Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 20-04-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 25 жовтня 2007 року № 480
Про програму розвитку
автомобільного транспорту
Рівненської області
на 2007 – 2010 роки
З метою забезпечення подальшого ефективного розвитку галузі автомобільного транспорту, поліпшення якості та безпеки послуг з перевезення пасажирів, керуючись частиною 1.16 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити програму розвитку автомобільного транспорту Рівненської області на 2007 – 2010 роки (далі-Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 22 серпня 2007 року № 396, (додається).
2. Облдержадміністрації:
- спільно з районними державними адміністраціями та виконкомам рад міст обласного значення забезпечити організацію та виконання заходів Програми;
- інформувати обласну раду про хід виконання Програми щороку до 20 січня.
3. Взяти до уваги, що фінансування заходів Програми буде здійснюватися з різних джерел, не заборонених чинним законодавством.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.)
Голова ради О.Данильчук
Схвалено розпорядженням голови Рівненської облдержадміністрації від «22» серпня 2007 року № 396 |
Затверджено р і ш е н н я м Рівненської обласної ради від «25» жовтня 2007 року № 480 |
ПРОГРАМА
розвитку автомобільного транспорту
Рівненської області на 2007 – 2010 роки
Вступ
Ринок забезпечує найбільш ефективне регулювання економічних процесів, зорієнтованих на задоволення потреб людини. Це повною мірою стосується транспортної системи, яка є базовою галуззю економіки та покликана задовольняти потреби населення і суспільного виробництва в перевезеннях.
Для інтенсивного розвитку в області економічних відносин, малого і середнього бізнесу необхідна розвинута транспортна мережа, високий рівень її доступності і мобільності трудових ресурсів. Транспорт є одним із головних чинників досягнення соціально-економічних пріоритетів регіону.
У процесі реалізації Програми буде проводитись оптимізація автотранспортної мережі області, що дозволить зменшити кількість рухомого складу на маршрутах, передбачаючи при цьому збільшення кількості місць для поїздок пасажирів, збільшення виручки за проїзд на одну одиницю транспортних засобів.
Транспортна політика у галузі пасажирського автомобільного транспорту реалізується через нормативно-правову базу, удосконалення системи управління та державного регулювання у сфері відносин і діяльності суб’єктів підприємництва.
1. Мета, пріоритетні завдання
Метою Програми є задоволення потреб в безпечному і комфортному перевезенні пасажирів та виконання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних завдань в умовах ринкових відносин.
Програма містить аналітичний матеріал та розділи, які визначають основні напрями реалізації державної політики в галузі пасажирського автотранспорту.
Програма передбачає забезпечення регулярним автобусним сполученням сільських населених пунктів, покращення якості надання автотранспортних послуг населенню та безпеки перевезень.
Актуальність та необхідність реформ у транспортному секторі, які потрібно здійснити, зумовили визначення у Програмі кола пріоритетних завдань, комплексне розв’язання яких сприятиме економічному зростанню регіону.
Головним завданням державного регулювання у сфері діяльності автомобільного транспорту є формування і розвиток ринку його послуг шляхом реалізації єдиної економічної, інвестиційної, науково-технічної та соціальної політики.
Програма покликана забезпечити підвищення якості надання споживачам послуг транспортом загального користування, а перевізникам – створити рівні умови розвитку підприємницької діяльності шляхом:
створення та розвитку збалансованої маршрутної мережі та її інфраструктури як цілісного комплексу;
створення умов для інвестиційної привабливості пасажирських перевезень в області;
поступового наближення механізму ціноутворення на пасажирському автотранспорті до вимог ринку;
створення системи, яка дозволить автомобільним перевізникам забезпечити рентабельну роботу.
Головною метою реалізації Програми є забезпечення населення області якісними та безпечними перевезеннями в обсязі встановлених соціальних нормативів та вимог до транспортного обслуговування з наданням пільг, гарантованих державою окремим категоріям громадян. Загальний ефект, який одержить населення області від реалізації Програми, полягатиме в узгодженості та підвищенні якості перевезень, інформованості населення про перевезення, гарантіях виконання графіків перевезення і оцінюватиметься не тільки економічними, а й моральними, етичними та іншими критеріями, сприятиме підвищенню загальної культури перевезень в області.
Формування Програми базується на таких основних засадах:
1. Забезпечення розвитку рівних ринкових умов перевізникам усіх форм власності.
2. Забезпечення ефективного державного регулювання пасажирських перевезень, що гарантує споживачам послуг безпеку та належний рівень якості.
2. Аналіз стану транспортного обслуговування населення області
Автомобільний транспорт – важлива складова інфраструктури області, яка забезпечує життєдіяльність суспільства у виробничій і невиробничій сферах. Його стійке і ефективне функціонування є необхідною умовою стабілізації економіки, покращення умов, рівня життя та соціального добробуту населення.
Маршрутна мережа області включає 788 маршрутів, у тому числі 90 міських, 408 приміських, 290 міжміських внутрішньообласних. Крім того, з міст області формується 69 міжміських міжобласних та 3 міжнародні маршрути. Через область проходить 68 транзитних автобусних маршрутів, з них 20 міжнародних.
До складу пасажирської автомобільної системи області входять 23 юридичні особи та 236 фізичних осіб, в яких нараховується 1343 автобуси. На маршрутах щодня працюють в загальному режимі понад 1100 автобусів.
Обсяг пасажирських автомобільних перевезень у 2006 році становив 94,2 млн. чол., або 93,2 відс. обсягів перевезень пасажирів усіх видів транспорту. Порівняно з 2005 роком обсяги перевезень пасажирів автомобільним транспортом збільшилися на 1,5 відс. завдяки розвинутій автобусній маршрутній мережі.
Регулярним автобусним сполученням охоплені всі міста та
98,2 відс. сільських населених пунктів.
Проблемою пасажирського транспорту загального користування є організація пільгових перевезень.
За рахунок субвенції з державного бюджету в 2006 році для відшкодування за пільговий проїзд пасажирів на автомобільному транспорті було передбачено 6459 тис. грн. На 2007 рік заплановано фінансування субвенції в сумі 6740,7 тис. грн., що на 4,3 відс. більше ніж у 2006 році. Проте, зазначених коштів недостатньо. В сільській місцевості дещо більша чисельність громадян, яким чинним законодавством надані пільги на оплату проїзду. Ефективним вирішенням зазначеної проблеми є перехід до системи адресної допомоги громадянам, що користуються правом пільгового проїзду.
Щорічне несвоєчасне фінансування пільгового проїзду окремих категорій пасажирів, а також сучасна тарифна політика (регулювання вартості проїзду та вільні ціни на пально-мастильні, інші матеріальні цінності) не дозволяють здійснювати оновлення рухомого складу.
Парк транспортних засобів, що забезпечує пасажирські перевезення, зріс, в основному, за рахунок мікроавтобусів, що були у користуванні, або переобладнаних вантажних транспортних засобів іноземного виробництва, які часто не відповідають вимогам нормативних документів щодо безпеки перевезень.
Негативно впливає на роботу транспорту стан автомобільних доріг у сільській місцевості.
Для повного забезпечення населених пунктів області пасажирськими перевезеннями необхідно побудувати 58,2 км автодоріг.
Наявність таких негативних чинників зумовлює ускладнення розвитку ринкових механізмів регулювання в галузі автомобільного транспорту. З метою досягнення позитивних результатів у виробничій діяльності автомобілістів необхідний комплексний підхід і об’єднання зусиль на загальнодержавному і регіональному рівнях щодо створення умов для безпечних і комфортних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, вишукання додаткових інвестиційних та інноваційних коштів, надання пільгових кредитів та придбання рухомого складу на умовах взаємовигідного лізингу.
3. Автобусна маршрутна мережа та основні засади її розвитку
Програма передбачає формування маршрутної мережі за принципом: село – районний центр, районний центр – обласний центр, обласний центр або міста обласного значення – м. Київ (обласний центр, місто іншої області).
Формування переліку маршрутів, що виноситимуться на конкурси в 2009 – 2010 роках, відбуватиметься за напрямками.
Розробити і погодити з місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування маршрутну мережу та подати у встановленому порядку на затвердження в облдержадміністрацію.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області.
До 1 січня 2009 року
4. Заходи щодо підвищення рентабельності автоперевезень
Запровадити дієвий механізм відшкодування втрат доходів від пільгового перевезення пасажирів автоперевізникам незалежно від форми власності.
Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.
2007 рік
Соціальна функція пасажирського транспорту загального користування - загальнодоступність його послуг для всього населення, вимагає збереження державного регулювання тарифів на автобусних маршрутах загального користування.
Тарифна політика є складовою загальної економічної і соціальної політики.
Державне регулювання встановлюється на ті послуги, що мають вирішальне соціальне значення. За наявності інфляційних процесів необхідно оперативно індексувати тарифи, що регулюються державними органами.
Своєчасно переглядати тарифи на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування з метою забезпечення рівня рентабельності, достатнього для стабільного функціонування і модернізації транспортних засобів.
Головне управління економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації.
Постійно
5. Створення умов для рівної та добросовісної конкуренції
Для забезпечення відкритості та рівних умов при проведенні конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування, визначати основні обов’язкові вимоги до автомобільних перевізників щодо транспортних засобів та умов роботи на маршруті, а також через засоби масової інформації доводити їх до зацікавлених суб’єктів господарювання та населення.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.
Постійно
Здійснювати контроль за виконанням договірних зобов’язань автоперевізниками, у разі невиконання – розривати відповідні договори на перевезення пасажирів.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.
Постійно
Вживати дієвих заходів щодо притягнення до відповідальності нелегальних автоперевізників.
Територіальне управління Головавтотрансінспекції в Рівненській області, відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області.
Постійно
Здійснювати контроль за забезпеченням виплати автоперевізниками всіх форм власності заробітної плати найманим працівникам.
Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, державна податкова адміністрація у Рівненській області.
Постійно
6. Заходи щодо підвищення безпеки та якості автотранспортних перевезень
Основним завданням Програми є задоволення потреб населення у перевезеннях, створення рівних умов для перевізників усіх форм власності у веденні підприємницької діяльності, забезпечення при цьому безпеки пасажирів та працівників галузі.
Стабілізація маршрутної мережі в області, заміна мікроавтобусів на автобуси середньої та великої місткості на основних маршрутах значно зменшить кількість транспортних засобів та інтенсивність їх руху на автошляхах області.
Сприяти створенню та збільшенню кількості спеціалізованих підприємств з надання послуг перевізникам зі зберігання транспортних засобів під охороною, з проходження перед- та післярейсового технічного огляду транспортних засобів, а також з проведення передрейсового медичного огляду водіїв.
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення.
До 2010 року
Здійснювати контроль за зберіганням транспортних засобів у спеціалізованих місцях під охороною, проходженням перед- та післярейсового технічного огляду автобусів, передрейсового медичного огляду водіїв, дотриманням ними часу роботи та відпочинку.
Відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області, територіальне управління Головавтотрансінспекції в Рівненській області.
Постійно
Здійснювати контроль за дотриманням Правил дорожнього руху водіями автобусів, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування.
Відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області.
Постійно
Проводити передконкурсний огляд автобусів, запропонованих перевізниками, враховуючи їх відповідність вимогам з класифікації та сертифікації транспортних засобів.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області.
Постійно
7. Інноваційна та інвестиційна політика у сфері автомобільного транспорту
Для покращення інвестиційного клімату у галузі пасажирського автотранспорту необхідно стабілізувати мережу маршрутів області. Переваги для роботи на маршрутах надавати суб’єктам господарювання, які мають матеріально-технічну базу, оновлюють рухомий склад і можуть забезпечити якісні та безпечні перевезення.
Під час проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування перевагу надавати перевізникам, які замінили рухомий склад на великомісткі автобуси, за умови виконання ними договірних зобов’язань.
Програма розрахована на самофінансування суб’єктів господарювання. Придбання рухомого складу проводиться за рахунок власних коштів, кредитних ресурсів, під інвестиційні програми перевізників чи використання механізму лізингу.
Рекомендувати перевізникам усіх форм власності спрямовувати бюджетні кошти, що надходять з місцевих бюджетів як компенсаційні виплати за пільгові перевезення окремих категорій громадян, на оновлення рухомого складу.
8. Заходи щодо розвитку автостанцій
Рівненське обласне об’єднання автобусних станцій організоване в листопаді 1969 року. В 1997 році на базі цього об’єднання створено відкрите акціонерне товариство ,,Рівненське підприємство автобусних станцій”.
До складу товариства станом на 01.01.2007 входить 21 автостанція, зокрема:
І класу – 3 автостанції;
ІІ класу – 4 автостанції;
ІІІ класу – 7 автостанцій;
ІV класу – 7 автостанцій.
На автостанціях І – ІІІ класів працюють начальники автостанцій, на яких покладено функції старших касирів (ведення звітності по автостанції). Автостанції ІV класу безпосередньо підпорядковані апарату управління товариства.
Крім того, в м. Рівне функціонує пункт відправлення автобусів ,,Залізничний’’ ДП ,,Рівнеавтотранссервіс’’.
Відповідно до вимог Закону України ,,Про автомобільний транспорт”, відправлення чи прибуття автобусів приміських, міжміських та міжнародних автобусних маршрутів загального користування здійснюється тільки з автостанцій, а в разі їх відсутності – із зупинок, передбачених розкладом руху.
Автостанції в містах і селищах Дубровиця, Острог, Гоща, Рафалівка, Степань, Мізоч не задіяні в процесі перевезень пасажирів. У містах Корець, Костопіль, Радивилів автобуси маршрутів загального користування заїжджають на автостанції тільки для здійснення контролю за дотриманням графіків руху, а пасажиропотік формується поза їх межами, зазвичай у центральних частинах населених пунктів.
Через надмірну кількість відправлень автобусів з автостанції „Рівне” та пункту відправлення автобусів ,,Залізничний’’ актуальним є питання щодо будівництва нових автостанцій на в’їздах в обласний центр, з метою розвантаження вулиць міста.
При підготовці паспортів приміських, міжміських внутрішньообласних маршрутів встановити, що відправлення чи прибуття автобусів загального користування здійснюється тільки з автостанцій, а в разі їх відсутності – із зупинок, передбачених розкладом руху. Недотримання перевізниками схем руху вважати невиконанням договірних умов.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, відділ державтоінспекції УМВС України в Рівненській області, територіальне управління Головавтотрансінспекції в Рівненській області, райдержадміністрації та виконкоми рад міст обласного значення.
Постійно
Розглянути питання виділення земельних ділянок під будівництво нових автостанцій в містах Дубровиця, Острог, Рівне.
Дубровицька райдержадміністрація, виконавчі комітети Острозької та Рівненської міських рад.
До 1 січня 2008 року
З метою забезпечення належного рівня обслуговування населення та автоперевізників, ВАТ ,,Рівненське підприємство автобусних станцій’’ необхідно:
1. Вжити заходів щодо забезпечення надання обов’язкових послуг пасажирам та автомобільним перевізникам, а також розширювати кількість додаткових послуг на всіх автостанціях області.
2. Використовуючи сучасні комп’ютерні та телекомунікаційні технології, розробити систему продажу квитків та бронювання місць в автобусах на поїздки з інших міст області.
3. Вдосконалювати системи опалення приміщень автостанцій, в першу чергу, газифікувати автостанції в містах Корець, Млинів, Дубровиця, Березне, Сарни, впроваджуючи енергозберігаючі технології.
4. Провести капітальний ремонт систем тепло- та водопостачання автостанції м. Рівне.
5. Проводити благоустрій прилеглих територій автостанцій області, ремонт їх приміщень.
Заходи щодо покращення умов обслуговування на автостанціях Рівненської області на 2007 – 2010 роки додаються (додаток 1 до Програми).
9. Будівництво та ремонт автомобільних шляхів сполучення за рахунок бюджетів усіх рівнів
Якісний рівень транспортного обслуговування сільських населених пунктів буде досягнуто за умови повного забезпечення до 2010 року їх автобусним сполученням відповідно до соціальних нормативів та вимог до транспортного обслуговування.
В області не забезпечені автотранспортним сполученням населені пункти, до яких відсутні дороги з твердим покриттям (додаток 2 до Програми).
Пропозиції щодо влаштування під’їздів з твердим покриттям до сільських населених пунктів Рівненської області на 2007 – 2009 роки (додаток 3 до Програми).
Провести інвентаризацію доріг місцевого значення, об’єктів дорожньої інфраструктури та визначити обсяги робіт щодо приведення їх в належний стан (за потреби).
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, служба автомобільних доріг в Рівненській області.
2007 рік
Щороку, в межах виділених бюджетних коштів, здійснювати будівництво та капітальний ремонт автомобільних доріг до населених пунктів, не забезпечених автотранспортним сполученням.
Служба автомобільних доріг в Рівненській області, райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення.
Щороку
10. Очікувані результати реалізації Програми
Транспортна система пасажирських перевезень включає: маршрутну мережу та її інфраструктуру, підприємства і підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів, мережу автостанцій, автостоянок, засоби управління рухом автобусів тощо.
Планове управління транспортними системами пасажирських перевезень буде забезпечуватись шляхом формування раціональних маршрутних систем усіх видів пасажирського транспорту на основі критерію скорочення тривалості перебування у поїздці, ефективності використання транспортних засобів, з вдосконаленням систем інформування пасажирів.
Програма передбачає укладення державного замовлення на пільгові перевезення окремих категорій громадян.
Виконання Програми дозволить:
1. Удосконалити сферу автотранспортних послуг області.
2. Створити спеціалізовані підприємства з надання комплексу послуг автоперевізникам (зберігання транспортних засобів під охороною, проходження перед- та післярейсового технічного огляду автобусів, передрейсового медичного огляду водіїв).
3. Забезпечити недопущення до експлуатації транспортних засобів з технічними несправностями.
4. Покращити якість та безпеку пасажирських перевезень в області.
Програма спрямована на ефективне формування автотранспортної системи Рівненської області та ринку автотранспортних послуг.
Програма містить найголовніші напрями розвитку та сталого функціонування автотранспортного комплексу Рівненської області з визначенням пріоритетів і першочергових завдань при формуванні автотранспортної політики.
Виконання цієї Програми дозволить покращити автотранспортне обслуговування населення, підприємств, установ, організацій та досягнути стабільних показників ефективності соціально-економічного розвитку області.
Об╜рунтування
необхідності прийняття рішення обласної ради «Про програму розвитку автомобільного транспорту Рівненської області
на 2007 – 2010 роки»
Програма розвитку автомобільного транспорту Рівненської області на 2007 – 2010 роки розроблена з метою забезпечення подальшого ефективного розвитку галузі автомобільного транспорту, покращення якості та безпеки послуг з перевезення пасажирів. Програма схвалена розпорядженням голови облдержадміністрації від 22 серпня 2007 року № 396 «Про програму розвитку автомобільного транспорту в Рівненській області на 2007 – 2010 роки».
Програма відповідає вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт» (в редакції від 23 лютого 2006 року № 3492-IV). В Програмі враховані пропозиції райдержадміністрацій та виконавчих комітетів рад міст обласного значення, територіальних органів виконавчої влади, а також ВАТ «Рівненське підприємство автобусних станцій».
Основними розділами Програми є:
1. Мета, пріоритетні завдання.
2. Аналіз стану транспортного обслуговування населення області.
3. Автобусна маршрутна мережа та основні засади її розвитку.
4. Заходи щодо підвищення рентабельності автоперевезень.
5. Створення умов для рівної та добросовісної конкуренції.
6. Заходи щодо підвищення безпеки та якості автотранспортних перевезень.
7. Інноваційна та інвестиційна політика у сфері автомобільного транспорту.
8. Заходи щодо розвитку автостанцій.
9. Будівництво та ремонт автомобільних шляхів сполучення за рахунок бюджетів усіх рівнів.
10. Очікувані результати реалізації Програми.
Заходи Програми спрямовані на покращення показників соціально-економічного розвитку області у сфері автомобільного транспорту.
Реалізація заходів Програми передбачає залучення бюджетних коштів різних рівнів, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Начальник головного управління
промисловості та розвитку
інфраструктури облдержадміністрації В.Пшеюк
Додаток 1 до Програми
Заходи
щодо покращення умов обслуговування на автостанціях Рівненської області на 2007 – 2010 роки
№ пор. |
Зміст заходів |
Фінансування заходів за рахунок власних коштів ВАТ «Рівненське підприємство автобусних станцій» заходів, тис. грн. |
||||
2007 р. |
2008 р. |
2009 р. |
2010 р. |
Всього |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Розробити та впровадити системи продажу квитків та бронювання місць в автобусах на поїздки з інших міст області на автостанціях: м. Дубно; м. Кузнецовськ; м. Березне. |
5 |
5 |
5 |
|
15 |
2. |
Облаштувати світлофорне регулювання на в’їзді-виїзді на територію автостанції м. Рівне з вул. Данила Галицького |
15 |
30 |
|
|
45 |
3. |
Здійснити реконструкцію посадочних майданчиків на платформах №№ 5-14 автостанції м. Рівне |
20 |
30 |
50 |
50 |
150 |
4. |
Провести реконструкцію частини території автостанції м. Дубно та облаштування перону для посадки та висадки пасажирів в транзитні міжнародні та міжобласні маршрути |
15 |
30 |
50 |
50 |
145 |
5. |
Провести благоустрій автостанції смт Млинів до святкування у 2008 році реконструкція покриття перону; ремонт приміщень автостанції. |
10 |
35 |
|
|
45 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
6. |
Облаштувати системи газового опалення приміщень на автостанціях: м. Березне м. Корець смт Млинів м. Сарни м. Дубровиця |
15 15 |
25 |
30 |
10 |
95 |
7. |
Провести капітальний ремонт пасажирського залу на автостанції м. Костопіль |
25 |
10 |
|
|
35 |
8. |
Провести капітальний ремонт асфальтного покриття території автостанції м. Сарни |
40 |
40 |
30 |
|
110 |
9. |
Відремонтувати покриття приміщень на автостанціях: м. Дубровиця смт Млинів |
5 |
15 |
|
|
20 |
10. |
Виготовити нову вивіску з назвою на автостанції Рівне |
15 |
|
|
|
15 |
Всього (орієнтовна вартість робіт): |
180 |
220 |
165 |
110 |
675 |
Додаток 2 до Програми
Перелік
населених пунктів Рівненської області, які не мають під'їздів з твердим покриттям
№ пор. |
Назва населеного пункту |
Протяжність під'їзду. км |
Чисельність населення |
Кількість дворів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Березнівський район |
||||
1. |
Ведмедівка |
4,0 |
30 |
12 |
2. |
Ялинівка |
3,5 |
44 |
18 |
3. |
Карачун |
3,0 |
43 |
23 |
Володимирецький район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Гощанський район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Демидівський район |
||||
4. |
Смиків |
2,3 |
20 |
7 |
Дубенський район |
||||
5. |
Маяки |
2,5 |
36 |
21 |
6. |
Ясинівка |
2,0 |
22 |
35 |
7. |
Дубовиця |
3,0 |
34 |
28 |
8. |
Нова Миколаївка |
3,0 |
89 |
40 |
9. |
Забірки |
1,3 |
10 |
11 |
Дубровицький район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Зарічненський район |
||||
10. |
Котира |
4,0 |
88 |
32 |
11. |
Коник |
1,2 |
15 |
6 |
12. |
Лисичин |
5,0 |
194 |
52 |
13. |
Ждань |
1,7 |
181 |
55 |
14. |
Кутинок |
4,0 |
84 |
38 |
Здолбунівський район |
||||
15. |
Клопіт |
2,5 |
108 |
41 |
16. |
Святе |
3,5 |
45 |
39 |
17. |
В'юнівщина |
2,0 |
51 |
32 |
18. |
Замлинок |
2,5 |
46 |
24 |
19. |
Підгайне |
2,2 |
82 |
42 |
20. |
Загора |
1,3 |
120 |
60 |
Корецький район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Костопільський район |
||||
21. |
Перелисянка |
2,7 |
7 |
3 |
22. |
Брюшків |
3,0 |
48 |
20 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Млинівський район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Острозький район |
||||
23. |
Посива |
1,5 |
37 |
15 |
24. |
Лози |
1,0 |
98 |
32 |
Радивилівський район |
||||
25. |
Гайки |
2,4 |
26 |
11 |
26. |
Коти |
1,6 |
24 |
17 |
27. |
Гай |
1,1 |
74 |
28 |
Рівнеський район |
||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
||||
Рокитнівський район |
||||
28. |
Переходичі |
9,3 |
451 |
98 |
Сарненський район |
||||
29. |
Зарів'я |
6,0 |
260 |
83 |
30. |
Убереж |
4,0 |
63 |
22 |
31. |
Поляна |
1,8 |
433 |
95 |
Всього по області |
88,9 |
2863 |
1040 |
Додаток 3 до Програми
Пропозиції
щодо влаштування під'їздів з твердим покриттям до сільських населених пунктів Рівненської області на 2007-2009 роки
№ пор. |
Назва населеного пункту |
Завдання з облаштування під'їздів за рахунок будівництва та ремонту (км/тис.грн) |
Примітка |
||
2007 рік |
2008 рік |
2009 рік |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Березнівський район |
|||||
1. |
Ведмедівка |
|
4,0/4400 |
|
|
2. |
Ялинівка |
|
3,5/3850 |
|
|
3. |
Карачун |
|
3,0/3300 |
|
|
Володимирецький район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Гощанський район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Демидівський район |
|||||
4. |
Смиків |
|
2,3/2530 |
|
|
Дубенський район |
|||||
5. |
Маяки |
|
2,5/2750 |
|
|
6. |
Ясинівка |
|
2,0/2200 |
|
|
7. |
Дубовиця |
3,0/3300 |
|
|
будується |
8. |
Нова Миколаївка |
3,0/2058 |
|
|
будується |
9. |
Забірки |
1,3/1430 |
|
|
будується |
Дубровицький район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Зарічненський район |
|||||
10. |
Котира |
|
4,0/4400 |
|
|
11. |
Коник |
|
|
1,2/1320 |
|
12. |
Лисичин |
5,0/5500 |
|
|
будується |
13. |
Ждань |
|
1,7/1870 |
|
|
14. |
Кутинок |
|
4,0/4400 |
|
|
Здолбунівський район |
|||||
15. |
Клопіт |
|
2,5/2750 |
|
|
16. |
Святе |
|
|
3,5/3850 |
|
17. |
В'юнівщина |
2,0/2200 |
|
|
будується |
18. |
Замлинок |
2,5/2750 |
|
|
будується |
19. |
Підгайне |
|
2,2/2420 |
|
|
20. |
Загора |
|
1,3/1430 |
|
|
Корецький район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Костопільський район |
|||||
21. |
Перелисянка |
|
|
2,7/2970 |
|
22. |
Брюшків |
|
3,0/3300 |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Млинівський район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Острозький район |
|||||
23. |
Посива |
|
1,5/1650 |
|
|
24. |
Лози |
|
|
1,0/1100 |
|
Радивилівський район |
|||||
25. |
Гайки |
|
|
2,4/2640 |
|
26. |
Коти |
1,6/1760 |
|
|
будується |
27. |
Гай |
|
1,1/1210 |
|
|
Рівнеський район |
|||||
Всі населені пункти забезпечені під'їздами |
|||||
Рокитнівський район |
|||||
28. |
Переходичі |
1,7/8389 |
7,6/4683 |
|
будується |
Сарненський район |
|||||
29. |
Зарів'я |
|
|
6,0/6600 |
|
30. |
Убереж |
4,0/4400 |
|
|
будується |
31. |
Поляна |
1,8/1980 |
|
|
будується |
Всього по області |
25,9/33767 |
46,2/47143 |
16,8/18480 |
|