Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 23 травня 2008 року № 852
Про комунальний заклад
«Рівненський обласний академічний
український музично-драматичний театр»
Рівненської обласної ради
На виконання рішення обласної ради від 23 березня 2007 року № 239 «Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад області», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійною комісією обласної ради з економічних питань та комунальної власності, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати Рівненський обласний український музично-драматичний театр в комунальний заклад «Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр» Рівненської обласної ради.
2. Затвердити Статут комунального закладу «Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр» Рівненської обласної ради в новій редакції (додається).
3. Директору комунального закладу «Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр» Рівненської обласної ради здійснити державну реєстрацію Статуту у встановленому чинним законодавством порядку.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.).
Голова ради О.Ю. Данильчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Рівненської обласної ради від 23 травня 2008 року № 852 Голова Рівненської обласної ради О.Ю. Данильчук |
С Т А Т У Т
комунального закладу
«Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр”
Рівненської обласної ради
(нова редакція)
м. Рівне - 2008
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові, економічні основи діяльності та організації комунального закладу „Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр” Рівненської обласної ради (надалі – „Заклад”).
Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (надалі – „Власник”).
Галузеве управління діяльністю Закладу здійснює управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації.
Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного українського музично-драматичного театру зареєстрованого відповідно до наказу Рівненського обласного управління культури від 23.12.1997 №124 03.03.1998 р.
Постановою Кабінету Міністрів України № 652 від 27 липня 2005 року Рівненському обласному українському музично-драматичному театру, було надано статус академічного
1.2. Заклад керується у своїй діяльності Законом України „Про театри і театральну справу” № 2605-IV від 31.05.2005р., іншими нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради та цим Статутом.
1.3. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків, печатку зі своєю назвою, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом театр є комунальним закладом. Заклад діє за принципом бюджетного фінансування і господарського розрахунку.
1.5. Заклад володіє відокремленим майном. Самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями.
1.5. Заклад не відповідає за зобов’язаннями власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями Закладу і несе ризик збитків, пов’язаних з діяльністю закладу у межах вартості майна Закладу.
1.6. У межах своєї діяльності та положень даного Статуту Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.7. Назва комунального закладу:
- повна: комунальний заклад „Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр” Рівненської обласної ради.
- скорочена: Рівненський обласний академічний український музично-драматичний театр
1.8. Юридична адреса закладу:
м. Рівне, площа Театральна, 1, 33028
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
2.1. Метою діяльності Закладу є забезпечення суспільних потреб територіальних громад області, установ та організацій, створення високохудожніх творів, які сприятимуть збереженню відродження та розвитку українського мистецтва, популяризації культурних надбань українського народу, а також мистецтва інших національних груп, що проживають в даному регіоні, формування високих естетичних смаків народу, задоволення культурних потреб і організація відпочинку населення.
2.2. Основними видами діяльності Закладу є:
- створення, публічне виконання та публічний показ театральних вистав, концертів, інших творів театрального мистецтва на власній сцені, на гастролях;
- організація мистецьких фестивалів, конкурсів, оглядів, а також реалізація квитків на зазначені заходи;
- підготовка театральних постановок, театрально – концертних програм та інших заходів відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права;
- надання власної сцени іншим театрам для проведення гастрольних заходів, спільних театральних проектів та програм;
- розвиток фестивального руху;
- розвиток та підтримка ініціатив у галузі дитячої та молодіжної творчості;
- реалізація альтернативних проектів в галузі телебачення та радіо;
- організація гастрольної діяльності театру;
- організація гастролей інших творчих колективів;
- організація театральних гуртків та курсів;
- проведення лекцій та семінарів культурно – мистецької тематики;
- благодійна театрально – концертна діяльність;
- реалізація програм у галузі сучасного дизайну, моделювання та образотворчого мистецтва;
- послуги з комплексного рекламного обслуговування.
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті його створення і не заборонені чинним законодавством.
2.3. На всі види діяльності, які підлягають ліцензуванню, театр отримує ліцензії у порядку, встановленому чинним законодавством.
2.4. Театр володіє всіма правами, що забезпечують свободу творчої діяльності, користується незалежністю у виборі художніх напрямків, репертуару, в прийнятті рішень про публічне виконання вистав, у публікації рекламних матеріалів, а також здійсненні інших творчо – виробничих заходів, що не суперечать законодавству України. Втручання органів державного управління в творчу діяльність театру або заборона експлуатації сценічних творів не допускається, крім випадків, передбачених законодавством України.
2.5. Театр володіє правом на вибір виду використання створеної ним театральної, теле – та аудіо продукції, зйомку і запис на будь-які матеріальні носії, а також на її тиражування, розповсюдження, реалізацію та видачу дозволу на копіювання як на території України, так і за її межами. Передача цього права іншим юридичним особам здійснюється на основі відповідної угоди і не повинна наносити шкоди авторам, постановникам і виконавцям.
2.6. Театру гарантується захист його прав, недопущення цензури і ліцензійних обмежень творчої діяльності на підставі Закону України “Про театри і театральну справу” від 31.05. 05 р.
3. МАЙНО ЗАКЛАДУ
3.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі закладу.
3.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на правах оперативного управління. Заклад володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
3.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
3.3. Джерелами формування коштів театру є:
- доходи від основної діяльності;
- кошти на надання фінансової підтримки з обласного бюджету;
- добровільні грошові і матеріальні внески, пожертвування від підприємств, установ, організацій, окремих громадян України та інших країн;
- відсотки по внесках у банківські установи, доходи від цінних паперів;
- доходи в іноземній валюті від творчих заходів, що проводяться за межами України;
- доходи від реалізації друкованої продукції, інших матеріальних цінностей;
- інші джерела, не заборонені законодавством України;
3.4. Джерелами формування майна є:
- майно, передане театру Власником;
- придбання майна інших підприємств та організацій;
- інше майно, набуте на підставах, не заборонених чинним законодавством України.
3.6. Протягом року сума коштів на підтримку діяльності, що виділяється Власником, підлягає повному перерахуванню театру.
4. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
4.1. Заклад зобов’язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні театральної, художньої та творчої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
4.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Власника чи уповноваженого органу.
4.3. Заклад має право:
- самостійно планувати свою творчу та господарську діяльність;
- установлювати ціни на квитки, самостійно встановлювати надбавки і знижки до діючих цін;
- визначати перспективи свого розвитку;
- добирати репертуар;
- вивішувати для загального огляду в місцях продажу квитків, в місцях публічного виконання, а також в громадських місцях театральну афішу;
- надавати глядачам інформацію про місце проведення, час початку та закінчення вистави, цін на квитки, умови придбання та повернення квитків, пільги передбачені для певних груп глядачів, вікові обмеження на відвідання вистави;
- повертати гроші за попередньо продані квитки на вимогу глядача, але не пізніше ніж за годину до початку вистави, або замінювати їх квитками на інші вистави .
4.3.1 Бюджетні асигнування та кошти, одержані від додаткових джерел фінансування не підлягають вилученню протягом бюджетного періоду. Кошти, що надійшли з додаткових джерел фінансування, не зменшують обсягів бюджетного фінансування закладу.
4.3.2.Заклад здійснює реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів у відповідності до затверджених планів, титульних списків, проектно-кошторисної документації та відповідно до бюджетного асигнування.
4.3.3. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів Закладу можуть проводитися лише за згодою Власника.
4.4. Порядок визначення нормативів відрахувань до цільових фондів Закладу, їх граничні розміри, порядок формування і використання цих фондів встановлюються Власником, або уповноваженим ним органом.
4.5. У разі зміни Директора Закладу обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Закладу.
4.6. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Закладу визначаються законом.
4.7. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської
5. МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
5.1. Заклад має право здійснювати міжнародну діяльність відповідно до чинного законодавства України.
5.2. З метою пропаганди кращих творів національної та світової культури, заклад може здійснювати гастрольну діяльність, в тому числі і за кордоном.
5.3. Заклад може вступати в міжнародні об’єднання та асоціації в установленому чинним законодавством України порядку.
5.4. Заклад має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними і фізичними особами на будь – яку форму співробітництва у сфері культури, брати участь у діяльності відповідних міжнародних організацій та фондів в межах чинного законодавства.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Вищим органом управління Закладу є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції вищого органу управління належить:
6.2.1. визначення основних напрямів діяльності;
6.2.2. внесення змін до Статуту Закладу;
6.2.3. призначення та звільнення директора Закладу;
7.2.4. розпорядження основними засобами Закладу:
- прийняття рішень про відчуження майна, передачу майна в позику, заставу;
- передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв.м.;
6.2.5. створення відокремлених структурних підрозділів (філій) Закладу.
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.
6.2.7. визначення форм контролю за діяльністю Закладу;
6.2.8. погодження керівників філій.
6.3. До компетенції уповноваженого власником органу управління належить:
- затвердження планів закладу і звітів про їх виконання;
- погодження штатного розпису та умов оплати праці працівників Закладу.
7. ДИРЕКТОР ЗАКЛАДУ
7.1. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює Директор.
7.2. Директор - призначається на посаду, на конкурсній основі з подальшим укладанням контракту рішенням Власника
7.3. Директор - художній керівник театру відповідно до чинного законодавства має право укладати трудові договори (контракти, угоди) з працівниками театру та іншими працівниками, заохочувати їх та накладати стягнення.
7.4. Директор - художній керівник театру:
- здійснює керівництво творчою діяльністю театру;
- затверджує репертуар театру, визначає організаційні форми експлуатації вистав;
- складає творчо – фінансовий план та штатний розклад театру;
- затверджує календарні плани показу вистав, програм та інших мистецьких заходів;
- без доручення діє від імені театру, представляє його інтереси у стосунках з іншими юридичними і фізичними особами та державою;
- управляє в установленому порядку майном і коштами театру;
- укладає договори, видає доручення, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки;
- встановлює надбавки та доплати відповідно до вимог чинного законодавства;
- видає накази і розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками театру, здійснює інші, віднесені до його компетенції, функції щодо управління театром.
7.5. Директор вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Статутом.
7.6. Директор підзвітний Рівненській обласній раді і організовує виконання її рішень. Директор також підзвітний управлінню культури та туризму Рівненської обласної державної адміністрації з питань галузевої діяльності театру.
7.7. При тимчасовій відсутності директора - художнього керівника, ці функції в повному обсязі покладаються на одного із заступників директора, що підтверджується відповідним наказом (розпорядженням).
7.8. Директор та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
8.1. Контроль за діяльності Закладу здійснює Власник, а безпосередній контроль за галузевою діяльністю – управління культури та туризму Рівненської обласної державної адміністрації.
8.2. Контроль за окремими сторонами діяльності Закладу здійснюють державна податкова інспекція, державні органи, на які відповідно до чинного законодавства покладено контроль за сплатою податків та інших обов’язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.3. Заклад має право на одержання інформації про результати інспектування і перевірок його діяльності не пізніше як через тридцять днів після їх закінчення, якщо інше не передбачене законом. Дії службових осіб, що здійснювали перевірку, можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому законодавством України.
8.4. Службові особи організацій та органів, що проводять перевірку Закладу, несуть відповідальність за розголошення комерційної таємниці.
8.5. Відносини Закладу з органами державного управління і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.6. Власний контроль за діяльністю Закладу здійснює Власник або уповноважений нею орган управління, шляхом перевірок всіх питань фінансово - господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.7. На вимогу власника Заклад зобов’язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ
9.1. Трудовий колектив Закладу становлять усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою).
9.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.3. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюється колективним договором.
9.4. Загальні збори трудового колективу Закладу:
- розглядають і схвалюють проект колективного договору;
- заслуховують інформацію про виконання сторонами колективного договору;
- беруть участь у вирішенні питань соціального розвитку Закладу.
9.5. Адміністрація театру забезпечує дотримання встановленого режиму роботи, правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки, виробничої санітарії на підставі діючих в Україні інструктивних положень і нормативних актів.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
10.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передачі всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення, ліквідації).
10.2. Злиття, приєднання, поділ, виділення або перетворення здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
10.3. У разі злиття Закладу з іншими суб’єктом господарювання, усі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття. Уразі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі його майнові права та обов’язки, а в разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання до Закладу – до останнього переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних суб’єктів господарювання. У разі поділу закладу усі його майнові права та обов’язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб’єктів господарювання, до кожного з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки Закладу. У разі перетворення Закладу в інший суб’єкт господарювання майнові права та обов’язки переходять до новоутвореного суб’єкта господарювання.
10.4. При реорганізації (ліквідації) театру працівникам, які підлягають звільненню, гарантується збереження їх прав відповідно до чинного законодавства України.
10.5. Заклад може бути ліквідований:
- відповідно до рішення Власника;
- за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації театру через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених Законом.
10.6. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Зміни та доповнення до Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
11.2. Театр зобов’язаний у п’ятиденний термін повідомити орган, який здійснив реєстрацію, про зміни, які відбулися в установчих документах, для внесення необхідних змін в державний реєстр.