Рішення обласної ради 6 скликання
Оприлюднено 26-12-2013
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Шосте скликання
(Двадцять перша сесія)
від 20 грудня 2013 року № 1103
Про комунальну установу «Обласна база спеціального медичного постачання» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання облдержадміністрації, керуючись статтями 43, 60, прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Обласну базу спеціального медичного постачання управління охорони здоров’я Рівненської облдержадміністрації в комунальну установу «Обласна база спеціального медичного постачання» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Положення про комунальну установу «Обласна база спеціального медичного постачання» Рівненської обласної ради, що додається.
3. Директору подати Положення про комунальну установу «Обласна база спеціального медичного постачання» Рівненської обласної ради на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Ю.С.Кічатий
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ «ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
м.Рівне-2013
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Це Положення визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – База).
База є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
База є правонаступником усіх прав та обов'язків обласної бази спеціального медичного постачання управління охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації, яка була створена відповідно до наказу управління охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації від 30 жовтня 2002 року та зареєстрована Виконавчим комітетом Рівненської міської ради 30.10.2002 року №16081050001001404.
1.2. Власником Бази є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі - Власник).
1.3. База керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями уповноваженого Власником органу, цим Положенням і погодженими планами роботи.
1.4. База є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. База набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Бази здійснює уповноважений Власником орган управління.
1.6. За своїм правовим статусом База є комунальною установою та фінансується з обласного бюджету.
1.7. При виконанні покладених на неї завдань База може використовувати власні надходження, отриманні відповідно до чинного законодавства України.
1.8. База самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.9. База не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Установи.
1.10. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Бази. База не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.11. У межах своєї діяльності та даного Положення База має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських, адміністративних та третейських судах.
1.12. Найменування Бази:
- повне: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: КУ «ОБСМП» .
1.13. Юридична адреса: 33028, м. Рівне, 16 Липня, 38.
2. МЕТА СТВОРЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ БАЗИ
2.1. База створена з метою зберігання та обслуговування матеріальних цінностей державного резерву медичного призначення.
2.2. Основним завданням Бази є: зберігання та обслуговування матеріальних цінностей державного резерву медичного призначення, ведення їх обліку, контроль за наявністю, рухом та здійсненням операцій з зазначеними матеріальними цінностями згідно рішень Кабінету Міністрів України та розпоряджень Державного агентства резерву України;
2.3. Предметом діяльності Бази є:
організація виконання затверджених Кабінетом Міністрів України завдань щодо формування, зберігання, розміщення, відпуску, використання, поповнення та освіжіння (поновлення) запасів державного резерву медичного призначення;
додержання нормативних умов кількісного та якісного стану зберігання запасів державного резерву медичного призначення;
ведення єдиного обліку запасів матеріальних цінностей державного резерву медичного призначення та їх рух;
координація діяльності підпорядкованих складів щодо формування, відпуску, позичання, повернення, заміни та освіжіння (поновлення) матеріальних цінностей державного резерву медичного призначення та дотримання нормативних умов їх збереження.
2.4. База може здійснювати за дорученням Власника або уповноваженого Власником органу управління інші функції в межах своєї основної діяльності відповідно до цього Положення.
2.5. База може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.6. База формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планових завдань, узгоджених з уповноваженим Власником органом управління, виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Положенням.
2.7. База має право в межах узгоджених планових завдань та кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.8. Для забезпечення виконання покладених на Базу завдань, зобов’язань База має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. МАЙНО БАЗИ
3.1. Майно Бази становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Бази.
3.2. Майно Бази є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Базою на праві оперативного управління.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів База здійснює у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Положення.
3.3. Джерелами формування майна Бази є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАЗИ
4.1. База зобов'язана виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку згідно з цим Положенням.
4.2. База не має права безоплатно передавати належне їй майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів База має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.4. База у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
4.5. База не має в своєму складі інших юридичних осіб.
4.6. Відносини Бази з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
4.7. База має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами, за погодженням з Власником або уповноваженим ним органом управління.
4.8. База, відповідно до чинного законодавства України, може мати в Україні та за її кордонами філії, представництва та інші підрозділи з додержанням вимог, встановлених нормативно-правовими актами України та відповідних держав.
4.9. База повинна заздалегідь узгоджувати з уповноваженим Власником органом управління щорічні та квартальні плани роботи у визначеному ним порядку.
4.10. База щорічно надає уповноваженому Власником органу управління звіт про виконання узгоджених з уповноваженим Власником органом управління планових завдань, у визначеному ним порядку.
4.11. База веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
4.12. База забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
4.13. База провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до законодавства України.
4.14. База є неприбутковою організацією.
4.15.Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, База може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку.
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ БАЗОЮ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Органом управління Бази є Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
5.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
- визначення основних напрямків діяльності Бази;
- затвердження та внесення змін до Положення Бази;
- розпорядження основними засобами Бази;
- прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
- прийняття рішення про припинення діяльності Бази, її ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
5.3.До компетенції уповноваженого Власником органу належить:
5.3.1. визначення основних напрямів діяльності;
5.3.2. затвердження планів діяльності Бази і звітів про їх виконання;
5.3.3. визначення форм контролю за діяльністю Бази;
5.3.4. затвердження штатного розпису Бази;
5.3.5. База визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за узгодженням з уповноваженим Власником органом управління.
5.3.6. затвердження кошторису Бази, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;
5.3.7. контроль за організацією первинного обліку на Базі, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;
5.3.8. участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Бази;
5.3.9. сприяння розвитку міжнародного співробітництва Бази та впровадження інвестиційних проектів;
5.3.7. здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Бази.
Директор Бази
5.4. Керівництво поточною діяльністю Бази здійснює Директор, який призначається Власником або уповноваженим ним органом
У випадку передбаченому законом, Директор призначається Власником або уповноваженим ним органом шляхом укладання Контракту.
5.5. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
5.6. Директор може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
5.7. Директор підзвітний Власнику та уповноваженому Власником органу з усіх питань згідно з цим Положенням щодо фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Бази, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Бази відповідно до покладених на неї завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
5.8. Директор вирішує усі питання діяльності Бази, з урахуванням обмежень, передбачених даним Положенням.
5.9. До компетенції Директора відноситься:
5.9.1. забезпечення діяльності Бази згідно з цим Положенням;
5.9.2. вирішення поточних питань роботи Бази;
5.9.3. вирішення кадрових питань;
5.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
5.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
5.9.6. визначення порядку оплати праці працівників Бази;
5.9.7. укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Бази;
5.9.8. видача довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Бази;
5.9.9. відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Бази;
5.9.10. право першого підпису на фінансових документах;
5.9.11. розпорядження коштами та майном Бази відповідно до чинного законодавства України та Положення;
5.9.12. прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Бази згідно з чинним законодавством України;
5.9.13. затвердження положень про структурні підрозділи Бази, посадових інструкцій працівників та інші необхідні документи;
5.9.14. ведення переговорів щодо укладення колективного договору, укладання колективного договору, звітування та відповідальність за його виконання;
5.9.15. накладення дисциплінарних стягнень на працівників Бази;
5.9.16. організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Бази згідно вимог Кодексу законів про працю України;
5.9.17. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.9.18. персональна відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Бази;
5.9.19. персональна відповідальність за будь-які порушення вчинені при зміні балансової вартості майна Бази;
5.9.20. вчинення інших дій в порядку та межах встановлених законодавством України.
5.10. При здійсненні діяльності Бази Директор забезпечує:
5.10.1.дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Бази;
5.10.2. організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Бази;
5.10.3. розробку структури та штатного розпису Бази та подає їх на затвердження до Рівненської обласної ради або уповноваженого нею органу;
5.10.4. належний рівень побутових умов для перебування на Базі;
5.10.5. виконання Базою у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
5.11. У межах своєї компетенції Директор видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Бази та здійснює контроль за їх виконанням.
5.12. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Бази в межах чинного законодавства України.
5.13. У разі відсутності Директора його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов'язки Директора, його обов'язки виконує посадова особа визначена уповноваженим Власником органом управління.
5.14. Директор та головний бухгалтер Бази несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
5.15. На вимогу Власника або уповноваженого органу База у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
6. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
6.1. Трудовий колектив Бази складають фізичні особи, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
6.2. Трудовий колектив Бази формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
6.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Бази, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Бази та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або його відхилення.
7. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ БАЗИ
7.1. Контроль за діяльністю Бази здійснює Рівненська обласна рада та уповноважений нею орган.
7.2. Відносини Бази з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Положення, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
7.3. На вимогу Власника, База зобов'язана проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАЗИ
8.1. Діяльність Бази припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
8.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Бази (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Установи відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Бази може бути покладено на уповноважений орган управління Бази.
8.5. У разі злиття Бази з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
8.6. У разі приєднання Бази до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Бази - до неї переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб. 8.7. У разі поділу Бази, усі її майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
8.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Бази.
8.9. У разі перетворення Бази в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
8.10. База може бути ліквідована:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.11. База є такою, діяльність якої припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення її діяльності.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
9.2. Зміни та доповнення до цього Положення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.