eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 5 скликання
  • separator
  • № 1527 Про затвердження Рекомендацій щодо погодження прийняття в експлуатацію приватних будівель в межах сіл, селищ та міст Рівненської області

Рішення обласної ради 5 скликання

Оприлюднено 24-12-2019

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

П’яте  скликання

(Тридцять друга сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від «26»  лютого 2010 року                                                                             № 1527

Про затвердження Рекомендацій щодо

погодження прийняття в експлуатацію

приватних будівель в межах сіл, селищ

та міст Рівненської області

З метою забезпечення впровадження єдиного підходу при погодженні виконавчими органами сільських, селищних та міських рад області прийняття в експлуатацію приватних будівель, споруджених забудовниками - фізичними особами у період з 05.08.1992 до 01.01.2008 без дозволу на виконання будівельних робіт, які вводяться в експлуатацію згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035 „Про затвердження Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт”, враховуючи рекомендації Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, керуючись пунктом 1 частини 3 статті 43 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

 

в и р і ш и л а :

 

1. Затвердити Рекомендації щодо погодження прийняття в експлуатацію приватних будівель в межах сіл, селищ та міст Рівненської області (додаються).

2. Рекомендувати сільським, селищним та міським радам затвердити Порядок погодження прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

3. Рішення опублікувати в газеті обласної ради  «Вісті Рівненщини».

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції (Диновський Д.М.), з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (Варфалюк В.О.).

Голова  ради                                                    О.Ю.Данильчук

 

Рекомендації

щодо погодження прийняття в експлуатацію

приватних будівель в межах сіл, селищ та міст Рівненської області

1. Загальні положення

1.1. Ці Рекомендації розроблені з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035 „Про затвердження Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт” (далі - постанова Кабміну від 09.09.2009  № 1035).

1.2. Метою затвердження Рекомендацій є забезпечення впровадження єдиного підходу при погодженні виконавчими органами сільських, селищних та міських рад області прийняття в експлуатацію приватних  будівель.

1.3. Завданням Рекомендацій є забезпечення затвердження сільськими, селищними та міськими радами Рівненської області однотипних порядків погодження прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію в межах сіл, селищ та міст Рівненської області.

1.4. Під приватними будівлями (об'єктами будівництва) у цих Рекомендаціях розуміються закінчені будівництвом приватні житлові будинки садибного типу, дачні та садові будинки з господарськими спорудами і будівлями, споруджені забудовниками - фізичними особами (далі забудовники) у період з 05.08.1992 до 01.01.2008 без дозволу на виконання будівельних робіт та які вводяться в експлуатацію згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035.

2. Вимоги до Порядку погодження прийняття

об'єкта будівництва в експлуатацію

2.1. Сільська, селищна та міська ради Рівненськоїобласті у найкоротший строк розробляють та затверджують, кожна в межах своєї території, порядок погодження прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію (далі - порядок).

2.2. Порядок повинен містити:

2.2.1 посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035;

2.2.2 вичерпний перелік документів, що подаються забудовником до

виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради Рівненської області (далі - виконавчий орган) для отримання ним довідки про погодження прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію (далі - довідка):

2.2.3 шляхи подання забудовником документів на отримання довідки та шляхи надання виконавчим органом забудовнику довідки або об╜рунтованої письмової відмови у її наданні;

2.2.4 графіки прийому від забудовників документів на отримання довідки та, у разі необхідності, надання відповідних консультацій;

2.2.5 строки розгляду виконавчим органом документів, поданих забудовником для отримання довідки;

2.2.6 положення про безоплатність видачі довідок забудовникам;

2.2.7 вичерпний перелік підстав для відмови виконавчим органом у видачі забудовнику довідки.

2.3. У разі необхідності Порядок може містити інші положення, спрямовані на спрощення процедури отримання замовниками довідки.

3. Зміст основних положень Порядку

3.1. У кожному Порядку зазначається, що зміст і форма довідки, що видається забудовнику, має відповідати додатку 3 до Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, спорудженими без отримання дозволу на виконання будівельних робіт (далі - Тимчасовий порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009. №1035.

3.2. Для отримання довідки забудовник повинен подати до виконавчого органу письмову заяву з проханням погодити прийняття відповідного об'єкта будівництва в експлуатацію (далі - заява).

Крім того, заява повинна містити:

- прізвище, ім'я та по батькові забудовника;

- постійне місце проживання забудовника (поштова адреса);

- найменування об'єкта будівництва, що планується ввести в експлуатацію;

- місцезнаходження об'єкта будівництва, що планується ввести в експлуатацію (поштова адреса) та площу земельної ділянки, на якій його розташовано.

Заява підписується забудовником або його представником із зазначенням дати підписання. Якщо заяву підписано представником забудовника до заяви додатково додаються копії документів, що посвідчують повноваження представника довіреність, доручення) та його особу.

3.3. До заяви додаються:

- копія паспорта забудовника (у тому числі сторінка, що містить інформацію про місце його реєстрації);

- у разі наявності, документ, який підтверджує право власності забудовника або його право користування земельною ділянкою, на якій розташовано об'єкт будівництва;

- технічний паспорт приватної будівлі, виданий відповідним бюро технічної інвентаризації;

- інші документи з питань будівництва житлового будинку (у разі їх наявності), що підтверджують можливість прийняття об'єкту в експлуатацію.

3.4. Подання забудовником документів до виконавчого органу на отримання довідки здійснюється шляхом:

3.4.1 направлення необхідних документів поштою:

3.4.2 подання документів забудовником до виконавчого органу особисто з одночасним пред'явленням документа, що посвідчує його особу;

3.4.3 подання документів представником забудовника до виконавчого органу з одночасним пред'явленням оригіналів документів, що посвідчують повноваження представника (довіреність, доручення) та його особу.

3.5.Отримання забудовником довідки або об╜рунтованої письмової відмови у її наданні здійснюється відповідно до підпунктів 3.4.1-3.4.3 цього розділу.

3.6. Сільські, селищні та міські ради Рівненської області повинні встановити зручні як для забудовників, так і для виконавчих органів графіки прийому від забудовників документів на отримання довідки та надання консультацій з питань порядку погодження виконавчими органами прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію.

Вказані графіки повинні містити посилання на конкретні дні тижня та часи прийому забудовників. При цьому прийом повинен здійснюватись не рідше двох разів на тиждень.

3.7. Строки розгляду виконавчим органом документів, поданих забудовником на отримання довідки, встановлюються з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про розгляд звернень громадян».

3.8. Розгляд та надання виконавчим органом довідок забудовникам здійснюється на безоплатній основі згідно зі статтею 21 Закону України «Про звернення громадян».

3.9. Виконавчий орган відмовляє забудовнику у видачі довідки якщо:

3.9.1 документи подано не у повному обсязі;

3.9.2 документи не містять інформації, що є необхідною для надання виконавчим органом довідки, зміст і форма якої відповідає додатку 3 до Тимчасового порядку;

3.9.3 станом на останній день строку для надання довідки у володінні виконавчого органу наявні документальні докази факту подання забудовником недостовірних документів та/або інформації для отримання довідки;

3.9.4 введення в експлуатацію об'єкта будівництва призведе до порушення прав або законних інтересів інших осіб.

Відмова забудовнику у наданні довідки з інших підстав забороняється.

3.10. Відмовляючи забудовнику у наданні довідки, виконавчий орган направляє лист про відмову в погодженні прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію (далі - лист про відмову) на ім'я забудовника, де зазначає підставу, що стала приводом для відмови.

Якщо приводом для відмови стала підстава, вказана у:

- підпункті 3.9.1 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, який саме документ не подано забудовником;

- підпункті 3.9.2 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яка саме інформація, що є необхідною для надання виконавчим органом довідки, зміст і форма якої відповідає додатку 3 до Тимчасового порядку, відсутня у поданих документах, а також об╜рунтовує необхідність надання такої інформації з посиланням на відповідні нормативні ;

- підпункті 3.9.3 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яка саме інформація та/або документи подані забудовником є недостовірними та об╜рунтовує таку недостовірність документальними доказами;

- підпункті 3.9.4 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яке саме право або законний інтерес буде порушено введенням в експлуатацію об'єкта будівництва, зазначає конкретно особу чиє право або законний інтерес буде порушено, а також докази наявності у такої особи цього права.

3.11. Виконавчому органу забороняється безпідставно відмовляти забудовникам у наданні довідки.

Безпідставною відмовою у наданні довідки вважається:

- відмова виконавчого органу у наданні забудовнику довідки з підстав не зазначених у пункті 3.9 цього розділу;

- ненадання виконавчим органом забудовнику довідки разом з не направленням останньому листа про відмову;

- направлення виконавчим органом забудовнику листа про відмову, що не відповідає вимогам пункту 3.10 цього розділу.

У разі безпідставної відмови виконавчого органу надати довідку забудовник має право, в порядку частини 1 статті 16 Закону України „Про звернення громадян”, звернутись за захистом свого права або законного інтересу до відповідної сільської, селищної або міської ради Рівненської області або до суду.

3.12. Після усунення забудовником підстав відмови у наданні довідки він має право знову звернутись до виконавчого органу із відповідною заявою.

4. Документообіг з питань погодження

прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію

4.1.Подані забудовниками заяви реєструються виконавчим органом у день їх надходження до вказаного органу в окремому журналі, форма якого затверджується відповідною сільською, селищною та міською радою Рівненської області.

Також до цього журналу заносяться дані щодо надання забудовникам довідок та листів про відмову.

4.2.Сільські, селищні та міські ради Рівненської області можуть встановлювати інші особливості документообігу з питань прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

                      

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.