Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 20-04-2020У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від “23” березня 2007 року № 241
Про програму розвитку освіти
в області на 2006 – 2010 роки
На виконання Закону України „Про освіту”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 липня 2006 року № 396-р „Про схвалення Концепції Державної програми розвитку освіти на 2006 – 2010 роки”, відповідно до Указу Президента України від 9 жовтня 2001 року № 941 „Про додаткові заходи щодо забезпечення розвитку освіти в Україні”, керуючись пунктом 1.16. статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити програму розвитку освіти в області на 2006-2010 роки (далі - Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 30 листопада 2006 року № 533, (додається).
2. Обласній державній адміністрації:
– забезпечити організацію та виконання заходів Програми;
– передбачати відповідні кошти в обласному бюджеті на виконання заходів Програми в межах наявних фінансових ресурсів;
– інформувати обласну раду про хід виконання заходів Програми щороку до 1 січня.
3. Рекомендувати районним і міським (міст обласного значення) радам затвердити відповідні регіональні Програми та передбачати фінансування їх заходів.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань освіти, науки, молодіжної політики, фізичної культури та спорту (Кривко М.П.).
Голова ради О. Данильчук
СХВАЛЕНО розпорядженням голови облдержадміністрації від 30 листопада 2006 року № 533 |
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням обласної ради
від “23”березня 2007 року № 241 |
Програма
розвитку освіти області
на 2006 - 2010 роки
Загальні положення
На сучасному етапі розвиток суспільства в значній мірі залежить від розвитку освіти. Досягнення європейського рівня якості та доступності освіти в області, як і у цілому в державі, вимагає вирішення наступних проблем.
Спрямування вітчизняної освіти на утвердження національної ідеї і патріотизму, на формування громадянського суспільства, його демократизацію, відкритість та прозорість.
Забезпечення такого рівня фінансування освіти і науки з державного та місцевих бюджетів, який би сприяв зміцненню матеріально-технічної бази навчальних закладів їх соціальної інфраструктури, ефективному впровадженню сучасних інноваційних технологій і засобів навчання.
Спрямування навчально-виховного процесу на всебічний розвиток особистості, задоволення її потреб, виховання свідомого громадянина, патріота, забезпечення запитів суспільства та ринку праці у конкурентоспроможних, компетентних та відповідальних фахівцях.
Підняття престижу педагогічної та наукової праці, оскільки відбувається відплив перспективної творчої молоді в інші галузі економіки та за межі України, має місце процес старіння педагогічних та науково-педагогічних кадрів.
Розширення діючої мережі позашкільних навчальних закладів, яка б в повному обсязі задовольняє потреби населення області, зокрема у сільській місцевості.
Налагодження партнерських зв’язків підприємств та організацій з навчальними закладами. Роботодавці поки що не беруть участі у формуванні змісту освіти та забезпеченні належної професійно-практичної підготовки молоді. Поки що відсутня відповідальність за якість освіти з боку тих, хто причетний до її забезпечення.
Вдосконалення існуючої моделі управління освітою, яка повністю відповідала б сучасним вимогам демократичності, які передбачають розширення впливу громадської думки на прийняття адекватних управлінських рішень, динамічне реагування на потреби суспільства, перерозподіл функцій управління між центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Здійснення постійного моніторингу якості освіти на всіх рівнях за участю учнів, студентів, батьків, представників громадських організацій.
Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є підвищення якості освіти і виховання, інноваційний розвиток, адаптація до соціально орієнтованої ринкової економіки, інтеграція в європейський та світовий освітній простір, забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти, соціальний захист усіх учасників навчально-виховного процесу.
Основними завданнями Програми є:
координація на обласному рівні дій місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для:
забезпечення доступності і досягнення європейського рівня якості освіти;
визначення духовних орієнтирів в освіті;
розвитку демократизму;
підвищення соціального статусу педагогів;
підвищення ефективності використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів, які залучаються для забезпечення розвитку галузі.
Джерела фінансування
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюватиметься в установленому порядку за рахунок видатків обласного та місцевих бюджетів, інших джерел фінансування, не заборонених законодавством. У 2006 - 2010 роках видатки на виконання Програми здійснюватимуться основними виконавцями в межах асигнувань, передбачених в обласному та місцевих бюджетах на відповідні роки.
Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми дасть можливість забезпечити перехід до нової якості освіти та виховання, що випливає з їх пріоритетності для розвитку держави загалом, і області зокрема:
створення рівних умов і можливостей для здобуття громадянами повноцінної освіти для особистісного розвитку і творчої самореалізації;
підвищення якості навчання та виховання, що позитивно вплине на рівень кваліфікації, компетентності та відповідальності фахівців усіх напрямів підготовки і перепідготовки кадрів, упровадження новітніх педагогічних та інформаційних технологій;
залучення громадян області до національної культури, зміцнення моралі і духовності, формування у дітей та молоді національних світоглядних позицій, патріотизму;
підвищення професіоналізму та соціального статусу педагогічних і науково-педагогічних працівників, забезпечення їх державної підтримки.
Досягнення європейського рівня якості
і забезпечення доступності освіти
Забезпечити:
1. Оптимізацію мережі навчальних закладів області відповідно до потреб населення області, створення умов для однозмінного навчання.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
2. Охоплення всіх дітей п’ятирічного віку різними формами дошкільної освіти.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
3. Функціонування дошкільних навчальних закладів області згідно з потребами населення області.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
4. Розширення мережі навчально-виховних комплексів “Школа-дитячий садок” в населених пунктах, де відсутні дошкільні навчальні заклади.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
5. Відкриття у дошкільних навчальних закладах груп з короткотривалим перебуванням дітей.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
6. Створення дошкільних навчальних закладів або груп компенсуючого типу.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
7. Упорядкування мережі спеціальних навчальних закладів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Постійно
8. Реорганізацію Вербської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у Вербську загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступенів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2007 - 2008 років
9. Дотримання норм харчування, передбачених для дошкільних навчальних закладів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
10. Проведення районних, міських та обласних конкурсів “Кращий дошкільний заклад року”, “Навчальний заклад року”, огляду-конкурсу дитячо-юнацьких спортивних шкіл області, спортивної бази загальноосвітніх навчальних закладів тощо.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Щороку
11. Поліпшення умов проживання студентів у гуртожитках навчальних закладів, проведення огляду-конкурсу на краще їх облаштування та нагородження переможців.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
ректори (директори) вищих навчальних
закладів.
Упродовж 2006 - 2010 років
12. Організацію зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2006 - 2010 років
13. Прийом студентів до вищих навчальних закладів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
ректори (директори) вищих навчальних
закладів.
Упродовж 2006 - 2010 років
14. Введення у навчальних закладах посад практичних психологів та соціальних педагогів відповідно до діючих вимог.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
15. Спрямування бюджетних ресурсів на поліпшення та модернізацію матеріальної бази навчальних закладів при затвердженні бюджетів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Постійно
16. Стовідсоткове охоплення навчанням та облік у встановленому порядку дітей шкільного віку.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
17. Здійснення атестації навчальних закладів області.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
18. Розширення мережі груп продовженого дня.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
19. Створення належних умов для інтегрованого навчання дітей з інвалідністю, насамперед безперешкодний доступ до навчальних закладів осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
20. Створення умов для виховання дітей-сиріт, наближених до родинних.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
21. Створення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, їх соціальної адаптації.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
22. Фінансування варіативної складової навчальних планів та гурткової роботи загальноосвітніх навчальних закладів області в повному обсязі.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
23. Відкриття класів з поглибленим вивченням базових дисциплін та охоплення учнів 10–11 класів профільним навчанням.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2007 років
24. Створення пришкільних інтернатів для дітей, які проживають за межею пішохідної доступності.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006-2007 років
25. Регулярний підвіз учнів у сільській місцевості до місць навчання і проживання.
Районні державні адміністрації.
Постійно
26. Доступ навчальних закладів до глобальної мережі Інтернет .
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
27. Продовження підготовки вчителів за програмою Інтел „Навчання для майбутнього”.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
28. Функціонування Web-порталу управління освіти і науки та Web-сторінок відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій (міськвиконкомів), навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
29. Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів навчально-комп’ютерними комплексами.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
30. Модернізацію навчально-комп’ютерних комплексів відповідно до діючих вимог у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
31. Створення багатоваріантності завдань для прозорого процесу проведення Всеукраїнських олімпіад та турнірів, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
2006 рік
32. Проведення навчально-тренувальних зборів з підготовки до наступних етапів Всеукраїнських олімпіад та турнірів, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Упродовж 2006 - 2010 років
33. Сприяння інтеграції вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації із загальноосвітніми навчальними закладами, професійно-технічними навчальними закладами, вищими навчальними закладами І-ІІ рівнів акредитації.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Упродовж 2006 - 2010 років
34. Завершення створення регіонального центру з впровадження нових технологій та матеріалів для підготовки кваліфікованих робітників будівельних професій на базі вищого професійного училища № 1 м. Рівного.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
2006 рік
35. Розширення переліку професій з підготовки та перепідготовки робітничих кадрів у професійно-технічних навчальних закладах області за замовленням служби зайнятості.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
обласний центр зайнятості.
Постійно
36. Сприяння створенню у вищих навчальних закладах структурних підрозділів з працевлаштування студентів та випускників.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
ректори (директори) вищих навчальних
закладів.
Постійно
37. Проведення щорічного моніторингу звернень випускників вищих навчальних закладів I – IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладів до служби зайнятості.
Обласний центр зайнятості, управління освіти і
науки облдержадміністрації.
Постійно
38. Надання первинної професійної освіти, курсової підготовки особам з особливими потребами.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
39. Вдосконалення системи ступеневої підготовки фахівців за наскрізними навчальними планами та програмами у вищих професійних училищах із залученням професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
40. Сприяння впровадженню та модернізації нових технологій та поповненню навчально-виробничої бази професійно-технічних навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Постійно
41. Придбання для потреб навчальних закладів області підручників за рахунок місцевих бюджетів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
42. Проведення моніторингових досліджень якості освіти в області.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи(управління)освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів),
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2006 - 2010 років
43. Оздоровлення дітей дошкільного та шкільного віку, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділ у вправах сім’ї і молоді
облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
44. Стовідсоткове охоплення гарячим харчуванням в установленому порядку учнів 1 - 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
45. Проведення технічного обстеження та енергоаудиту підпорядкованих навчальних закладів та виконання рекомендацій за результатами цих обстежень.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
46. Виділення коштів на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів освіти, в тому числі об’єктів незавершеного будівництва; запровадження енергозберігаючих технологій.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
47. Виготовлення та видачу в установленому порядку навчальним закладам державних актів на право користування земельними ділянками та державних актів на право власності на будівлі.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
2007 рік
48. Обладнання навчальних закладів спортивним інвентарем.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
49. Інформування студентів та учнів про міжнародні програми та сприяння їх участі в них.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Постійно
50. Формування переліку спеціальностей у вищих навчальних закладах I – IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладів з врахуванням соціально-економічного розвитку області.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
ректори (директори) вищих навчальних
закладів.
Постійно
51. Організацію та проведення Інтернет-олімпіад.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів),
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2008 - 2010 років
52. Створення мультимедійних центрів при Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетах відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій (міськвиконкомів).
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти
райдержадміністрацій (міськвиконкомів),
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2006 - 2008 років
53. Запровадження щомісячної освітянської телепрограми на обласному телебаченні.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти
райдержадміністрацій (міськвиконкомів),
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2006 - 2010 років
54. Проведення виплат іменних стипендій студентам вищих навчальних закладів усіх форм власності і рівнів акредитації та учням загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів за рахунок місцевих бюджетів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
55. Продовження ділових партнерських зв’язків з українською діаспорою, міжнародними освітніми інституціями: Британською Радою, Французьким альянсом, Американською Радою.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Постійно
Визначення духовних орієнтирів в освіті
Забезпечити:
56. Популяризацію норм української мови, виховання мовної культури шляхом участі у проведенні інформаційних акцій та конкурсів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Постійно
57. Поділ класів на групи при вивченні української мови.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Упродовж 2006 - 2010 років
58. Функціонування в Рівненському обласному ліцеї-інтернаті класів художньо-естетичного напряму “Кобзарство”, індивідуальну та групову форми навчання при вивченні профільних предметів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Постійно
59. Продовження створення у загальноосвітніх навчальних закладах області музейних кімнат.
Відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Упродовж 2006 - 2010 років
60. Розвиток мережі профільних позашкільних навчальних закладів та розширення мережі гуртків у діючих навчальних закладах, їх матеріально-технічне забезпечення та фінансування.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
61. Відкриття на базі Рівненської обласної станції юних натуралістів групи реабілітаційного спрямування для дітей з особливими потребами.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
62. Сприяння в установленому порядку встановленню пільг для талановитої та обдарованої молоді при вступі до вищих навчальних закладів області.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
ректори (директори) вищих навчальних
закладів.
Упродовж 2006 - 2010 років
63. Придбання для навчальних закладах області художньої літератури та енциклопедично-довідкових видань за рахунок місцевих бюджетів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
64. Проведення районних та обласних оглядів художньої самодіяльності педагогічних працівників.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Щороку
65. Проведення благодійної акції “Повір у себе” для вихованців шкіл-інтернатів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Щороку
66. Сприяння проведенню освітньо-виховних, пропаганди мистецьких акцій з метою формування здорового способу життя та профілактики негативних проявів у молодіжному середовищі.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Постійно
67. Сприяння розвитку мережі організацій, діяльність яких спрямована на творчий розвиток, організацію змістовного дозвілля та спілкування молоді з обмеженими фізичними можливостями.
Управління освіти і науки, відділ у справах сім’ї
та молоді облдержадміністрації.
Постійно
68. Створення кімнати педагогічної слави у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Упродовж 2006 - 2010 років
69. Сприяння популяризації дитячих та юнацьких спортивно-патріотичних видів мистецтва „Спас”, „Бойовий гопак.”
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Постійно
Розвиток демократизму
Забезпечити:
70. Гласність при висуванні кандидатур на нагородження.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Постійно
71. Створення громадських рад при управлінні освіти і науки облдержадміністрації, відділах (управліннях) освіти райдержадміністрацій (міськвиконкомів).
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Упродовж 2006 - 2010 років
72. Створення та сприяння активній діяльності у навчальних закладах піклувальних рад, батьківських та учнівських комітетів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів).
Упродовж 2006 - 2010 років
73. Сприяння розвитку обласних організацій самоврядування студентської молоді, які б займались координацією молодіжних ініціатив, брали участь у прийнятті управлінських й організаційних рішень.
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і
науки облдержадміністрації, ректори (директори)
вищих навчальних закладів.
Постійно
74. Роботу регіональної експертної комісії Державної акредитаційної комісії в області.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
75. Проведення соціологічних опитувань з метою вивчення громадської думки з важливих питань навчання та виховання.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
76. Сприяння соціальному партнерству з промисловцями і підприємцями з питань удосконалення навчального процесу, поліпшення матеріально-технічної бази, формування баз практик, працевлаштування випускників шляхом укладання відповідних договорів як з державними, так і недержавними підприємствами, установами та організаціями.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
відділи (управління) освіти райдержадміністрацій
(міськвиконкомів), ректори (директори) вищих
навчальних закладів.
Упродовж 2006 - 2010 років
Підвищення соціального статусу педагогів
Забезпечити:
77. Підвіз педагогічних працівників у сільській місцевості до місць роботи і проживання.
Районні державні адміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
78. Сприяння у підготовці спеціалістів інтегрованих спеціальностей для закладів освіти, наданні другої спеціальності через систему післядипломної освіти та другої вищої освіти.
Управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
79. Проведення районного та обласного етапів Всеукраїнського конкурсу “Вчитель року”.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення.
Постійно
80. Здійснення підготовки управлінських кадрів закладів освіти області та системну роботу з кадровим резервом, що претендує на посади керівників навчальних закладів.
Управління освіти і науки облдержадміністрації,
районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти.
Постійно
81. Потребу навчальних закладів у методичній, науковій літературі, енциклопедично-довідкових виданнях, передплатних фахових та інших періодичних виданнях.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років
82. Спрямування бюджетних ресурсів на здійснення першорядних соціальних видатків при затвердженні бюджетів.
Районні державні адміністрації, виконавчі
комітети рад міст обласного значення,
управління освіти і науки облдержадміністрації.
Упродовж 2006 - 2010 років