Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 23 травня 2008 року № 853
Про комунальний заклад «Рівненський
академічний обласний театр ляльок»
Рівненської обласної ради
На виконання рішення обласної ради від 23 березня 2007 року № 239 «Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад області», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійною комісією обласної ради з економічних питань та комунальної власності, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Рівненський обласний театр ляльок в комунальний заклад «Рівненський академічний обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Статут комунального закладу «Рівненський академічний обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради в новій редакції (додається).
3. Директору комунального закладу «Рівненський академічний обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради здійснити державну реєстрацію Статуту у встановленому чинним законодавством порядку.
4. Рішення обласної ради від 25 жовтня 2007 року № 495 «Про Статут комунального закладу «Рівненський обласний театр ляльок» Рівненської обласної ради» визнати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.).
Голова ради О. Ю. Данильчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Рівненської обласної ради від 23 травня 2008 року № 853 Голова Рівненської обласної ради О. Данильчук |
С Т А Т У Т
комунального закладу
„Рівненський академічний обласний театр ляльок”
Рівненської обласної ради
(нова редакція)
м. Рівне - 2008
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей статут визначає правові, економічні та творчі засади організації та діяльності комунального закладу – Рівненський академічний обласний театр ляльок Рівненської обласної ради (надалі – „Заклад”).
Заклад заснований 1листопада 1975 року рішенням Рівненського облвиконкому № 474 від 16.10.1975 року.
Наказом Міністерства культури і туризму України № 1417/0/16 - 07 від 12.11.2007 року Рівненському обласному театру ляльок надано статус академічного.
Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради.
Управління Закладом здійснює Рівненська обласна рада, а галузеве управління діяльністю Закладу здійснює управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного театру ляльок.
1.2. Заклад керується у своїй діяльності Законом України „Про театри і театральну справу” від 31.05.2005 року № 2605 – ІV, іншими законодавчими та нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради, Рівненської обласної державної адміністрації та цим Статутом.
1.3. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває статусу юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом театр є комунальним закладом і діє за принципом бюджетного фінансування і господарського розрахунку.
1.5. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства.
1.6. Заклад не відповідає за зобов’язаннями власника, а власник не відповідає за зобов’язаннями Закладу.
1.7. У межах своєї діяльності та положень даного Статуту Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.8. Назва комунального закладу:
- повна: комунальний заклад ” Рівненський академічний обласний театр ляльок” Рівненської обласної ради.
- скорочена: Рівненський академічний обласний театр ляльок.
1.9. Юридична адреса Закладу:
м. Рівне, вул. С.Петлюри, 15, 33028
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Метою діяльності Закладу є забезпечення суспільних, культурних потреб територіальних громад області, установ та організацій, створення високохудожніх творів, які сприятимуть збереженню, відродженню та розвитку українського мистецтва, популяризації культурних надбань українського народу, а також мистецтва інших національних груп, що проживають в даному регіоні, формуванню високих естетичних смаків народу, задоволення культурних потреб і організація відпочинку населення.
2.2. Основними видами діяльності Закладу є:
- створення, публічне виконання та публічний показ театральних вистав, концертів, інших творів театрального мистецтва на власній сцені, на сценах інших установ та підприємств міста та області, на гастролях;
- організація мистецьких фестивалів, конкурсів, оглядів, а також реалізація квитків на зазначені заходи;
- підготовка театральних постановок, театрально – концертних програм та інших заходів відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права;
- надання власної сцени іншим театрам для проведення гастрольних заходів, спільних театральних проектів та програм;
- розвиток та підтримка ініціатив у галузі дитячої та молодіжної творчості;
- реалізація альтернативних проектів в галузі телебачення та радіо;
- організація театральних гуртків та курсів;
- проведення лекцій та семінарів культурно – мистецької тематики;
- благодійна театрально – концертна діяльність;
- реалізація програм у галузі сучасного дизайну, моделювання та образотворчого мистецтва;
- послуги з рекламного обслуговування;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством.
2.3. На всі види діяльності, які підлягають ліцензуванню, Заклад отримує ліцензію у порядку, встановленому чинним законодавством.
2.4. Заклад володіє всіма правами, що забезпечують свободу творчої діяльності, користується незалежністю у виборі художніх напрямків, репертуару, в прийнятті рішень про публічне виконання вистав, у публікації рекламних матеріалів, а також у здійсненні інших творчо – виробничих заходів, що не суперечать законодавству України.
Втручання органів державного управління в творчу діяльність театру або заборона експлуатації сценічних творів не допускається, крім випадків, передбачених законодавством України.
2.5. Заклад володіє правом на вибір виду використання створеної ним театральної, теле – та аудіо продукції, зйомку і запис на будь – які матеріальні носії, а також на її тиражування, розповсюдження, реалізацію, та видачу дозволу на копіювання, як на території України так і за її межами. Передача цього права іншим юридичним особам здійснюється на основі відповідної угоди і не повинна наносити шкоди авторам, постановникам і виконавцям.
2.6. Закладу гарантується захист його прав, недопущення цензури і ліцензійних обмежень творчої діяльності на підставі Закону України „Про театри і театральну справу” від 31.05.2005 року.
3. МАЙНО ЗАКЛАДУ
3.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
3.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління Заклад володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
3.3. Джерелами формування коштів та майна Закладу є:
- доходи від основної діяльності, а також від інших видів господарської діяльності;
- фінансова підтримка з обласного бюджету;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- капітальні вкладення і фінансова підтримка з обласного бюджету;
- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- придбання майна інших установ, підприємств та організацій;
- інше майно, набуте на підставах не заборонених чинним законодавством України.
4. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
4.1. Заклад зобов’язаний виконувати завдання власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку.
4.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду Заклад має право у порядку, встановленому чинним законодавством та рішеннями обласної ради.
4.3. Заклад має право:
- самостійно планувати свою творчу та господарську діяльність;
- установлювати ціни на квитки, самостійно встановлювати надбавки і знижки до діючих цін;
- визначати перспективи свого розвитку;
- добирати репертуар;
- вивішувати театральну афішу для загального огляду в місцях продажу квитків, в місцях публічного виконання, а також в громадських місцях;
- надавати глядачам інформацію про місце проведення, час початку та закінчення вистави, цін на квитки, умови придбання та повернення квитків, пільги, передбачені для певних груп глядачів, вікові обмеження на відвідування вистав;
- повертати гроші за попередньо продані квитки на вимогу глядача, але не пізніше ніж за годину до початку вистави, або замінювати їх квитками на інші вистави.
4.3.1. Бюджетні асигнування та кошти, одержані від додаткових джерел фінансування, не підлягають вилученню протягом бюджетного періоду, крім випадків, передбачених законодавством України. Кошти, що надійшли з додаткових джерел фінансування не зменшують обсягів бюджетного фінансування Закладу.
4.3.2. Заклад здійснює реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів у відповідності до чинного законодавства України, затверджених планів, титульних списків, проектно – кошторисної документації відповідно до бюджетного асигнування.
4.3.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться відповідно до чинного законодавства України.
4.4. У разі зміни директора Закладу обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Закладу.
4.5. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Закладу визначаються законом.
4.6. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Заклад користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення законодавства, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
4.7. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.
4.8. Ознака неприбутковості закладу: 002 від 13.ХІ. 1998 року.
5 . МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
5.1. Заклад має право здійснювати міжнародну діяльність відповідно до чинного законодавства України.
5.2. З метою пропаганди кращих творів національної та світової культури, заклад може здійснювати гастрольну діяльність, в тому числі і за кордоном.
5.3. Заклад може вступати в міжнародні об’єднання та асоціації в установленому чинним законодавством України порядку.
5.4. Заклад має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними і фізичними особами на будь – яку форму співробітництва у сфері культури, брати участь у діяльності відповідних міжнародних організацій та фондів в межах чинного законодавства.
6 . ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління закладу є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції органу управління належать:
6.2.1.Внесення змін до Статуту Закладу;
6.2.2. Призначення та звільнення директора Закладу;
6.2.3. Розпорядження основними засобами Закладу:
- прийняття рішень про відчуження майна;
- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв.м.;
- передачу майна в позику, заставу.
6.2.4. Прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
6.2.5. Визначення форм контролю за ефективним використанням та збереженням майна Закладу.
6.3. Управління культури і туризму облдержадміністрації здійснює галузеве управління, а саме:
- визначає основні напрями діяльності Закладу;
- забезпечує на території області реалізацію державної політики та створює умови для розвитку театрального мистецтва;
- здійснює контроль за дотриманням фінансової дисципліни;
- проводить театральні фестивалі, огляди;
- сприяє розвитку матеріально – технічної бази Закладу;
- сприяє забезпеченню соціального захисту прав і законних інтересів працівників Закладу.
7. ДИРЕКТОР ЗАКЛАДУ
7.1. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює Директор.
7.2. З Директором Закладу укладається контракт.
7.3. Директор вирішує усі питання діяльності Закладу, за винятком тих, що входять до виключної компетенції Рівненської обласної ради та органу управління з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
7.4. До компетенції директора відноситься:
- забезпечення статутної діяльності Закладу;
- вирішення поточних питань роботи Закладу;
- вирішення кадрових питань;
- вирішення питань матеріально – технічного забезпечення;
- організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
- визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
- складає творчо - фінансовий план та штатний розпис театру;
- управляє в установленому порядку майном і коштами Закладу;
- укладає договори, видає доручення, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки;
- видає накази та розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками театру, здійснює інші, віднесені до його компетенції функції щодо управління Закладом.
7.5. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
7.6. У разі відсутності директора його обов’язки виконує заступник, або інша посадова особа Закладу.
7.7. Директор та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
8.1. Контроль за ефективним використанням та збереженням майна Закладу здійснює Рівненська обласна рада, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління культури і туризму обласної державної адміністрації.
8.2. Відносини Закладу з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Рівненська обласна рада або уповноважений нею орган має право здійснювати контроль за використанням та збереженням майна, що належить Закладу.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ
9.1. Трудовий колектив Закладу становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності згідно з колективним договором (контрактом, угодою).
9.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.4. Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором.
9.5. Загальні збори трудового колективу Закладу:
- розглядають і схвалюють проект колективного договору;
- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;
- беруть участь у визначенні критеріїв матеріального стимулювання праці співробітників Закладу;
- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Закладу.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
10.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передавання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
10.2. Злиття, приєднання, поділ та перетворення здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
10.3. У разі злиття Закладу з іншим суб’єктом господарювання усі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов’язки, а в разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання до Закладу – до нього переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних суб’єктів господарювання. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов’язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб’єктів господарювання, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки Закладу. У разі перетворення Закладу в інший суб’єкт господарювання, усі його майнові права і обов’язки переходять до новоутвореного суб’єкта господарювання.
10.4. При реорганізації (ліквідації Закладу) працівникам, які підлягають звільненню, гарантується збереження їх прав відповідно до чинного законодавства України.
10.5.Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання судом недійсною державну реєстрацію юридичної особи, через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
10.6. Заклад є таким, діяльність якого припинилася з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.