркотичними засобами та психотропними лікарськими препаратами.
- раннє виявлення та взяття на облік хворих з психічними розладами, хворих хронічним алкоголізмом, наркоманіями, токсикоманіями.
- динамічний диспансерний нагляд за хронічними психічними хворими, хворими алкоголізмом, наркоманіями і токсикоманіями. Вирішення питання зняття з диспансерного обліку таких осіб здійснюється комісією лікарів-психіатрів та наркологів.
- анонімне лікування осіб з неврозами, пограничними психічними розладами, зловживаючих алкоголем, в ранніх стадіях захворювань алкоголізмом.
- проведення медичного обстеження осіб, які підлягають направленню на примусове лікування з психічними розладами та представляють небезпеку для себе і оточення, а також проведення освідчення на предмет алкогольного, або наркотичного сп’яніння.
- проводить експертизу тимчасової непрацездатності хворих, видачу листків непрацездатності, формування трудових рекомендацій для осіб, котрі потребують переводу на інші ділянки роботи, та своєчасне направлення на Лікарсько-трудову експертну комісію.
- проводить судово-психіатричну, судово-наркологічну, військову і трудову експертизу.
- встановлення наявності психічного розладу, наркологічного захворювання у обстежуваного громадянина відноситься до виключної компетенції лікаря-психіатра, або лікаря-нарколога, відповідно до Закону України «Про психіатричну допомогу» та відповідних наказів Міністерства охорони здоров’я України.
- вивчає рівень захворюваності, хворобливість населення області психічними, наркологічними захворюваннями, проводить аналіз лікувальної та профілактичної роботи, розробляє рекомендації по їх попередженню.
- координація лікувально-профілактичної та організаційно-методичної роботи психіатричних та наркологічних закладів на території області.
- вивчення, впровадження у практику роботи центру сучасних методів та засобів діагностики і лікування, створення умов для проведення наукової роботи лікарями.
- вивчення, узагальнення і розповсюдження досвіду роботи передових психіатричних та наркологічних закладів області і України, надання допомоги психіатричним та наркологічним закладам області у впровадженні досягнень медичної науки та передових форм роботи у практику.
- здійснення відомчого нагляду за діяльністю психіатричних та наркологічних закладів, за зверненнями страхових компаній, призначення експертів для перевірки якості медичної допомоги застрахованим.
- підвищення кваліфікації лікарів-інтернів, лікарів та середнього медичного персоналу психіатричних та наркологічних закладів області, проведення атестації середніх медичних працівників, видання їм кваліфікаційних свідоцтв.
- організація та проведення заходів щодо санітарно-гігієнічного виховання населення.
- соціальний розвиток колективу, зміцнення матеріальної бази центру, надання умов для здійснення висококваліфікованої праці, повноцінного відпочинку та соціальної справедливості.
Центр здійснює діяльність, пов’язану з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, обліком та знищенням наркотичних речовин, прекурсорів та рецептурних спецбланків.
За кожним видом діяльності центр веде окремо облік з відповідними нормативними актами з питань обліку та контролю господарських та фінансових операцій.
3. МАЙНО ЦЕНТРУ
3.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства.
3.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюються за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановленим даним Статутом.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього статуту.
3.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески власника;
- доходи від цінних паперів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- доходи, одержані Центром від надання платних послуг фізичним та юридичним особам
- доходи, одержані від надання в оренду нерухомого майна у порядку, визначеному чинним законодавством України
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
4.1. Центр зобов’язаний виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
4.2. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів, Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.4. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Центру визначаються законом.
4.5. Центр має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмету своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
4.6. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
4.7. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.
4.8. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії).
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
5.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
- визначення основних напрямків діяльності Центру;
- затвердження та внесення змін до Статуту Центру;
- розпорядження основними засобами Центру;
- прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
- прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
5.3. До компетенції уповноваженого органу управління належить:
5.3.1. Затвердження планів Центру і звітів про їх виконання;
5.3.2. Визначення форм контролю за діяльністю Центру;
5.3.3. Забезпечення контролю за реалізацією державної політики в ході надання медичної допомоги;
5.3.4. Здійснення організаційного і методичного керівництва роботою Центру з питань надання лікувально-профілактичної, діагностичної, консультативної допомоги та забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя;
5.3.5. Забезпечення контролю за виконанням актів законодавства у психіатричній галузі, трудового законодавства, дотримання нормативів професійної діяльності, галузевих стандартів, застосування медичних препаратів і технологій;
5.3.6. Затвердження організаційної структури Центру з урахуванням вимог, передбачених чинним законодавством;
5.3.7. Затвердження кошторису Центру, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;
5.3.8. Контроль за організацією первинного обліку в Центру, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;
5.3.9. Участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Центру;
5.3.10. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва Центру та впровадження інвестиційних проектів в галузі охорони здоров'я населення і надання лікувально-профілактичної допомоги;
5.3.11. Здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Центру.
6. ГОЛОВНИЙ ЛІКАР ЦЕНТРУ
6.1. Керівництво лікувально-профілактичною, організаційно-методичною діяльністю Центру здійснює головний лікар Центру (далі - головний лікар), який призначається Власником або уповноваженим ним органом шляхом укладання контракту.
6.2. Головний лікар здійснює функції щодо керівництва Центром на підставі контракту, укладеного в установленому порядку.
6.3. В контракті зазначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.4. На посаду головного лікаря призначається особа, що відповідає кваліфікаційним вимогам, що встановленні чинним законодавством України для даної посади.
6.5. Головний лікар у своїй роботі керується чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями Рівненської обласної державної адміністрації та цим Статутом.
6.6. Головний лікар вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6.7. Основним завданням головного лікаря є організація роботи Центру з метою проведення всього комплексу психіатричних, наркологічних та оздоровчих заходів відповідно до спеціалізації Центру.
6.8. Головний лікар несе персональну відповідальність за фінансово-господарську та лікувальну діяльність Центру, порушення законодавства України, вчиненим особисто та/або працівниками Центру.
6.9. У межах своєї компетенції головний лікар видає накази, розпорядження, обов'язкові для виконання усіма працівниками Центру та здійснює контроль за їх виконанням.
6.10. При здійсненні діяльності Центру головний лікар забезпечує:
6.10.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності з медичної практики.
6.10.2. Дотримання вимог чинного законодавства України з питань охорони здоров'я.
6.10.3. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру.
6.10.4. Розробку структури та штатного розпису Центру та подає їх на затвердження до Рівненської обласної ради або уповноваженого нею органу.
6.10.5. Належний рівень побутових умов для перебування хворих, які лікуються в Центру.
6.11. Відповідно до своєї компетенції головний лікар:
6.11.1. Укладає договори та угоди, які пов'язані з діяльністю Центру;
6.11.2. Видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.11.3. Відкриває в органах державного казначейства рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Центру;
6.11.4. Має право першого підпису на фінансових документах;
6.11.5. Розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до чинного законодавства України та Статуту
6.11.6. Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України;
6.11.7. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи;
6.11.8. Веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання;
6.11.9. Накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру;
6.11.10. Зобов'язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України;
6.11.11. Створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.11.12. Несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру;
6.11.13. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Центру;
6.11.14. Забезпечує виконання норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки;
6.11.15. Забезпечення статутної діяльності Центру;
6.11.16. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
6.12. Головний лікар підзвітний Рівненській обласній раді та уповноваженому нею органу.
6.13. Головний лікар діє від імені Центру, без доручення представляє його інтереси в усіх органах державної влади, місцевого самоврядування, судах, підприємствах, установах та організаціях.
6.14. У разі відсутності головного лікаря його обов'язки виконує заступник або відповідна особа призначена Власником або уповноваженим ним органом.
6.15. Головний лікар та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1 Трудовий колектив Центру становлять усі працівники, які беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою).
7.2 Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3 Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором.
7.4 Загальні збори трудового колективу Центру:
- розглядають і схвалюють проект колективного договору;
- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;
- беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Центру;
- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Центру.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ
8.1. Контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган.
8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. На вимогу Власника, Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
9.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на уповноважений орган управління Центром.
9.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Центру - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів господарювання.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Центру.
9.9. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Центр може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Центр є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту рішення Рівненської обласної ради “Про внесення змін до Статуту комунального закладу «Рівненський обласний центр психічного здоров’я населення»” Рівненської обласної ради
Зміст чинного Статуту |
Зміст проекту Статуту |
І. Загальні положення |
|
1.1 Цей Cтатут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунального закладу Рівненського обласного центру психічного здоров’я населення Рівненської обласної ради (надалі – “Центр”). Центр заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Засновником та власником Центру є Рівненська обласна рада. Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
1.4. За своїм правовим статусом Центр є комунальним і діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування в поєднанні з бюджетним фінансуванням.
|
1.1 Цей Cтатут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунального закладу Рівненського обласного центру психічного здоров’я населення Рівненської обласної ради (надалі – “Центр”). Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Засновником та власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник). Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області або уповноважений нею орган. 1.4. За своїм правовим статусом Центр є комунальним закладом та фінансується з обласного бюджету.
|
|
|
|
|
4. Особливості господарської діяльності комунального закладу |
|
Виключити пункти: 4.3. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитись лише за згодою власника. 4.5. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Центру є прибуток. 4.5.1.Частка чистого прибутку Центру за рішенням Рівненської обласної ради може вилучатись до обласного бюджету. 4.6. Решта чистого прибутку, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, сплати передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету використовується Центром для цілей статутної діяльності.
|
Додати пункт 4.8 4.8 Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії). |
5. Органи управління центром та їх компетенції |
|
5.1. Вищим органом управління Центру є Рівненська обласна рада.
5.2. До компетенції вищого органу управління належить: 5.2.1. визначення основних напрямків діяльності; 5.2.2. внесення змін до Статуту Центру, зміна розміру його статутного фонду; 5.2.3. призначення та звільнення головного лікаря Центру; 5.2.4. розпорядження основними засобами Центру: - прийняття рішень про відчуження майна; - передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв. м.; - позику, заставу; - списання основних засобів на суму більше ніж 50 розмірів мінімальної заробітної плати; - списання не повністю замортизованих основних засобів. 5.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу. 5.3. До компетенції уповноваженого власником органу управління належить: 5.3.1. затвердження планів Центру і звітів про їх виконання.
|
5.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган. 5.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить: - визначення основних напрямків діяльності Центру; - затвердження та внесення змін до Статуту Центру; - розпорядження основними засобами Центру; - прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду; - прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
5.3. До компетенції уповноваженого органу управління належить: 5.3.1. Затвердження планів Центру і звітів про їх виконання; 5.3.2. Визначення форм контролю за діяльністю Центру;
5.3.3. Забезпечення контролю за реалізацією державної політики в ході надання медичної допомоги; 5.3.4. Здійснення організаційного і методичного керівництва роботою Центру з питань надання лікувально-профілактичної, діагностичної, консультативної допомоги та забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя; 5.3.5. Забезпечення контролю за виконанням актів законодавства у психіатричній галузі, трудового законодавства, дотримання нормативів професійної діяльності, галузевих стандартів, застосування медичних препаратів і технологій; 5.3.6. Затвердження організаційної структури Центру з урахуванням вимог, передбачених чинним законодавством; 5.3.7. Затвердження кошторису Центру, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів; 5.3.8. Контроль за організацією первинного обліку в Центру, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності; 5.3.9. Участь в установленому порядку в проведенні державної 5.3.10. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва Центру та 5.3.11. Здійснення інших повноважень, передбачених чинним
|
Виділити підрозділ розділу 5 «Головний лікар центру» у окремий розділ «6. Головний лікар центру» |
|
5.4. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює головний лікар. 5.5. Головний лікар Центру призначається рішенням Рівненської обласної ради. 5.6. Головний лікар здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, підписаного головою Рівненської обласної ради. 5.7. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін. 5.8. Головний лікар вирішує усі питання діяльності закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом. 5.9. До компетенції головного лікаря відноситься: 5.9.1. забезпечення статутної діяльності Центру; 5.9.2. вирішення поточних питань роботи Центру; 5.9.3. вирішення кадрових питань; 5.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення; 5.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю; 5.9.6. визначення порядку оплати праці працівників Центру; 5.10. Головний лікар підзвітний Рівненській обласній раді і організовує виконання її рішень, а галузеве управління закладом здійснюється управлінням охорони здоров’я обласної державної адміністрації. 5.11. Головний лікар має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України. У разі відсутності головного лікаря його обов’язки виконує заступник з медичної частини. 5.12. Головний лікар та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
|
6.1. Керівництво лікувально-профілактичною, організаційно-методичною діяльністю Центру здійснює головний лікар Центру (далі - головний лікар), який призначається Власником або уповноваженим ним органом шляхом укладання контракту. 6.2. Головний лікар здійснює функції щодо керівництва Центром на підставі контракту, укладеного в установленому порядку. 6.3. В контракті зазначається строк найму, права, обов'язки і 6.4. На посаду головного лікаря призначається особа, що відповідає кваліфікаційним вимогам, що встановленні чинним законодавством України для даної посади. 6.5. Головний лікар у своїй роботі керується чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями Рівненської обласної державної адміністрації та цим Статутом. 6.6. Головний лікар вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом. 6.7. Основним завданням головного лікаря є організація роботи Центру з метою проведення всього комплексу психіатричних, наркологічних та оздоровчих заходів відповідно до спеціалізації Центру. 6.8. Головний лікар несе персональну відповідальність за фінансово-господарську та лікувальну діяльність Центру, порушення законодавства України, вчиненим особисто та/або працівниками Центру. 6.9. У межах своєї компетенції головний лікар видає накази, 6.10. При здійсненні діяльності Центру головний лікар забезпечує: 6.10.1. Дотримання відповідних умов, передбачених чинним 6.10.2. Дотримання вимог чинного законодавства України з питань охорони здоров'я. 6.10.3. Організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Центру. 6.10.4. Розробку структури та штатного розпису Центру та подає їх на затвердження до Рівненської обласної ради або уповноваженого нею органу. 6.10.5. Належний рівень побутових умов для перебування хворих, які лікуються в Центру. 6.11. Відповідно до своєї компетенції головний лікар: 6.11.1. Укладає договори та угоди, які пов'язані з діяльністю Центру; 6.11.2. Видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та 6.11.3. Відкриває в органах державного казначейства рахунки, які 6.11.4. Має право першого підпису на фінансових документах; 6.11.5. Розпоряджається коштами та майном Центру відповідно до 6.11.6. Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру згідно з чинним законодавством України; 6.11.7. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції працівників та інші необхідні документи; 6.11.8. Веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує та несе відповідальність за його виконання; 6.11.9. Накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру; 6.11.10. Зобов'язаний організувати проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Центру згідно вимог Кодексу законів про працю України; 6.11.11. Створює належні умови працівникам для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування; 6.11.12. Несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Центру; 6.11.13. Несе персональну відповідальність за будь-які порушення 6.11.14. Забезпечує виконання норм та вимог щодо охорони 6.11.15. Забезпечення статутної діяльності Центру; 6.11.16. Вчиняє інші дії в порядку та межах встановлених законодавством 6.12. Головний лікар підзвітний Рівненській обласній раді та 6.13. Головний лікар діє від імені Центру, без доручення представляє його інтереси в усіх органах державної влади, місцевого самоврядування, судах, підприємствах, установах та організаціях. 6.14. У разі відсутності головного лікаря його обов'язки виконує заступник або відповідна особа призначена Власником або уповноваженим ним органом. 6.15. Головний лікар та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
|
8. Контроль за діяльністю центру |
|
6.1. Контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації. Окремі сторони діяльності Центру контролюють державна податкова інспекція, державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства, покладено контроль за сплатою податків та інших обов’язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України. 6.2. Центр має право на одержання інформації про результати інспектування і перевірок його діяльності не пізніше як через тридцять днів після їх закінчення, якщо інше не передбачене законом. Дії службових осіб, що здійснювали перевірку, можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому законодавством України. 6.3. Відносини Центру з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів. 6.4. На вимогу власника Центр зобов’язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку. |
8.1. Контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган. 8.2. Відносини Центру з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів. 8.3. На вимогу Власника, Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звіт |