eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 6 скликання
  • separator
  • № 658 Про Обласну програму створення регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2012-2017 роки

Рішення обласної ради 6 скликання

Оприлюднено 28-05-2012

 

У К Р А Ї Н А

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

(Шосте скликання)

(Одинадцята сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 25 травня 2012 року № 658

 

Про Обласну програму створення регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2012-2017 роки

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців, органів місцевого самоврядування, керуючись пунктом 16 статті першої частини 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а:

1. Затвердити схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 28.04.2012 №211 Обласну програму створення регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2012-2017 роки (далі – Програма), що додається.

2. Обласній державній адміністрації:

- забезпечити організацію та виконання заходів Програми;

- передбачати кошти з обласного бюджету на реалізацію заходів Програми в межах наявних фінансових ресурсів;

- щорічно до 20 лютого інформувати обласну раду про хід виконання Програми.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків (Кособуцький О.М.).

Голова ради                                                               Ю.С.Кічатий

 

ОБЛАСНА ПРОГРАМА

створення регіональної системи опрацювання звернень

до органів виконавчої влади на 2012 – 2017 роки

Загальні положення

Обласна програма створення регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2012 – 2017 роки (далі – Програма) спрямована на виявлення за допомогою зворотного зв’язку проблемних питань державної політики, забезпечення оперативного реагування на потреби громадян.

Одним із найважливіших механізмів взаємодії із громадськістю є реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців, органів місцевого самоврядування (далі – заявники). Обласною державною адміністрацією, районними державними адміністраціями, виконкомами рад міст обласного значення (далі – органи виконавчої влади) проводиться робота із опрацювання переважно письмових звернень, при цьому значно ускладнюється оперативне вжиття заходів для вирішення проблемних питань, що порушені представниками громадськості, а також своєчасне надання послуг інформаційно-довідкового характеру з питань діяльності зазначених органів.

З метою спрощення умов подання звернень заявників та підвищення оперативності їх розгляду органи виконавчої влади та місцевого самоврядування використовують такі інформаційно-комунікаційні технології, як телефонні „гарячі лінії”. Крім того, налагоджено роботу державної установи „Урядовий контактний центр” (далі – Урядовий контактний центр), яка у взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування забезпечує оперативний розгляд звернень, що надходять на урядову телефонну „гарячу лінію”, вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.

Функціонування урядової телефонної „гарячої лінії”, телефонних „гарячих ліній” сприяє органам виконавчої влади удосконаленню процесу взаємодії з громадськістю та прискореному реагуванню на їх потреби. Проте застосування інформаційно-комунікаційних технологій ще не набуло системного характеру. Зокрема, такі технології практично не застосовуються на місцевому, насамперед районному, рівні, внаслідок чого оперативне реагування на звернення громадян з проблемних питань місцевого значення здійснюється не в повному обсязі. Крім того, не створено зручної системи опрацювання звернень, що дає можливість заявникам звертатися до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером і отримувати оперативну відповідь на питання за принципом „єдиного вікна”. Також телефонні „гарячі лінії” не використовуються як один з інструментів вивчення громадської думки щодо основних питань діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Аналіз причин щодо впровадження Програми

Основними причинами недостатнього рівня використання телефонних „гарячих ліній” є:

недосконалість правової бази з питань забезпечення розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються за допомогою телефонного зв’язку та через Інтернет;

відсутність єдиних стандартів роботи із громадськістю з використанням телефонних „гарячих ліній” органів виконавчої влади і системи контролю за якістю такої роботи;

обмеженість матеріально-технічних ресурсів, необхідних для налагодження органами виконавчої влади, насамперед місцевого рівня, роботи телефонних „гарячих ліній”, запровадження інших сучасних засобів комунікації з громадськістю;

відсутність сучасного технічного та програмного забезпечення для спрощеної процедури подання звернень з питань діяльності органів виконавчої влади за принципом „єдиного вікна”;

відсутність комплексного підходу до використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема у частині проведення моніторингу та аналізу громадської думки, а також надання громадськості інформації та роз’яснень з актуальних питань державної політики.

Мета і строки реалізації Програми

Метою Програми є визначення основних засад створення системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі – система опрацювання звернень) та місцевого самоврядування, за допомогою якої забезпечуватиметься оперативне реагування на звернення громадськості, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування громадян про пріоритетні питання державної політики.

Реалізація Програми розрахована на 2012 – 2017 роки.

Шляхи і способи впровадження Програми

Основними шляхами розв’язання проблеми є:

розроблення нормативно-правових актів з питань діяльності контактних центрів органів виконавчої влади, опрацювання звернень, що подаються за допомогою телефонного зв’язку та через Інтернет;

організація функціонування Рівненського обласного контактного центру (далі –контактний центр), налагодження його взаємодії з Урядовим контактним центром;

визначення в райдержадміністраціях, міськвиконкомах міст обласного значення, структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствах, установах, організаціях посадових осіб, які здійснюватимуть взаємодію з контактним центром;

забезпечення комплексного підходу до використання контактного центру, телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади у роботі з громадськістю, запровадження єдиних стандартів реагування на звернення, що стосуються діяльності органів виконавчої влади.

Програмою передбачається:

впровадити єдині стандарти роботи з громадськістю у діяльність контактного центру, а також телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, забезпечити здійснення контролю за їх роботою;

налагодити проведення контактним центром, а також телефонними „гарячими лініями”, довідковими телефонними службами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування роботи із роз’яснення пріоритетних питань державної політики;

налагодити проведення за допомогою контактного центру, а також телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування моніторингу та аналізу громадської думки;

розробити програмне забезпечення контактного центру для ведення автоматизованої бази даних про звернення, що складається із сервісів для:

- автоматизованого опрацювання звернень, що надходитимуть через Інтернет;

- проведення поглибленого аналізу проблемних питань, порушених заявниками;

- створення архіву інформаційно-довідкових матеріалів, що міститимуть адреси, телефони, графіки роботи органів виконавчої влади, інформацію про порядок надання адміністративних послуг і розміщуватимуться на веб-сайті контактного центру;

забезпечити захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах контактного центру, а також телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

Очікувані результати реалізації Програми

Реалізація Програми дасть змогу:

впровадити механізм електронного урядування в роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з громадськістю;

забезпечити оперативність реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях заявників;

підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань державного і суспільного життя з урахуванням думки громадськості;

створити додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики;

підвищити рівень довіри громадян до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Фінансове забезпечення реалізації Програми

Забезпечення реалізації Програми здійснюється за рахунок коштів, передбачених у обласному бюджеті, а також інших джерел відповідно до чинного законодавства.

ЗАХОДИ обласної програми створення регіональної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади на 2012-2017 роки
               
               
Створення та утримання Контактного центру ВСЬОГО за програмою В тому числі по роках
2012 2013 2014 2015 2016 2017
1 2 3 4 5 6 7 8
Усього 11 534 097 824 210 1 909 888 1 870 000 2 040 000 2 350 000 2 540 000
Заробітна плата 6 437 777 253 823 983 954 1 100 000 1 200 000 1 400 000 1 500 000
Нарахування на заробітну плату 2 337 311 92 137 357 174 400 000 435 000 508 000 545 000
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 407 500 75 800 111 700 55 000 55 000 55 000 55 000
Оплата послуг (крім комунальних) 466 000 58 000 71 000 75 000 80 000 82 000 100 000
Видатки на відрядження 78 000 6 000 12 000 15 000 15 000 15 000 15 000
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 1 295 000 75 000 185 000 210 000 240 000 275 000 310 000
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 512 510 263 450 189 060 15 000 15 000 15 000 15 000
Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.