Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
П’яте скликання
(Тридцять четверта сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від «14» травня 2010 року № 1607
Про програму будівництва (придбання) доступного житла у Рівненській області на 2010-2017 роки |
Відповідно до статті 4 Закону України „Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року №1249 „Про затвердження Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки”, керуючись частиною 1.16 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити програму будівництва (придбання) доступного житла у Рівненській області на 2010-2017 роки (далі – Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 30 квітня 2010 року № 167, (додається).
2. Обласній державній адміністрації забезпечити організацію та виконання заходів Програми та про хід її реалізації інформувати обласну раду щорічно за підсумками року.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування надавати замовникам (забудовникам) земельні ділянки для будівництва доступного житла, щорічно передбачати видатки на виконання визначених Програмою заходів.
4. Рекомендувати райдержадміністраціям, виконкомам рад міст обласного значення спрямовувати зусилля на організаційне забезпечення будівництва доступного житла, здійснення заходів по здешевленню його вартості.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.), з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.).
Перший заступник
голови обласної ради В.А.Королюк
ПРОГРАМА
будівництва (придбання) доступного житла
у Рівненській області на 2010-2017 роки
Стан забезпечення житлом населення в області
Житлова проблема залишається однією з найгостріших соціальних проблем.
Обсяги будівництва житла не відповідають потребі. Середньорічний обсяг введення житла за рахунок усіх джерел фінансування за 2005 - 2009 роки у 2,2 раза менший, ніж у 1990 році.
Через високу вартість житло є недоступним для більшості громадян. Спостерігається дефіцит якісного і водночас доступного за вартістю житла для середньо - та малозабезпечених верств населення.
Станом на 01.01.2010 на квартирному обліку для одержання житла та покращання житлових умов в області перебуває 28,6 тис. сімей та одинаків.
Збільшується термін перебування сімей у черзі на отримання житла. Якщо у 1995 році поліпшення житлових умов протягом 10 років і більше чекали 17,2 відс. сімей, то у 2009 році – 66,7 відс. Разом з тим, отримують житло та покращують житлові умови протягом року менше одного відсотка громадян, які перебувають на квартирному обліку.
Якщо протягом 2005 - 2007 років в області спостерігалась позитивна тенденція щодо збільшення обсягів будівництва житла, то у 2008-2009 роках стан погіршився. Обсяг введення житла у 2008 році зменшився на 32 відс., у 2009 році - на 43,1 відс. порівняно з попереднім роком.
Основними причинами таких негативних тенденцій стало:
припинення іпотечного кредитування громадян банківськими установами для придбання житла на первинному та вторинному ринках;
підвищення відсоткових ставок за кредитами для інвесторів та підрядників, що призвело до зменшення доступності кредитів, особливо для малих та середніх підприємств;
обмеженість бюджетних асигнувань у житлове будівництво;
зменшення попиту на житло у зв’язку із втратою платоспроможного споживача на ринку житла;
значне зростання вартості будівельних матеріалів, конструкцій, транспортних послуг та енергоносіїв.
Показники, що характеризують динаміку забезпечення житлом громадян області, наведено у додатку 2.
Інформація про обсяг потреби щодо забезпечення житлом громадян області наведена у додатку 3.
Мета Програми
Метою Програми є підвищення рівня забезпечення громадян, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства, житлом шляхом удосконалення існуючого та запровадження нового ефективного фінансово – інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла.
Шляхи і способи розв’язання проблеми
Оптимальним способом розв’язання проблеми є встановлення нижчих, порівняно з ринковими, відсоткових ставок за кредитами на будівництво (придбання) житла з метою забезпечення їх доступності. При цьому передбачається здійснення поступового переходу від безоплатного надання житла громадянам до його придбання за рахунок власних коштів за умови надання державної підтримки.
Для окремих категорій громадян, що мають право на безоплатне отримання житла за рахунок держави, цей спосіб є альтернативним.
Розв’язати проблему можливо шляхом:
розроблення та впровадження механізму заощадження коштів для будівництва (придбання) житла, що передбачає накопичення громадянами індивідуальних цільових внесків на спеціальних банківських депозитних рахунках для одержання кредиту;
удосконалення механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
подальшого розвитку системи іпотечного житлового кредитування;
будівництва доступного житла.
Для досягнення мети Програми необхідно на державному рівні врегулювати питання щодо:
посилення захисту прав власників іпотечних облігацій, розроблення додаткового механізму забезпечення виконання банками або небанківськими фінансовими установами функцій з управління іпотечним покриттям;
зменшення обсягу витрат, пов’язаних з оформленням документів, що підтверджують перехід права власності на житло, та надання іпотечних кредитів на будівництво (придбання) доступного житла;
збільшення обсягу фінансових ресурсів, що спрямовуються на іпотечне житлове кредитування із застосуванням фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
Для досягнення мети Програми в області передбачається врегулювати питання щодо:
організаційного забезпечення будівництва доступного житла, зокрема:
- проектування квартир згідно з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам такого житла;
- розроблення проектів житлових будинків, що відповідають економічним і енергозберігаючим вимогам;
- раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови;
- створення при місцевих органах містобудування та архітектури фонду проектів житлової забудови, рекомендованих для масового застосування;
- добудови об’єктів незавершеного житлового будівництва;
- проведення реконструкції житлових будинків перших масових серій;
- відбору інвестиційних проектів на конкурсних засадах;
забезпечення розвитку будівництва доступного житла, зокрема:
- удосконалення виробничої бази індустріального житлового будівництва з урахуванням потреби у створенні нових архітектурно – будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій;
- збільшення обсягу виробництва високоякісних утеплювальних та покрівельних матеріалів, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно - технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів.
Визначення замовника (забудовника) будівництва доступного житла проводиться на конкурсних засадах.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи Програми,
строки, етапи та результативні показники її виконання
Програма виконується трьома етапами.
На першому етапі (2010 - 2011 роки) передбачається формування нормативно-правової бази та апробація механізму фінансування будівництва доступного житла, передбаченого Програмою, шляхом реалізації пілотних проектів.
На другому етапі (2012 - 2014 роки) передбачається розгортання будівництва (придбання) доступного житла на виділених для цього земельних ділянках.
На третьому етапі (2015 - 2017 роки) передбачається запровадження нового фінансово-економічного механізму підтримки будівництва (придбання) доступного житла, що дасть можливість збільшити обсяг такого будівництва.
Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 4.
Виконання Програми дасть змогу:
забезпечити житлом 6046 сімей шляхом будівництва (придбання) 377,876 тис. кв. метрів його загальної площі;
впровадити новий фінансово - інвестиційний механізм державної підтримки, спрямований на забезпечення максимальної ефективності використання державних коштів;
створити умови для стабільної роботи підприємств будівельної галузі, збереження робочих місць.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 5.
Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших джерел, у тому числі власних коштів громадян.
Для будівництва (придбання) житла в рамках виконання Програми необхідні кошти в сумі 1992,54 млн. гривень без урахування щорічної інфляції.
Передбачається спрямувати на будівництво (придбання) доступного житла 524,35 млн. гривень коштів з державного бюджету, 120,87 млн. гривень коштів місцевих бюджетів та 1347,32 млн. гривень власних коштів громадян.
Прогнозні обсяги фінансування Програми в області наведено у додатку 6.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за ходом її виконання здійснює головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
програми будівництва (придбання) доступного житла
у Рівненській області на 2010 - 2017 роки
1. Державна цільова соціально-економічна програма будівництва (придбання) доступного житла на 2010 - 2017 роки затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1249.
2. Програма будівництва (придбання) доступного житла у Рівненській області на 2010 - 2017 роки схвалена розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 30.04.2010 № 167 та затверджена рішенням обласної ради від _______ 2010 № ___.
3. Розробник Програми - головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації.
4. Співрозробники Програми - райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, управління освіти і науки облдержадміністрації, Рівненське регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи „Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву”, управління державної служби Головного управління державної служби України в Рівненській області.
5. Керівник програми - заступник голови обласної державної адміністрації.
6. Відповідальний виконавець програми - головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації.
7. Учасники (співвиконавці) програми – органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації, головне фінансове управління облдержадміністрації, головне управління з питань внутрішньої політики та інформації облдержадміністрації, відділ забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації, замовники будівництва.
8. Строк реалізації програми: 2010 - 2017 роки
Перший етап: 2010 - 2011 роки
Другий етап: 2012 - 2014 роки
Третій етап: 2015 - 2017 роки
9. Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми
(млн. гривень)
Джерела фінансування |
Обсяг фінан-сування |
У тому числі за роками |
|||||||
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
||
Державний бюджет |
524,35 |
23,47 |
26,02 |
44,39 |
51,75 |
67,44 |
88,25 |
102,01 |
121,02 |
Місцеві бюджети |
120,87 |
0,18 |
5,77 |
10,73 |
12,74 |
16,24 |
21,34 |
24,36 |
29,51 |
у т.ч. обласний бюджет |
12,0 |
0,6 |
1,1 |
1,3 |
1,6 |
2,1 |
2,4 |
2,9 |
|
Інші джерела (кошти населення) |
1347,32 |
1,19 |
64,44 |
123,5 |
143,13 |
185,58 |
241,72 |
279,32 |
308,44 |
Усього |
1992,54 |
24,84 |
96,23 |
178,62 |
207,62 |
269,26 |
351,31 |
405,69 |
458,97 |
Додаток 2
до Програми
Динаміка забезпечення житлом громадян Рівненської області
Показники |
1990 |
1995 |
2000 |
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
Введено в експлуатацію житла за рахунок усіх джерел фінансування, тис. кв. метрів загальної площі |
395 |
219 |
106,7 |
144,7 |
234,4 |
254,2 |
172,9 |
98,3 |
У відсотках до попереднього року |
77,1 |
104,3 |
61,2 |
74,6 |
162 |
108,4 |
68 |
56,9 |
Кількість збудованих квартир |
5787 |
2656 |
1072 |
1168 |
2292 |
2184 |
1385 |
1062 |
Введення в експлуатацію загальної площі житла на 1000 населення, кв. метрів |
337,7 |
184,3 |
90,8 |
125 |
203,1 |
220,6 |
150,3 |
85,4 |
Кількість збудованих квартир на 1000 населення |
4,9 |
2,2 |
0,9 |
1,0 |
2,0 |
1,9 |
1,2 |
0,9 |
Перебувало на квартирному обліку сімей та одинаків (на кінець року) |
51215 |
50446 |
40585 |
32756 |
30452 |
30099 |
28821 |
28592 |
Одержали житло та поліпшили житлові умови, сімей та одинаків |
4895 |
1217 |
679 |
238 |
329 |
260 |
176 |
137 |
Кількість сімей та одинаків, які одержали житло за рік, у відсотках до загальної кількості громадян, які перебували на квартирному обліку на кінець попереднього року |
9,6 |
2,3 |
1,4 |
0,75 |
1,0 |
0,9 |
0,6 |
0,5 |
Додаток 3
до Програми
Обсяг
потреби щодо забезпечення житлом
окремих категорій громадян у Рівненській області
Найменування міст обласного значення, районів, районних центрів |
Кількість сімей та одинаків, які перебувають на квартирному обліку станом на 1 січня 2010 року |
|
усього |
з них мають право на забезпечення доступним житлом* |
|
м. Рівне |
17066 |
10240 |
м. Дубно |
1421 |
853 |
м. Кузнецовськ |
3097 |
1858 |
м. Острог |
422 |
253 |
Березнівський |
382 |
229 |
у т.ч. м. Березне |
372 |
223 |
Володимирецький |
348 |
209 |
у т.ч. смт Володимирець |
274 |
164 |
Гощанський |
164 |
98 |
у т.ч. смт Гоща |
164 |
98 |
Демидівський |
46 |
28 |
у т.ч. смт Демидівка |
46 |
28 |
Дубенський |
3 |
2 |
Дубровицький |
352 |
211 |
у т.ч. м. Дубровиця |
340 |
204 |
Зарічненський |
138 |
83 |
у т.ч. смт Зарічне |
59 |
35 |
Здолбунівський |
596 |
358 |
у т.ч. м. Здолбунів |
447 |
268 |
Корецький |
52 |
31 |
у т.ч. м. Корець |
51 |
31 |
Костопільський |
1787 |
1072 |
у т.ч. м. Костопіль |
1457 |
874 |
Млинівський |
291 |
175 |
у т.ч. смт Млинів |
231 |
139 |
Острозький |
|
|
Радивилівський |
359 |
215 |
у т.ч. м. Радивилів |
353 |
212 |
Рівненський |
749 |
449 |
Рокитнівський |
278 |
167 |
у т.ч. смт Рокитне |
237 |
142 |
Сарненський |
1041 |
625 |
у т.ч. м. Сарни |
744 |
446 |
Усього в області |
28592 |
17156 |
* розрахункові дані
Додаток 4
до Програми
Завдання і заходи
з виконання програми будівництва (придбання) доступного житла
у Рівненській області на 2010 - 2017 роки
№ пор. |
Найменування заходу |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Висвітлення у засобах масової інформації питань будівництва доступного житла, проведення обговорення проблеми (прес-конференцій, круглих столів, тематичних дискусій) із запрошенням представників будівельних компаній, громадських організацій, експертів |
2010 - 2011 роки |
Головне управління з питань внутрішньої політики та інформації облдержадміністрації, відділ забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації, головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації |
2. |
Забезпечення інформування громадян, які перебувають на квартирному обліку, про можливість їх участі у програмі будівництва (придбання) доступного житла та порядок надання державної підтримки |
2010 - 2017 роки |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації, регіональне управління державної фінансової спеціалізованої установи „Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” |
3. |
Здійснення відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла, та формування списків таких осіб |
2011 - 2017 роки |
Органи місцевого самоврядування, установи, підприємства та організації, які відповідно до законодавства здійснюють облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства |
1 |
2 |
3 |
4 |
4. |
Участь у формуванні та веденні Єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства та перебувають на квартирному обліку |
Після запровад-ження Єдиного реєстру |
Органи місцевого самоврядування, установи, підприємства та організації, які відповідно до законодавства здійснюють облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства |
5. |
Резервування земельних ділянок під будівництво доступного житла з обов’язковим зазначенням таких земель на генеральних планах населених пунктів |
2010 - 2017 роки |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації |
6. |
Виділення земельних ділянок для будівництва доступного житла та забезпечення контролю за їх цільовим використанням |
Постійно |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації |
7. |
Прийняття рішень щодо унеможливлення використання замовниками будівництва (забудовниками) земельних ділянок, які надані під будівництво доступного житла, для інших цілей |
Постійно |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації |
8. |
Розроблення містобудівної документації для земельних ділянок під будівництво доступного житла. Забезпечення раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови |
2010 - 2017 роки |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
9. |
Створення при місцевих органах містобудування та архітектури фонду економічних проектів житлової забудови, рекомендованих для масового застосування |
2010 - 2011 роки |
Головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
10. |
Розроблення проектів економічних енергоефективних житлових будинків з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам доступного житла, з використанням сучасних індустріальних інженерних виробів та місцевих матеріалів |
2010 - 2011 роки |
Головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
11. |
Передбачення видатків на виконання визначених програмою заходів, виходячи з можливостей місцевих бюджетів |
щороку при формуванні місцевих бюджетів |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації, головне фінансове управління облдержадміністрації |
1 |
2 |
3 |
4 |
12. |
Забезпечення виконання норм законодавства щодо звільнення замовника (забудовника), що здійснює будівництво доступного житла, від сплати внесків на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів та передачі місцевим органам влади частини збудованого житла |
Постійно |
Органи місцевого самоврядування, райдержадміністрації |
13. |
Здійснення роботи з інженерної підготовки територій під будівництво доступного житла як у межах існуючої забудови, так і на вільних земельних ділянках |
Постійно |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
14. |
Формування реєстру об’єктів незавершеного житлового будівництва |
2010 рік |
Головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
15. |
Сприяння розвитку виробничої бази індустріального житлового будівництва з урахуванням потреби у створенні нових архітектурно-будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій |
Постійно |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
16. |
Збільшення обсягу виробництва високоякісних індустріальних будівельних виробів, стінових, оздоблювальних, утеплювальних та покрівельних матеріалів, інженерного обладнання, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно-технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів |
Постійно |
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення |
17. |
Реалізація пілотних проектів будівництва доступного житла |
2010 - 2011 роки |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, замовники будівництва (за згодою) |
1 |
2 |
3 |
4 |
18. |
Забезпечення за період дії програми будівництва (придбання) 377,9 тис. кв. м доступного житла в області згідно з додатком 5 до Програми |
2010 - 2017 роки |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації |
19. |
Добудова об’єктів незавершеного житлового будівництва в рамках програми будівництва (придбання) доступного житла |
2010 - 2017 роки |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, замовники будівництва (за згодою) |
20. |
Проведення реконструкції житлових будинків перших масових серій з надбудовою поверхів, переплануванням та тепловою модернізацією, а також пристосування будівель нежитлового призначення під доступне житло |
2010 - 2017 роки |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, головне управління з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації |
21. |
Забезпечення в межах повноважень контролю за дотриманням вимог законодавства, встановлених нормативів, правил і норм при будівництві доступного житла та здійсненні відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки |
Постійно |
Райдержадміністрації, виконкоми рад міст обласного значення, інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в області |
Додаток 5
до Програми
очікувані результати
виконання програми будівництва (придбання) доступного житла
у Рівненській області на 2010 - 2017 роки
І. Загальна площа житла, яку планується побудувати (придбати) *
Кількість житла, яке планується побудувати (придбати) всього: |
у тому числі за роками: |
||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
||||||||||
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
6046 |
377876 |
6 |
375 |
292 |
18250 |
542 |
33875 |
630 |
39375 |
817 |
51063 |
1066 |
66625 |
1231 |
76938 |
1462 |
91375 |
* Середня норма забезпечення житлом сім’ї з трьох осіб становить 62,5 кв. метра.
ІІ. Забезпечення житлом окремих категорій громадян
Найменування категорії громадян |
Вид житла (доступне, службове, загального призначення) |
Кількість житла, яке планується побудувати (придбати) |
Примітка |
|
кількість квартир |
загальна площа (кв. метрів) |
|||
Молоді сім’ї та одинокі молоді громадяни |
доступне житло |
460 |
28750 |
|
Військовослужбовці, особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ та служби цивільного захисту, особи начальницького складу Державної фельд’єгерської служби, Державної кримінально-виконавчої служби, посадові особи митної служби, прирівняні до них особи, інші службові особи та члени їх сімей |
доступне житло |
355 |
22187,5 |
|
Судді апеляційних та місцевих судів |
житло загального призначення |
39 |
2437,5 |
|
Інваліди |
житло загального призначення |
49 |
3062,5 |
Для інвалідів по зору та слуху |
Державні службовці |
доступне житло |
103 |
6437,5 |
|
Науково - педагогічні та педагогічні працівники |
доступне житло |
930 |
58125 |
|
Громадяни, що потребують поліпшення житлових умов, не мають або втратили право на соціальне житло у зв’язку з підвищенням рівня доходів |
доступне житло |
4110 |
256876 |
|
Усього |
|
6046 |
377876 |
|
у тому числі: |
житло загального призначення |
88 |
5500 |
|
|
доступне житло |
5958 |
372376 |
|
Додаток 6 до Програми
ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
фінансування програми будівництва (придбання) доступного житла
у Рівненській області на 2010 - 2017 роки (тис. гривень)
Найменування району, міста обласного значення |
Загальний обсяг фінан-сування* |
у тому числі: |
||||||||||
державний бюджет |
місцевий бюджет |
розподіл коштів місцевих бюджетів за роками |
інші джерела |
|||||||||
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
м. Рівне |
1 189 390 |
313 000 |
70 180 |
80 |
3 380 |
6 290 |
7 320 |
9 290 |
12 380 |
14 300 |
17 140 |
806 210 |
м. Дубно |
98 870 |
26 020 |
6 260 |
50 |
390 |
620 |
830 |
940 |
1 040 |
1 140 |
1 250 |
66 590 |
м. Кузнецовськ |
215 860 |
56 810 |
13 620 |
50 |
620 |
1 250 |
1 420 |
1 830 |
2 390 |
2 780 |
3 280 |
145 430 |
м. Острог |
29 330 |
7 720 |
1 850 |
|
80 |
170 |
190 |
250 |
330 |
370 |
460 |
19 760 |
Березнівський |
26 690 |
7 010 |
1 690 |
|
80 |
150 |
190 |
210 |
290 |
330 |
440 |
17 990 |
Володимирецький |
24 390 |
6 420 |
1 540 |
|
80 |
150 |
170 |
210 |
250 |
310 |
370 |
16 430 |
Гощанський |
11 540 |
3 040 |
740 |
|
40 |
60 |
90 |
110 |
120 |
150 |
170 |
7 760 |
Демидівський |
3 300 |
870 |
200 |
|
|
20 |
20 |
40 |
40 |
40 |
40 |
2 230 |
Дубенський |
330 |
90 |
20 |
|
|
|
20 |
|
|
|
|
220 |
Дубровицький |
24 390 |
6 420 |
1 540 |
|
80 |
150 |
170 |
210 |
250 |
310 |
370 |
16 430 |
Зарічненський |
9 560 |
2 510 |
610 |
|
20 |
40 |
60 |
110 |
110 |
120 |
150 |
6 440 |
Здолбунівський |
41 530 |
10 930 |
2 620 |
|
120 |
170 |
250 |
330 |
460 |
540 |
750 |
27 980 |
Корецький |
3 620 |
950 |
220 |
|
|
20 |
20 |
40 |
40 |
40 |
60 |
2 450 |
Костопільський |
124 580 |
32 780 |
7 850 |
|
360 |
620 |
750 |
1 040 |
1 500 |
1 500 |
2 080 |
83 950 |
Млинівський |
20 100 |
5 290 |
1 260 |
|
|
40 |
120 |
170 |
250 |
310 |
370 |
13 550 |
Радивилівський |
25 050 |
6 590 |
1 590 |
|
80 |
150 |
190 |
210 |
250 |
290 |
420 |
16 870 |
Рівненський |
52 070 |
13 700 |
3 280 |
|
180 |
300 |
330 |
460 |
600 |
660 |
750 |
35 090 |
Рокитнівський |
19 440 |
5 120 |
1 230 |
|
60 |
110 |
120 |
170 |
210 |
250 |
310 |
13 090 |
Сарненський |
72 500 |
19 080 |
4 570 |
|
200 |
420 |
480 |
620 |
830 |
920 |
1100 |
48 850 |
Усього |
1 992 540 |
524 350 |
120 870 |
180 |
5770 |
10730 |
12740 |
16240 |
21 340 |
24 360 |
29 510 |
1 347 320 |
* Розрахункова вартість 1 кв. метра загальної площі житла - 5273 гривні