Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 20-04-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від «16» січня 2008 року №618
Про Статут комунального закладу
«Регіональний інформаційно-комп’ютерний
центр» Рівненської обласної ради
На виконання рішення обласної ради від 23 березня 2007 року № 239 «Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад області», керуючись Господарським кодексом України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр в комунальний заклад «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Статут комунального закладу «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради в новій редакції (додається).
3. Керівнику комунального закладу «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради здійснити державну реєстрацію Статуту у встановленому чинним законодавством порядку.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.).
Голова ради О.Данильчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Рівненської обласної радивід 16 січня 2008 року № 618 Голова Рівненської обласної ради О. Данильчук |
Статут
комунального закладу «Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр» Рівненської обласної ради
(нова редакція)
Рівне – 2008
І. Загальні положення
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунального закладу „Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр” Рівненської обласної ради (надалі “Центр”).
Центр заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради. Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
Центр є правонаступником усіх прав та обов’язків Регіонального інформаційно-комп’ютерного центру, реорганізованого розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації № 13 від 30.08.2002, зареєстрованого розпорядженням міського голови м. Рівного №2373р від 12.09.2002; інформаційно-комп’ютерного центру управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, створеного наказом управління освіти Рівненської обласної державної адміністрації №32 від 09.02.2000, зареєстрованого розпорядженням міського голови м. Рівне №2689р від 15.11.2001 і є позашкільним освітнім закладом.
1.2. Центр керується у своїй діяльності законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом.
1.3. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах банків, печатку із своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Центр набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. Центр самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.
1.5. Центр не відповідає за зобов’язаннями власника, а власник не відповідає за зобов’язаннями Центру.
1.6. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.7. У межах положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.8. Назва Центру:
- повна: комунальний заклад „Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр” Рівненської обласної ради,
- скорочена: Регіональний інформаційно-комп’ютерний центр.
1.9. Юридична адреса Центру: 33013, м.Рівне, вул. Словацького, 14.
2. Мета та предмет діяльності Центру
2.1. Центр створений з метою забезпечення суспільних потреб територіальних громад області, установ та організацій товарами, послугами, виконанням спеціальних робіт.
Головні напрямки діяльності Центру визначаються ним разом із власником.
2.2. Центр призначений для організації та проведення робіт з виконання програми інформатизації Рівненської області, створення загальнообласної інформаційно-довідкової системи та системи інформаційно-аналітичного забезпечення органів управління області, здійснення професійного та допрофесійного навчання і виховання учнівської молоді в позаурочний та позанавчальний час.
2.3. Основними напрямами діяльності Центру є:
- розробка типових технічних рішень, регламенту інформаційної
взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (на регіональному рівні), розпоряджень облдержадміністрації й інших нормативних актів по інформації, а також пропозицій з удосконалення законодавчої і правової бази в області інформаційних відношень;
- створення і забезпечення функціонування обласної комп’ютерної
мережі органів виконавчої влади та місцевого самоврядування і телекомунікаційних вузлів Центру;
- створення бази даних і забезпечення доступу органам виконавчої
влади та місцевого самоврядування до регіональних інформаційних ресурсів;
- впровадження і використання методів автоматизованого
опрацювання й аналізу інформації для підтримки управлінських рішень;
- здійснення професійного та допрофесійного навчання і виховання учнівської молоді в позаурочний та позанавчальний час;
- курсової підготовки та перепідготовки спеціалістів, навчання державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування та фахівців у галузі технічного захисту інформації, комп’ютерних мереж та інформаційних технологій;
- надання і розвиток спектра інформаційних послуг різноманітним споживачам;
- забезпечення заходів і проведення робіт із технічного захисту інформації;
- забезпечення збору, обробки, накопичення та передачі інформації, виконання операторських функцій;
- створення та супроводження баз даних та програмних продуктів;
- проведення практичних робіт з технічного захисту інформації;
- роботи з сертифікації електронного обладнання та програмних засобів;
- надання телекомунікаційних, інформаційно-аналітичних послуг з використанням сучасних інформаційних технологій суб’єктам усіх форм власності, у тому числі суб’єктам малого та середнього підприємництва;
- проведення робіт з впровадження інформаційних технологій в повсякденну діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування;
- проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт в галузі інформаційних технологій, захисту інформації та створення нових технологій;
- проведення виставок творчих робіт обдарованої учнівської молоді, семінарів та конференцій;
- підготовка, переклад та видання учбової, довідкової та іншої літератури;
- рекламно-видавницька, поліграфічна та інформаційно-консультативна діяльність;
- комп’ютерна обробка інформації щодо замовлень навчальними закладами та установами документів про освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій;
- ремонт та модернізація комп’ютерної та офісної техніки;
- виконання проектних, монтажних, пусконалагоджувальних, експлуатаційних робіт та сервісного обслуговування в системах інформації, сигналізації та зв’язку;
- розробка та виробництво автоматизованих систем управління, програмно-апаратних комплексів, комп’ютерних мереж, програмного забезпечення, оснащення ними навчальних закладів, підприємств та організацій;
- технічне обслуговування комп’ютерної та офісної техніки установ та організацій;
- розробка нових та удосконалення існуючих технологічних процесів, нестандартного устаткування, машин, механізмів, приладів, інструментів та засобів механізації, проведення комплексу робіт по забезпеченню їх виробництва та впровадження;
- проведення аукціонів, лотерей, виставок, ярмарок та інших комерційних заходів;
- проведення науково-технічних експертиз;
- інші види діяльності, які не заборонені чинним законодавством.
2.4. Платні послуги надаються за профілем діяльності Центру відповідно до укладених ним договорів.
2.5. Платні послуги надаються за договірними цінами. Встановлення планових завдань Центру на розвиток платних послуг у будь-якій формі забороняється.
3. Майно Центру
3.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображаються на самостійному балансі Центру.
3.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених законодавством та даним Статутом.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
3.3. Джерелами формування майна Центру є:
- грошові та матеріальні внески власника ;
- доходи, одержані від реалізації продукції, товарів, робіт та послуг, а також від інших видів господарської діяльності;
- кредити банків та інших кредиторів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій громадян;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету; майно придбане у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
3.4. Збитки, заподіяні Центру в результаті порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.
4. Особливості діяльності Центру
4.1. Центр зобов’язаний виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні програми свого розвитку.
4.2. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має на це право лише за попередньою згодою власника.
4.3. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Центру можуть проводитися лише за згодою власника.
4.4.У разі зміни Директора Центру обов'язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Центру.
4.5. Інші особливості діяльності Центру визначаються законодавством.
4.6. Центр має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмету своєї діяльності та чинного законодавства, що регулює цю діяльність.
4.7. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів,
заподіяння шкоди.
4.8. Центр веде бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну, фінансову та іншу інформацію. Надає відповідно до вимог закону фінансову, податкову та статистичну звітність щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
5. Органи управління Центром та їх компетенція
5.1. Органом управління Центру є Рівненська обласна рада.
5.2. До компетенції органу управління належить:
5.2.1. визначення основних напрямів діяльності;
5.2.2. внесення змін до Статуту Центру;
5.2.3. призначення та звільнення директора Центру;
5.2.5. розпорядження основними засобами Центру:
- прийняття рішень про відчуження, позику, заставу майна;
- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв.м.;
- списання основних засобів на суму більше ніж 50 розмірів мінімальної заробітної плати;
- списання не повністю замортизованих основних засобів.
5.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
5.3. До компетенції уповноваженого власником органу управління належить:
5.3.1. затвердження планів Центру і звітів про їх виконання;
5.3.2. визначення форм контролю за діяльністю Центру;
5.3.3. погодження штатного розпису та умов оплати праці працівників Центру.
Директор Центру
5.4. Керівництво поточною діяльністю Центру здійснює Директор.
5.5. Директор Центру призначається рішенням Рівненської обласної ради.
5.6. Директор здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, підписаного головою Рівненської обласної ради.
5.7. В контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
5.8. Директор вирішує усі питання діяльності Центру, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
5.9. До компетенції Директора відноситься:
5.9.1. забезпечення статутної діяльності Центру;
5.9.2. вирішення поточних питань роботи Центру;
5.9.3. вирішення кадрових питань;
5.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
5.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
5.9.6. визначення порядку оплати праці працівників Центру;
5.10. Директор підзвітний Рівненській обласній раді і організовує виконання її рішень.
5.11. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України. У разі відсутності
Директора його обов'язки виконує посадова особа, призначена головою обласної ради на термін, що не перевищує трьох місяців.
5.12. До призначення Директора, або в разі його відсутності, з причин: дострокове розірвання контракту, або його звільнення, голова обласної ради шляхом видання відповідного розпорядження має право укласти трудову угоду терміном до трьох календарних місяців з особою, що буде виконувати обов'язки Директора.
6. Контроль за діяльністю Центру
6.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Центру здійснюють державна податкова інспекція, державні органи, на які, відповідно
до чинного законодавства, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
6.2. Центр має право на одержання інформації про результати інспектування і перевірок його діяльності не пізніше як через тридцять днів після їх закінчення, якщо інше не передбачене законом. Дії службових осіб, що здійснювали перевірку, можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому законодавством України.
6.3. Службові особи організацій та органів, що проводять перевірку Центру, несуть відповідальність за розголошення комерційної таємниці.
6.4. Відносини Центру з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України „Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
6.5. Власний контроль за діяльністю Центру здійснює Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган управління, шляхом перевірок всіх питань фінансово - господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
6.6. На вимогу власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
7. Трудовий колектив Центру
7.1. Трудовий колектив Центру становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою).
7.2. Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюється колективним договором.
7.4. Загальні збори (конференції) трудового колективу Центру:
- розглядають і схвалюють проект колективного договору;
- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;
- беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Центру;
- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Центру.
8. Припинення діяльності Центру
8.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
8.2. Злиття, приєднання, поділ та перетворення здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають за погодженням з органом, який здійснює державну реєстрацію, комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган управління майном Центру.
8.5. У разі злиття Центру з іншою юридичною особою усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття. У разі приєднання Центру до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов'язки, а в разі приєднання однієї або кількох юридичних осіб до Центру - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових юридичних осіб, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових юридичних осіб, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Центру. У разі перетворення Центру в іншу юридичну особу, усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
8.6. Центр може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.7. Центр є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
9. Прикінцеві положення
9.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.