Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 24-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
П’яте скликання
(Тридцять перша сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від «18» грудня 2009 року № 1430
Про обласну цільову програму
індивідуального житлового
будівництва у сільській місцевості
„Власний дім” на 2010-2015 роки
На виконання Указу Президента України від 27.03.1998 року № 222/98 „Про заходи щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі”, постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1158 „Про затвердження Державної цільової програми розвитку українського села на період до 2015 року” та з метою забезпечення розвитку соціальної сфери села в області, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Звіт про виконання Регіональної програми індивідуального житлового будівництва в сільській місцевості „Власний дім” за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2005-2009 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 22 грудня 2004 року № 428, взяти до відома (звіт додається).
2. Затвердити обласну цільову програму індивідуального житлового будівництва у сільській місцевості „Власний дім” на 2010-2015 роки” (далі – Програма), схвалену розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 05 жовтня 2009 року № 383, що додається.
3. Обласному фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі спрямувати зусилля на забезпечення виконання заходів Програми в обсягах, передбачених обласною цільовою програмою.
4. Рекомендувати головному фінансовому управлінню облдержадміністрації, райдержадміністраціям, сільським та селищним головам спільно з органами місцевого самоврядування при формуванні місцевих бюджетів на відповідні роки передбачати видатки на реалізацію заходів даної програми.
5. Рішення обласної ради від 22.12.2004 № 428 «Про Регіональну програму індивідуального житлового будівництва в сільській місцевості „Власний дім” за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2005-2009 роки вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (Варфалюк В.О.), з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.).
Голова ради О.Ю.Данильчук
Звіт
про виконання Регіональної програми індивідуального
житлового будівництва в сільській місцевості „Власний дім” за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2005 -2009 роки затвердженої рішенням обласної ради
від 22 грудня 2004 року № 428.
Регіональна програма індивідуального житлового будівництва в сільській місцевості „ Власний дім” на 2005 – 2009 роки була розроблена відповідно до Указу Президента України від 27 березня 1998 року № 222/98 „ Про заходи щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі” рішення обласної ради від 27 грудня 2003 року № 95 „ Про Програму розвитку соціальної сфери села Рівненської області на період до 2005 року”.
Програмою передбачалось за цей період залучити фондом 8,4 млн. гривень для надання кредитів за рахунок державного, обласного, районних бюджетів та інших надходжень не заборонених чинним законодавством.
Станом на 1 жовтня 2009 року їх залучено 12 млн.416 тисяч гривень, що становить 148 %.
В розрізі джерел фінансування залучених коштів виглядає слідуючим чином:
- за рахунок державного бюджету по програмі – 5,0 млн.грн., факт на 01.10.2009р. – 9млн.225 тисяч грн., що становить – 185 %;
- за рахунок обласного бюджету по програмі – 2,0 млн.грн., факт на 1.10.2009р.- 1 млн.639тис.500 грн. або 82%;
- за рахунок районних бюджетів по програмі 1,4 млн.грн., факт на 1.10.2009р. 815,5 тис.грн. або 58%.
По роках залучених коштів до обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі в розрізі джерел фінансування було слідуючими:
тис.грн.
Джерела фінансуван-ня | 2005 рік | 2006 рік | 2007 рік | 2008 рік | 2009 рік | Всього за 2005-2009рр. |
| ||||||
По програмі | Факт | По програмі | Факт | По програмі | Факт | По прог-рамі | Факт | По прог рамі | Факт на 1.10. | По Прог- рамі | Факт на 1.10 | ||
Державний бюджет | 500,0 | 1015,0 | 800,0 | 1620,0 | 1000,0 | 1850,0 | 1200,0 | 2457,0 | 1500,0 | 2283,0 | 5000,0 | 9225,0 | |
Обласний бюджет | 300,0 | 140,0 | 300,0 | 186,5 | 400,0 | 415,0 | 500,0 | 530,0 | 500,0 | 368,0 | 2000,0 | 1639,5 | |
Районні бюджети | 200,0 | 125,0 | 200,0 | 134,5 | 200,0 | 216,0 | 300,0 | 310,0 | 500,0 | 30,0 | 1400,0 | 815,5 | |
Інші | - | 160,0 | - | 183,0 | - | 63,0 | - | 165,0 | - | 165,0 | - | 736,0 | |
Разом | 1000,0 | 1440,0 | 1300,0 | 2124,0 | 1600,0 | 2544,0 | 2000,0 | 3462,0 | 2500,0 | 2846,0 | 8400,0 | 12416,0 | |
За період виконання програми (2005 – 1.10.2009роки) обласним фондом підтримки індивідуального житлового будівництва на селі укладено 2891 кредитна угода на загальну суму 15 млн.130 тис.гривень, з них на будівництво та придбання житла 289 угод, на газифікацію 2602 угоди.
Це дало можливість із залученням кредитів фонду сільським жителям:
- побудувати 232 житлових будинків загальною площею 24079 кв.м., (по програмі 250 будинків загальною площею 25000 кв.м.)(- 18) ;
- придбати 57 житлових будинків, ( по програмі 75 )(-18);
- газифікувати 2602 індивідуальні садиби, ( по програмі 2500 )(+102).
В розрізі років виконання програми характеризується слідуючими даними:
Показники | Всього за 2005-2009рр. | 2005 рік | 2006 рік | 2007 рік | 2008 рік | 2009 рік | ||||||
По програмі | Факт | По програмі | Факт | По програмі | Факт | По прог-рамі | Факт | По прог рамі | Факт | По прог рамі | Факт на 1.10 | |
Побудовано житл.буд. (один) | 250 | 232 | 40 | 40 | 45 | 46 | 50 | 50 | 55 | 60 | 60 | 36 |
Їх заг.площ. (кв.м.) | 25000 | 24079 | 4000 | 4422 | 4500 | 4612 | 5000 | 5112 | 5500 | 6320 | 6000 | 3613 |
Куплено житл.буд. (один) | 75 | 57 | 10 | 10 | 13 | 14 | 15 | 15 | 17 | 12 | 20 | 6 |
Газиф. житл.буд. (один) | 2500 | 2602 | 400 | 490 | 450 | 493 | 500 | 500 | 550 | 550 | 600 | 569 |
Крім того за допомогою кредитних коштів фонду побудовано
Кредити на газифікацію отримали жителі 89 сільських населених пунктів.
Дана програма користується авторитетом серед сільських жителів. Вищенаведені показники підтверджують ефективність її реалізації в області.
Разом з тим в процесі реалізації програми „Власний дім” виникло ряд проблем, які негативно впливають на будівництво та облаштування житла в сільській місцевості і потребують їх вирішення. Основними з них є:
- нестача коштів (кредит надається в сумі не більше 50,0 тис.грн.) на пільгове кредитування сільських забудовників в зв”язку із значним подорожчанням будівельних матеріалів, виконання будівельних робіт та послуг;
- зниження платоспроможності населення через низький рівень доходів на селі, що ускладнює надання потрібних сум кредиту для багатьох із позичальників;
- значне недофінансування обласного фонду за рахунок коштів місцевих бюджетів та не залучення до цієї програми бюджетів сільських та селищних рад.
Обласна цільова програма
індивідуального житлового будівництва у сільській місцевості
„Власний дім” на 2010 – 2015 роки
1.Загальні положення.
З 1998 року в області діє програма індивідуального житлового будівництва на селі „ Власний дім”.
За період дії Програми станом на 1 вересня 2009 року при залученні коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі сільським забудовникам надано кредитів на суму 14,5 млн.грн..
Це дало можливість:
побудувати 377 індивідуальних житлових будинків загальною площею
37,8 тис.м²;
придбати для сільських сімей 82 будинки;
прокласти
газифікувати 3086 сільських садиб.
Вищенаведені показники підтверджують ефективність реалізації програми „Власний дім” в області.
Обласна цільова програма індивідуального житлового будівництва на селі „ Власний дім” на 2010-2015 роки (далі Програма) розроблена відповідно до Указу Президента України від 27.03.1998 року № 222/98 „Про заходи щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі”, постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1158 „Про затвердження Державної цільової програми розвитку українського села на період до 2015 року”, постанови Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року № 1211 “Про затвердження Положення про порядок формування і використання коштів фондів індивідуального житлового будівництва на селі”, постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 1998 року № 1597 ”Про затвердження Правил надання довгострокових кредитів індивідуальним сільським забудовникам житла на селі”.
Ця Програма визначає основні засади політики щодо поліпшення житлово-побутових умов сільського населення області, через пільгове кредитування індивідуальних забудовників на селі, підтримки молодих та багатодітних сільських сімей, часткового розв’язання проблем зайнятості та закріплення молодих спеціалістів виробничої і соціальної сфери села, збільшення виробництва сільськогосподарської продукції в особистих селянських господарствах.
Розробник Програми – обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.
Співрозробник - головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.
Учасники Програми: Міністерство аграрної політики України, обласна державна адміністрація, обласна рада, районні державні адміністрації, районні та сільські і селищні ради.
Термін реалізації Програми 2010 – 2015 роки
2. Мета Програми.
Основною метою Програми є :
поліпшення житлово-побутових умов сільських жителів;
покращення соціально-демографічної ситуації, стимулювання закріплення
і зростання чисельності молоді на селі через надання преференцій в отриманні пільгових кредитів молодим сім’ям та молодим спеціалістам;
сприяння забудовникам у розвитку підсобного господарства, збільшення самозайнятості сільського населення і виробництва сільгосппродукції, підвищення рівня їх доходів для повернення кредитних коштів.
3.Проблема, що підлягає розв’язанню.
Рівненщина є аграрна область, а тому поліпшення житлово-побутових умов життя сільського населення є одним із найактуальніших завдань подальшого соціально-економічного розвитку села.
Більша частина сільського житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення не відповідає сучасним вимогам через зношеність, застарілість архітектурно-планувальних рішень, низький рівень інженерної оснащеності.
Це створює несприятливі умови проживання, особливо молоді в сільській місцевості.
Значна кількість сільських жителів у найбільш активному молодому віці виїжджає в міста та за кордон в пошуках роботи та нормальних умов проживання, що загострює проблему забезпеченості сільського господарства, яке відроджується, молодими кваліфікованими кадрами.
4.Шляхи розв’язання проблеми.
Головним засобом розв’язання проблеми є:
збільшення надання пільгових кредитів для будівництва, придбання, інженерного облаштування житла, розвитку технічної інфраструктури сіл за рахунок бюджетів усіх рівнів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством;
сприяння здешевленню вартості будівництва індивідуального житла шляхом організації спорудження інженерних мереж у районах масової забудови житла за рахунок коштів місцевих бюджетів;
здійснення забудови територій індивідуальними житловими будинками згідно з сучасними містобудівними, архітектурно-конструктивними рішеннями, за економічними проектами з використанням енергозберігаючих технологій, матеріалів та ефективного інженерного обладнання.
5. Фінансове забезпечення.
Фінансування Програми здійснюється відповідно до Положення про порядок формування і використання коштів фондів підтримки індивідуального житлового будівництва на селі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 року № 1211, на підставі Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік, рішень обласної ради, районних, селищних, сільських рад та відповідних розпоряджень голови облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій, сільських голів.
Фінансування витрат понесених обласним фондом підтримки індивідуального житлового будівництва на селі з надання та обслуговування державних пільгових кредитів наданих індивідуальним сільським забудовникам проводиться за рахунок місцевих бюджетів.
Програма передбачає надання кредитів сільським жителям за наступними напрямами:
1. На будівництво, добудову раніше розпочатого житла ;
2. Придбання житлових будинків;
3. На енергозабезпечення помешкань в тому числі:
будівництво вуличних газопроводів та газифікацію садиб;
будівництво підвідних ліній електропередач до садиб та їх електрифікацію;
4. На забезпечення осель якісною питною водою в тому числі:
будівництво вуличних водогонів та водогонів до садиб;
будівництво свердловин та водонапірних башт.
Кошти на виконання Програми формуються за рахунок:
1) на державному рівні: коштів державного бюджету, виділених для надання пільгових довгострокових кредитів індивідуальним сільським забудовникам;
частини державних капітальних вкладень, що виділяються для області на розвиток соціальної сфери села.
2) на обласному рівні:
коштів обласного бюджету передбачених на фінансування Програми;
коштів підприємств, установ, організацій та окремих громадян залучених на договірних засадах для житлового будівництва на селі;
коштів від повернення раніше наданих кредитів;
інших джерел, що не суперечать діючому законодавству.
3) на рівні районів, сіл і селищ:
коштів районного бюджету, бюджетів сільських і селищних рад передбачених на фінансування Програми;
коштів підприємств, установ, організацій та окремих громадян залучених на договірних засадах для житлового будівництва на селі;
коштів від повернення раніше наданих кредитів;
інших джерел, що не суперечать діючому законодавству.
6.Очікувані результати.
Виконання Програми дозволить:
- придбати у сільській місцевості 165 житлових будинків;
- побудувати 435 житлових будинків загальною площею біля 43,2 тис. квадратних метрів;
- газифікувати 2105 садиб;
- забезпечити централізованим водопостачанням 1231 садибу;
- побудувати підвідні лінії електропередач та електрифікувати 584 будинки;
- розширити ринок збуту будівельних матеріалів, збільшити надання транспортних послуг та послуг проектних, будівельних організацій, що сприятиме стабілізації стану справ у цій галузі;
- створити нові робочі місця та активізувати самозайнятість сільського населення;
- збільшити виробництво сільськогосподарської продукції в особистих селянських господарств;
- сприяти поліпшенню демографічної ситуації, закріпленню кадрів на селі. Завдання і заходи
З виконання обласної цільової програми індивідуального житлового будівництва у сільській місцевості „Власний дім” на 2010 – 2015 роки.
Таблиця 1
Прогнозні показники Програми
за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки
індивідуального житлового будівництва на селі на 2010-2015 роки
№ з\п | Показники | Одиниця виміру | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||||
1 | Введення в дію: | ||||||||
кількість житлових будинків | одиниць | 435 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | |
загальної площі житла | кв. метри | 43220 | 5910 | 6300 | 6976 | 7552 | 8001 | 8481 | |
2 | Купівля житлових будинків | одиниць | 165,0 | 20 | 22 | 25 | 27 | 33 | 38 |
3 | Газифікація житлових будинків | одиниць | 2105 | 331 | 334 | 339 | 369 | 368 | 364 |
4 | Будівництво вуличних водогонів та водогонів до садиб | одиниць | 1231 | 142 | 159 | 173 | 224 | 259 | 274 |
5 | Будівництво підвідних ліній електропередач до садиб та їх електрифікація | одиниць | 584 | 81 | 88 | 94 | 105 | 105 | 111 |
6 | Залучені кошти обласного фонду на виконання заходів Програми | млн.грн. | 30,25 | 3,13 | 3,87 | 4,63 | 5,44 | 6,21 | 6,97 |
Таблиця 2
Прогнозні показники джерел надходження коштів
обласному фонду підтримки індивідуального житлового
будівництва на селі для забезпечення виконання Програми на 2010-2015 роки
млн.грн.
Джерела фінансування | Всього на 2010- 2015 роки | в тому числі за роками | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||
Державний бюджет | 19,5 | 2,0 | 2,5 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 4,5 |
Обласний бюджет | 6,65 | 0,65 | 0,8 | 1,0 | 1,2 | 1,4 | 1,6 |
Районні бюджети | 3,05 | 0,38 | 0,44 | 0,47 | 0,54 | 0,59 | 0,63 |
Бюджети сільських і селищних рад | 1,05 | 0,1 | 0,13 | 0,16 | 0,2 | 0,22 | 0,24 |
Разом | 30,25 | 3,13 | 3,87 | 4,63 | 5,44 | 6,21 | 6,97 |
Таблиця 3
Прогнозні показники введення в дію
індивідуального житла за рахунок залучених коштів
обласного фонду підтримки індивідуального
житлового будівництва на селі на 2010 – 2015 роки
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||||
1 | Березнівський | К-кість од. | 46 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 9 |
Заг.пл. кв.м | 4140 | 630 | 630 | 630 | 720 | 720 | 810 | ||
2 | Володимирецький | К-сть од. | 36 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 |
Заг.пл.кв.м | 3780 | 520 | 520 | 630 | 630 | 740 | 740 | ||
3 | Гощанський | К-сть од. | 7 | - | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Заг.пл. кв.м | 630 | - | 90 | 90 | 90 | 180 | 180 | ||
4 | Демидівський | К-сть од. | 27 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 |
Заг.пл. кв.м | 2280 | 400 | 400 | 360 | 360 | 360 | 400 | ||
5 | Дубенський | К-сть од. | 21 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 |
Заг.пл. кв.м | 2520 | 240 | 360 | 360 | 480 | 480 | 600 | ||
6 | Дубровицький | К-сть од. | 46 | 6 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Заг.пл. кв.м | 4600 | 600 | 800 | 800 | 800 | 800 | 800 | ||
7 | Зарічненський | К-сть од. | 15 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Заг.пл. кв.м | 1350 | 180 | 180 | 180 | 255 | 255 | 300 | ||
8 | Здолбунівський | К-сть од. | 22 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Заг.пл. кв.м | 1980 | 270 | 270 | 360 | 360 | 360 | 360 | ||
9 | Корецький | К-сть од. | 23 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 |
Заг.пл. кв.м | 2300 | 300 | 300 | 400 | 400 | 400 | 500 | ||
10 | Костопільський | К-сть од. | 15 | 4 | 4 | 2 | 1 | 2 | 2 |
Заг.пл. кв.м | 1610 | 440 | 420 | 220 | 110 | 210 | 210 | ||
11 | Млинівський | К-сть од. | 40 | 5 | 5 | 7 | 7 | 8 | 8 |
Заг.пл. кв.м | 4390 | 600 | 500 | 800 | 800 | 840 | 850 | ||
12 | Острозький | К-сть од. | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Заг.пл. кв.м | 600 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | ||
13 | Радивилівський | К-сть од. | 8 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Заг.пл. кв.м | 1290 | 180 | 180 | 276 | 147 | 216 | 291 | ||
14 | Рівненський | К-сть од. | 57 | 8 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 |
Заг.пл. кв.м | 5370 | 720 | 720 | 850 | 1000 | 1040 | 1040 | ||
15 | Рокитнівський | К-сть од. | 14 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Заг.пл. кв.м | 1400 | 100 | 200 | 200 | 300 | 300 | 300 | ||
16 | Сарненський | К-сть од. | 52 | 7 | 7 | 8 | 10 | 10 | 10 |
Заг.пл. кв.м | 4980 | 630 | 630 | 720 | 1000 | 1000 | 1000 | ||
Разом | К-сть од. | 435 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | |
Заг.пл. кв.м | 43220 | 5910 | 6300 | 6976 | 7552 | 8001 | 8481 |
Таблиця 4
Прогнозні показники купівлі житлових будинків за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2010 – 2015роки
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
к-кість житлових будинків | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||
1 | Березнівський | одиниць | 14 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
2 | Володимирецький | одиниць | 16 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
3 | Гощанський | одиниць | 10 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
4 | Демидівський | одиниць | 8 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
5 | Дубенський | одиниць | 14 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
6 | Дубровицький | одиниць | 12 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
7 | Зарічненський | одиниць | 4 | - | 1 | - | 1 | 1 | 1 |
8 | Здолбунівський | одиниць | 3 | - | - | - | 1 | 1 | 1 |
9 | Корецький | одиниць | 7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
10 | Костопільський | одиниць | 8 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
11 | Млинівський | одиниць | 15 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 |
12 | Острозький | одиниць | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
13 | Радивилівський | одиниць | 11 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 |
14 | Рівненський | одиниць | 17 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 |
15 | Рокитнівський | одиниць | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
16 | Сарненський | одиниць | 14 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Разом | одиниць | 165 | 20 | 22 | 25 | 27 | 33 | 38 |
Таблиця 5
Прогнозні показники газифікації житлових будинків за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2010 – 2015 роки
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
к-кість житлових будинків | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||
1 | Березнівський | одиниць | 97 | 15 | 17 | 20 | 15 | 15 | 15 |
2 | Володимирецький | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
3 | Гощанський | одиниць | 115 | 10 | 15 | 25 | 30 | 25 | 10 |
4 | Демидівський | одиниць | 31 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 |
5 | Дубенський | одиниць | 230 | 60 | 50 | 50 | 30 | 20 | 20 |
6 | Дубровицький | одиниць | 730 | 80 | 100 | 100 | 150 | 150 | 150 |
7 | Зарічненський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
8 | Здолбунівський | одиниць | 20 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 |
9 | Корецький | одиниць | 33 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 |
10 | Костопільський | одиниць | 205 | 50 | 45 | 30 | 25 | 30 | 25 |
11 | Млинівський | одиниць | 205 | 40 | 30 | 30 | 35 | 35 | 35 |
12 | Острозький | одиниць | 140 | 30 | 25 | 25 | 20 | 20 | 20 |
13 | Радивилівський | одиниць | 33 | 3 | 4 | 4 | 3 | 7 | 12 |
14 | Рівненський | одиниць | 120 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
15 | Рокитнівський | одиниць | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
16 | Сарненський | одиниць | 140 | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 40 |
Разом | одиниць | 2105 | 331 | 334 | 339 | 369 | 368 | 364 |
Таблиця 6
Прогнозні показники будівництво водогонів до садиб за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2010 – 2015роки
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
к-кість житлових будинків | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||
1 | Березнівський | одиниць | 135 | 20 | 25 | 20 | 20 | 25 | 25 |
2 | Володимирецький | одиниць | 79 | 10 | 10 | 12 | 12 | 15 | 20 |
3 | Гощанський | одиниць | 55 | - | 5 | 5 | 10 | 15 | 20 |
4 | Демидівський | одиниць | 19 | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 4 |
5 | Дубенський | одиниць | 130 | 10 | 15 | 15 | 30 | 30 | 30 |
6 | Дубровицький | одиниць | 200 | 40 | 20 | 20 | 40 | 40 | 40 |
7 | Зарічненський | одиниць | 10 | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
8 | Здолбунівський | одиниць | 14 | 1 | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 |
9 | Корецький | одиниць | 14 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
10 | Костопільський | одиниць | 60 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
11 | Млинівський | одиниць | 150 | 15 | 20 | 20 | 25 | 35 | 35 |
12 | Острозький | одиниць | 80 | 10 | 10 | 15 | 15 | 15 | 15 |
13 | Радивилівський | одиниць | 21 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 |
14 | Рівненський | одиниць | 175 | 20 | 25 | 30 | 30 | 35 | 35 |
15 | Рокитнівський | одиниць | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
16 | Сарненський | одиниць | 83 | - | 8 | 14 | 16 | 20 | 25 |
Разом | одиниць | 1231 | 122 | 159 | 173 | 224 | 259 | 274 |
Таблиця 7
Прогнозні показники будівництва підвідних ліній електропередач до садиб та їх електрифікацію за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі
на 2010 – 2015роки
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
к-кість житлових будинків | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||
1 | Березнівський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
2 | Володимирецький | одиниць | 105 | 15 | 15 | 15 | 20 | 20 | 20 |
3 | Гощанський | одиниць | 70 | 3 | 7 | 10 | 15 | 15 | 20 |
4 | Демидівський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
5 | Дубенський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
6 | Дубровицький | одиниць | 240 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
7 | Зарічненський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
8 | Здолбунівський | одиниць | 28 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 |
9 | Корецький | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
10 | Костопільський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
11 | Млинівський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
12 | Острозький | одиниць | 60 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
13 | Радивилівський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
14 | Рівненський | одиниць | 60 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
15 | Рокитнівський | одиниць | - | - | - | - | - | - | - |
16 | Сарненський | одиниць | 21 | - | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Разом | одиниць | 584 | 81 | 88 | 94 | 105 | 105 | 111 |
Таблиця 8
Прогноз фінансування Програми за рахунок коштів районних бюджетів та бюджетів сільських, селищних рад.
тис.грн.
№ п/п | Райони | Показники | Всього на 2010-2015 роки | в тому числі за роками | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||||
1 | Березнівський | Рай. бюдж. | 130,0 | 15,0 | 15,0 | 20,0 | 20,0 | 30,0 | 30,0 |
Бюдж.с/рад | 165,0 | 25,0 | 25,0 | 25,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||
2 | Володимирецький | Рай. бюдж. | 225,0 | 30,0 | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 40,0 | 45,0 |
Бюдж.с/рад | 70,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 15,0 | 15,0 | ||
3 | Гощанський | Рай. бюдж. | 250,0 | 25,0 | 30,0 | 40,0 | 45,0 | 50,0 | 60,0 |
Бюдж.с/рад | - | - | - | - | - | - | - | ||
4 | Демидівський | Рай. бюдж. | 90,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 |
Бюдж.с/рад | 30,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | ||
5 | Дубенський | Рай. бюдж. | 355,0 | 30,0 | 50,0 | 50,0 | 70,0 | 75,0 | 80,0 |
Бюдж.с/рад | 150,0 | 10,0 | 20,0 | 20,0 | 30,0 | 30,0 | 40,0 | ||
6 | Дубровицький | Рай. бюдж. | 280,0 | 40,0 | 40,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 |
Бюдж.с/рад | 60,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | ||
7 | Зарічненський | Рай. бюдж. | 210,0 | 20,0 | 30,0 | 40,0 | 40,0 | 40,0 | 40,0 |
Бюдж.с/рад | 105,0 | 10,0 | 15,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | ||
8 | Здолбунівський | Рай. бюдж. | 88,0 | 8,0 | 10,0 | 15,0 | 15,0 | 20,0 | 20,0 |
Бюдж.с/рад | 10,0 | - | - | - | 3,0 | 3,0 | 4,0 | ||
9 | Корецький | Рай. бюдж. | 63,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 11,0 | 11,0 | 11,0 |
Бюдж.с/рад | 105,0 | 15,0 | 15,0 | 15,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | ||
10 | Костопільський | Рай. бюдж. | 250,0 | 50,0 | 50,0 | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 40,0 |
Бюдж.с/рад | - | - | - | - | - | - | - | ||
11 | Млинівський | Рай. бюдж. | 180,0 | 15,0 | 20,0 | 25,0 | 30,0 | 40,0 | 50,0 |
Бюдж.с/рад | 95,0 | - | - | 15,0 | 25,0 | 25,0 | 30,0 | ||
12 | Острозький | Рай. бюдж. | 120,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 |
Бюдж.с/рад | 60,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | ||
13 | Радивилівський | Рай. бюдж. | 170,0 | 20,0 | 20,0 | 25,0 | 30,0 | 35,0 | 40,0 |
Бюдж.с/рад | 40,0 | - | - | - | - | 20,0 | 20,0 | ||
14 | Рівненський | Рай. бюдж. | 300,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 |
Бюдж.с/рад | - | - | - | - | - | - | - | ||
15 | Рокитнівський | Рай. бюдж. | 75,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 15,0 | 15,0 | 15,0 |
Бюдж.с/рад | 36,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 7,0 | 7,0 | 7,0 | ||
16 | Сарненський | Рай. бюдж. | 255,0 | 30,0 | 35,0 | 40,0 | 45,0 | 50,0 | 55,0 |
Бюдж.с/рад | 115,0 | - | 15,0 | 20,0 | 25,0 | 25,0 | 30,0 | ||
Разом | Рай. бюдж. | 3041 | 383 | 435 | 475 | 536 | 586 | 626 | |
Бюдж.с/рад | 1041 | 100 | 130 | 155 | 195 | 220 | 241 |
ОБ╫РУНТУВАННЯ
щодо доцільності прийняття обласної цільової програми індивідуального житлового будівництва у сільській місцевості
„Власний дім” на 2010 - 2015 роки
1. Об╜рунтування необхідності прийняття рішення.
Розроблення даного проекту рішення обумовлено необхідністю поліпшення житлово-побутових умов сільських жителів, покращення демографічної ситуації, закріплення молодих спеціалістів і зростання чисельності молоді на селі, а також в зв’язку з завершенням дії рішення обласної ради № 428 від 22 грудня 2004 року „Про регіональну програму індивідуального житлового будівництва у сільській місцевості „Власний дім” за рахунок залучених коштів обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі на 2005 – 2009 роки.
2. Мета і шляхи її досягнення.
Цей проект рішення визначає основні засади обласної політики в сфері покращення житлово-побутових умов сільського населення, підтримку молодих та багатодітних сільських сімей, проблем зайнятості та закріплення молодих спеціалістів як у виробничій так і соціальній сфері села – шляхом збільшення надання пільгових кредитів для будівництва, придбання та облаштування житлових будинків, інженерних мереж в сільській місцевості за рахунок бюджетів усіх рівнів.
3. Правові аспекти.
Указ Президента України від 27.03.1998р. № 222/98 „Про заходи щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.
Постанова Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року №1158 „Про затвердження Державної цільової програми розвитку українського села на період до 2015 року.”
Постанова Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 року № 1211 „Про затвердження Положення про порядок формування і використання коштів фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі”.
4. Фінансово-економічне об╜рунтування.
Фінансування передбачене цим розпорядженням здійснюється на поворотній основі у відповідності з „Положенням про порядок формування і використання коштів фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 року № 1211.
Для забезпечення виконання цільової програми „Власний дім” на 2010-2015 роки прогнозується виділити з обласного бюджету 6,65 млн. гривень в тому числі:
Джерела фінансування | Всього на 2010 – 2015 р.р. | в тому числі по роках | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||
Обласний бюджет | 6,65 | 0,65 | 0,8 | 1,0 | 1,2 | 1,4 | 1,6 |
З них кошти повернення | 1,8 | 0,15 | 0,2 | 0,25 | 0,3 | 0,4 | 0,5 |
5. Позиція заінтересованих органів.
При підготовці розпорядження враховані пропозиції райдержадміністрацій.
6. Регіональний аспект.
Проект розпорядження дасть можливість на регіональному рівні покращити житлово-побутові умови сільських жителів.
7. Громадське обговорення.
Проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення.
8. Прогноз результатів.
За результатами прийнятого рішення з врахуванням інших джерел фінансування буде можливість:
- покращити 4,5 тисячам сільських жителів житлово-побутові умови;
- сприяти поліпшенню демографічної ситуації, закріпленню кадрів на селі;
- розширити ринок збуту будівельних матеріалів, надання послуг проектних, будівельних, транспортних організацій;
- створити нові робочі місця, збільшити обсяги оподаткування та надходження коштів до місцевих бюджетів;
- збільшити виробництво сільськогосподарської продукції в присадибних та особистих селянських господарствах;
- сформувати кредитний портфель обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі в сумі 45 млн. гривень, що в перспективі дасть можливість перейти фонду на самофінансування.