eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про розгляд звернень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 6 скликання
  • separator
  • № 22 Про програму реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011-2017 роки

Рішення обласної ради 6 скликання

Оприлюднено 17-12-2010

У  К  Р  А  Ї  Н  А

 

 

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

 

Шосте  скликання

 

 (Позачергова   друга   сесія)

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 9 грудня  2010 року                                                                            № 22

 

 

 

Про програму реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011-2017 роки

 

 

 

З метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціально-політичного характеру, забезпечення оповіщення і постійного інформування керівного складу та населення області щодо обстановки в зоні можливого ураження та відповідно до вимог Законів України від 3 лютого
1993 року № 2974-ХІІ "Про Цивільну оборону України", від 8 червня 2000 року
№ 1809-ІІІ "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", від 24 червня 2004 року № 1859-IV "Про правові засади цивільного захисту", постанов Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року № 1198 "Про єдину державну систему запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру", від 15 лютого 1999 року № 192 "Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях", керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України від 21 травня 1997 року № 280 "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

 

 

 

в и р і ш и л а:

 

 

 

1.      Затвердити програму реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011 - 2017 роки (далі - Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.10.2010 № 471, (додається).

 

2.      Обласній державній адміністрації спільно з районними державними адміністраціями та міськвиконкомами:

 

-          забезпечити організацію та виконання заходів Програми;

 

-          при формуванні обласного бюджету на відповідні роки передбачати в межах реальних фінансових ресурсів асигнування, необхідні для реалізації Програми.

 

 

 

3.      Рекомендувати районним та міським (міст обласного значення) радам розробити і затвердити відповідні місцеві програми на 2011-2017 роки з урахуванням затвердженої  цим  рішенням  Програми.

 

 

 

4.      Рішення обласної ради від 4 жовтня 2005 року № 645 «Про обласну програму утримання, вдосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільної оборони Рівненської області “Сигнал-ВО” на 2006-2010 роки» визнати таким, що втратило чинність.

 

 

 

5.      Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань соціальної політики та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (Ольховик В.Г.); з питань екології, природокористування, охорони навколишнього середовища (Грицайчук В.П.).

 

 

 

 

 

Голова  ради                                                                                                Ю.С.Кічатий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО

 

Розпорядження голови

 

Рівненської облдержадміністрації

 

"20".  10. 2010  № 471

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення Рівненської обласної ради

 

 

 

"09".  12. 2010  № 22

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

 

реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011- 2017 роки

 

 

 

І. Об╜рунтування необхідності прийняття Програми

 

 

 

Програма розроблена з метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціально-політичного характеру, забезпечення оповіщення і постійного інформування керівного складу та населення області щодо обстановки в зоні можливого ураження та відповідно до вимог Законів України від 3 лютого 1993 року № 2974-ХІІ "Про Цивільну оборону України", від 8 червня 2000 року № 1809-ІІІ "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", від 24 червня 2004 року №  1859-IV "Про правові засади цивільного захисту", від 21 травня 1997 року № 280 "Про місцеве самоврядування в Україні", постанов Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року № 1198 "Про єдину державну систему запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру", від 15 лютого 1999 року № 192 "Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях".

 

Виконання основних завдань неможливе без сучасної системи централізованого оповіщення та зв'язку. Централізоване оповіщення населення, керівного складу органів управління цивільного захисту міст та районів області здійснюється з міського та позаміського запасних пунктів управління начальника цивільного захисту області засобами апаратури автоматизованого оповіщення шляхом:

 

надання інформації, в односторонньому порядку, через чергові частини районних відділів внутрішніх справ управління Міністерства внутрішніх справ України в області, районних відділів головного управління МНС в області;

 

подання сигналу "Увага всім" з увімкненням зовнішніх електросирен та зверненням до населення області  або надання йому інформації шляхом перехоплення радіомовлення радіотрансляційних вузлів, у тому числі через                FM - радіостанції;

 

передачі повідомлень телеграфними каналами через поштові міські (районні) відділення;

 

передачі сигналу виклику посадовим особам цивільного захисту районів та міст області через стійки циркулярного виклику (СЦВ) місцевих АТС.

 

Разом з тим, апаратура регіональної системи оповіщення вичерпала ресурс експлуатації, морально і фізично застаріла та знята з виробництва. Резерви запасних частин для її ремонту відсутні. Через надмірні строки експлуатації збільшується кількість технічних несправностей.

 

З упровадженням у мережах єдиної національної системи зв’язку  сучасних цифрових телекомунікаційних систем використання застарілих зразків апаратури оповіщення за аналоговим принципом стало проблематичним.

 

Таким чином, функціонування системи оповіщення недостатньо ефективне через:

 

невідповідність аналогової мережі і апаратури системи оповіщення та зв'язку цивільного захисту сучасним вимогам побудови телекомунікаційної мережі загального користування;

 

відсутність можливості використання мереж супутникового і стільникового зв'язку, автоматизації процесів управління;

 

застарілість регіональної  системи централізованого оповіщення .

 

Реконструкція регіональної системи централізованого оповіщення та зв’язку дозволить в автоматичному режимі здійснювати оповіщення:

 

населення, шляхом керування з автоматизованого робочого місця оперативного чергового пункту управління (кризового центру) облдержадміністрації кінцевими пристроями оповіщення та перехопленням проводового та ефірного мовлення для оповіщення населення, органів управління цивільного захисту про введення режимів особливого періоду та надзвичайного стану, загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру;

 

населення щодо розвитку надзвичайних ситуацій та дій у разі їх виникнення;

 

відповідальних посадових осіб шляхом доведення через абонентські термінали мовних або/та текстових повідомлень.

 

Крім того, передбачається можливість оперативно отримувати інформацію про стан безпеки потенційно небезпечних об’єктів в районах та містах, у тому числі  відокремлених підрозділів „Рівненська АЕС” та  „Хмельницька АЕС”.

 

 

 

ІІ. Мета реалізації та основні завдання Програми

 

 

 

Основною метою Програми є забезпечення безпеки населення і територій, підвищення рівня їх захисту від впливу шкідливих техногенних, природних та екологічних факторів за рахунок реконструкції та підвищення ефективності функціонування регіональної централізованої системи оповіщення та зв'язку, створення умов для своєчасного та якісного виконання завдань особливого періоду.

 

Метою реконструкції територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області                  "Сигнал-ВО" (далі – система оповіщення) є автоматизація процесів оперативного доведення до чергових служб місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, аварійно-рятувальних служб, підприємств, установ, організацій та населення сигналів і повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій природного, техногенного та воєнного характеру, постійного інформування їх про обстановку, що склалася у зоні можливого ураження.

 

Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішити такі основні завдання:

 

на новій елементній базі створити сучасну систему оповіщення із застосуванням новітніх технологій передачі інформації;

 

підвищити надійність та сталість системи оповіщення;

 

забезпечити сумісність системи оповіщення з мережами загального користування, спеціальними, локальними та об'єктовими системами оповіщення на потенційно-небезпечних об'єктах;

 

забезпечити ефективну роботу оперативно-чергової служби пункту управління (кризового центру) облдержадміністрації шляхом його технічного переоснащення.

 

 

 

Регіональна програма виконується у два етапи.

 

 

 

На першому етапі (2011 - 2012 роки) передбачається:

 

проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з метою визначення принципів побудови та шляхів удосконалення територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення та зв'язку цивільного захисту, спеціальних, локальних та об'єктових систем оповіщення, забезпечення їх сумісності.

 

підготовка та прийняття нормативних актів та інших документів, які визначають порядок розроблення, встановлення, роботу, експлуатацію, технічне обслуговування, розвиток та модернізацію зазначеної системи;

 

розроблення комплексу методів, алгоритмів та оптимізації матеріальних і фінансових ресурсів;

 

оснащення новими елементами апаратури системи оповіщення пункту управління (кризового центру) облдержадміністрації;

 

створення локальної системи оповіщення населення зони спостереження  відокремлених підрозділів „Рівненська АЕС”, „Хмельницька АЕС” на основі апаратури оповіщення та зв'язку цивільного захисту на сучасній елементній базі, сумісній з апаратурою автоматизованої системи централізованого оповіщення області;

 

розроблення уніфікованої апаратури та програмно-технічних комплексів оповіщення, а також необхідного для їх функціонування телекомунікаційного обладнання.

 

 

 

На другому етапі (2012 - 2017 роки) передбачається:

 

коригування заходів Програми, з урахуванням їх виконання на першому етапі;

 

оснащення новими елементами апаратури територіальної системи централізованого оповіщення та зв'язку цивільного захисту, пунктів управління райдержадміністрацій, виконкомів рад міст обласного значення, які будуть центрами комутації районів та міст області;

 

оснащення та підключення елементів нової апаратури системи оповіщення і зв’язку від центрів комутації до периферійного кінцевого обладнання (житлові масиви міст обласного значення, місця масового перебування людей, сільські та селищні ради, населені пункти, потенційно небезпечні об’єкти);

 

створення локальних систем оповіщення працюючого персоналу та населення, яке потрапляє в зону шкідливої дії небезпечних факторів окремих потенційно небезпечних об’єктів під час можливих надзвичайних ситуацій техногенного характеру, на основі апаратури оповіщення та зв'язку цивільного захисту на сучасній елементній базі, сумісній з апаратурою автоматизованої системи централізованого оповіщення області;

 

організація та проведення навчання з оперативно-черговою службою та фахівцями Рівненської філії ВАТ «Укртелеком» з питань роботи з елементною базою системи оповіщення та зв’язку, проведення технічного обслуговування та ремонту.

 

 

 

ІІІ. Механізм реалізації та контролю за виконанням Програми

 

Забезпечення координації та організації заходів щодо реалізації Програми здійснюється управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення обласної державної адміністрації.

 

 

 

ІV. Очікувані результати

 

Реалізація обласної програми реконструкції, удосконалення та розвитку автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" забезпечить здійснення комплексних заходів, спрямованих на ефективне вирішення питань державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціально-політичного характеру, постійну готовність цивільного захисту області до дій за призначенням в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій, при можливих терористичних проявах, організоване переведення системи цивільного захисту області з мирного часу на особливий період.

 

Кінцевим результатом реалізації Програми є створення сучасної елементної бази територіальної системи оповіщення, що дозволить:

 

1.      Здійснювати оповіщення:

 

населення, шляхом керування з автоматизованих робочих місць оперативних чергових органів цивільного захисту та надзвичайних ситуацій області, районів та міст області кінцевими пристроями оповіщення та перехопленням мереж проводового та ефірного мовлення;

 

відповідальних посадових осіб, шляхом доведення через абонентські термінали мовних та/або текстових повідомлень.

 

2. Підвищити обізнаність населення області щодо дій у разі загрози або виникнення надзвичайних  ситуацій.

 

3. Підвищити рівень оперативного реагування на надзвичайні ситуації, удосконалити систему управління силами та засобами аварійно-рятувальних формувань.

 

 

 

V. Джерела фінансування Програми

 

Видатки на реалізацію заходів, передбачених Програмою, проводити з державного та обласного бюджетів, за рахунок коштів НАЕК «Енергоатом», передбачених проектом добудови 3-го та 4-го енергоблоків ВП „Хмельницька АЕС” та проведення реконструкцій на ВП „Рівненська АЕС”, потенційно небезпечних об’єктів згідно з додатком до Програми.

 

 

 

VI. Порядок використання коштів

 

1.      Видатки обласного бюджету на Програму мають цільове призначення і щороку затверджуються рішенням обласної ради.

 

2.      Кошти, виділені з державного бюджету та ті, що надійшли з інших джерел фінансування, відповідно до чинного законодавства, використовуються на:

 

здійснення обстеження зазначеної системи оповіщення та складання кошторису з виготовлення її технічного проекту;

 

проведення повної реконструкції системи оповіщення;

 

придбання нової сучасної техніки зв’язку та оповіщення;

 

технічне обслуговування, ремонт, відновлення та заміну засобів оповіщення та зв’язку.

 

3.      Звіт про цільове використання коштів, виділених з державного бюджету, надається обласній державній адміністрації управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення обласної державної адміністрації щороку до 20 січня.

 

 

 

VІІ. Заходи та завдання щодо виконання Програми реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011 - 2017 роки

 

1. Розробити відповідні програми реконструкції, удосконалення та розвитку системи централізованого оповіщення цивільного захисту міст обласного значення та районів області на 2011 - 2017 роки з урахуванням стану техногенно-екологічної безпеки територій. При розробленні програм передбачити заходи, спрямовані на підтримання в постійній готовності системи оповіщення до використання за призначенням.

 

Райдержадміністрації, виконавчі

 

 

 

 комітети рад міст обласного значення.

 

Листопад 2011 року

 

2. Аналізувати технічний стан апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв’язку, що входять до складу системи оповіщення.

 

Управління з питань надзвичайних

 

 

 

ситуацій та цивільного захисту

 

 

 

населення облдержадміністрації,

 

 

 

Рівненська філія ВАТ "Укртелеком" (за згодою).

 

 

 

Щороку, під час комплексної (повної)

 

 

 

перевірки технічного стану АСЦО

 

3.   Підтримувати в постійній готовності систему оповіщення до використання за призначенням.

 

Управління з питань надзвичайних

 

 

 

ситуацій та цивільного захисту

 

 

 

населення облдержадміністрації,

 

 

 

Рівненська філія ВАТ "Укртелеком" (за

 

 

 

згодою).

 

 

 

2011 - 2017 роки

 

 

 

4.   Забезпечувати постійну організаційну та технічну готовність системи оповіщення для своєчасного оповіщення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій, населення області щодо виникнення надзвичайних ситуацій та інформування про хід ліквідації їх наслідків.

 

Управління з питань надзвичайних

 

 

 

ситуацій та цивільного захисту населення облдержадміністрації,

 

 

 

Рівненська філія ВАТ "Укртелеком" (за

 

 

 

згодою).

 

 

 

2011 - 2017 роки

 

 

 

Додаток

 

до програми реконструкції, удосконалення та розвитку автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011 - 2017 роки

 

 

 

РОЗРАХУНОК

 

вартості технічних засобів, проектних та будівельно-монтажних робіт, програмного забезпечення для створення автоматизованої системи централізованого оповіщення

 

 цивільного захисту області

 

 

 

№

 

пор.

 

Найменування

 

заходів

 

Кіль-

 

кість

 

Вартість одиниці,

 

грн.

 

Загальна сума,

 

грн.

 

Джерела фінансування

 

Термін виконання, рік

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

1

 

Закупівля та встановлення (комплект)

 

1.1

 

Автоматизоване робоче місце регіону (МЗПУ, ПЗПУ)

 

2

 

120 000

 

240 000

 

Обласний бюджет

 

2011 -2014

 

 

 

АРМ МЗПУ

 

120 000

 

2011

 

АРМ ПЗПУ

 

120 000

 

2014

 

1.2

 

Автоматизоване робоче місце міста/району (комплект)

 

20

 

45 000

 

900 000

 

Кошти

 

2011 -2017

 

2

 

90 000

 

ВП „Рівненська АЕС”, ВП „Хмельницька АЕС”

 

18

 

810 000

 

Місцевих бюджетів

 

1.3

 

Блок оповіщення універсальний для активації гучномовців, керування сиренами

 

848

 

30 000

 

 

 

25 440 000

 

Кошти

 

2011 -2017

 

2

 

60 000

 

Державного бюджету

 

2014

 

212

 

6 360 000

 

ВП „Рівненська АЕС”, ВП  „Хмельницька АЕС”

 

2011 - 2017

 

636

 

19 020 000

 

Місцевих бюджетів

 

2010 - 2017

 

1.4

 

Блок оповіщення універсальний для перехоплення РТВ

 

20

 

16 500

 

330 000

 

Обласний бюджет

 

2013 -2015

 

5

 

82 500

 

2013

 

7

 

115 500

 

2014

 

8

 

132 000

 

2015

 

1.5

 

Блок оповіщення універсальний для перехоплення FM- станцій / вузлів ТБ

 

5

 

17 000

 

85 000

 

Обласний бюджет

 

2011-2013

 

1

 

17 000

 

2011

 

2

 

34 000

 

2012

 

2

 

34 000

 

2013

 

1.6

 

Блок оповіщення універсальний для потенційно небезпечних об’єктів

 

40

 

25 000

 

1 000 000

 

Кошти потенційно небезпечних об’єктів

 

2012 -2017

 

2

 

Обстеження діючої системи оповіщення.

 

Складання кошторису

 

1

 

15 000

 

15 000

 

Обласний бюджет

 

2011

 

3

 

Виготовлення технічного проекту

 

1

 

600 000

 

600 000

 

Обласний бюджет

 

2011

 

Всього:

 

28 610  000

 

 

 

 

 

З них:

 

 

 

 

 

 

 

кошти обласного бюджету

 

1 330 000

 

 

 

 

 

кошти районних, міських бюджетів

 

19 830 000

 

 

 

 

 

кошти підприємств (АЕС, ПНО)

 

7 750 000

 

 

 

 

 

Об╜рунтування

 

необхідності  прийняття обласної Програми реконструкції, удосконалення та розвитку територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО" на 2011 - 2017 роки

Програма розроблена з метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціально-політичного характеру, забезпечення оповіщення і постійного інформування керівного складу та населення області щодо обстановки в зоні можливого ураження та відповідно до вимог Законів України від 3 лютого 1993 року № 2974-ХІІ "Про Цивільну оборону України", від 8 червня 2000 року № 1809-ІІІ "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", від 24 червня 2004 року №  1859-IV "Про правові засади цивільного захисту", від 21 травня 1997 року № 280 "Про місцеве самоврядування в Україні", постанов Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року № 1198 "Про єдину державну систему запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру", від 15 лютого 1999 року № 192 "Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях".

 

 

Автоматизована система централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області "Сигнал-ВО", як складова частина загальнодержавної системи оповіщення "Сигнал-Україна", потребує постійного обслуговування та перевірок її готовності. Крім того, на даний час ця система оснащена застарілим обладнанням, яке періодично виходить з ладу та потребує ремонту. Проведення модернізації обладнання, заміна апаратури та засобів зв'язку сучасними зразками підвищить надійність роботи системи, забезпечить своєчасне оповіщення населення за допомогою побутових і спеціалізованих FM-приймачів працівників та відвідувачів підприємств сфери обслуговування, організацій, (насамперед дитячих, навчальних, медичних закладів, пасажирів громадського транспорту, державних та приватних установ) області. Забезпечить оповіщення керівного складу області за допомогою передачі та прийому сигналів, як на стаціонарні так і мобільні телефони про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації. Крім того заміна застарілого аналогового обладнання на цифрове зменшить витрати на обслуговування та ремонт системи оповіщення області.

 

Реалізація Програми у повному обсязі дозволить забезпечити здійснення відповідних заходів, спрямованих на ефективне вирішення питань державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціально-політичного характеру, постійну готовність органів управління та сил цивільного захисту області до дій за призначенням в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій, при можливих терористичних проявах, організованого переведення системи цивільного захисту області з мирного на воєнний стан.

 

Начальник управління                         В.Симонюк         

 

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.