Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 24-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
П’яте скликання
(Тридцять друга сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від «26» лютого 2010 року № 1527
Про затвердження Рекомендацій щодо
погодження прийняття в експлуатацію
приватних будівель в межах сіл, селищ
та міст Рівненської області
З метою забезпечення впровадження єдиного підходу при погодженні виконавчими органами сільських, селищних та міських рад області прийняття в експлуатацію приватних будівель, споруджених забудовниками - фізичними особами у період з 05.08.1992 до 01.01.2008 без дозволу на виконання будівельних робіт, які вводяться в експлуатацію згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035 „Про затвердження Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт”, враховуючи рекомендації Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, керуючись пунктом 1 частини 3 статті 43 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити Рекомендації щодо погодження прийняття в експлуатацію приватних будівель в межах сіл, селищ та міст Рівненської області (додаються).
2. Рекомендувати сільським, селищним та міським радам затвердити Порядок погодження прийняття об
3. Рішення опублікувати в газеті обласної
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції (Диновський Д.М.), з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (Варфалюк В.О.).
Голова ради О.Ю.Данильчук
Рекомендації
щодо погодження прийняття в експлуатацію
приватних будівель в межах сіл, селищ та міст Рівненської області
1. Загальні положення
1.1. Ці Рекомендації розроблені з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035 „Про затвердження Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт” (далі - постанова Кабміну від 09.09.2009 № 1035).
1.2. Метою затвердження Рекомендацій є забезпечення впровадження єдиного підходу при погодженні виконавчими органами сільських, селищних та міських рад області прийняття в експлуатацію приватних будівель.
1.3. Завданням Рекомендацій є забезпечення затвердження сільськими, селищними та міськими радами Рівненської області однотипних порядків погодження прийняття об
1.4. Під приватними будівлями (об
2. Вимоги до Порядку погодження прийняття
об
2.1. Сільська, селищна та міська ради Рівненськоїобласті у найкоротший строк розробляють та затверджують, кожна в межах своєї території, порядок погодження прийняття об
2.2. Порядок повинен містити:
2.2.1 посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1035;
2.2.2 вичерпний перелік документів, що подаються забудовником до
виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради Рівненської області (далі - виконавчий орган) для отримання ним довідки про погодження прийняття об
2.2.3 шляхи подання забудовником документів на отримання довідки та шляхи надання виконавчим органом забудовнику довідки або об╜рунтованої письмової відмови у її наданні;
2.2.4 графіки прийому від забудовників документів на отримання довідки та, у разі необхідності, надання відповідних консультацій;
2.2.5 строки розгляду виконавчим органом документів, поданих забудовником для отримання довідки;
2.2.6 положення про безоплатність видачі довідок забудовникам;
2.2.7 вичерпний перелік підстав для відмови виконавчим органом у видачі забудовнику довідки.
2.3. У разі необхідності Порядок може містити інші положення, спрямовані на спрощення процедури отримання замовниками довідки.
3. Зміст основних положень Порядку
3.1. У кожному Порядку зазначається, що зміст і форма довідки, що видається забудовнику, має відповідати додатку 3 до Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, спорудженими без отримання дозволу на виконання будівельних робіт (далі - Тимчасовий порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009. №1035.
3.2. Для отримання довідки забудовник повинен подати до виконавчого органу письмову заяву з проханням погодити прийняття відповідного об
Крім того, заява повинна містити:
- прізвище, ім
- постійне місце проживання забудовника (поштова адреса);
- найменування об
- місцезнаходження об
Заява підписується забудовником або його представником із зазначенням дати підписання. Якщо заяву підписано представником забудовника до заяви додатково додаються копії документів, що посвідчують повноваження представника довіреність, доручення) та його особу.
3.3. До заяви додаються:
- копія паспорта забудовника (у тому числі сторінка, що містить інформацію про місце його реєстрації);
- у разі наявності, документ, який підтверджує право власності забудовника або його право користування земельною ділянкою, на якій розташовано об
- технічний паспорт приватної будівлі, виданий відповідним бюро технічної інвентаризації;
- інші документи з питань будівництва житлового будинку (у разі їх наявності), що підтверджують можливість прийняття об
3.4. Подання забудовником документів до виконавчого органу на отримання довідки здійснюється шляхом:
3.4.1 направлення необхідних документів поштою:
3.4.2 подання документів забудовником до виконавчого органу особисто з одночасним пред
3.4.3 подання документів представником забудовника до виконавчого органу з одночасним пред
3.5.Отримання забудовником довідки або об╜рунтованої письмової відмови у її наданні здійснюється відповідно до підпунктів 3.4.1-3.4.3 цього розділу.
3.6. Сільські, селищні та міські ради Рівненської області повинні встановити зручні як для забудовників, так і для виконавчих органів графіки прийому від забудовників документів на отримання довідки та надання консультацій з питань порядку погодження виконавчими органами прийняття об
Вказані графіки повинні містити посилання на конкретні дні тижня та часи прийому забудовників. При цьому прийом повинен здійснюватись не рідше двох разів на тиждень.
3.7. Строки розгляду виконавчим органом документів, поданих забудовником на отримання довідки, встановлюються з дотриманням вимог статті 20 Закону України «Про розгляд звернень громадян».
3.8. Розгляд та надання виконавчим органом довідок забудовникам здійснюється на безоплатній основі згідно зі статтею 21 Закону України «Про звернення громадян».
3.9. Виконавчий орган відмовляє забудовнику у видачі довідки якщо:
3.9.1 документи подано не у повному обсязі;
3.9.2 документи не містять інформації, що є необхідною для надання виконавчим органом довідки, зміст і форма якої відповідає додатку 3 до Тимчасового порядку;
3.9.3 станом на останній день строку для надання довідки у володінні виконавчого органу наявні документальні докази факту подання забудовником недостовірних документів та/або інформації для отримання довідки;
3.9.4 введення в експлуатацію об
Відмова забудовнику у наданні довідки з інших підстав забороняється.
3.10. Відмовляючи забудовнику у наданні довідки, виконавчий орган направляє лист про відмову в погодженні прийняття об
Якщо приводом для відмови стала підстава, вказана у:
- підпункті 3.9.1 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, який саме документ не подано забудовником;
- підпункті 3.9.2 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яка саме інформація, що є необхідною для надання виконавчим органом довідки, зміст і форма якої відповідає додатку 3 до Тимчасового порядку, відсутня у поданих документах, а також об╜рунтовує необхідність надання такої інформації з посиланням на відповідні нормативні ;
- підпункті 3.9.3 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яка саме інформація та/або документи подані забудовником є недостовірними та об╜рунтовує таку недостовірність документальними доказами;
- підпункті 3.9.4 пункту 3.9 цього розділу, виконавчий орган вказує у листі про відмову, яке саме право або законний інтерес буде порушено введенням в експлуатацію об
3.11. Виконавчому органу забороняється безпідставно відмовляти забудовникам у наданні довідки.
Безпідставною відмовою у наданні довідки вважається:
- відмова виконавчого органу у наданні забудовнику довідки з підстав не зазначених у пункті 3.9 цього розділу;
- ненадання виконавчим органом забудовнику довідки разом з не направленням останньому листа про відмову;
- направлення виконавчим органом забудовнику листа про відмову, що не відповідає вимогам пункту 3.10 цього розділу.
У разі безпідставної відмови виконавчого органу надати довідку забудовник має право, в порядку частини 1 статті 16 Закону України „Про звернення громадян”, звернутись за захистом свого права або законного інтересу до відповідної сільської, селищної або міської ради Рівненської області або до суду.
3.12. Після усунення забудовником підстав відмови у наданні довідки він має право знову звернутись до виконавчого органу із відповідною заявою.
4. Документообіг з питань погодження
прийняття об
4.1.Подані забудовниками заяви реєструються виконавчим органом у день їх надходження до вказаного органу в окремому журналі, форма якого затверджується відповідною сільською, селищною та міською радою Рівненської області.
Також до цього журналу заносяться дані щодо надання забудовникам довідок та листів про відмову.
4.2.Сільські, селищні та міські ради Рівненської області можуть встановлювати інші особливості документообігу з питань прийняття об