Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 23-04-2014
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Позачергова двадцять третя сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від 17 квітня 2014 року №1175
Про звернення депутатів Рівненської
обласної ради до Кабінету Міністрів
України щодо децентралізації
проведення тендерних процедур
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Схвалити звернення депутатів Рівненської обласної ради до Кабінету Міністрів України щодо децентралізації проведення тендерних процедур (текст звернення додається).
2. Голові Рівненської обласної ради забезпечити направлення рішення до Кабінету Міністрів України.
Голова ради М. Кириллов
Звернення депутатів Рівненської обласної ради
до Кабінету Міністрів України щодо децентралізації
проведення тендерних процедур
Протягом останніх років на рівні держави неодноразово змінювалися підходи щодо фінансування оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та безоплатного харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах на радіоактивно забрудненій території.
Починаючи з 2007 року і на даний час закупівля путівок для санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та послуг з організації безоплатного харчування потерпілих дітей здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів – Міністерством соціальної політики України.
В області з 2011 року виконавцями послуг з організації харчування потерпілих дітей в основному були товариства, які зареєстровані в Київській та Донецькій областях. До організації харчування місцеві підприємства залучалися лише на умовах договорів субпідряду.
Необхідно зазначити, що протягом 2011-2013 років були неодноразові випадки зриву процесу харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Крім того, з 03 березня 2014 року у зв’язку з незавершенням процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, харчування зазначеної категорії дітей не відбувається, що спричиняє зростання соціальної напруги серед населення області.
Аналогічна ситуація склалась і по оздоровленню громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Головний розпорядник коштів не врахував належним чином переваги оздоровлення на місцевій базі, внаслідок чого 80 відсотків можливостей місцевої оздоровчої бази Рівненщини залишилися незадіяними, що призвело до збільшення транспортних витрат удвічі.
Жодного разу не були виконані заявки області, складені відповідно до потреби постраждалих громадян в санаторно-курортному лікуванні та оздоровленні.
Критична ситуація з організації оздоровлення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи населення, в першу чергу дітей, склалася у 2013 році. Оздоровлення постраждалих громадян, в тому числі дітей, розпочалося лише з середини червня минулого року.
З огляду на викладене, пропонуємо з 01 вересня 2014 року децентралізувати проведення тендерних процедур на закупівлю путівок для санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та послуг з організації безоплатного харчування потерпілих дітей на радіоактивно забруднених територіях, і делегувати повноваження з визначення виконавців зазначених послуг місцевим органам виконавчої влади.
Схвалено
Рішення Рівненської обласної ради
від __ ________ 20___ року № _____