eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 5 скликання
  • separator
  • № 1327 Про стан надання медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Рішення обласної ради 5 скликання

Оприлюднено 24-12-2019

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

П’яте  скликання

 (Двадцять дев’ята сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

від «25» вересня 2009 року                                                                          № 1327

Про стан надання медичної допомоги

 ліквідаторам та населенню, яке має

 статус потерпілого від наслідків аварії

 на Чорнобильській АЕС

Заслухавши доповідь начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації щодо стану надання медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, обласна рада зазначає наступне.

З метою підвищення якості організації надання медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, пріоритетними напрямками діяльності управління, органів та закладів охорони здоров'я області визначені: збереження, оптимізація, підвищення якості та доступності медичної допомоги поліпшення матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних закладів, що надають медичну допомогу ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

        Для наближення медичної допомоги до населення, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, підвищення якості медичних послуг, своєчасного моніторингу стану здоров’я та проведення щорічної диспансеризації в забруднених районах як і в цілому по області відкривалися медичні заклади загальної практики/сімейної медицини. Всього в 6 північних районах функціонує 40 таких закладів, при яких розгорнуто 285 ліжок денного перебування хворих.

            З метою забезпечення конституційних прав на медичне обслуговування, поліпшення організації медичного забезпечення, якості та доступності спеціалізованої медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада 

в и р і ш и л а :

1.Доповідь начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації Ковальова В.А. щодо стану надання медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, взяти до відома (довідка додається).

2.Рекомендувати облдержадміністрації сприяти першочерговому забезпеченню спеціалізованих лікувально-профілактичних закладів, що надають  медичну допомогу населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, сучасним лікувально-діагностичним обладнанням, медикаментами, санітарним транспортом.

3.       Рекомендувати райдержадміністраціям, районним та міським радам:

3.1. Розглянути питання щодо стану надання медичної допомоги ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на сесіях відповідних рад.

3.2.    На виконання діючих нормативних актів сприяти забезпеченню житлом молодих спеціалістів, що направляються на роботу.

3.3. За підсумками діяльності за 9 місяців 2009 року переглянути фінансування закладів охорони здоров'я, що надають медичну допомогу ліквідаторам та населенню, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з метою поліпшення їх фінансування з місцевих бюджетів.

4.       Рекомендувати управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації, територіальним медичним закладам області:

4.1.    Здійснювати заходи щодо забезпечення дотримання конституційних прав на медичне обслуговування населення яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

4.2. Продовжити контроль за реорганізацією ФАПів і сільських лікарських амбулаторій в лікарські амбулаторії загальної практики/сімейної медицини в північних районах області та забезпечення їх кваліфікованими медичними кадрами, відповідним обладнанням, транспортом і умовами праці.

4.3. З метою поліпшення фінансування спеціалізованих лікувально-профілактичних закладів області, які надають медичну допомогу населенню, що має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, ефективно впроваджувати систему багатоканального фінансування закладів охорони здоров’я шляхом збільшення відсотка залучених позабюджетних коштів, що не суперечать чинному законодавству. Забезпечити контроль за додержанням фінансово-господарської дисципліни.

4.4.  Здійснити заходи щодо упорядкування мережі і структури  закладів охорони здоров'я, в тому числі санаторіїв, відповідно до фактичних потреб, передбачивши пріоритети профілактики та лікування населення, яке має статус потерпілого від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Здійснити заходи щодо удосконалення профорієнтаційної роботи по залученню сільської молоді та молоді, яка проживає на радіаційно забрудненій території, до вступу у вищі навчальні заклади ІІІ-IV рівнів акредитації за цільовими направленнями.

5.       Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства (Кобилянська В.Г.).

Голова ради                                                                                   О.Ю.Данильчук

 

Стан

надання  медичної  допомоги  ліквідаторам та населенню яке має статус  потерпілого від аварії  на  ЧАЕС.

     В Рівненській області станом на 01.01.2009р. знаходиться на обліку 405519 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

І група первинного обліку -        4705 чол.

ІІ група первинного обліку  -        321 чол.

ІІІ група первинного обліку – 253331 чол.

ІУ група первинного обліку – 144556 чол.

                                    Дорослі – 26331 чол.

                                   Підлітки – 21387 чол.

                                          Діти – 96838 чол.

                                        Онуки – 2606 чол.

Таблиця № 1

Населення, що  постраждало  внаслідок  аварії  на  ЧАЕС  по  Рівненській  області

Таблиця № 2

 

Демографічні  показники  постраждалого  населення

     Аналізуючи демографічні показники по даних районах вони значно відрізняються від загально обласних. Народжуваність на контрольованих районах є одною з найвищих по області 17.7 (область 14.8, Рокитнівський район 23.9, Володимирецький район – 20.1, Березнівський район – 20.2) і тільки в Дубровицькому районі – 14.0.), що нижче загально                        обласного показника.

     Смертність найвища у Дубровицькому районі та Зарічнянському 16.3 та 16.1 відповідно районам, найнижча в м.Кузнецовськ 5.6, що пояснюється середньо статистичним молодим віком жителів.

     А загальна смертність становить 13.5 проти 13.9 по області.

     Природний приріст значно вищий  від середньо обласного показника +4.2 проти +0.9. Хоча він зменшився з +4.6 до 4.2 за останні 3 роки. Найвищий показник природного приросту в Рокитнівському районі  +10.8, м.Кузнецовськ +10.3, і тільки в Дубровицькому районі даний показник є від’ємним і становить -2.3.

     Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 26.05.2004 № 245 «Про перелік регіональних спеціалізованих медичних закладів для лікування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в Рівненській області було затверджено 28 медичних закладів, що надають медико-санітарну допомогу особам, які постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи, і розпорядженням голови обласної держадміністрації № 47 від 17.02.2009р. «Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови обласної держадміністрації від 26.05.04р. № 245» даним розпорядженням у 2009 році було віднесено ще обласну фізіотерапевтичну лікарню м.Корець, Корецьку та Рівненську ЦРЛ, і на сьогодні в області закріплено 31 медичний заклад, що надає  спеціалізовану медичну допомогу постраждалому внаслідок аварії на ЧАЕС населенню області.

     В даних закладах протягом 2008 року було проліковано 341995 чоловік, що мають статус постраждалих, із них 99660 діти та підлітки (діти до 17р.).:

· ліквідатори: всього – 4311

· евакуйовані: всього –  286

· дорослі ІІІ груп первинного обліку: всього – 217592

· діти та підлітки ІУ групи первинного обліку: всього – 99660

· дорослі ІУ групи первинного обліку: всього – 20146

     З метою наближення медичної допомоги до населення, що проживає в даних районах, підвищення якості медичних послуг, своєчасного моніторингу стану здоров’я та проведення щорічної диспансеризації в забруднених районах як і в цілому по області відкривалися медичні заклади загальної практики/сімейної медицини. Всього в 6 північних районах функціонує 40 таких закладів, при яких розгорнуто 285 ліжок денного перебування хворих.

     Нажаль не всі медичні заклади загальної практики/сімейної медицини оснащені необхідним медичним обладнанням, санітарним транспортом та лікарськими кадрами. Так, в с.Сварицевичі Дубровицького району, обов’язки виконує по сумісництву лікар-кардіолог, в Зарічнянському районі в селах Вичівка та Дібрівськ обов’язки виконує фельдшер. Санітарного транспорту не мають лікарські амбулаторії в с.Тисменя Березнівского району, с.Озеро Володимирського району, с.Локниця Зарічненського району. В даному випадку недостатня матеріально-технічна база пояснюється недостатнім фінансуванням даних установ, як і в цілому по області. Кадровий потенціал недостатній. Це пояснюється віддаленістю населених пунктів від райцентрів, в деяких випадках відсутність житла для медпрацівників та все таки і низька заробітна плата за роботу на даних дільницях.

Таблиця № 3

Лікарські кадри закладів  охорони здоров’я  постраждалих  районів  Рівненської  області

     Відсоток укомплектованості  в цілому по північних районах за останні 3 роки дещо зріс, але ж у всіх районах він нижчий від загально обласного показника. Найгірша кадрова ситуація в Рокитнівському, Володимирецькому та Зарічнянському районах. Якщо в області процент укомплектованості посад лікарями становить 80.0 то в цих районах відповідно 53.9; 62.5 та 63.5.

     В рішенні попередньої колегії так само гостро стояло дане питання. Але молоді лікарі в даних медичних установах довго не затримуються або взагалі іпд різними причинами туди не доїжджають. Хоча на даний час майже на  кожну лікарську амбулаторію готуються лікарі загальної практики/сімейної медцини. У ВУЗах навчаються за цільовим направленням жителі даних районів , які по закінченні повернуться працювати у своїх районах.

 

 

Захворюваність  постраждалого населення 

по  групам  первинного  обліку (на 1000)

Групи первинного обліку

2007р.

2008р.

І – ліквідатори

389.3

308.6

ІІ – евакуйовані

250.8

258.6

ІІІ – жителі забруднених територій

654.3

618.2

ІУ – діти до 14 років

        підлітки

1240.2

1245.2

1210.2

1066.4

ІУ - дорослі

733.4

721.5

Доросле населення

666.2

622.3

Дитяче населення  0-14 років

1240.2

1207.0

У - онуки

-

1088.3

Структура  захворюваності

по  групам  первинного  обліку (на 1000)

І – ліквідатори

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби органів дихання

109.3

Хвороби органів дихання

95.6

ІІ місце

Хвороби системи кровообігу

47.0

Хвороби системи кровообігу

46.8

ІІІ місце

Хвороби ока

44.1

Хвороби ока

31.0

Доросле населення

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби органів дихання

141.8

Хвороби органів дихання

133.8

ІІ місце

Хвороби системи кровобігу

83.5

Хвороби системи кровообігу

80.1

ІІІ місце

Травми та отруєння

49.1

Хвороби органів травлення

50.4

ІУ група (діти до 14 років)

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби органів дихання

595.8

Хвороби органів дихання

575.5

ІІ місце

Хвороби органів травлення

100.9

Хвороби органів травлення

94.2

ІІІ місце

Хвороби шкіри

74.3

Хвороби шкіри

77.0

Смертність  постраждалого населення  по  групам  первинного  обліку (на 1000)

Групи первинного обліку

2006р.

2007р.

2008р.

І – ліквідатори

15.1

15.3

19.1

ІІ – евакуйовані

12.5

12.5

3.1

ІІІ – жителі забруднених територій

18.9

19.7

20.6

ІУ – діти до 14 років

        підлітки

0.7

0.3

0.7

0.3

0.6

0.4

ІУ - дорослі

0.36

0.36

0.5

Доросле населення

16.8

18.7

Структура смертності  по  групам  первинного  обліку (на 1000)

І – ліквідатори

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби системи кровообігу

9.6

Хвороби системи кровообігу

8.5

ІІ місце

Злоякісні новоутворення

3.1

Злоякісні новоутворення

4.7

ІІІ місце

Травми та отруєння

2.1

Травми та отруєння

3.2

Доросле населення

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби системи кровообігу

12.2

Хвороби системи кровообігу

13.58

ІІ місце

Злоякісні новоутворення

1.7

Злоякісні новоутворення

1.8

ІІІ місце

Травми та отруєння

1.3

Травми та отруєння

1.6

ІУ місце

Хвороби органів травлення

0.5

Хвороби органів травлення

0.6

У місце

Хвороби нервової системи

0.2

Хвороби органів дихання

0.4

ІУ група (діти до 14 років)

2007р.

2008р.

І місце

Травми та отруєння

0.24

Травми та отруєння

0.2

ІІ місце

Вроджені аномалії

0.21

Вроджені аномалії

0.1

ІІІ місце

Новоутворення

0.07

Хвороби органів дихання

0.1

Інвалідність, яка визнана вперш у житті, у постраждалого населення  внаслідок аварії на ЧАЕС по  групам  первинного  обліку (на 10000)

Групи первинного обліку

2006р.

2007р.

2008р.

І – ліквідатори

15.1

137.9

76.5

ІІ – евакуйовані

12.5

31.3

-

ІІІ – жителі забруднених територій

18.9

23.4

25.6

ІУ – діти до 14 років

        підлітки

0.7

10.6

12.7

ІУ - дорослі

0.36

8.3

8.4

Доросле населення

0.36

8.3

19.0

Дитяче населення  0-14 років

23.1

25.8

Структура інвалідності

по  групам  первинного  обліку (на 10000)

І – ліквідатори

2007р.

2008р.

І місце

Хвороби системи кровообігу

64.7

Хвороби системи кровообігу

57.4

ІІ місце

Злоякісні новоутворення

46.0

Злоякісні новоутворення

10.6

ІІІ місце

Хвороби нервової системи

20.8

Хвороби органів дихання

4.3

Доросле населення

2007р.

2008р.

І місце

Врожені аномалії

4.3

Вроджені аномалії

9.1

ІІ місце

Хвороби ендокринної сис-ми

1.0

Хвороби ендокринної сис-ми

3.0

ІІІ місце

Новоутвори

0.9

Новоутвори

2.3

ІУ група (діти до 14 років)

2007р.

2008р.

І місце

Вроджені аномалії

7.5

Вроджені аномалії

9.3

ІІ місце

Злоякісні новоутвори

1.1

Злоякісні новоутвори

1.1

ІІІ місце

Хвороби ендокринної сис-ми

0.6

Хвороби ендокринної сис-ми

0.6

     У 2008р. має місце незначний ріст первинно визнаних інвалідів-чорнобильців – з 306 у 2007р. до 321 в 2008р. (+15 вип.), у той ж час зниження кількості вперше визнаних інвалідами ліквідаторів з 35 у 2007р. до 32 у 2008р. Серед чорнобильців в структурі інвалідності новоутворення також  передують – 194 вип. (60.4%), в 2007р. – 178 вип. (58.1%) (маємо + 16 випадків по онкозахворюванню).

     На ІІ місці у «ч» - інвалідність від хвороб системи кровообігу (91 вип. – 28.3%).

     На ІІІ місці – дисциркуляторні енцефалопатії – 58 випадків, як судинні ураження головного мозку (ЦВХ). В 2008р. зросла кількість уроджених вад розвитку – 12 (6 у 2007р.).

     З огляду на вищезазначене (ріст первинної інвалідності, переважно від онкозахворювань), тяжкість інвалідності (більшість інвалідів мають І-ІІ групи інвалідності), свідчить про те, що проблема захворюваності, інвалідності та реабілітації осіб, які зазнали впливу іонізуючого випромінення при ліквідації наслідків Аравії на ЧАЕС, а також серед осіб, що мешкають на забруднених радіонуклідами територіях, є актуальною і дотепер, як і прогнозувалось, через 20-25 років після Чорнобильської катастрофи. За прогнозами ВООЗ до 2010р. онкозахворювання випередять за поширеністю серцево-судинні і стануть причиною смертності людей. Отже сподіватися на зниження онкоінвалідності найближчим часом нереально.

     За  2008 рік для розгляду на спец. ЛКК поступило 950 справ (933 в 2007р.), збільшення  на 1,8 %. З них справи дітей складають 265 проти 243 в 2007 р., або збільшення на 9,0 %. Із розглянутих справ пов”язано захворювань у 718 випадках (733 у 2007р.), зменшення на 3,7 %. У дітей кількість пов”язаних захворювань збільшилась на 3,2 % (248 проти 236 у 2007р.), при збільшенні загальної кількості справ, як було сказано вище  на  1,8%.

      Захворювання, котрі не пов”язані з наслідками аварії на ЧАЕС, складають 19 проти 31 у 2007р., або зменшення на 38,8 % серед дорослих і  збільшення  на 166,6% серед дітей (16 проти 6). Не пов”язані захворювання у дорослих – це переважно ті хвороби, що виникли до 1986 року; або відсутні в переліку, або не мають підтвердження того перебігу, якого вимагають нормативні документи, а також не варифіковані ракові захворювання. Такаж ситуація серед справ дітей. Крім того, не пов”язані вроджені вади, що піддаються корекції.

       По причині смерті розглянуто 213 справ (168 у 2007р.). збільшення на 26,7%. Пов”язано у 2008 році в 210 випадках, проти 166 у 2007р, або на 26,5 % більше. Не пов”язана 1 справа  по смерті в 2007 р. а  в  2008 р.  3 справи.

       Структура захворювань, що пов’язані з наслідками аварії на ЧАЕС, може бути представлена у вигляді такої таблиці:  

Дорослі

Діти

Новоутвори

484

67,4%

Вродж. аномалії

109

76,7%

Хв с-ми кровообігу

54

  7,5%

Новоутвори

12

8.4%

Хв. нервов.с-ми

99

 13,7%

Хв. ендокр с-ми

5

3,5%

Хв. ендокр с-ми

22

3,0%

Хв. нервов с-ми

8

5,6%

Хв. органів травл

3

0,4%

Хв. органів дих

2

1,4%

Хв. органів дихання

-

-

Хв. с-ми кровооб

2

1,4%

Хв. сечост с-ми

3

   0,4%

Хв. сечост с-ми

1

0,7%

Хв. системи крові

    8

1,1%

Хв с-ми крові

-

-

Хв.що не вказ. в пер.

    45

6,2%

Хв. орг. травл.

      3

   2,1%

 

    Структура захворювань, які привели до смерті і пов”язані з наслідкам аварії на ЧАЕС, представлена в наступній таблиці:

 

 

     2008                    %   

      2007                 %

 

 

Новоутвори

183

      87,1

147

88,5

 

 

Хв. с-ми кровообігу

7

3,3

2

1,2

 

 

Хв. нервов. с-ми

12

5,7

5

        3,0

 

 

Хв. органів травлен

1

0,4

2

        1,2

 

 

Хв. сечостатевої с-ми

4

1,9

3

1,8

 

 

Хв. орг дихання

4

2,4

 

 

Інші

         2

0,9

3

1,8

 

  Всього

        210

100%

166

100%

 З вищенаведеної таблиці наглядно видно, що левову частку цих смертей складають новоутвори (87,1%) і хвороби нервової системи (5,7%), які разом складають 92,8% від всіх смертей, які були пов”язані з наслідками аварії на ЧАЕС разом .

     За  2008 рік   пов”язаних первинних 142 захворювань у дітей, визнано інвалідами по групам спостереження 248 (тобто первинних + вторинних дітей). За 2007р. із 120 пов”язаного  первинного захворювання, 236 визнано інвалідами до різних термінів (тобто вторинних). Іншими словами % визначення інвалідності серед дітей, у яких захворювання пов”язане з наслідками аварії на ЧАЕС становить 74,6% проти 50,8 % в 2007р. Структура захворювання, що привели до інвалідності у дітей може бути представлена в наступній таблиці:

2008

2007

Назва хвороби

К-сть

%

Місце

К-сть

%

Місце

Новоутвори

18

7,2

2

   17

  7,6

2

В т.ч. органів травлення

10

   4,0

5

    9

3,8

5

Хв. ендокр с-ми

8

    3,2

4

12

5,0

4

Хв. крові,кров органів

3

1,2

-

-

   -

-

Хв. нервов с-ми

15

    6,0

3

14

5,9

3

Хв. с-ми кровооб.

-

     -

6

7

2,9

6

Хв. органів дихання

6

2,4

7

6

2,9

7

Хв. сечост с-ми

4

1,6

8

4

1,6

8

Вродж аномалії

184

74,1

1

167

 70,7

1

Всього

248

100

236

100

    З представленої таблиці наглядно видно, що за  2008 рік серед хвороб, що привели до інвалідності у дітей займають:

           І місце – вроджені аномалії –  74,1%

           ІІ місце – новоутвори – 7,2 %

 За   2007р: 

           І місце – вроджені аномалії – 70,7%;

           ІІ місце – новоутвори  –  7,2%.

Оздоровлення громадян

       Щорічно згідно розпорядження голови обласної державної адміністрації “Про організацію  оздоровлення громадян області, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” медичними закладами області всіх рівнів протягом року проводиться робота щодо поліпшення медико-санітарного обслуговування громадян, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС.

     За результатами диспансеризації потерпілого населення області в 2008 році показники роботи зберігаються на рівні 2007 року, а в деяких групах первинного обліку покращились. Відсоток диспансеризації ліквідаторів по області складає 97.4% (97.7% - 2007р.), дорослого населення ІІ групи первинного обліку – 90.7% (93.7 - 2007р.), ІІІ група первинного обліку - доросле населення - 98.3% (98.6% - 2007р.), ІУ група первинного обліку – доросле населення – 87.6% (90.2% - 2007р.), ІУ група первинного обліку – діти та підлітки – 99.9% (99.8% - 2007р.), онуки – 2606 чол.

 

     Згідно з чинним законодавством в Рівненській області право на санаторне лікування та відпочинок мають близько 383.4 тисяч громадян, в т.ч. понад 118.2 тисяч дітей.

     В області діє розпорядження голови облдержадміністрації від 22.05.207р. № 246 «Про організацію здоровлення громадян області, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», на підставі якого створено районні (міські) робочі групи з питань організації оздоровлення. Організація оздоровлення постраждалих громадян здійснюється головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації  у співпраці з райдержадміністраціями, міськвиконкомами, управліннями охорони здоров’я, освіти та науки облдержадміністрації, громадськими організаціям тощо.

     Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік» нашій області за програмою «Оздоровлення громадян» було передбачено 60.3 млн.грн., що у півтора раза більше порівняно з 2007 роком. Закупівля  путівок для санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, здійснювалася Мінпраці і соціальної політки України, які в подальшому розподілялися адміністративно-територіальним одиницям.

     Протягом 2008 року за рахунок путівок, виділених Мінпрацею України, оздоровлено 24367 громадян, які постраждали внаслідок  аварії на ЧАЕС, що у півтора раза більше, ніж у 2007 році.

     Серед оздоровлених: 19746 дітей у складі груп, 795 дітей разом з одним із батьків (що становить 17.5 відсотка від загальної чисельності дітей), та 3826 дорослих осіб (що становить 1.5 відсотка від їх загальної чисельності), Із приоритетної категорії громадян оздоровлено – 352 дітей-інвалідів , інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС, 204 дітей-сиріт (що становить  відповідно 51 і 40 відсотків від загальної чисельності цієї категорії дітей) та 970 осіб, які віднесені до постраждалих категорії 1 (становить 15 відсотків від загальної чисельності цієї категорії осіб).

     Постраждалі громадяни для санаторно-курортного лікування в 2008 році направлялися до 45 санаторно-оздоровчих закладів України. Серед них дитячі заклади нашої області: «Електронік-Рівне» та «Джерельце», які розташовані в с.Олександрія Рівненського району.

     Протягом року стовідсотково не були використані путівки згідно з доведеними графіками заїздів: Дубровицьким – 85 шт., Млинівським – 6 шт., районами та м.Рівне – 17 шт.

    Згідно заявки Рівненської облдержадміністрації за статтею «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високо вартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», у 2008 році на забезпечення медичних закладів області та їх структурних підрозділів необхідними матеріалами та медикаментами, для впровадження в практику сучасних методів профілактики , діагностики та лікування було передбачено коштів у розмірі 2 421.2 тис.грн. Упродовж 2008 року надійшло                            1 682.3 тис.грн.

     Згідно програми, затвердженої МНС України та заявок лікувальних закладів області упродовж 2008 року було придбано лікарських засобів та виробів медичного призначення на загальну суму 1 189.9 тис.грн.

     Крім того, за вищевказаною програмою «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високо вартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в лікувальних закладах, а саме: в Рівненському обласному онкологічному диспансері, Рівненській обласній дитячій лікарні, Рівненській Центральній міській лікарні, Інституті нейрохірургії та трансплантології України м.Києва та Центрі мікрохірургії ока м.Києва завдяки встановленій співпраці, проведено лікування 41 важкохворим постраждалим громадянам області на загальну суму 485.3 тис.грн., що є найбільшим показником в порівнянні з минулорічними показниками:

Рік

К-сть пролікованих громадян

Загальна вартість лікування

2005

5

27.0 тис.грн.

2006

14

19.9 тис.грн.

2007

-

-

2008

41

485.3 тис.грн.

     Таким чином, із 1 682.3 тис.грн., які надійшли з державного бюджету для виконання програми «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 675.2 тис.грн.

     Виконання програми загального фонду державного бюджету у 2008 році виконано на 99%. Обсяг фінансування, який не надійшов в область для виконання  вищевказаної програми, становить 738.9 тис.грн.

     За програмою «Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у 2008 році доведені ліміти за рахунок субвенцій з обласного бюджету у сумі 14 754 200 грн. В районах та містах області упродовж 2008 року було визначено аптечні заклади, які проводили відпуск ліків за безкоштовними рецептам лікарів. З  метою посилення контролю за цільовим використанням коштів, продовж 2008 року відділом щомісяця проводилась перевірка ведення комп’ютерного обліку медикаментів, безоплатно виданих постраждалим громадянам, у формі реєстрів та опрацьовувались звіт освоєння призначених коштів.

     Таким чином, упродовж 2008 року в область надійшло і освоєно за призначенням 14 754 200 грн., що становить 100% виконання програми.

     У 2009 році для виконання державної цільової програми «Комплесне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» упродовж І кварталу поточного року фінансування в область не надходило та МНС України не доведено кошторисних призначень на 2009 рік.

     За програмою «Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у 2009 році доведені ліміти за рахунок субвенцій з обласного бюджету у сумі  15 736 100 грн. Упродовж І кварталу 2009 року в область надійшло і освоєно за призначенням 3 878 700 грн, що становить 25% виконання програми.

     В районах та містах області визначено аптечні заклади, які проводять відпуск ліків за безкоштовними рецептами лікарів. З метою посилення контролю за цільовим використанням коштів, опрацьовуються звіти аптечних закладів щодо освоєння призначених коштів та ведення комп’ютерного обліку медикаментів, безоплатно виданих постраждалим громадянам, у формі реєстрів.

     З метою покращення матеріально-технічної бази медичних закладів у північних районах області зроблено:

    В 2007 році (бюджетні та позабюджетні кошти):

1. Реконструкція існуючих приміщень:

    терапевтичне відділення Володимирецької ЦРЛ – 22 ліжка – введено в дію   

    161 тис.грн.

2. Будівництво  господарського корпусу тублікарні с.Зірне – 470 тис.грн. -            

    не введено).

3. Лікарська амбулаторія в с.Кричильськ Сарненського району –                              

    400 тис.грн. (введено в дію)

4. Реконструкція оперблоку хірургічного відділення Сарненської ЦРЛ –                  180 тис.грн. (введено в дію)

5. Реконструкція реанімаційного відділення Степанської районної лікарні  (Сарненський район) – 200 тис.грн. – введено в дію.

6. Реконструкція пологового відділення Рокитнівської ЦРЛ – 80 тис.грн. – введено в дію.

     В 2008 році (бюджетні та позабюджетні кошти):

1. Центральна районна лікарня смт Рокитне 

    (проводиться цегляна кладка стін)

2. Реконструкція приміщення казарми під відділення ЦРЛ м.Сарни

    (розпочаті опоряджувальні роботи)

3. Реконструкція частини приміщень пологового будинку Сарненської ЦРЛ

    під відділення гемодіалізу та естракорпоральної детоксикації м.Сарни      

    (закінчуються роботи по реконструкції)

4. Реконстукція лікарської амбулаторії с.Великі Озери Дубровицького району

    (проектні роботи)

5. Газифікація Степанської районної лікарні Саранського району

     (введено в дію 2 міні-котельні)

6. Реконструкція фнекційного відділення та газифікація Рокитнівської

    центральної лікарні (введено в дію)

7. Будівництво фельдшерсько-акушерського пункту с.Більськ Рокитнівського

   району (введено в дію)

      В 2009 році згідно розпорядження голови обласної державної адміністрації № 30 від 07.02.2009р. «Про перелік об’єктів будівництва за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету на 2009 рік» планується:

1.                    Лікарська амбулаторія в с.Великі Озера Дубровицького району (реконструкція)

2.                    Центральна районна лікарня смт Рокитне (будівництво терапевтичного корпусу з харчоблоком)

Проблемні   питання:

1.           Придбання сучасної лікувально-діагностичної апаратури (в т.ч. портативної апаратури для роботи виїздних бригад).

2.           Забезпечення санітарним транспортом, в першу чергу, амбулаторій сімейного типу, дільничних та районних лікарень.

3.           Недостатність коштів для забезпечення медикаментами хворих, що перебувають на стаціонарному лікуванні.

4.           Недостатнє фінансування на санаторно-курортне оздоровлення.

5.           Не до кінця вирішена проблема фінансування:

-              безкоштовного придбання ліків за рецептами в м.Рівне;

-              додаткового харчування в РОСДРЗН.

 

 


Таблиця № 1

 

НАСЕЛЕННЯ, ЩО ПОСТРАЖДАЛО ВНАСЛІДОК АВАРІЇ

на ЧАЕС по Рівненській області

Райони

ВСЬОГО

І гр.

ІІ гр.

ІІІ гр.

IV група

діти

підлітки

дорослі

онуки

всього

Березнівський

62467

190

2

39281

14752

3372

4478

392

22602

Володимирецьк

59262

167

-

37718

14943

3034

2822

578

20799

Гощанський

752

132

-

230

260

130

-

-

390

Демидівський

1268

46

-

704

356

81

81

-

518

Дубнівський

925

255

4

298

218

143

7

-

368

Дубровицький

   48681

116

-

34220

9600

1989

2470

286

14059

Зарічненський

35052

45

-

23824

7399

1656

1896

232

10951

Здолбунівський

381

227

-

30

53

71

-

-

124

Корецький

439

106

7

128

145

53

-

-

198

Костопільський

1313

243

1

385

522

143

17

2

682

Млинівський

1047

113

-

457

243

111

123

-

477

Острозький

240

129

-

17

50

29

15

-

94

Радивилівський

114

88

-

-

-

9

17

-

26

Рівненський

1951

247

-

785

644

240

35

-

919

Рокитнівський

52076

109

-

30909

14487

2897

3170

504

20554

Сарненський

91016

327

-

57329

22689

4902

5244

525

32835

м.Рівне

4193

1218

139

769

1469

592

6

-

2067

м.Кузнецовськ

44342

947

168

26247

9008

1935

5950

87

16893

По пн.районах

392896

1901

170

249528

92878

19785

26030

2604

138693

По пд.районах

12623

2804

151

3803

3960

1602

301

2

5863

Всього по області

405519

4705

321

253331

96838

21387

26331

2606

144556

Таблиця № 2

Демографічні  показники  жителів  північних  районів 

№ пп

Райони

Народжуваність на 1000 населення

Смертність на 1000 населення

Природний приріст на 1000 населення

2006

2007

2008

2006

2007

2008

2006

2007

2008

1

Березнівський

18.4

18.0

20.2

14.3

14.2

14.3

+4.1

+3.8

+5.9

2

Володимирецький

18.9

18.7

20.1

14.0

13.8

13.8

+4.9

+4.9

+6.3

3

Дубровицький

13.2

14.1

14.0

16.2

15.7

15.7

-3.0

-1.6

-2.3

4

Зарічненський

15.8

16.8

16.3

13.9

14.6

14.6

-1.9

+2.2

+0.2

5

Рокитнівський

22.8

21.2

23.9

12.5

12.8

12.8

+10.3

+8.4

+10.8

6

Сарненський

18.4

16.9

18.3

12.7

12.8

12.8

+5.7

+4.1

+6.5

7

м.Кузнецовськ

14.3

15.1

15.9

5.1

5.2

5.2

+9.2

+9.9

+10.3

Всього по 6-ти р-нах та м.Кузнецовську

17.6

17.4

17.7

13.0

13.1

13.5

+4.6

+4.3

+4.2

Всього по області

13.6

13.7

14.8

13.7

13.8

13.9

-0.1

-0.1

+0.9

Таблиця № 3

 

Лікарські  кадри  закладів  охорони  здоров’я

постраждалих районів  Рівненської  області

№ пп

Назва районів

Всього лікарів включаючи санітарних

(без зубних)

Забезпеченість на 10000 населення

(без зубних)

% укомплектованості

посад

2005

2007

2008

2005

2007

2008

2005

2007

2008

1

Березнівський

116

116

118

18.4

18.4

18.8

75.6

78.3

75.7

2

Володимирецький

110

117

117

17.9

19.2

19.2

61.0

65.3

62.5

3

Дубровицький

116

118

119

23.0

23.7

24.0

66.7

71.0

69.5

4

Зарічненський

59

71

68

16.4

19.9

19.1

46.3

68.3

63.5

5

Рокитнівський

85

86

86

16.3

16.4

16.3

52.2

56.9

53.9

6

Сарненський

198

206

213

19.9

20.1

21.3

66.0

67.1

67.8

7

м.Кузнецовськ

131

132

136

38.7

32.4

33.2

91.2

83.9

88.2

8

Всього по області

4209

4243

4296

35.9

36.8

37.3

74.3

80.4

80.0



Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.