Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019У К Р А Ї Н АРІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДАР І Ш Е Н Н Я
від 30 липня 2008 року № 907
Про Статут комунального закладу"Обласний перинатальний центр"Рівненської обласної ради
Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та статтями 62, 78 Господарського кодексу України, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Рішення обласної ради від 29 лютого 2008 року №704 "Про Статут комунального закладу "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради" визнати таким, що втратило чинність.2. Затвердити Статут комунального закладу "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради, що додається.3. Відділу з питань управління об'єктами спільної власності територіальних громад області виконавчого апарату обласної ради після державної реєстрації закладу внести відповідні зміни до переліку об'єктів спільної власності територіальних громад області та подати на затвердження обласній раді.4. Управлінню охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації подати Статут комунального закладу "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради на державну реєстрацію у порядку, встановленому чинним законодавством.5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань охорони здоров'я, материнства та дитинства (Кобилянська В.Г.), з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.), з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.), з правових питань, гласності, депутатської діяльності, етики та Регламенту (Вдовиченко В.В.).
Голова ради О.Ю.Данильчук ЗАТВЕРДЖЕНОРішенням Рівненської обласної радивід 30 липня 2008 року № 907Голова Рівненської обласної ради О. Данильчук
С Т А Т У Ткомунального закладу"Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
м. Рівне - 2008 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Cтатут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунального закладу "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради (надалі - "Центр").Центр заснований на спільній власності територіальних громад Рівненської області. Засновником та власником Центру є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області. Управління Центром здійснює Рівненська обласна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Управління галузевою діяльністю здійснює управління охорони здоров'я облдержадміністрації.1.2. Центр керується у своїй діяльності Цивільним та Господарським кодексами України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом, іншими нормативно-правовими актами.1.3. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Центр набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.1.4. За своїм правовим статусом Центр є комунальним закладом. 1.5. Центр є неприбутковим закладом і фінансується з обласного бюджету. При виконанні покладених на нього завдань Центр може використовувати позабюджетні кошти, отримані відповідно до чинного законодавства.1.6. Центр самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.1.7. Центр не відповідає за зобов'язаннями власника, а власник не відповідає за зобов'язаннями Центру.1.8. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Центру. Центр не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів а також інших підприємств, установ, організацій.1.9. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Центр має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.1.10. Назва Центру:- повна: комунальний заклад "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради.- скорочена: Обласний перинатальний центр.1.11. Юридична адреса : 33000 м. Рівне, вул. Міцкевича, 30.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
2.1. Центр створений з метою забезпечення надання ефективної висококваліфікованої консультативно-діагностичної та лікувально-профілактичної медичної допомоги шляхом об'єднання діяльності акушерсько- гінекологічної, неонатологічної та педіатричної служб.2.2. Предметом діяльності Центру є:- надання кваліфікованої стаціонарної лікувально-діагностичної допомоги жінкам, вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим згідно з "Нормативами надання стаціонарної акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги";- надання висококваліфікованої консультативно-діагностичної та лікувально-профілактичної допомоги вагітним з невиношуванням, іншою акушерською та екстрагенітальною патологією групи високого та вкрай високого ступеня ризику;- забезпечення кваліфікованою анестезіологічною та реанімаційною допомогою пацієнтів;- раціональне розродження вагітних високого та вкрай високого ступеня перинатального та акушерського ризику;- надання медичної допомоги хворим та недоношеним новонародженим з подальшим проведенням реабілітаційних заходів;- впровадження сучасних організаційних, діагностичних і лікувальних технологій, спрямованих на зниження репродуктивних втрат та збереження репродуктивного здоров'я; - проведення аналізу стану надання медичної допомоги жінкам, вагітним, роділлям, породіллям та новонародженим у перинатальному центрі;- аналіз причин материнської та перинатальної смертності, захворюваності вагітних та гінекологічних жінок, захворюваності новонароджених;- планування заходів щодо поліпшення медичної допомоги жінкам та новонародженим, зниження перинатальної захворюваності та смертності;- забезпечення підвищення кваліфікації медичних кадрів з питань охорони репродуктивного здоров'я, неонатології;- проведення заходів щодо профілактики вертикальної трансмісії від матері до дитини;- організація і проведення санітарно-просвітницької роботи серед населення з питань збереження та зміцнення репродуктивного здоров'я; профілактики ускладнень вагітності та пологів; профілактики ЗПСШ, ВІЛ, СНІДу; планування сім'ї; первинної профілактики вроджених вад розвитку; профілактики онкозахворювань та інше; 2.3. Центр має право здійснювати зовнішньоекономічну та інші види діяльності, які відповідають меті його створення та не заборонені чинним законодавством.2.4. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Центр користується повним обсягом прав суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.2.5. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Центр може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого у встановленому законом порядку. 2.6. Центр має право здійснювати діяльність, пов'язану з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, обліком та знищенням наркотичних речовин, прекурсорів та рецептурних спецбланків.
3. МАЙНО ЦЕНТРУ
3.1. Майно Центру становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Центру.3.2. Майно Центру є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Центр володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником для здійснення некомерційної господарської діяльності у межах, встановлених чинним законодавством України та з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Центр здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.3.3. Джерелами формування майна Центру є:- матеріальні внески власника та кошти обласного бюджету;- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;- капітальні вкладення з бюджетів усіх рівнів; - майно придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Центр зобов'язаний виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.4.2. Центр не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Центр має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради чи уповноваженого органу.4.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.4.4. Центр може співпрацювати з іншими закладами охорони здоров'я (центри здоров'я, реабілітаційні центри, клініки, фітотерапевтичні заклади), кафедрами вищих медичних навчальних закладів, відділами науково-дослідних інститутів МОЗ та АМН України, вітчизняними та зарубіжними громадськими організаціями з метою проведення медико-соціальних програм, спрямованих на поліпшення охорони здоров'я, згідно з чинним законодавством. 4.5. Центр веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
5.1. Вищим органом управління Центру є Рівненська обласна рада.5.2. До компетенції вищого органу управління належить:5.2.1. визначення основних напрямків діяльності;5.2.2. внесення змін до Статуту Центру;5.2.3. призначення та звільнення головного лікаря Центру;5.2.4. розпорядження основними засобами Центру:- прийняття рішень про відчуження майна, позику, заставу;- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв. м.;5.2.5. прийняття рішення про припинення діяльності Центру, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;5.3.До компетенції уповноваженого власником органу управління належить:5.3.1. затвердження планів Центру і звітів про їх виконання;5.3.2. визначення форм контролю за діяльністю Центру;5.3.3. погодження керівників філій.5.4.1 Управління галузевою діяльністю здійснює управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації. До компетенції органу управління галузевою діяльністю належить:5.4.2 забезпечення контролю за реалізацією державної політики в ході надання медичної допомоги жінкам та дітям;5.4.3. здійснення організаційного і методичного керівництва роботою Центру з питань надання лікувально-профілактичної, діагностичної, консультативної допомоги та забезпечення санітарно - епідеміологічного благополуччя;5.4.4. забезпечення контролю за виконанням актів законодавства в галузі охорони материнства і дитинства, трудового законодавства, дотримання нормативів професійної діяльності, галузевих стандартів, вимог Державної фармакопеї, застосування медичних препаратів і технологій;5.4.5. визначення потреби в медичній техніці, медикаментах, інвентарі, паливі, засобах санітарного транспорту;5.4.6. затвердження організаційної структури Центру з урахуванням вимог, передбачених чинним законодавством;5.4.7. здійснення фінансування Центру, затвердження кошторису Центру, контроль за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів;5.4.8. контроль за організацією первинного обліку в Центрі, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;5.4.9. внесення пропозицій щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівника Центру; 5.4.10. участь в установленому порядку в проведенні державної акредитації Центру; 5.4.11. контроль роботи Центру з питань охорони праці, безпеки руху санітарного транспорту, і протипожежного захисту ;5.4.12.сприяння розвитку міжнародного співробітництва Центру та впровадження інвестиційних проектів в галузі охорони дитинства та материнства; 5.4.13.здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством України щодо контролю за організацією роботи Центру.
Головний лікар Центру
5.5. Керівництво лікувально-профілактичною, організаційно-методичною діяльністю Центру здійснює головний лікар Центру (далі-головний лікар).5.6. На посаду головного лікаря призначається кваліфікований спеціаліст, який має вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю "акушерство і гінекологія" та досвід роботи на керівних посадах.5.7. Головний лікар у своїй роботі керується чинним законодавством, положенням про головного лікаря Центру, посадовою інструкцією, наказами, розпорядженням та вказівками вищестоящих органів охорони здоров'я.5.8. Основним завданням головного лікаря є організація роботи Центру з метою надання кваліфікованої акушерсько-гінекологічної допомоги.5.9. Головний лікар Центру призначається рішенням Рівненської обласної ради.5.10. Головний лікар здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, підписаного головою Рівненської обласної ради.5.11. В контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.5.12. Головний лікар вирішує усі питання діяльності закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.5.13. До компетенції головного лікаря відноситься:5.13.1. забезпечення статутної діяльності Центру;5.13.2. вирішення поточних питань роботи Центру;5.13.3. вирішення кадрових питань;5.13.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;5.13.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;5.13.6. забезпечення оплати праці працівників Центру;5.14. Головний лікар підзвітний: - Рівненській обласній раді з питань щодо ефективного збереження та використання майна;- управлінню охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації з питань галузевої діяльності.5.15. Головний лікар має право без довіреності виконувати дії від імені Центру в межах чинного законодавства України. У разі відсутності головного лікаря його обов'язки виконує заступник з медичної частини. 5.16. Головний лікар та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
6. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ
6.1. Контроль за збереження та ефективним використанням майна Центру здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю - управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації. 6.3. Відносини Центру з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про місцеві державні адміністрації", інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.6.5. На вимогу власника Центр зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЦЕНТРУ
7.1 Трудовий колектив Центру становлять усі працівники, які беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою). 7.2 Трудовий колектив Центру формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.7.3 Умови організації та оплати праці трудового колективу Центру, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Відносини між адміністрацією Центру та трудовим колективом регулюються колективним договором.7.4 Загальні збори трудового колективу Центру:- розглядають і схвалюють проект колективного договору;- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;- беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Центру;- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Центру.
8. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
8.1. Діяльність Центру припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу перетворення) або ліквідації.8.2. Злиття, приєднання, поділ та перетворення здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.8.3. Рівненська обласна рада або суд призначають за погодженням з органом, який здійснює державну реєстрацію, комісію з припинення діяльності Центру (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Центру відповідно до чинного законодавства України.8.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Центру може бути покладено на орган управління майном Центру.8.5. У разі злиття Центру з іншим суб'єктом господарювання усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до суб'єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. У разі приєднання Центру до іншого суб'єкта господарювання, до останнього переходять усі його майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох суб'єктів господарювання до Центру - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних суб'єктів господарювання.. У разі поділу Центру, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом(балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання. У разі поділу Центру, усі його майнові і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб'єктів господарювання, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Центру. У разі перетворення Центру в інший суб'єктів господарювання, усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореного суб'єкта господарювання. 8.6. Центр може бути ліквідований:- за рішенням Рівненської обласної ради;- за рішенням суду про визнання судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи, через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинними законодавством України.8.7. Центр є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.9.2. Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.