Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 24-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
П’яте скликання
(Тридцять перша сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від «18» грудня 2009 року № 1421
Про внесення доповнення до програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року, затвердженої рішенням обласної ради від 5 грудня 2008 року № 1026
З метою фінансування реалізації програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів Рівненської області на період до 2015 року, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити схвалені розпорядженням голови облдержадміністрації від 17.08.2009 № 295 «Про доповнення до програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року» доповнення (додаток 5) до програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року, що затверджені рішенням обласної ради від 5 грудня 2008 року № 1026, (додається).
2. Облдержадміністрації забезпечити виконання заходів програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року в повному обсязі.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.), з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.).
Голова ради О.Ю.Данильчук
Додаток 5
до програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року, затвердженої рішенням обласної ради від 5 грудня 2008 року № 1026
ПОРЯДОК
фінансування заходів щодо забезпечення реалізації програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених
пунктів області на період до 2015 року
1. Цей порядок визначає механізм фінансування заходів щодо забезпечення реалізації програми електрифікації новозбудованих вулиць сільських населених пунктів області на період до 2015 року, схваленої розпорядженням голови облдержадміністрації від 17.11.2008 № 487 та затвердженої рішенням обласної ради від 05.12.2008 № 1026 (далі – Програма).
2. Фінансування Програми здійснюється шляхом співфінансування у співвідношенні: 50 відсотків - кошти забудовників, 20 відсотків - кошти селищних/сільських бюджетів, 20 відсотків - кошти районного бюджету, 10 відсотків - кошти обласного бюджету.
Перерахування коштів з обласного бюджету до районного та з районного - до селищного/сільського бюджетів здійснюється згідно зі статтями 85, 92 і 93 Бюджетного кодексу України як міжбюджетний трансферт.
Першочергово здійснюється фінансування об’єктів, на які затверджено в установленому порядку проектно-кошторисну документацію.
Визначення генпідрядника на проведення робіт з електрифікації новозбудованих вулиць здійснюється замовником відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921 «Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».
Фінансова звітність про використання коштів складається у порядку, встановленому Державним казначейством України.
Відкриття розрахункових рахунків при проведенні видатків здійснюється відповідно до:
Порядку відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства України, затвердженого наказом Державного казначейства України від 02.12.2002 № 221;
Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 04.11.2002 № 205;
Порядку обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України, затвердженого наказом Державного казначейства України від 09.08.2004 № 136.
3. Цей порядок реалізується на основі договорів між забудовниками (населенням) та органом місцевого самоврядування. Селищна/сільська рада за договором є координатором усіх процедур, розпорядником місцевого бюджету в його частці пайової участі та суб’єктом делегованих повноважень розпорядників обласного, районного бюджетів у частині їх пайової участі, замовником проектних та будівельних робіт.
4. Технічні умови на електропостачання вулиць індивідуальної забудови у сільських населених пунктах видаються ЗАТ «Ей-І-Ес Рівнеенерго» на підставі звернень замовника (селищної/сільської ради) відповідно до чинного законодавства України.
Проектно-кошторисна документація на проведення робіт з електрифікації виготовляється проектною організацією, що визначається замовником (селищною/сільською радою), проходить комплексну експертизу відповідно до чинного законодавства України, та затверджується селищною/сільською радою.
Роботи з будівництва об’єктів електромереж здійснюються після реєстрації об’єкта будівництва в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в області та отримання дозволу на проведення робіт.
5. Для фінансування робіт згідно із затвердженою проектно-кошторисною документацію замовник (селищна/сільська рада) подає головному управлінню Державного казначейства України в області такі документи:
договір замовника (селищної/сільської ради) з генпідрядником на проведення робіт з будівництва об’єктів електромереж;
зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
рішення селищної/сільської ради на відведення земельних ділянок під будівництво об’єктів електромереж;
дозвіл інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в області на проведення робіт з будівництва об’єктів електромереж;
документи, які подаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»;
акти виконаних робіт або накладні;
акти приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2 та довідка про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3;
накладні/товарно-транспортні накладні (якщо умови договору передбачають оплату після отримання товару) при придбанні будівельних матеріалів, обладнання, конструкцій тощо;
позитивний експертний висновок до проектно-кошторисної документації;
довідка про вартість виконаних робіт;
документи, що підтверджують проведення процедури закупівлі у разі, коли річна очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує порогові показники, встановлені чинним законодавством України щодо закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти.