Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від “23” березня 2007 року № 271
Про додаткові заходи до Програми
реформування і розвитку житлово-
комунального господарства
в Рівненській області на 2005 рік
та на перспективу до 2010 року
На виконання Закону України від 24.04.2004 року № 1869-ІУ „Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004 - 2010 роки”, з метою реалізації державної політики у сфері сільського житлово-комунального господарства, підтримки сільської комунальної служби, поліпшення стану житлового фонду, зменшення витрат на енергоносії, кількості аварійних випадків в інженерних системах, керуючись частиною 1.16 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства в Рівненській області на 2005 рік та на перспективу до 2010 року, затверджену рішенням обласної ради від 04 жовтня 2005 року №647, доповнити додатковими заходами, схваленими розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 19 січня 2007 року № 10 (додаються).
2. Обласній державній адміністрації спільно з місцевими органами виконавчими влади забезпечити реалізацію додаткових заходів.
3. Рекомендувати районним державним адміністраціям, районним радам щорічно при формуванні місцевих бюджетів передбачати кошти на фінансування додаткових заходів у межах реальних фінансових ресурсів.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (Варфалюк В.О.).
Голова ради О. Данильчук
Схвалено розпорядженням голови обласної державної адміністрації від «19 » січня 2007 року № 10 |
Затверджено рішенням обласної ради
від «23» березня 2007 року № 271 |
ДОДАТКОВІ ЗАХОДИ ДО ПРОГРАМИ РЕФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НА 2005 РІК ТА НА ПЕРСПЕКТИВУ ДО 2010 РОКУ
ВСТУП
Додаткові заходи до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства в Рівненській області на 2005 рік та на перспективу до 2010 року (надалі – Заходи), схвалені розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 30 вересня 2005 року № 454 та затвердженої рішенням обласної ради від 4 жовтня 2005 року № 647, розроблено згідно з вимогами Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004 - 2010 роки, затвердженої Законом України від 24 червня 2004 року № 1869-ІУ, та на виконання розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 11 жовтня 2005 року № 482.
За останні роки в сільському житлово-комунальному господарстві області накопичилося багато проблем, що потребують негайного вирішення. Якщо не вжити своєчасних заходів щодо їх вирішення - можливе різке погіршення житлового фонду та основних фондів підприємств, збільшення витрат енергоносіїв, кількості аварійних випадків в інженерних системах, збільшення обсягів капітальних і поточних ремонтів, а внаслідок цього - зростання собівартості послуг, подальший занепад сільської комунальної служби, зниження якості житлово-комунального обслуговування сільського населення, збільшення видатків з місцевих бюджетів.
Заходи розроблено для реалізації державної політики у сфері сільського житлово-комунального господарства та досягнення позитивних соціально-економічних результатів на селі.
І. АНАЛІЗ СТАНУ СІЛЬСЬКОЇ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
1.1.Загальна характеристика сільського житлово-комунального господарства.
У сільській місцевості області проживає понад 620 тис. осіб, що становить 54 відсотки загальної кількості населення області. Реформування відносин власності на селі не забезпечили належного поліпшення умов життєдіяльності сільського населення.
В аграрному секторі рівень заробітної плати не відповідає вимогам чинного законодавства. Так, у працівників сільського господарства найнижчий розмір оплати праці. Понад 53 відсотки працівників галузі сільського господарства своєчасно не отримують заробітну плату, з них 30 відсотків мають заборгованість понад 6 місяців.
Усе це негативно позначилось на соціально-демографічній ситуації на селі. Кількість померлих перевищила кількість народжених. Високими темпами зростає трудова міграція сільського населення в міста та за межі країни. Серед загальної кількості мігрантів переважає молодь з вищою та середньою спеціальною освітою, внаслідок чого великі села перетворюються в середні з подальшою їх трансформацією в малі та дрібні населені пункти.
Сільська житлово-комунальна інфраструктура станом на 1 січня
2006 року нараховує:
мереж водопостачання - 1 485 км;
мереж водовідведення - 235 км;
артезіанських свердловин - 890 шт.;
водонапірних башт - 975 шт.;
насосних станцій - 79 шт.;
станцій знезалізнення - 4 шт;
житловий фонд - 13 469 тис. кв.м;
Інформацію про житлово-комунальну структуру в розрізі районів наведено в додатках до Програми.
Основними недоліками сільського житлового фонду є застарілість і низький рівень інженерного оснащення. Майже 63 відсотки будинків споруджено до 1970 року. Лише 2,6 відсотка житлового фонду забезпечено гарячим водопостачанням, 10,8 відсотка - каналізацією, 13,6 відсотка - водопроводом. Більш як 98 населених пунктів, у яких проживає понад 60 тис. чоловік, частково або повністю користуються привізною питною водою.
Більшість сільських доріг перебувають в занедбаному стані, потребують ремонту і облаштування.
Практично ситуація у сільському житлово-комунальному господарстві є кризовою. З реформуванням колективних сільськогосподарських підприємств новостворені агропромислові формування, переробні та інші підприємства, що знаходяться в сільській місцевості, не в змозі утримувати соціальну сферу, житлово-комунальні об’єкти. Передача їх у комунальну власність здійснюється надзвичайно повільно, з грубим порушенням вимог Порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Об’єкти доводяться до аварійного стану і лише тоді пропонуються до передачі, причому, без будь-якої технічної документації. Це не дає ніякої можливості встановити схеми водопровідних, каналізаційних, теплових мереж, продуктивність артезіанських свердловин, технологічного обладнання, визначити час введення їх в експлуатацію. Особливі складнощі виникають з житловими будинками, іншими об’єктами соціальної сфери.
Близько 90 відсотків сільських жителів користуються водою з децентралізованих джерел. Це - колодязі та побутові свердловини, котрі практично всі занедбані, вода забруднена, особливо бактеріально. Показники забруднення перевищують норму, що становить загрозу життєдіяльності нинішнім, так і майбутнім поколінням.
34 відсотки інженерних мереж, кожна друга водонапірна башта, перша насосна станція, третя артсвердловина потребують заміни або капітального ремонту.
54 відсотки житлових будинків потребують заміни покрівель. 73 відсотки внутрішньобудинкових водопровідних, каналізаційних, теплових систем необхідно замінити. Не проводиться робота зі встановлення лічильників води, тепла, а також з ремонту під’їздів, благоустрою територій.
Не вирішена проблема санітарного очищення сільських населених пунктів, організації сміттєзвалищ. Вкрай недостатньо впроваджуються енергозберігаючі технології.
Основною причиною кризового стану сільського комунального господарства є відсутність коштів. З 354 сільських та селищних рад 80 відсотків є дотаційними. Відсутність фінансування сільських рад з бюджетів вищого рівня, які не мають можливостей за власні кошти утримувати комунальне господарство, з кожним днем приводить до поглиблення кризових явищ у цій сфері життєдіяльності. Власники, тобто сільські (селищні) ради, не в змозі передбачити у своїх бюджетах кошти на:
капітальний ремонт та відновлення робочого стану водопровідно-каналізаційних мереж та споруд, теплових сіток, житлового фонду;
санітарну очистку та благоустрій сільських територій;
створення резерву знезаражувальних та дезинфікуючих матеріалів з метою недопущення епідемічних ситуацій у селах;
створення та утримання сміттєзвалищ;
утримання кладовищ та братських могил;
компенсації різниці між економічно об╜рунтованою собівартістю комунальних послуг та тарифами, тощо.
Високою залишається заборгованість за надані комунальні послуги підприємствами сільської комунальної служби. Так, станом на 01.07.2006 року заборгованість становить:
- населення - 35,0 тис.грн.
- бюджетні організації - 162 тис.грн.
- за пільгами та субсидіями - 41,0 тис.грн..
1.2.Характеристика структури управління сільською комунальною службою.
Експлуатацію, технічне обслуговування об’єктів сільського житлово-комунального господарства, ремонт об’єктів соціальної інфраструктури, надання різноманітних життєво необхідних послуг сільським жителям повинна забезпечувати сільська комунальна служба, яка для цієї мети була створена у 1984 році.
У цей час до асоціації „Рівнеоблсількомунгосп” входять:
ВАТ „Березнерайсількомунгосп”;
Демидівський райсількомунгосп;
ВАТ „Дубровицький райсількомунгосп”;
ВАТ „Радивиліврайсількомунгосп”;
ВАТ „Рівненський райсількомунгосп”;
ВАТ „Рокитнесільсервіс”;
Мізоцьке виробниче управління житлово-комунального господарства (Здолбунівський район);
Томашгородське виробниче управління житлово-комунального господарства (Рокитнівський район);
Сільське комунальне підприємство „Острожецьке” (Млинівський район);
Комунальне підприємство „Вега-Плюс” (Острозький район);
Сільське комунальне підприємство „Колос” (Рівненський район);
Білокриницьке сільське комунальне підприємство „Комунальник” (Рівненський район);
Комунальне підприємство „Варковичікомунслужба” (Дубенський район);
ТзОВ „Ізотоп” (м.Рівне),
які обслуговують та утримують :
житлових будинків - 10,1 тис.кв.м;
мереж водопостачання - 210 км;
мереж водовідведення - 25 км;
артезіанських свердловин - 58 шт.;
водопровідних насосних станцій - 2 шт.;
водопровідних башт - 78 шт.;
каналізаційних насосних станцій - 2 шт.;
станцій знезалізнення - 1 шт..
Обсяг житлово-комунальних послуг, наданих зазначеними підрозділами сільської комунальної служби, у 2005 році становив 3 884 тис.грн.
Із занепадом села упродовж 2000 - 2004 років були доведені до банкрутства райсількомунгоспи у Володимирецькому, Дубенському, Гощанському, Зарічненському, Сарненському, Млинівському, Костопільському, Корецькому районах. На межі банкрутства знаходяться райсількомунгоспи в Острозькому та Здолбунівському районах, роботу яких можна відновити при певній фінансовій допомозі.
Рівень забезпечення районними підприємствами сільської комунальної служби:
РАЙОНИ |
Наявність районних підприємств сільської комунальної служби |
Підприємства, підпорядковані асоціації „Рівнеоблсіль-комунгосп” |
Тимчасово непрацюючі підприємства |
Райони, де відсутні районні підприємства сільської комунальної служби |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Березнівський |
1 |
1 |
- |
- |
Володимирецький |
- |
- |
- |
+ |
Гощанський |
- |
- |
- |
+ |
Демидівський |
1 |
1 |
- |
- |
Дубенський |
- |
- |
- |
+ |
Дубровицький |
1 |
1 |
- |
- |
Зарічненський |
- |
- |
- |
+ |
Здолбунівський |
1 |
- |
1 |
- |
Корецький |
- |
- |
- |
+ |
Костопільський |
- |
- |
- |
+ |
Млинівський |
1 |
- |
1 |
- |
Острозький |
1 |
- |
1 |
- |
Радивилівський |
1 |
1 |
- |
- |
Рівненський |
1 |
1 |
- |
- |
Рокитнівський |
1 |
- |
1 |
- |
Сарненський |
1 |
- |
1 |
- |
ВСЬОГО: |
10 |
5 |
5 |
6 |
Сільська комунальна служба має свою особливість, зовсім відмінну від міської:
по-перше - порівняно невеликі об’єкти;
по-друге - мала чисельність споживачів;
по-третє - всі вони знаходяться у значному віддаленні від райцентру;
по-четверте - внаслідок вказаних факторів собівартість послуг вища ніж у містах та райцентрах.
Практика у Рівненській області та в інших областях України показала, що основною ланкою у вирішенні питань управління сільською комунальною службою є райсількомунгосп, котрий створює відповідну кількість дочірніх підприємств з таким розрахунком, щоб охопити всі села району, незалежно від їх розміру, кількості жителів та розташування. Створюють комунальні підрозділи і сільські (селищні) ради, які є суб’єктами підприємницької діяльності, і знаходяться в оперативному підпорядкуванні райсількомунгоспів на базі господарсько-договірних відносин. Комунальні підрозділи при сільських (селищних) радах, де райсількомунгоспи відсутні, підлягають оперативному управлінню асоціацією „Рівнеоблсількомунгосп”. Діюча в області і Україні структура управління сільською комунальною службою згідно з додатком 1.
1.3. Аналіз технічного стану житлового фонду та систем водопостачання і водовідведення у сільських населених пунктах області.
Житлове господарство
Сільський житловий фонд області станом на 01.01.2005 р. становить 13 469 тис.кв.м загальної площі або 58 відсотків усього житлового фонду області.
Кількість житлових будинків становить 202,5 тис. одиниць (210 тис. квартир).
Основними недоліками сільського житлового фонду є його застарілість і низький рівень інженерного оснащення. Майже 63 відсотки будинків споруджено до 1970 року. Комунальний житловий фонд у селах області, який перебуває на обслуговуванні формувань сільської комунальної служби, становить 10 000 тис. кв.м.
Якість надання послуг визначається здебільшого технічним станом інженерного обладнання: водопостачання, теплопостачання, електропостачання та ін.. Тільки ритмічна і безаварійна робота таких систем зможе забезпечити, особливо в зимовий період, зручність проживання населення.
У сільській місцевості області 60 - 70 відсотків мереж водопостачання потребують капітального ремонту, значна частина – термінової заміни, однак коштів на заміну і модернізацію постійно не вистачає.
Забезпечення сільського житлового фонду основними видами інженерного обладнання (питома вага обладнаної загальної площі) становить:
водопроводом - 13,6 відс.;
гарячим водопостачанням - 2,6 відс.;
каналізацією - 10,8 відс.;
газом - 25 відс..
Водопровідно-каналізаційне господарство
Станом на 01.01.2006 року в сільській місцевості нараховується:
водопровід - 1 485 км;
каналізація - 234,5 км;
артезіанських свердловин - 890 шт.;
водонапірних башт - 975 шт.;
каналізаційних насосних станцій - 79 шт.;
очисних споруд - 70 шт..
З 1000 сільських населених пунктів повністю або частково забезпечені:
- водопроводом - 460 сіл;
- каналізацією - 67 сіл;
Потребують негайного ремонту та доведення до робочого стану :
водопроводи - 510 км;
каналізація - 52 км;
артезіанські свердловини - 295 од.;
водонапірні башти - 490 од.;
каналізаційні насосні станції - 79 од.;
очисні споруди - 45 од..
Крім того, на більшості джерел та об’єктах питного водопостачання не дотримується режим зон санітарної охорони.
Враховуючи те, що вартість електричної енергії становить основну складову собівартості води господарсько-питного призначення, вирішення питань енергозбереження є однією з центральних проблем модернізації систем питного водопостачання.
Вдале розв’язання цієї проблеми дасть змогу не лише економити кошти для інвестування розвитку систем питного водопостачання, а й упорядкувати надалі тарифи на питну воду.
Проблеми водопостачання населення та якості питної води мають не лише стратегічне загальнодержавне, а й регіональне значення, і потребують комплексного вирішення.
ІІ. МЕТА ТА ЦІЛІ ЗАХОДІВ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
2.1.Мета та цілі.
Не зважаючи на позитивні зміни, досягнуті в процесі суспільних трансформацій у виробництві агропромислового комплексу області, суттєвих змін в сторону покращення у соціальній сфері села ще дуже мало.
Фінансова скрута сільськогосподарських товаровиробників, обмеженість грошових доходів населення, неврегульованість бюджетного фінансування видатків на утримання об’єктів соціальної інфраструктури села призвели до значного скорочення цих об’єктів.
Серйозною проблемою є застарілість і зношеність матеріально-технічної бази закладів соціально-культурного призначення на селі, особливо об’єктів житлово-комунального господарства. Такий стан унеможливлює забезпечення дедалі більшої кількості селян життєво необхідними послугами, у тому числі якісною питною водою.
Значна частина об’єктів житлово-комунального господарства на селі залишається без будь-якого технічного обслуговування та експлуатації, продовжується їх занепад та руйнування.
У вирішенні цих проблем провідну роль повинна відіграти сільська комунальна служба, яка повинна очолити реформування сільського комунального господарства області.
Реформування житлово-комунального господарства в сільській місцевості області здійснюються з метою:
1) ліквідації безоплатного несакціонованого використання в сільській місцевості питної води централізованого постачання;
2) запобігання епідемічних ситуацій у системі сільського водопостачання та водовідведення;
3) призупинення занепаду соціальної інфраструктури села ;
4) запобігання аварійних та техногенних катастроф у сільському житлово-комунальному господарстві;
5) підвищення рівня забезпеченості населення житлово-комунальними послугами в необхідних обсягах, високої якості та за доступними цінами;
6) створення умов на основі ринкових перетворень для розвитку, оновлення та ефективного функціонування всіх об’єктів житлово-комунального господарства сільських населених пунктів області, підприємств і організацій різних форм власності;
7) подолання істотних відмінностей у рівнях розвитку житлово-комунального господарства і обслуговування населення міст та сільських населених пунктів області;
8) забезпечення права власників житла обирати виконавця послуг з обслуговування житлових будинків та впливати на якість його утримання;
9) зниження техногенного впливу на природні об’єкти області;
10) заощадження енергоносіїв.
Серед першочергових цілей Заходів є:
- забезпечення населення житлово-комунальними послугами належного рівня та якості відповідно до національних стандартів;
- формування нової системи управління сільським житлово-комунальним господарством, нових інститутів управління житловим фондом, що базується на системі договірних відносин;
- створення сприятливих умов для беззбиткової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, накопичення інвестиційних ресурсів з метою їх технічного переоснащення та розвитку комунальної інфраструктури;
- виведення з експлуатації аварійних житлових будинків та відновлення аварійних об’єктів сільського комунального господарства.
2.2. Організація ефективного управління та належного використання майнових комплексів у сфері виробництва і надання житлово-комунальних послуг у сільській місцевості. Завдання та заходи.
Система управління сільською комунальною службою повинна об’єднувати зусилля органів державного управління відповідних структур місцевих органів влади житлово-комунальних підприємств при сільських (селищних) радах, районних формувань сільської комунальної служби (райсількомунгоспів), їх обласних об’єднань (асоціацій) з метою реформування та ефективного функціонування галузі в умовах ринкової економіки.
Для цього необхідно завершити роботу щодо:
повної паспортизації сільських населених пунктів;
передачі у комунальну власність відомчого житлового фонду та об’єктів комунального господарства;
створення госпрозрахункових підрозділів по наданню житлово-комунальних послуг при кожній сільській (селищній) раді з подальшою інтеграцією їх до районних формувань сільської комунальної служби;
запровадження ринкових (договірних) відносини між замовниками та надавачами житлово-комунальних послуг;
створення (поновлення) функціонування районних формувань сільської комунальної служби (райсількомунгоспів) з подальшою інтеграцією їх в єдину сільську комунальну службу області.
Виключну роль у забезпеченні ефективного реформування сільської комунальної служби повинні зіграти місцеві органи виконавчої влади всіх рівнів.
Місцеві органи виконавчої влади забезпечують :
проведення повної паспортизації сільських населених пунктів ;
обслуговування населення підприємствами та організаціями житлово-комунального господарства незалежно від форм власності;
проведення атестації об’єктів, сертифікації продукції, робіт і послуг підприємств житлово-комунального господарства;
передачу у комунальну власність відомчого житлового фонду, об’єктів соціального та комунального призначення;
створення госпрозрахункових підрозділів по наданню житлово-комунальних послуг при сільських радах з подальшою інтеграцією їх до районних формувань сільської комунальної служби;
створення (поновлення) функціонування районних формувань сільської комунальної служби (райсількомунгоспів) з подальшою інтеграцією їх в єдину сільську комунальну службу області (асоціація “Рівнеоблсількомунгосп”).
Органи місцевого самоврядування забезпечують управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності, їх належне утримання та ефективну експлуатацію, необхідний рівень якості послуг, що надаються населенню, затверджують економічно об╜рунтовані тарифи на житлово-комунальні послуги.
Підприємства та організації сільського житлово-комунального господарства забезпечують на договірних засадах всіх споживачів якісними послугами в необхідних обсягах.
2.3. Технічне переоснащення сільського житлово-комунального господарства.
Водопровідно-каналізаційне господарство.
Реформування сільського водопровідно-каналізаційного господарства потребує значних капітальних вкладень, а також проведення ефективної енергозберігаючої політики.
Заходи кожної територіальної громади області спрямовуються на створення сприятливого інвестиційного клімату та усунення перешкод для інвесторів, а саме:
- розроблення та реалізація проектів поліпшення стану питного водопостачання, водовідведення населених пунктів із залученням кредитів фінансових організацій;
- реконструкція і розвиток систем централізованого питного водопостачання та водовідведення;
- поточний ремонт та відновлення робочого стану водопровідно-каналізаційних мереж та споруд;
- забезпечення обліку виробленої, поданої у розподільчу мережу та спожитої питної води;
- впровадження інвестиційних проектів, спрямованих на технічне переоснащення та модернізацію систем водопостачання та водовідведення;
- створення спеціалізованих підприємств з ремонту, технічного обслуговування та експлуатації об’єктів соціальної інфраструктури села;
- технічне переоснащення, оновлення обладнання, придбання техніки та механізмів підприємств з ремонту, технічного обслуговування та експлуатації об’єктів соціальної інфраструктури села.
ІІІ. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ.
3.1.Організаційне забезпечення Заходів.
Організацію виконання Заходів здійснюють відповідно до своїх повноважень:
- на обласному рівні – Рівненська обласна асоціація сільського комунального господарства „Рівнеоблсількомунгосп”;
- на місцевому рівні – районні державні адміністрації, виконавчі комітети сільських (селищних) рад.
З метою реалізації Заходів райдержадміністрації щороку розробляють та затверджують заходи щодо реалізації з визначенням очікуваного результату впровадження. Визначаються з відповідальними за виконання, термінами виконання, вартості, а також обсягів бюджетного фінансування.
Для організаційного забезпечення реалізації Заходів районні державні адміністрації, виконавчі комітети сільських (селищних) рад можуть утворювати групи з організації виконання Заходів.
3.2. Фінансове забезпечення. Джерела фінансування Заходів.
Фінансування Заходів здійснюється за рахунок:
- коштів державного бюджету, передбачених на реалізацію Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004 - 2010 роки;
- кошти місцевих бюджетів;
- кошти підприємств житлово-комунального призначення.
Для реалізації заходів з реформування сільської житлово-комунальної галузі Рівненської області за розрахунками потрібно 41,1 млн. грн. ( додаток 7 ).
Напрями використання цих коштів наведені у додатку 8.
3.3. Контроль за виконанням Заходів.
Контроль за виконанням Заходів здійснюється облдержадміністрацією через головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації та асоціацію „Рівнеоблсількомунгосп”, які здійснюють моніторинг її виконання. У разі потреби можуть вноситись пропозиції щодо коригування завдань Заходів.
Райдержадміністрації щороку до 10 грудня звітують облдержадміністрації про стан виконання Заходів.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється представниками громадських організацій, у статуті яких передбачена діяльність у сфері житлово-комунального господарства.
Контроль за використанням бюджетних коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється в порядку, встановленому бюджетним законодавством.
ІУ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ І РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ ТА МОЖЛИВИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ НАСЛІДКІВ.
Оцінка ефективності реалізації Заходів здійснюється з метою визначення співвідношення між витратами на їх реалізацію та результатами (вигодами) для сільських громад, тобто, здійснюється аналіз вигод і витрат.
До вигод, які забезпечує реалізація Заходів, відносяться:
1) ліквідація безоплатного несанкціонованого використання у сільській місцевості питної води централізованого постачання, внаслідок чого щороку в місцевий бюджет очікуються надходження в розмірі
610 тис. грн.;
2) створення 305 малих комунальних підприємств додатково сформує 2400 робочих місць, що при мінімальній місячній зарплаті в 400 грн., щороку забезпечить додаткові надходження до Держбюджету (ПФ, безробіття, соцстрах) в розмірі 4200 тис. грн.;
3) запобігання епідемічних ситуацій у системі сільського водопостачання та водовідведення;
4) оплата ліцензій;
5) оплата за водокористування;
6) призупинення занепаду соціальної інфраструктури села;
7) запобігання аварійних та техногенних катастроф у сільському житлово-комунальному господарстві.
Додаток 2 до Заходів
ВІДОМОСТІ
ПРО НАЯВНІСТЬ ВОДОПРОВІДНИХ МЕРЕЖ, КАНАЛІЗАЦІЇ ТА ТЕПЛОМЕРЕЖ В СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
№ з/п |
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
Водопровід, км |
Каналізація, км |
Теп-ломережі, км |
||||
Наяв-ність |
Передано у комунальну власність |
Не передано |
Наявність |
Передано у комунальну власність |
Не передано |
у комунальній власності |
||
1. |
Березнівський |
60,4 |
25,8 |
34,6 |
||||
2. |
Володимирецький |
60,6 |
27,8 |
32,8 |
20,7 |
9,3 |
11,4 |
|
3. |
Гощанський |
278,9 |
119,9 |
159 |
25,0 |
11,5 |
13,5 |
|
4. |
Демидівський |
55,9 |
15,3 |
40,6 |
||||
5. |
Дубенський |
171,7 |
21,7 |
150 |
44,5 |
22,6 |
21,9 |
1,4 |
6. |
Дубровицький |
65,5 |
12,0 |
53,5 |
||||
7. |
Зарічненський |
28,6 |
14,9 |
13,7 |
||||
8. |
Здолбунівський |
137,6 |
11,4 |
126,2 |
4,8 |
2,5 |
2,3 |
|
9. |
Корецький |
7,4 |
3,0 |
4,4 |
||||
10. |
Костопільський |
75,0 |
32,3 |
42,7 |
5,8 |
5,8 |
||
11. |
Млинівський |
119,7 |
12,3 |
107,4 |
11,3 |
5,9 |
5,4 |
|
12. |
Острозький |
54,3 |
9,8 |
44,5 |
39,8 |
13,6 |
26,2 |
|
13. |
Радивилівський |
112,8 |
57,5 |
55,3 |
4,1 |
4,1 |
||
14. |
Рівненський |
174,8 |
43,3 |
131,5 |
55,4 |
8,9 |
46,5 |
2,6 |
15. |
Рокитнівський |
28,7 |
6,2 |
22,2 |
5,1 |
3,3 |
1,8 |
|
16. |
Сарненський |
53,4 |
27,2 |
26,2 |
18 |
8,5 |
9,5 |
|
ВСЬОГО : |
1 485,0 |
440,4 |
1 044,6 |
234,5 |
86,1 |
148,4 |
4,0 |
Додаток 3 до Заходів
ВІДОМОСТІ
ПРО НАЯВНІСТЬ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
тис. грн.
№ з/п |
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
Артезіанські свердловини, одиниць |
Водонапірні башти, одиниць |
Насосні станції, одиниць |
Очисні споруди, одиниць |
1. |
Березнівський |
82 |
98 |
1 |
- |
2. |
Володимирецький |
48 |
49 |
- |
- |
3. |
Гощанський |
75 |
68 |
7 |
6 |
4. |
Демидівський |
23 |
23 |
- |
- |
5. |
Дубенський |
80 |
110 |
11 |
6 |
6. |
Дубровицький |
26 |
26 |
- |
- |
7. |
Зарічненський |
2 |
2 |
- |
- |
8. |
Здолбунівський |
95 |
95 |
1 |
4 |
9. |
Корецький |
3 |
2 |
- |
- |
10. |
Костопільський |
94 |
93 |
11 |
9 |
11. |
Млинівський |
34 |
106 |
- |
- |
12. |
Острозький |
88 |
75 |
11 |
12 |
13. |
Радивилівський |
101 |
111 |
- |
- |
14. |
Рівненський |
103 |
91 |
21 |
30 |
15. |
Рокитнівський |
6 |
4 |
6 |
4 |
16. |
Сарненський |
30 |
22 |
10 |
8 |
ВСЬОГО : |
890 |
975 |
79 |
79 |
Додаток 4 до Заходів
НАЯВНІСТЬ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ
У СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
№ з/п |
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
Наявність (всього), тис. кв.м |
Передано в комунальну власність, тис. кв.м |
Не передано у комунальну власність, тис. кв.м |
1. |
Березнівський |
1032 |
1024 |
8 |
2. |
Володимирецький |
969 |
14 |
955 |
3. |
Гощанський |
619 |
2 |
617 |
4. |
Демидівський |
370 |
287 |
83 |
5. |
Дубенський |
678 |
3 |
675 |
6. |
Дубровицький |
842 |
3 |
839 |
7. |
Зарічненський |
588 |
3 |
585 |
8. |
Здолбунівський |
937 |
7 |
930 |
9. |
Корецький |
635 |
3 |
632 |
10. |
Костопільський |
1080 |
4 |
1076 |
11. |
Млинівський |
683 |
47 |
636 |
12. |
Острозький |
492 |
2 |
490 |
13. |
Радивилівський |
651 |
5 |
646 |
14. |
Рівненський |
1380 |
46 |
1334 |
15. |
Рокитнівський |
830 |
737 |
93 |
16. |
Сарненський |
1683 |
1113 |
570 |
В С Ь О Г О : |
13 469 |
3 300 |
10 169 |
Додаток 5 до Заходів
РІВЕНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СІЛЬСЬКИХ РАД ПІДРОЗДІЛАМИ
З НАДАННЯ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА ЗАВДАННЯ ПО ЇХ СТВОРЕННЮ
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
Кількість сільських рад |
Наявність комунальних підрозділів |
Завдання зі створення КП |
1 |
2 |
3 |
4 |
Березнівський |
23 |
- |
23 |
Володимирецький |
30 |
- |
30 |
Гощанський |
23 |
- |
23 |
Демидівський |
11 |
5 |
6 |
Дубенський |
23 |
5 |
18 |
Дубровицький |
23 |
2 |
21 |
Зарічненський |
16 |
3 |
13 |
Здолбунівський |
20 |
1 |
19 |
Корецький |
25 |
- |
25 |
Костопільський |
19 |
3 |
16 |
Млинівський |
29 |
1 |
28 |
Острозький |
21 |
2 |
19 |
Радивилівський |
20 |
- |
20 |
Рівненський |
22 |
7 |
15 |
Рокитнівський |
14 |
1 |
13 |
Сарненський |
19 |
- |
19 |
ВСЬОГО: |
338 |
33 |
305 |
Додаток 6 до Заходів
ЗАВДАННЯ ПО ВІДНОВЛЕННЮ ТА СТВОРЕННЮ РАЙОННИХ ФОРМУВАНЬ СІЛЬСЬКОЇ КОМУНАЛЬНОЇ СЛУЖБИ „РАЙСІЛЬКОМУНГОСПІВ”
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ |
СТВОРЕННЯ |
Володимирецький |
- |
1 |
Гощанський |
- |
1 |
Дубенський |
- |
1 |
Дубровицький |
1 |
- |
Зарічненський |
- |
1 |
Здолбунівський |
1 |
- |
Корецький |
- |
1 |
Костопільський |
- |
1 |
Млинівський |
1 |
- |
Острозький |
1 |
- |
Рокитнівський |
1 |
- |
Сарненський |
1 |
- |
Додаток 7 до Заходів
ОБСЯГ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПО РЕФОРМУВАННЮ ТА РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДО 2010 РОКУ В РОЗРІЗІ РАЙОНІВ ОБЛАСТІ
млн. грн.
№ з/п |
РАЙОНИ ОБЛАСТІ |
ВИТРАТИ ЗА РОКАМИ |
Всього 2006 -2010 роки |
||||
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
|||
1. |
Березнівський |
0,83 |
0,62 |
0,79 |
0,85 |
0,98 |
4,07 |
2. |
Володимирецький |
0,06 |
0,67 |
0,66 |
0,54 |
0,55 |
2,48 |
3. |
Гощанський |
- |
0,48 |
0,51 |
0,48 |
0,36 |
1,83 |
4. |
Демидівський |
0,40 |
0,42 |
0,38 |
0,41 |
0,24 |
1,85 |
5. |
Дубенський |
0,25 |
0,66 |
0,66 |
0,66 |
0,63 |
2,86 |
6. |
Дубровицький |
0,05 |
0,55 |
0,55 |
0,56 |
0,55 |
2,26 |
7. |
Зарічненський |
0,25 |
0,71 |
0,60 |
0,64 |
0,6 |
2,8 |
8. |
Здолбунівський |
0,63 |
0,57 |
0,68 |
0,75 |
0,43 |
3,06 |
9. |
Корецький |
0,01 |
0,16 |
0,18 |
0,18 |
0,17 |
0,7 |
10. |
Костопільський |
0,33 |
0,7 |
0,70 |
0,70 |
0,7 |
3,13 |
11. |
Млинівський |
0,16 |
0,3 |
0,42 |
0,45 |
0,36 |
1,69 |
12. |
Острозький |
0,12 |
0,84 |
0,36 |
0,5 |
0,59 |
2,41 |
13. |
Радивилівський |
0,09 |
0,26 |
0,26 |
0,26 |
0,24 |
1,11 |
14. |
Рівненський |
0,28 |
1,32 |
1,01 |
1,52 |
0,74 |
4,87 |
15. |
Рокитнівський |
0,17 |
0,33 |
0,33 |
0,33 |
0,31 |
1,47 |
16. |
Сарненський |
1,18 |
1,04 |
0,9 |
0,74 |
0,65 |
4,51 |
ВСЬОГО : |
4,81 |
9,63 |
8,99 |
9,57 |
8,10 |
41,1 |
Додаток 8 до Заходів
НАПРЯМИ ТА ОБСЯГИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПО РЕФОРМУВАННЮ ТА РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА У 2006 - 2010 РОКАХ
млн. грн.
НАПРЯМИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
2,98 |
2,98
|
||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
0,53 |
0,15 |
0,38 |
|
3.Створення виробничих баз районних підприємств з надання комунальних послуг |
13,0 |
1,78 |
11,22 |
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
5,7 |
2,3 |
3,4
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
1,78 |
1,22 |
0,56 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,87 |
0,87 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,1 |
0,1 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,15 |
0,15 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,66 |
0,2 |
0,46 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього у т.ч. |
17,11 |
7,37 |
9,74 |
|
- поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,94 |
0,29 |
0,65 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
7,88 |
4,02 |
3,86 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
2,67 |
1,35 |
1,32
|
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
1,28 |
0,61 |
0,67 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
1,09 |
0,64 |
0,45 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
1,09 |
0,26 |
0,83 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,71 |
0,2 |
0,51 |
|
- утримання кладовищ та братських могил |
1,45 |
1,45 |
||
РАЗОМ 2006-2010р.р. |
41,1 |
11,6 |
28,94 |
0,56 |
Додаток 8,1 до Заходів
2006 рік, млн. грн.
НАПРЯМИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
||||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
||||
3.Створення виробничих баз районних підприємств з надання комунальних послуг |
0,17 |
0,1 |
0,07 |
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
0,71 |
0,39 |
0,32
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
0,3 |
0,23 |
0,07 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,17 |
0,17 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,02 |
0,02 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,03 |
0,03 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,08 |
0,03 |
0,05 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього |
3,63 |
2,08 |
1,55 |
|
у т.ч. - поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,24 |
0,07 |
0,17 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
1,76 |
1,04 |
0,75 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
0,81 |
0,75 |
0,05 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
0,16 |
0,13 |
0,03 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
0,22 |
0,02 |
0,2 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
0,27 |
0,04 |
0,23 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,13 |
0,03 |
0,1 |
|
- утримання кладовищ та братських могил |
0,04 |
0,04 |
||
РАЗОМ 2006 р. |
4,81 |
2,57 |
2,17
|
0,07 |
Додаток 8,2 до Заходів
2007 рік, млн. грн.
НАПРЯМИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
0,82 |
0,82 |
||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
0,13 |
0,13
|
||
3.Створення виробничих баз районних підприємств з надання комунальних послуг |
3,23 |
0,42 |
2,81 |
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
1,36 |
0,59 |
0,77
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
0,4 |
0,28 |
0,12 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,2 |
0,2 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,02 |
0,02 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,03 |
0,03 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,15 |
0,05 |
0,1 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього у т.ч. |
3,69 |
1,43 |
2,26 |
|
- поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,16 |
0,05 |
0,11 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
1,62 |
0,76 |
0,86 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
0,39 |
0,09 |
0,31 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
0,24 |
0,17 |
0,07 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
0,39 |
0,31 |
0,02 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
0,17 |
0,01 |
0,16 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,13 |
0,04 |
0,09 |
|
- утримання кладовищ та братських могил |
0,59 |
0,59 |
||
РАЗОМ 2007 р. |
9,63 |
2,44 |
7,07 |
0,12 |
Додаток 8,3 до Заходів
2008 рік, млн.грн.
НАПРЯМИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
0,81 |
0,81 |
||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
0,13 |
0,13
|
||
3.Створення виробничих баз районних підприємств з надання комунальних послуг |
3,23 |
0,42 |
2,81
|
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
1,21 |
0,44 |
0,77
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
0,39 |
0,26 |
0,13 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,19 |
0,19 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,02 |
0,02 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,03 |
0,03 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,15 |
0,02 |
0,13 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього у т.ч. |
3,22 |
1,18 |
2,04 |
|
- поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,23 |
0,06 |
0,17 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
1,46 |
0,69 |
0,77 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
0,38 |
0,09 |
0,29 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
0,4 |
0,12 |
0,28 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
0,28 |
0,13 |
0,15 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
0,24 |
0,05 |
0,19 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,11 |
0,04 |
0,07 |
|
- утримання кладовищ та братських могил |
0,12 |
0,12 |
||
РАЗОМ 2008 р. |
8,99 |
2,04 |
6,82
|
0,13 |
Додаток 8,4 до Заходів
2009 рік, млн. грн.
НАПРЯМИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
0,81 |
0,81 |
||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
0,13 |
0,1 |
0,03 |
|
3.Створення виробничих баз районних підприємств по наданню комунальних послуг |
3,22 |
0,42 |
2,8 |
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
1,21 |
0,44 |
0,77
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
0,35 |
0,23 |
0,12 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,16 |
0,16 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,02 |
0,02 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,03 |
0,03 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,14 |
0,04 |
0,1 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього у т.ч. |
3,85 |
1,41 |
2,44 |
|
- поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,18 |
0,05 |
0,13 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
0,38 |
0,65 |
0,73 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
0,75 |
0,24 |
0,51
|
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
0,12 |
0,09 |
0,03 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
0,35 |
0,17 |
0,18 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
0,31 |
0,21 |
0,1 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,16 |
0,16 |
||
- утримання кладовищ та братських могил |
0,6 |
0,6 |
||
РАЗОМ 2009 р. |
9,57 |
2,37 |
7,08 |
0,12 |
Додаток 8,5 до Заходів
2010 рік, млн.грн.
НАПРЯМКИ |
Всього |
У тому числі за рахунок |
||
Кошти державного бюджету |
Коштів місцевого бюджету |
Коштів підприємств |
||
1.Підготовка об’єктів житлово-комунального призначення для передачі у власність сільських рад |
0,54 |
0,54 |
||
2.Створення при сільських радах підприємств з надання комунальних послуг |
0,13 |
0,05 |
0,08 |
|
3.Створення виробничих баз районних підприємств з надання комунальних послуг |
3,11 |
0,42 |
2,69 |
|
4.Технічне переоснащення та оновлення обладнання районних підприємств з надання комунальних послуг |
1,21 |
0,44 |
0,77
|
|
5.Забезпечення беззбиткового функціонування житлово-комунальних підприємств, всього у т.ч. |
0,35 |
0,23 |
0,12 |
|
- дотація на покриття різниці між встановленими тарифами на житлово-комунальні послуги та собівартістю цих послуг; |
0,16 |
0,16 |
||
- забезпечення 100 відсотків оплати споживачами вартості отриманих послуг; |
0,02 |
0,02 |
||
- ліквідація боргів бюджетних організацій за спожиті житлово-комунальні послуги; |
0,03 |
0,03 |
||
- зменшення нераціональних витрат на виробництво послуг. |
0,14 |
0,04 |
0,1 |
|
6.Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, всього у т.ч. |
2,76 |
1,27 |
1,49 |
|
- поточний ремонт, реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду; |
0,14 |
0,05 |
0,09 |
|
- поточний ремонт, реконструкція, капітальний ремонт та будівництво водопровідно-каналізаційних мереж; |
1,69 |
0,88 |
0,81 |
|
- поточний ремонт та реконструкція артезіанських свердловин; |
0,33 |
0,19 |
0,14
|
|
- поточний ремонт та реконструкція водонапірних башт; |
0,13 |
0,08 |
0,05 |
|
- поточний ремонт та реконструкція водопровідно-каналізаційних насосних станцій; |
0,04 |
0,02 |
0,02 |
|
- модернізація систем опалення житлового фонду та споруд соціально-побутового призначення; |
0,17 |
0,01 |
0,16 |
|
- створення та утримання сміттєзвалищ; |
0,16 |
0,04 |
0,12 |
|
- утримання кладовищ та братських могил |
0,1 |
0,1 |
||
РАЗОМ 2010 р. |
8,1 |
2,18 |
5,8 |
0,12 |