eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 6 скликання
  • separator
  • № 247 Про комплексну Програму забезпечення містобудівною документацією населених пунктів та територій Рівненської області на 2011-2015 роки

Рішення обласної ради 6 скликання

Оприлюднено 27-04-2011

 

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА  ОБЛАСНА  РАДА

Шосте скликання

(П'ята сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від 22 квітня 2011 року                                                                                  № 247

 

Про комплексну Програму забезпечення містобудівною документацією населених пунктів та територій Рівненської області на 2011-2015 роки

 

            Відповідно до Законів України "Про основи містобудування", ''Про регулювання містобудівної діяльності", "Про Генеральну схему планування території України", з метою вдосконалення регулювання земельних відносин, планування, забудови та іншого використання територій, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а :

1.   Затвердити комплексну Програму забезпечення містобудівною документацією населених пунктів та територій Рівненської області на 2011-2015 роки (далі – Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 14 лютого 2011 року № 56, що додається.

2.   Обласній державній адміністрації:

            - забезпечити організацію та виконання заходів Програми;

- при формуванні обласного бюджету на відповідні роки передбачати кошти в межах реальних фінансових ресурсів на реалізацію Програми;

- щорічно до 15 січня інформувати обласну раду про хід реалізації Програми.

3.   Рекомендувати райдержадміністраціям, міськвиконкомам, районним і міським (міст обласного значення) радам розробити і затвердити відповідні регіональні програми, передбачивши фінансування їх заходів.

4.   Взяти до уваги, що фінансування Програми з обласного бюджету буде здійснюватись за умови виділення коштів з місцевих бюджетів чи інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

5.   Визнати такими, що втратили чинність, рішення обласної ради від 11.08.2006 № 78, від 23.05.2008 № 788, від 05.12.2008 № 1028, від 26.02.2010 № 1501.

6.        Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції (Крока В.І.), з питань бюджету, фінансів та податків (Кособуцький О.М.).

 

Голова  ради                                                                             Ю.С.Кічатий

 

К О М П Л Е К С Н А   П Р О Г Р А М А

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІСТОБУДІВНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ

НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ТА ТЕРИТОРІЙ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

НА  2011 – 2015 РОКИ

ВСТУП

В сучасних умовах зростає роль планування територій як ефективного засобу державного регулювання її використання, яке забезпечує взаємоузгодження в цій сфері інтересів особистості, суспільства та держави, центру і регіонів, галузей і адміністративно-територіальних одиниць.

Програма покликана вирішити проблемні питання стимулювання і розвитку міст і сіл, раціонального використання ресурсів та встановлення відповідного режиму забудови територій і населених пунктів.

Програма спрямована на визначення необхідних обсягів фінансування проектно-вишукувальних робіт (схем планування територій та генеральних планів міських та сільських поселень) в Рівненській області до 2015 року.

Програму складено відповідно до Законів України „Про основи містобудування”, „Про регулювання містобудівної діяльності”, „Про Генеральну схему планування території України”.

ЗАГАЛЬНI  ПОЛОЖЕННЯ

Визначення термiнiв.

У цій Програмі наведенi  термiни вживаються у такому значеннi:           

генеральний план населеного  пункту  -  мiстобудiвна  документацiя,  яка визначає принциповi  вирiшення  розвитку,  планування,  забудови  та  iншого використання територiї населеного пункту;

мiстобудiвна документацiя - затвердженi текстовi i графiчнi матерiали, якими регулюється планування, забудова та iнше використання територiй;        

планування територiй - процес регулювання  використання  територiй, який  полягає  у  створеннi  та  впровадженнi  мiстобудiвної    документацiї, ухваленнi та реалiзацiї вiдповiдних рішень;

схема планування  територiї - мiстобудiвна  документацiя,  яка  визначає принциповi вирiшення планування, забудови та iншого використання вiдповiдних територiй адмiнiстративно-територiальних одиниць, їх окремих частин;

територiя -  частина земної поверхнi у визначених  межах  (кордонах)  з властивими їй географiчним положенням, природними та  створеними  дiяльнiстю людей умовами та ресурсами, а також з повiтряним простором та  розташованими пiд нею надрами.                 

Планування територiй здiйснюється вiдповiдними органами державної  влади та органами мiсцевого самоврядування.

Планування територiй здiйснюється на загальнодержавному,  регiональному та мiсцевому рiвнях.          

Планування територiй на регiональному рiвнi  полягає  у  розробленнi  та затвердженнi схеми планування території області, районiв та сільських рад, регулюваннi використання  їх  територiй,  ухваленнi  та  реалiзацiї вiдповiдних рiшень про дотримання мiстобудiвної документацiї  вiдповiдно  до закону.

Планування територiй на мiсцевому рiвнi забезпечується  вiдповiдними мiсцевими радами та їх виконавчими органами вiдповiдно до повноважень, визначених законом, i полягає у розробленнi та затвердженнi  генеральних планiв населених пунктiв, схем планування територiй на  мiсцевому рiвнi та iншої мiстобудiвної документацiї, регулюваннi використання їх територiй, ухваленнi та реалiзацiї вiдповiдних рiшень про дотримання мiстобудiвної документацiї.

СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ

На цей час стан забезпечення мiстобудiвною документацiєю населених пунктів та територій в області залишається достатньо складним. При нормативному розрахунковому терміні мiстобудiвної документацiї 20 років переважна більшість її розроблена понад 30 років тому, тобто морально застаріла та потребує оновлення або нового розроблення.

Відповідно до комплексної програми забезпечення містобудівною документацією   населених   пунктів  та   територій   Рівненської   області   на 2006 - 2010 роки (далі Програма), затвердженої рішенням обласної ради від 11.08.2006 № 78 з внесеними змінами, в області вдалося організувати та наростити темпи розроблення містобудівної документації. Відповідно до Програми профінансовано та розроблено Схему планування території Рівненської області, 9 схем планування територій сільських рад, генеральні плани 2 міст обласного значення (Кузнецовськ та Острог) та 53 сіл. Розпочато роботи зі схеми планування території Здолбунівського району, 34 схеми планування територій сільських рад та 73 генеральних планів населених пунктів.

Станом на 01.01.2011 з 1027 населених пунктів області 830 мають генеральні плани, в тому числі з 1000 сільських населених пунктів – 803, з яких у 619 - розрахункові терміни реалізації завершилися, а у 197 населених пунктах (так звані „неперспективні”) генплани раніше не розроблялися. Генеральні плани 13 міських населених пунктів з 27  потребують першочергового коригування або нового розроблення, решта – коригування в найближчій перспективі. Зокрема, потребують термінового розроблення генеральні плани міст: Сарни, Костопіль, Здолбунів, Дубровиця, Радивилів, Корець та селищ міського типу: Мізоч, Оржів, Клевань, Гоща, Млинів, Клесів. Всі раніше розроблені 15 схем планування територій районів також потребують оновлення, а новостворений Демидівський район – нового розроблення.

З часу затвердження попередньої Програми на розроблення містобудівної документації з бюджетів різного рівня було виділено 7 639, 74 тис. грн., що становить менше 10 відсотків від визначеної потреби (96 292 тис. грн.), в тому числі з обласного бюджету - 2 147,702 тис. грн., з яких направлено як субвенції районним  бюджетам  у  вигляді  міжбюджетних  трансфертів  на  загальну  суму 329 тис. грн.

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Основна мета програми - своєчасне забезпечення населених пунктів та територій Рівненської області містобудівною документацією, завданнями якої є:

об╜рунтування  майбутніх  потреб  та  визначення  переважних    напрямів використання територій;

урахування державних, громадських i приватних iнтересiв  пiд час планування, забудови та iншого використання територiй;

обгрунтування розподiлу земель за цiльовим призначенням та  використання територiй для мiстобудiвних потреб;

забезпечення рацiонального  розселення  i  визначення  напрямiв  сталого розвитку населених пунктiв; 

визначення i рацiональне розташування територiй житлової та  громадської забудови, промислових, рекреацiйних, природоохоронних, оздоровчих, iсторико-культурних та iнших територiй i об'єктiв;

обгрунтування та встановлення режиму рацiонального використання  земель та  забудови  територiй,  на  яких  передбачена  перспективна   мiстобудiвна дiяльнiсть;

визначення,  вилучення  (викуп)  i  надання  земельних    дiлянок    для мiстобудiвних потреб на основi мiстобудiвної документацiї в межах, визначених законом;

визначення територiй, що мають особливу екологiчну, наукову,  естетичну, iсторико-культурну цiннiсть, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та iнше використання;

охорона довкiлля та рацiональне використання природних ресурсiв;

регулювання забудови населених пунктiв та iнших територiй.

ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

Фінансування робіт з планування території та населених пунктів області здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів. Виділення коштів з обласного бюджету проводиться на умовах співфінансування із місцевих бюджетів (50 відсотків) в межах коштів, передбачених Програмою. Крім того, фінансування робіт з планування територій може здійснюватися за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

            Всього на розроблення та оновлення містобудівної документації з планування населених пунктів та територій до 2015 року в місцевих бюджетах необхідно передбачити 77,80  млн. гривень.

ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

            Виконання Програми дасть можливість налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використанням територій населених пунктів, врахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій на місцевому рівні.

ПОЯСНЕННЯ ДО ТАБЛИЦЬ

          Орієнтовна вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на 01.01.2011 з використанням уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Дійсна вартість проектно-вишукувальних робіт у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником з врахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку, потреби в територіях населеного пункту або території на час виготовлення містобудівної документації. Черговість виконання проектно-вишукувальних робіт визначається з урахуванням пропозицій райдержадміністрацій та виконкомів рад міст обласного значення.

          Показники Програми за необхідності можуть коригуватися у випадках:

внесення змін до адміністративно-територіального устрою області;

зміни меж населених пунктів;

зміни індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт;

впливу зовнішніх факторів (змін економічних та соціальних умов, в законодавстві тощо).

Див. Обгрунтування доцільності прийняття Програми

Комплексна Програма забезпечення містобудівною документацією населених пунктів та територій Рівненської області на 2011÷2015 роки покликана вирішити проблемні питання стимулювання і розвитку міст і сіл, раціонального використання ресурсів та встановлення відповідного режиму забудови територій і населених пунктів.

Основна мета Програми - своєчасне забезпечення населених пунктів та територій Рівненської області містобудівною документацією, завданнями якої є:

обгрунтування  майбутнiх  потреб  та  визначення  переважних    напрямiв використання територiй;

урахування  державних,  громадських  i  приватних  iнтересiв  пiд    час планування, забудови та iншого використання територiй;

обгрунтування розподiлу земель за цiльовим призначенням та  використання територiй для мiстобудiвних потреб;

            забезпечення рацiонального  розселення  i  визначення  напрямiв  сталого розвитку населених пунктiв; 

            визначення i рацiональне розташування територiй житлової та  громадської забудови,  промислових,    рекреацiйних,    природоохоронних,    оздоровчих, iсторико-культурних та iнших територiй i об'єктiв;

            обгрунтування та встановлення режиму рацiонального  використання  земель та  забудови  територiй,  на  яких  передбачена  перспективна   мiстобудiвна дiяльнiсть;

            визначення, вилучення (викуп) i надання  земельних дiлянок для мiстобудiвних потреб на основi мiстобудiвної документації в межах, визначених законом;

            визначення територiй, що мають особливу екологiчну, наукову,  естетичну, iсторико-культурну цiннiсть, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та iнше використання; охорона довкiлля та рацiональне використання природних ресурсiв;

          Програма спрямована на визначення необхідних обсягів фінансування проектно-вишукувальних робіт та черговості розробки містобудівної документації (схем планування територій районів та сільських рад, генеральних планів міських та сільських поселень) в Рівненський області до 2015 року. 

 Основою нормативно-правової бази в цій сфері є Закони України "Про основи містобудування", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про Генеральну схему планування території України".

 

 Фінансування робіт з планування території та населених пунктів області здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів. Виділення коштів з обласного бюджету проводиться на умовах співфінансування із місцевих бюджетів (50 відсотків на 50 відсотків) в межах коштів, передбачених Програмою та в межах наявних фінансових ресурсів. Крім того, фінансування робіт з планування територій може здійснюватися за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

  Всього на розроблення та оновлення містобудівної документації з планування населених пунктів та територій до 2015 року в місцевих бюджетах необхідно передбачити 77,80  млн. гривень.

  Виконання програми дасть можливість налагодити дієвий конроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використанням територій населених пунктів, врахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій на місцевому рівні.

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.