Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 28-07-2011
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Шоста сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 22 липня 2011 року № 340
Про внесення змін і доповнень до Регламенту обласної ради шостого скликання
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про доступ до публічної інформації», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
вирішила:
1. Внести зміни та доповнення до статей 2.22., 2.25., 2.30., 4.19., 4.22. Регламенту обласної ради шостого скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 24.11.2010 № 11 та викласти їх в новій редакції:
1.1. Статтю 2.22. викласти в наступній редакції:
«1. Проекти рішень готуються відповідно до Регламенту обласної ради, державних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію, інших законодавчих та нормативно-правових актів.
2. Проекти рішень ради повинні відповідати вимогам чинного законодавства, бути кваліфіковано підготовлені і містити об'єктивну оцінку стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів.
В проектах рішень щодо виконання рішень обласної ради, законодавчих та нормативно-правових актів зазначається стан їх виконання, вказуються причини із зазначенням посадових осіб, з вини яких незадовільно або не повною мірою виконуються законодавчі акти, рішення ради тощо.
За потребою визначаються конкретні заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків, із зазначенням термінів їх виконання, виконавців, фінансового забезпечення (при необхідності), а також осіб, які здійснюватимуть контроль за виконанням рішень.
3. Проекти рішень обласної ради оприлюднюються їх розробниками у порядку, визначеному Законом України ”Про доступ до публічної інформації”, не пізніше як за 20 робочих днів до дати розгляду відповідного проекту рішення на пленарному засіданні обласної ради, або подаються у виконавчий апарат обласної ради в електронному вигляді не пізніше 25 робочих днів до дати розгляду відповідного проекту рішення на пленарному засіданні обласної ради для оприлюднення їх на офіційному сайті обласної ради .
4. Обсяг проекту тексту рішення, як правило, не повинен перевищувати 5 сторінок (без урахування його складових: програм, положень, статутів, додатків тощо).
У разі необхідності разом з проектом рішення готуються додаткові інформаційні матеріали: довідки, пояснювальні записки, статистичні дані, що підписуються ініціаторами звернення (залежно від того, хто готує проект рішення).
Кількість сторінок додатків та інших матеріалів не обмежується.
Назва рішення повинна граматично узгоджуватися та містити короткий виклад змісту документа, має бути максимально короткою і ємною, точно передавати зміст тексту рішення.
Назва рішення повинна формуватися за допомогою віддієслівного іменника і відповідати на питання: «про що?».
Якщо у рішенні йдеться про кілька питань, назва його може бути узагальненою.
5. Проект складається з двох частин: у першій (констатуючій) вказується об╜рунтування або підстава для складання документа, а у другій (постановчій) – перелік заходів із зазначенням термінів виконання, конкретний план дій, завдання, доручення, пропозиції.
Постановча частина викладається у вигляді пунктів, що мають єдину нумерацію арабськими цифрами.
У разі потреби окремі пункти можуть поділятися на підпункти другого і третього порядків, що нумеруються відповідно: 2.1., 2.2.1., а також передбачати дію, термін виконання і відповідальних за виконання.
Констатуюча частина рішень, як правило, повинна бути значно меншою, ніж постановча.
6. У випадках, коли рішення готуються на виконання нормативно-правових документів, вони повинні мати посилання на їх дату, номер і найменування.
7. Виконавцями рішень можуть визначатися обласна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування, а також підприємства, установи, організації.
Завдання адресуються не керівникам, а установам, підприємствам, організаціям, управлінням, органам місцевого самоврядування. Посадова особа вказується як виконавець тоді, коли виконання запропонованої дії покладається особисто на неї.
8. У текстах рішень вживаються повні назви державних органів, установ, організацій, підприємств, повні географічні назви та загальноприйняті абревіатури.
Посади мають повну або загальноскорочену назву. Прізвища у тексті пишуться разом з ініціалами.
9. Останнім пунктом рішення визначається контроль за його виконанням з урахуванням змісту.
10. Рішення підписуються головою ради.
Форма підпису:
Голова ради (Ініціали, прізвище)
У випадках, передбачених Регламентом обласної ради, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», коли сесію веде перший заступник голови обласної ради, заступник голови обласної ради або один із депутатів обласної ради, рішення підписуються головуючим на сесії.
11. Нижче підпису голови ради в проекті рішення зазначається, ким підготовлений проект рішення, найменування посади, особистий підпис, ініціали і прізвище.
Наприклад:
Проект підготовлений управлінням освіти і науки облдержадміністрації.
Начальник управління (підпис) (Ініціали, прізвище)
Оприлюднено на веб-сайті __________________________
(назва сайту)
___ __________ 20__року.
У разі порушення вимог щодо підготовки проектів рішень голова обласної ради, постійні комісії та/або президія обласної ради повертають проект рішення на доопрацювання.
У разі недотримання строків, визначених частиною 3 цієї статті, оприлюднення проектів рішень, їх розгляд переноситься на наступну сесію обласної ради.».
1.2. Абзац 2 частини 1 статті 2.25. викласти в наступній редакції:
«Розроблені відповідними розпорядниками та оприлюднені ними на веб-сайті в мережі Інтернет та погоджені проекти рішень передаються до обласної ради не пізніше ніж за 14 днів.».
1.3. Частину 1 статті 2.30. викласти в наступній редакції:
«1. Рішення після його підписання реєструється загальним відділом виконавчого апарату обласної ради в журналі реєстрації рішень обласної ради та не пізніше п'яти робочих днів оприлюднюються на веб-сайті обласної ради в мережі Інтернет.».
1.4. Пункт 2 частини 8 статті 4.19. викласти в наступній редакції:
«2) забезпечує підготовку сесій ради і питань, що вносяться на її розгляд, доведення рішень ради до виконавців, їх оприлюднення, організовує контроль за їх виконанням.».
1.5. Частину 2 статті 4.22. викласти в наступній редакції:
«2. Виконавчий апарат обласної ради:
- здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів;
- сприяє здійсненню обласною радою взаємодії і зв'язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування;
- сприяє акредитованим працівникам засобів масової інформації у здійсненні ними професійної діяльності, заздалегідь повідомляє їх про час проведення засідань, прес-конференцій;
- надає інформаційні матеріали, необхідні для ознайомлення громадськості з роботою обласної ради;
- у визначені законодавством строки, оприлюднює та надає інформацію про діяльність обласної ради та її органів, прийняті обласною радою рішення, інші акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних);
- забезпечує виконання заходів з відстеження результативності регуляторних актів, прийнятих відповідною радою, якщо рішенням цієї ради повноваження щодо забезпечення виконання заходів з відстеження результативності цих регуляторних актів не делеговано відповідним місцевим державним адміністраціям;
- готує звіт про відстеження результативності регуляторного акта, прийнятого обласною радою;
- подає його до профільної постійної комісії обласної ради не пізніше наступного робочого дня з дня оприлюднення цього звіту.”
- 1.5. Частину 11 статті 4.24. доповнити реченням наступного змісту:
- Рекомендації, висновки постійних комісій обласної ради щодо внесення змін, доповнень до проектів рішень оприлюднювати на сайті обласної ради після їх прийняття.
2. Довести дане рішення до відома та врахування в роботі обласної державної адміністрації, територіальних органів виконавчої влади.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з правових питань, гласності, депутатської діяльності, етики та Регламенту (Молчан С.П.).
Голова ради Ю.С.Кічатий