Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 20-04-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від “25” жовтня 2007 року № 495
Про Статут комунального закладу
«Рівненський обласний театр ляльок»
Рівненської обласної ради
На виконання рішення обласної ради від 23 березня 2007 року № 239 «Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад області», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійною комісією обласної ради з економічних питань та комунальної власності, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Рівненський театр ляльок в комунальний заклад «Рівненський обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити статутний фонд комунального закладу «Рівненський обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради в розмірі 1 400 000 (один мільйон чотириста тисяч) грн.
3. Затвердити Статут комунального закладу «Рівненський обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради в новій редакції (додається).
4. Директору комунального закладу «Рівненський обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради здійснити державну реєстрацію Статуту у встановленому чинним законодавством порядку.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.).
Голова ради О. Данильчук
|
|
С Т А Т У Т
комунального закладу
„Рівненський обласний театр ляльок”
Рівненської обласної ради
(в новій редакції)
м. Рівне - 2007
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові, економічні та творчі засади організації та діяльності комунального Закладу „Рівненський обласний театр ляльок” Рівненської обласної ради (надалі – „Заклад”).
Заклад заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Засновником та власником Закладу є Рівненська обласна рада.
Управління Закладом здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, а галузеве управління діяльністю Закладу здійснює управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації
Заклад є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного театру ляльок.
1.2. Заклад керується у своїй діяльності Законом України „Про театри і театральну справу” від 31.05.2005 № 2605-IV, іншими законодавчими та нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом.
1.3. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом театр є комунальним закладом і діє за принципом бюджетного фінансування і господарського розрахунку.
1.5. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.
1.6. Заклад не відповідає за зобов’язаннями власника, а власник не відповідає за зобов’язаннями Закладу і несе ризик збитків, пов’язаних з діяльністю Закладу у межах вартості майна Закладу.
1.7. У межах своєї діяльності та положень даного Статуту Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.8. Назва комунального Закладу:
- повна: комунальний заклад ”Рівненський обласний театр ляльок” Рівненської обласної ради.
- скорочена: Рівненський обласний театр ляльок.
1.9. Юридична адреса: вул. С.Петлюри, 15, м. Рівне, 33028.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Рівненський обласний театр ляльок створений з метою забезпечення суспільних потреб територіальних громад області у творах театрального мистецтва, які сприятимуть збереженню та розвитку українського мистецтва, мистецтв інших національних груп, сприятимуть художньо-естетичному вихованню підростаючого покоління за допомогою сценічної дії акторів, задоволенню культурних потреб та організації відпочинку населення.
Основна діяльність театру не має на меті одержання прибутків.
Основними видами діяльності Закладу є:
- створення, публічне виконання та публічний показ театральних вистав, концертів, інших творів театрального мистецтва на власній сцені, на гастролях;
- організація мистецьких фестивалів, конкурсів, оглядів, а також реалізація квитків на зазначені заходи;
- підготовка театральних постановок, театрально – концертних програм та інших заходів відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права;
- надання власної сцени іншим театрам для проведення гастрольних заходів, спільних театральних проектів та програм;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством.
3.СТАТУТНИЙ ФОНД ЗАКЛАДУ
3.1. Для забезпечення діяльності комунального Закладу створюється статутний фонд, який становить - 1400 000 грн. (один мільйон чотириста тисяч грн.)
3.2. Зміна розміру статутного фонду Закладу здійснюється за рішенням сесії Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ЗАКЛАДУ
4.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
4.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за закладом на правах господарського відання. Здійснюючи право господарського відання заклад володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
4.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів заклад здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Закладу є:
- доходи, одержані від показу вистав, а також від інших видів господарської діяльності;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і дотації з бюджету;
- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
5.1. Заклад зобов’язаний виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради чи уповноваженого органу.
5. 3. Заклад має право:
- самостійно планувати свою творчу та господарську діяльність;
- установлювати ціни на квитки, самостійно встановлювати надбавки і знижки до діючих цін;
- визначати перспективи свого розвитку;
- добирати репертуар;
- вивішувати театральну афішу для загального огляду в місцях продажу квитків, в місцях публічного виконання, а також в громадських місцях;
- надавати глядачам інформацію про місце проведення, час початку та закінчення вистави, цін на квитки, умови придбання та повернення квитків, пільги передбачені для певних груп глядачів, вікові обмеження на відвідання вистави;
- повертати гроші за попередньо продані квитки на вимогу глядача, але не пізніше ніж за годину до початку вистави, або замінювати їх квитками на інші вистави .
5.3.1 Бюджетні асигнування та кошти, одержані від додаткових джерел фінансування не підлягають вилученню протягом бюджетного періоду. Кошти, що надійшли з додаткових джерел фінансування, не зменшують обсягів бюджетного фінансування Закладу.
Заклад здійснює реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів у відповідності до затверджених планів, титульних списків, проектно-кошторисної документації та відповідно до бюджетного асигнування.
5.3.2 Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Закладу можуть проводитися лише за згодою власника.
5.4. Порядок визначення нормативів відрахувань до цільових фондів комунального Закладу, їх граничні розміри, порядок формування і використання цих фондів встановлюються власником, або уповноваженим ним органом.
5.5. У разі зміни Директора Закладу обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Закладу.
5.6. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Закладу визначаються законом.
5.7. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Закладу є прибуток.
5.7.1. Частка чистого прибутку Закладу за рішенням Рівненської обласної ради може вилучатися до обласного бюджету.
5.8. Решта чистого прибутку, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, сплати передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету використовується закладом для цілей статутної діяльності.
5.9. Заклад має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмету своєї діяльності та чинного законодавства, що регулює цю діяльність.
5.10. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Заклад користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Вищим органом управління Закладу є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції вищого органу управління належить:
6.2.1. визначення основних напрямів діяльності;
6.2.2. внесення змін до Статуту Закладу, зміна розміру його статутного фонду;
6.2.3. призначення та звільнення директора Закладу;
6.2.4. розподіл прибутку та покриття збитків Закладу;
6.2.5. розпорядження основними засобами Закладу:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв.м.;
- позику, заставу;
- списання основних засобів на суму більше ніж 50 розмірів мінімальної заробітної плати;
- списання не повністю амортизованих основних засобів.
6.2.6. створення відокремлених структурних підрозділів (філій) Закладу;
6.2.7. прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. До компетенції уповноваженого власником органу управління належить:
6.3.1. затвердження планів Закладу і звітів про їх виконання;
6.3.2. визначення форм контролю за діяльністю Закладу;
6.3.3. погодження штатного розпису та умов оплати праці працівників Закладу;
6.3.4. погодження керівників філій.
Директор Закладу
6.4. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює Директор.
6.5. Директор Закладу призначається рішенням Рівненської обласної ради. З Директором Закладу укладається контракт.
6.6. Директор вирішує усі питання діяльності Закладу, за винятком тих, що входять до виключної компетенції Рівненської обласної ради та уповноваженого органу управління з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
6.7. До компетенції Директора відноситься:
6.7.1. забезпечення статутної діяльності Закладу;
6.7.2. вирішення поточних питань роботи Закладу;
6.7.3. вирішення кадрових питань;
6.7.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.7.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.7.6. визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
6.8. Директор підзвітний Рівненській обласній раді і організовує виконання її рішень.
6.9. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України. У разі відсутності Директора його обов’язки виконує посадова особа, призначена головою обласної ради на термін, що не перевищує трьох місяців.
6.10. До призначення Директора, або в разі його відсутності з причини звільнення, голова обласної ради шляхом видання відповідного розпорядження має право укласти трудову угоду терміном до трьох календарних місяців з особою, що буде виконувати обов’язки Директора.
6.11. Директор та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
7.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління культури та туризму обласної державної адміністрації. Контроль за окремими сторонами діяльності Закладу здійснюють державна податкова інспекція, державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства, покладено контроль за сплатою податків та інших обов’язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
7.2. Заклад має право на одержання інформації про результати інспектування і перевірок його діяльності не пізніше як через тридцять днів після їх закінчення, якщо інше не передбачене законом. Дії службових осіб, що здійснювали перевірку, можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому законодавством України.
7.3. Службові особи організацій та органів, що проводять перевірку Закладу, несуть відповідальність за розголошення комерційної таємниці.
7.4. Відносини Закладу з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
7.5. Власний контроль за діяльністю Закладу здійснює Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган управління, шляхом перевірок всіх питань фінансово - господарської діяльності, за власною ініціативою, або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
7.6. На вимогу власника заклад зобов’язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
8. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ
8.1. Трудовий колектив Закладу становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою).
8.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюється колективним договором.
8.4. Загальні збори трудового колективу Закладу:
- розглядають і схвалюють проект колективного договору;
- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;
- беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Закладу;
- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Закладу.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
9.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
9.2. Злиття, приєднання, поділ та перетворення здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають за погодженням з органом, який здійснює державну реєстрацію, комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на орган управління майном Закладу.
9.5. У разі злиття Закладу з іншим суб’єктом господарювання усі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. У разі приєднання Закладу до іншого суб’єкта господарювання, до останнього переходять усі його майнові права та обов’язки, а в разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних суб’єктів господарювання. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов’язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб’єктів господарювання, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки Закладу. У разі перетворення Закладу в інший суб’єкт господарювання, усі його майнові права і обов’язки переходять до новоутвореного суб’єкта господарювання.
9.6. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи, через допущенні при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.7. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.