Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 09-03-2011
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Четверта сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 04 березня 2011 року № 132
Про обласну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки
На виконання Закону України від 9 квітня 1999 року № 586-XIV "Про місцеві державні адміністрації", Указів Президента України від 06.02.2003 № 84/2003 "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", від 18.02.2002 № 143/2002 "Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", від 19.07.2005 № 1119/2005 "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності" за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити обласну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки, схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 14 лютого 2011 року № 64, .
2. Облдержадміністрації:
- передбачити видатки в межах реальних фінансових ресурсів за рахунок бюджетних призначень головним розпорядникам на реалізацію заходів обласної програми
- спільно з районними державними адміністраціями та виконкомам рад міст обласного значення, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади забезпечити організацію та виконання заходів Програми;
- інформувати обласну раду про хід виконання Програми до 20 січня щороку.
3. Взяти до уваги, що фінансування заходів Програми буде здійснюватися з різних джерел, не заборонених чинним законодавством.
4. Визнати такими, що втратили чинність, рішення обласної ради від 9 грудня 2005 року № 698 «Про обласну комплексну програму профілактики злочинності на 2005-2010 роки», рішення обласної ради від 11 серпня 2006 року № 70 «Про стан виконання в області Комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки та координацію дій між територіальними органами міністерств і відомств України з питань профілактики злочинності й правопорушень серед неповнолітніх та удосконалення роботи з неблагополучними сім’ями», рішення обласної ради від 23 березня 2007 року № 249 «Про внесення доповнень до обласної комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки», рішення обласної ради від 27 березня 2009 року № 1149 «Про внесення змін та доповнень до обласної комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 9 грудня 2005 року № 698», рішення обласної ради від 10 липня 2009 року № 1286 «Про внесення змін до обласної комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 9 грудня 2005 року №698», рішення обласної ради від 14 травня 2010 року № 1598 «Про внесення змін до обласної комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 9 грудня 2005 року №698».
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків (Кособуцький О.М.), з правових питань, гласності, депутатської діяльності, етики та Регламенту (Молчан С.П.)
Голова ради Ю.С.Кічатий
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення Рівненської обласної ради
“Про обласну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2011-2015 роки”
1. Об╜рунтування необхідності прийняття розпорядження.
Проект розпорядження розроблений на виконання Закону України від 9 квітня 1999 року N 586-XIV "Про місцеві державні адміністрації", Указів Президента України від 06.02.2003 № 84/2003 "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", від 18.02.2002 № 143/2002 "Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", від 19.07.2005 № 1119/2005 "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності":
2. Мета і шляхи її досягнення.
Метою цієї програм є забезпечення ефективної реалізації державної політки у сфері профілактики злочинності та правопорушень шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов учинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів та місцевих органів виконавчої влади в зазначеній сфері.
3. Правові аспекти.
Правовими підставами розроблення проекту розпорядження є:
Закон України від 9 квітня 1999 року N 586-XIV "Про місцеві державні адміністрації", Укази Президента України від 06.02.2003 № 84/2003 "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", від 18.02.2002 № 143/2002 "Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", від 19.07.2005 № 1119/2005 "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності":
4. Фінансово-економічне об╜рунтування.
Всього реалізація розпорядження протягом 2011-2015 років потребує фінансових та матеріальних витрат в розмірі 11480,0 тис.грн.
У тому числі :
на 2011 рік з обласного бюджету - 3160,0 тис. грн., з місцевих бюджетів - 2890,0 тис.грн;
на 2012 рік з обласного бюджету - 2050,0 тис.грн., з місцевих бюджетів - 2995,0 тис.грн;
на 2013 рік з обласного бюджету - 2128,0 тис.грн., з місцевих бюджетів - 2995,0 тис.грн;
на 2014 рік з обласного бюджету - 1937,0 тис.грн., з місцевих бюджетів - 2995,0 тис.грн;
на 2015 рік з обласного бюджету - 2205,0 тис.грн., з місцевих бюджетів - 2995,0 тис.грн.
5. Позиція заінтересованих органів.
Проект даного розпорядження узгоджений із всіма заінтересованими органами. Розбіжності і неврегульовані питання відсутні.
6. Регіональний аспект.
В проекті розпорядження відсутні питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць області.
7. Громадське обговорення.
Проект не потребує громадського обговорення.
8. Прогноз результатів.
Очікується:
- зниження рівня злочинності, ослаблення суспільної напруги викликаної її впливом;
- зменшення впливу злочинності на економічну та політичну сфери суспільства;
- зменшення корупційних проявів, підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів тіньової економіки;
- поліпшення захисту правоохоронним органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя;
- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;
- зниження рівня вживання населенням наркотиків та протидії проникненню їх на територію області;
- сприяння ресоціалізації осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;
- поліпшення стану безпеки дорожнього руху на основі встановлення партнерських відносин між громадянами та працівниками Державтоінспекції;
- досягнення належного рівня фінансового та матеріального забезпечення правоохоронної та профілактичної діяльності.
Начальник відділу взаємодії з
правоохоронними органами
та оборонної роботи апарату
облдержадміністрації О.І. Баладир