Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 24-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
П’яте скликання
(Позачергова двадцять восьма сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від «10» липня 2009 року № 1288
Про подання проекту на
Всеукраїнський конкурс
проектів та програм розвитку
місцевого самоврядування
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 28 жовтня 2002 року № 952/2002 "Про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування", постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року № 64 "Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування", враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції, за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Схвалити проект розвитку місцевого самоврядування: «Розробка та запровадження системи сприятливих інвестиційних умов на території Рівненської області у пріоритетних сферах розвитку» для подання на Всеукраїнський конкурс проектів та програм місцевого самоврядування (додається).
2. Співфінансування в 2010 році провести за рахунок коштів обласного бюджету в сумі 100,0 тисяч гривень у разі перемоги відповідного проекту в конкурсі.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови обласної ради Королюка В.А. та постійні комісії з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О. В.), з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції (Диновський Д. М.).
Перший заступник
голови обласної ради В.А.Королюк
Анотація проекту
«Розробка та запровадження системи
сприятливих інвестиційних умов на території Рівненської області
у пріоритетних сферах розвитку»
- Актуальність проекту
Згідно зі стратегією економічного та соціального розвитку Рівненської області на період до 2015 року, яка затверджена рішенням обласної ради від 290грудня 2006 р. №199 пріоритетними сферами розвитку є:
- модернізація господарського комплексу регіону та забезпечення конкурентоспроможності його продукції на зовнішньому та внутрішньому ринках;
- забезпечення комплексного використання та збереження природних сировинних ресурсів, підвищення ефективності використання транзитного і туристично-рекреаційного потенціалу регіону;
- вирішення проблем зайнятості населення;
- суттєве підвищення доходів населення області та якості послуг в соціальній і гуманітарній сферах, їх наближення до європейських стандартів.
Вирішення цих питань неможливе без активізації зусиль щодо залучення вітчизняних та прямих іноземних інвестицій для економічного розвитку Рівненської області.
Сприятливі інвестиційні умови дозволять ефективно конкурувати з країнами Східної Європи за інвестиційні ресурси, які дозволять створити нові робочі місця та забезпечити збільшення податкових та інших платежів до бюджетів усіх рівнів.
- Основна проблема проекту
З метою модернізації господарського комплексу регіону та переходу на інноваційну модель розвитку економіки необхідна значна кількість інвестиційних ресурсів. В сучасному глобалізованому середовищі боротьба за інвестиційні ресурси посилюється - конкуренція відбувається як на міжнародному рівні, так і між регіонами країни.
Враховуючи відсутність на національному рівні дієвих інвестиційних стимулів та пільг фінансового і не фінансового характеру, єдиним напрямом роботи по запровадженню сприятливих інвестиційних умов може стати запровадження різного роду інструментів та механізмів по залученню інвестицій не фінансового характеру.
- Інноваційна та соціально-економічна спрямованість проекту
Інноваційна складова проекту полягає в розробці принципово нових інструментів по залученню інвестицій, які до цього не застосовувались в Україні. При цьому будуть створені та запроваджені нові інструменти та механізми для залучення інвестицій у зв’язку із зростанням конкуренції за інвестиційні ресурси та зменшення фінансових ресурсів у зв’язку із світовою фінансово-економічною кризою.
Соціально-економічна спрямованість проекту полягає в спроможності міст і районів області ефективно боротись за інвестиційні ресурси в складному конкурентному середовищі, що в кінцевому випадку дозволить створити нові виробництва, що принесе з собою нові робочі місця, збільшення податкових відрахувань та вирішення соціально-економічних проблем відповідних територіальних громад.
Відповідний проект реально виконати з огляду на позитивну динаміку інвестиційної діяльності в Рівненській області та ряд започаткованих інвестиційних проектів.
- Перелік основних заходів проекту
Основні заходи проекту включають в себе:
- Маркетингові дослідження інвестиційного середовища;
- Розробка пропозицій по створенню промислової нерухомості (створення техніко-економічних об╜рунтувань промислових зон місцевого значення);
- Проведення дослідження мінерально-сировинних ресурсів з метою залучення інвестицій для їх комплексного освоєння;
- Дослідження інвестиційного потенціалу, який можна використати при розробці інвестиційних проектів для ЄВРО – 2012;
- Розробка проектів нормативно-правових актів регіонального значення;
- Розробка інвестиційних проектів в галузі енергозбереження для суб’єктів господарювання області та комунальних підприємств;
- Розробка інвестиційних проектів суб’єктів господарювання області;
- Створення інформаційно-ділового центру для прийому делегацій інвесторів;
- Розробка та проведення тренінгового курсу для представників територіальних громад з метою вирішення організаційно-кадрових проблем інвестиційного спрямування.
- Очікувані результати проекту
Станом на 01.03.2009 р. в Рівненську область залучено 272,6 млн. дол. США, що відповідно становить 236,9 дол. США на одну особу. Якісними результатами впровадження проекту буде створення сприятливих інвестиційних умов, що дозволить ефективно залучати інвесторів, які створюватимуть нові виробництва. Концентрація зусиль буде проводитись в районах, які мають найкращі передумови із залучення інвестицій.
Кількісні результати проекту станом на кінець 2010 року – очікуватиметься досягнення 400 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій станом на 01.01.2011, що становитиме близько 400 дол. США на одного мешканця. При цьому також очікується створення 5000 нових робочих місць та збільшення податкових платежів на 20 млн. грн.
- Цільові групи проекту
Цільовими групами більшості заходів проекту є всі територіальні громади Рівненської області – райони, міста області, суб’єкти господарювання, які потребують інвестиційних коштів.
Разом з тим, 3 райони області, які беруть участь у співфінансуванні заходів проекту (Володимирецький, Корецький, Гощанський) виконуватимуть ширший спектр заходів проекту.
- Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту та джерела його фінансування
Для реалізації проекту необхідно 670,0 тис. грн. З них 100,0 тис. грн. – внесок Рівненської обласної ради, по 25,0 тис. грн. вносять Володимирецька, Корецька та Гощанська районні ради, 25,0 тис. грн. – внесок організації партнера №1 (Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації), 25,0 тис. грн. – внесок організації партнера №2 (Агенція «ІнвестІнРівне»), 445,0 тис. грн. очікується отримати з фонду конкурсу.
- Організації-партнери, співвиконавці проекту
Основними партнерами проекту є Володимирецька, Корецька, Гощанська районні ради, Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації, Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів «InvestInRivne», Рівненське представництво Всеукраїнської ГО «Українська асоціація фахівців із залучення інвестицій «ПроІнвест», ТОВ «Інвестінрівне-Консалтинг».
Дирекції Всеукраїнського конкурсу
проектів та програм розвитку
місцевого самоврядування
Заява
Просимо прийняти Проект «Розробка та запровадження системи сприятливих інвестиційних умов на території Рівненської області у пріоритетних сферах розвитку».
до участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування.
Додатки:
1. Проект обсягом 27 стор. (1 оригінал, 2 копії).
2. Електронний варіант проекту (дискета).
3. Рішення відповідної ради (копія).
Керівник органу місцевого самоврядування, що подає проект | Керівник проекту |
в особі голови Рівненської обласної ради Данильчука Олександра Юрійовича Адреса: Контактний тел.: 036-2-69-52-63, Факс: 0362-62-00-64 E-mail: (підпис) “ М.П. | в особі Тимошенка Ігоря Олександровича Адреса: Контактний тел.: 036-2-62-52-30 Факс: 036-2-69-53-93 E-mail: ekon@icc.rv.ua (підпис) “ М.П. Координатор проекту в особі Осовця Олександра Сергійовича, начальника управління інноваційно-інвестиційної політики та розвитку підприємництва Головного управління економіки та інвестиційної політики Контактний тел.: 036-2-62-53-06 Факс: 036-2-69-52-15 E-mail: osovets@ukr.net (підпис) “ |
2. РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА ПРОЕКТУ (ПРОГРАМИ)
Рада Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування
Дирекція Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування)
|
Категорія конкурсного відбору Реєстраційний номер
Заповнюється Дирекцією Заповнюється Дирекцією
3. ЗМІСТ ПРОЕКТУ
1. | Заява | |
2. | Реєстраційна картка проекту | ст. 1 |
3. | Зміст проекту | ст. 2 |
4. | Проект | ст. 3 |
4.1. | Анотація проекту | ст. 3-4 |
4.2 | Докладний опис проекту | ст. 5 |
4.2.1. | Опис та соціально-економічний аналіз проблеми, на розв'язання якої спрямовано проект | ст. 5-7 |
4.2.2. | Мета та завдання проекту | ст. 8 |
4.2.3. | Технологія досягнення цілей | ст. 9-12 |
4.2.4. | План-графік реалізації заходів проекту | ст. 13 |
4.2.5. | Очікувані результати проекту | ст. 14-15 |
5. | Бюджет проекту | ст. 16 |
6. | Додатки | |
6.1. | Додаток 1. Форма 1. “Загальний бюджет проекту” Форма 2. “Розклад бюджету за статтями видатків” | ст. 16-17 ст. 18-19 |
6.2. | Додаток 2. Очікувані джерела фінансування | ст. 20 |
6.3. | Додаток 3. Протокол про наміри спільної реалізації проекту | ст. 21-22 |
6.4. | Додаток 4. Інформація про партнерські організації | ст. 23-24 |
6.5. | Додаток 5. Резюме виконавців проекту | ст. 25-27 |
4. П Р О Е К Т
4.1. Анотація проекту
4.1.1. Назва проекту
«Розробка та запровадження системи сприятливих інвестиційних умов на території Рівненської області у пріоритетних сферах розвитку».
4.1.2.1. Актуальність проекту
Згідно стратегії економічного та соціального розвитку Рівненської області на період до 2015 року, яка затверджена рішенням обласної ради від 290грудня 2006 р. №199 пріоритетними сферами розвитку є:
- модернізація господарського комплексу регіону та забезпечення конкурентоспроможності його продукції на зовнішньому та внутрішньому ринках;
- забезпечення комплексного використання та збереження природних сировинних ресурсів, підвищення ефективності використання транзитного і туристично-рекреаційного потенціалу регіону;
- вирішення проблем зайнятості населення;
- суттєве підвищення доходів населення області та якості послуг в соціальній і гуманітарній сферах, їх наближення до європейських стандартів.
Вирішення цих питань неможливе без активізації зусиль по залученню вітчизняних та прямих іноземних інвестицій для економічного розвитку Рівненської області.
Сприятливі інвестиційні умови дозволять ефективно конкурувати з країнами Східної Європи за інвестиційні ресурси, які дозволять створити нові робочі місця та забезпечити збільшення податкових та інших платежів до бюджетів усіх рівнів.
4.1.2.2. Основна проблема проекту
З метою модернізації господарського комплексу регіону та переходу на інноваційну модель розвитку економіки необхідна значна кількість інвестиційних ресурсів. В сучасному глобалізованому середовищі боротьба за інвестиційні ресурси посилюється - конкуренція відбувається як на міжнародному рівні, так і між регіонами країни.
Враховуючи відсутність на національному рівні дієвих інвестиційних стимулів та пільг фінансового і не фінансового характеру, єдиним напрямом роботи по запровадженню сприятливих інвестиційних умов може стати запровадження різного роду інструментів та механізмів по залученню інвестицій не фінансового характеру.
4.1.2.3. Інноваційна та соціально-економічна спрямованість проекту
Інноваційна складова проекту полягає в розробці принципово нових інструментів по залученню інвестицій, які до цього не застосовувались в Україні. При цьому будуть створені та запроваджені нові інструменти та механізми для залучення інвестицій у зв’язку із зростанням конкуренції за інвестиційні ресурси та зменшення фінансових ресурсів у зв’язку із світовою фінансово-економічною кризою.
Соціально-економічна спрямованість проекту полягає в спроможності міст і районів області ефективно боротись за інвестиційні ресурси в складному конкурентному середовищі, що в кінцевому випадку дозволить створити нові виробництва, що принесе з собою нові робочі місця, збільшення податкових відрахувань та вирішення соціально-економічних проблем відповідних територіальних громад.
Відповідний проект реально виконати з огляду на позитивну динаміку інвестиційної діяльності в Рівненській області та ряд започаткованих інвестиційних проектів.
4.1.3. Перелік основних заходів проекту
Основні заходи проекту включають в себе:
- Маркетингові дослідження інвестиційного середовища;
- Розробка пропозицій по створенню промислової нерухомості (створення техніко-економічних об╜рунтувань промислових зон місцевого значення);
- Проведення дослідження мінерально-сировинних ресурсів з метою залучення інвестицій для їх комплексного освоєння;
- Дослідження інвестиційного потенціалу, який можна використати при розробці інвестиційних проектів для ЄВРО – 2012;
- Розробка проектів нормативно-правових актів регіонального значення;
- Розробка інвестиційних проектів в галузі енергозбереження для суб’єктів господарювання області та комунальних підприємств;
- Розробка інвестиційних проектів суб’єктів господарювання області;
- Створення інформаційно-ділового центру для прийому делегацій інвесторів;
- Розробка та проведення тренінгового курсу для представників територіальних громад з метою вирішення організаційно-кадрових проблем інвестиційного спрямування.
4.1.4. Очікувані результати проекту
Станом на 01.03.2009 р. в Рівненську область залучено 272,6 млн. дол. США що відповідно становить 236,9 дол. США на одну особу. Якісними результатами впровадження проекту буде створення сприятливих інвестиційних умов, що дозволить ефективно залучати інвесторів, які створюватимуть нові виробництва. Концентрація зусиль буде проводитись в районах. Які мають найкращі передумови по залученню інвестицій.
Кількісні результати проекту станом на кінець 2010 р. – очікуватиметься досягнення 400 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій станом на 01.01.2011 р. що становитиме близько 400 дол. США на одного мешканця. При цьому також очікується створення 5000 нових робочих місць та збільшення податкових платежів на 20 млн. грн.
4.1.5. Цільові групи проекту
Цільовими групами більшості заходів проекту являються всі територіальні громади рівненської області - райони області, міста області, суб’єкти господарювання, які потребують інвестиційних коштів.
Разом з тим, 3 райони області, які беруть участь у спів фінансуванні заходів проекту (Володимирецький, Корецький, Гощанський) виконуватимуть ширший спектр заходів проекту.
4.1.6. Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту та джерела його фінансування
Для реалізації проекту необхідно 670,0 тис. грн. З них 100,0 тис. грн. – внесок Рівненської обласної ради, по 25,0 тис. грн. вносять Володимирецька, Корецька та Гощанська районні ради, 25,0 тис. грн. – внесок організації партнера №1 (Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації), 25,0 тис. грн. – внесок організації партнера №2 (Агенція «ІнвестІнРівне»), 445,0 тис. грн. очікується отримати з фонду конкурсу.
4.1.7. Організації-партнери, співвиконавці проекту
Основними партнерами проекту є Володимирецька, Корецька, Гощанська районні ради, Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації, Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів «InvestInRivne».
Співвиконавцем проекту є Рівненське представництво Всеукраїнської ГО «Українська асоціація фахівців із залучення інвестицій «ПроІнвест» та ТОВ «Інвестінрівне-Консалтинг», яке є спеціалізованим підприємством по наданню послуг із сфери інвестиційної діяльності.
4.2. Докладний опис проекту
4.2.1. Опис та соціально-економічний аналіз проблеми, на розв'язання якої спрямовано проект
4.2.1.1. Стисла інформація про адміністративно-територіальну одиницю
Рівненська область як адміністративно-територіальна одиниця у складі України утворена 4 грудня 1939 року. Розташована на північному заході України у межах Західно-поліського регіону. Межує з Брестською та Гомельською областями Білорусі, Житомирською, Хмельницькою, Тернопільською, Львівською та Волинською областями України.
Територія області – 20,1 тис.кв. кілометрів (3,3 відс. території України) простягається із заходу на схід на
За адміністративно – територіальним поділом область включає 16 районів, 4 міста обласного (Рівне, Дубно, Кузнецовськ, Острог), 7 районного значення, 16 селищ міського типу, 1003 сільських населених пункти.
Обласний центр – місто Рівне з чисельністю населення 248,1 тис. осіб.
Чисельність наявного населення станом на 01.01.2009 – 1151,0 тис. осіб (2,5% населення України), у тому числі: сільського – 602,4 тис. осіб; міського – 548,6 тис. осіб. Щільність населення – 58 осіб на 1 кв. кілометр.
Разом з тим, для ефективного використання наявного потенціалу області потребують вирішення наступні питання:
- Спрощення земельного законодавства;
- Відсутність підготовлених для приходу інвестора земельних ділянок;
- Отримання спецдозволів на розробку родовищ корисних копалин місцевого значення;
- Зниження обсягів промислового виробництва;
- Низька інноваційна активність підприємств регіону;
- Відсутність науково-технічної бази інженерно-технічного спрямування;
- Радіологічна забрудненість північних районів області.
4.2.1.2. Детальне визначення проблематики, на основі якої виникла ідея проекту
Прямі іноземні інвестиції (ПІІ) є важливими ресурсом для регіонального розвитку, у зв‘язку з цим конкуренція між країнами, регіонами та містами за ПІІ постійно зростає. При виборі місцевості для інвестування компанії розглядають численні фактори: наявна нерухомість, розвинута інфраструктура, сприятливий бізнес-клімат, інвестиційні заохочення, кваліфікована робоча сила тощо.
Проте не менш важливу роль у процесі прийнятті рішення компаніями посідає якість послуг, які надаються потенційним та існуючим інвесторам місцевими органами влади, агенціями із залучення інвестицій, агенціями з розвитку тощо.
В таких умовах надзвичайно важливо забезпечити та підтримати професійну роботу з потенційними інвесторами в структурі регіональних органів державної влади та місцевого самоврядування, враховуючи найкращий світовий та вітчизняний досвід.
Отже, з метою модернізації господарського комплексу регіону, вирішення проблем зайнятості, переходу на інноваційну модель розвитку економіки необхідна значна кількість інвестиційних ресурсів.
Враховуючи відсутність на національному рівні дієвих інвестиційних стимулів та пільг фінансового і не фінансового характеру, єдиним напрямом роботи по запровадженню сприятливих інвестиційних умов може стати запровадження різного роду інструментів та механізмів по залученню інвестицій не фінансового характеру.
Потреба в інвестиційних коштах на сьогодні в Україні стоїть надзвичайно гостро, особливо це стосується Рівненської області, яка історично відноситься до аграрних областей. Протягом 2006-2008 рр. в області була реалізована значна кількість заходів інвестиційної тематики, що принесло що втілилося по результатам 2007 року в найкращу динаміку по залученню прямих іноземних інвестицій серед регіонів України (приріст становив 134,5 млн. дол. США або 214,5 %). В 2008 р. темпи росту знизилися у зв’язку з фінансово-економічною кризою та курсовою різницею, що відповідно і позначилося на обсягах залучених інвестицій.
Після глибокого аналізу інвестиційних умов був зроблений висновок, що значна кількість інструментів інвестиційної тематики, розроблених спільно з агенцією «ІнвестІнРівне», не можуть бути реалізовані через недостатнє фінансування та відсутність дієвих національних інструментів інвестиційної тематики.
4.2.1.3. Соціальний та економічний аспекти вирішення проблеми у проектний спосіб
Соціальний аспект вирішення проблеми полягає у отриманні громадами можливості самостійно, використовуючи власні ресурси та нові можливості, які будуть отримані в результаті реалізації інвестиційних проектів, вирішувати власні проблемні питання. Цього буде досягнуто завдяки збільшенню податкових надходжень до бюджетів всіх рівнів, отримання нових замовлень комунальними підприємствами та постачальними організаціями.
Окремим аспектом соціального впливу є збільшення платоспроможного попиту жителів громади, який позитивно вплине і на місцеву сферу послуг.
Економічний аспект вирішення проблеми полягає в отриманні можливості залучити зовнішні інвестиційні ресурси, які будуть направлені на економічний розвиток відповідної територіальної громади. В результаті цього будуть створені нові робочі місця, малі та середні підприємства будуть залучені до реалізації інвестиційних проектів на субпідрядній основі, нового поштовху отримають місцеві будівельні компанії.
4.2.1.4. Визначення цільових груп проекту
З огляду на те, що проект буде реалізовуватись і матиме вплив на всю область, цільовими групами по основному спектру заходів загального характеру є 16 районів Рівненської області та 4 міста обласного значення. Таким чином, дія запропонованого на конкурс проекту буде поширюватися на 1151,0 тис. осіб, які проживають на території 338 сільських рад, 16 селищних рад і 11 міських рад.
Разом з тим, ширший спектр заходів буде сконцентровано в трьох районах області, які є співвиконавцями проекту, а саме – Володимирецький, Корецький та Гощанський райони.
4.2.1.5. Стан інвестиційної діяльності в Рівненській області
Інвестиційна діяльність в області реалізується виконанням Програми інвестиційного розвитку Рівненської області на 2007 – 2009 роки (далі – Програма), яка розроблена на основі Стратегічних пріоритетів інвестиційного розвитку Рівненської області.
У Програмі визначено цілі інвестиційного розвитку регіону, проведено аналіз ресурсного потенціалу регіону, стану та основних тенденцій інвестиційної діяльності в області, визначено стратегічні напрями та пріоритети інвестиційного розвитку Рівненщини, розроблено рекомендації органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування регіону щодо створення сприятливих умов для активізації інвестиційно-інноваційної діяльності, а також стосовно необхідних управлінських рішень та механізмів додаткової мотивації для потенційних інвесторів у пріоритетних напрямах інвестиційного розвитку області.
Цілі програми інвестиційно-інноваційного розвитку Рівненської області на 2007–2009р.:
- модернізація господарського комплексу регіону та забезпечення конкурентоспроможності його продукції на зовнішньому та внутрішньому ринку;
- забезпечення комплексного використання та збереження природних сировинних ресурсів, підвищення ефективності використання транзитного і туристичного потенціалу;
- вирішення проблеми зайнятості населення;
- суттєве підвищення доходів населення області та якості послуг в соціальній і гуманітарній сферах, їх наближення до європейських стандартів.
Виконання поставлених завдань можливе лише за умови залучення значних обсягів інвестицій, впровадження новітніх технологій та передових форм організації виробництва.
Програма розроблена з метою формування єдиної регіональної політики у сфері інвестиційної діяльності, передбачає план спільних дій місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій щодо підвищення інвестиційної привабливості регіону, впровадження сучасних механізмів стимулювання інвестиційної діяльності.
Мал. 1. «Динаміка приросту прямих іноземних інвестицій в Рівненську область»
4.2.1.6. Підстави для визначення цільових груп
Визначення цільових груп проекту таким чином об╜рунтоване необхідністю ефективного впровадження заходів інвестиційної тематики та адмініструванні відповідних заходів в межах всієї адміністративно-територіальної одиниці. Таким чином, цільовими групами по більшості заходів були визначені всі територіальні громади області.
Разом з тим, 3 райони області, завдяки зручному економіко-географічному розташуванню та наявності мінерально-сировинних ресурсів визначені для впровадження ширшого спектру заходів.
4.2.1.7. Об╜рунтування спрямованості результатів проекту визначеним цільовим групам
Враховуючи той факт, що результатами проекту стане реалізація нових інвестиційних проектів, які дозволять створити нові робочі місця та збільшити податкові надходження в конкретній громаді, можна зробити висновок про конкретну спрямованість результатів на громаду, де реалізовується інвестиційних проект.
На прикладі започаткованих інвестиційних проектів вже сьогодні можна зробити висновок про позитивний вплив на територіальну громаду. Зокрема. В 2007 р. на території Острозького району започатковано інвестиційний проект датської компанії «H+H International» вартістю 32 млн. євро, яким передбачено створення нового виробництва по виготовленню газобетонних блоків. В результаті проекту буде створено 120 нових робочих місць, вкладаються значні кошти в соціальну сферу. Крім цього починається реалізація масштабних інвестиційних проектів в Гощанському, Радивилівському та Рівненському районах області.
4.2.1.8. Відповідність діяльності за проектом напрямам конкурсу
Діяльність за проектом, який подається на конкурс прямо відповідає пріоритетам, які наведені в розділі «Розробка та реалізація інвестиційної політики місцевого самоврядування» відповідного методичного посібника.
4.2.2. Мета та завдання проекту
Основною метою реалізації відповідного проекту є створення сприятливого інвестиційного середовища та підвищення спроможності територіальних громад залучати інвестиційні ресурси для економічного розвитку підпорядкованих територій.
Завдання проекту включають в себе:
- розбудову інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності;
- розробку інвестиційних продуктів (інвестиційні проекти, інформація для потенційних інвесторів, промислова нерухомість – земельні ділянки, майнові комплекси);
- підготовку групи фахівців, які на якісно новому фаховому рівні організовуватимуть роботу по залученню інвестицій;
- маркетинг інвестиційного потенціалу регіону;
- розробку інвестиційних проектів у галузі енергозбереження;
- підвищення спроможності ефективного використання можливостей ЄВРО – 2012.
Очікувані результати проекту станом на кінець 2010 р. підвищення спроможності ефективно конкурувати за інвестиційні ресурси, що принесе нові робочі місця та збільшить податкові платежі.
Вирішення проблеми планується завдяки виявленню інвестиційного продукту, який буде конкурентноздатним в сучасних умовах в порівнянні з іншими регіонами України та Східної Європи.
Інвестиційний продукт включає в себе мінерально-сировинні ресурси, які можуть бути використані в технологічному циклі нового виробництва та земельні ділянки, майнові комплекси, які пропонуватимуться для реалізації інвестиційних проектів.
Після документального оформлення інвестиційних продуктів буде здійснено підготовка групи фахівців для ініціювання та супроводу інвестиційних проектів та реалізовано комплекс заходів маркетингового характеру х метою донесення інформації про інвестиційних потенціал області потенційними інвесторам.
Ключова відмінність маркетингових заходів полягатиме в презентації не стільки загального інвестиційного клімату, як конкретних інвестиційних передумов, які будуть прив’язані до конкретних місцевостей та показано потенційними інвесторам ефективність вкладення коштів в той чи інший проект.
Окремим блоком питань буде розробка інвестиційних проектів в галузі енергозбереження для суб’єктів господарювання області та комунальних підприємств.
Також значна увага буде приділена дослідженню інвестиційного потенціалу. Який може бути використаний при ЄВРО – 2012 у вигляді реалізованих інвестиційних проектів.
Інноваційність заходів проекту полягає в тому, що будуть створені нові інструменти по залученню іноземних та вітчизняних інвесторів, які в Україні практично не реалізовані. Сюди можна віднести створення індустріального (промислового) парку Рівненської області, промислових зон місцевого значення, результати досліджень, які будуть представлені потенційним інвесторам для полегшення прийняття рішення про інвестування.
Альтернативним шляхом по створенню сприятливих умов для залучення інвестицій може стати прийняття на національному рівні пільг для започаткування інвестиційних проектів та створення промислових зон за державні кошти.
Після аналізу сучасної нормативно-правової бази інвестиційної тематики зроблено висновок про неможливість вирішення даного питання в альтернативний спосіб в 2-3 річній перспективі.
4.2.3.Технологія досягнення цілей
4.2.3.1. Методи реалізації проекту
Фінансові механізми: співфінансування із залученням коштів державного та місцевого бюджетів та коштів партнерських організацій;
Економічні механізми: визначення пріоритетів та аналіз результатів.
Нормативно-правові механізми: нормативно–правова база інвестиційної тематики, правове супроводження здійснюватиметься Правовою асоціацією «Паритет»,
Адміністративні – управління командою проекту. Інформаційні – проведення комплексу маркетингових заходів. Організаційні – створення робочої групи, відповідальної за імплементацію заходів проекту, створення команди проекту, координація роботи команди.
4.2.3.2. Опис заходів проекту
Основні заходи проекту включають в себе:
Етап I
- Маркетингові дослідження інвестиційного середовища з метою визначення конкурентних галузей регіону, на основі яких будуть сформовані ключові пропозиції потенційним інвесторам;
В рамках виконання даного заходу буде проведено аналіз галузей регіону на підставі якого будуть сформовані інформаційні матеріали про область, її райони та галузі господарського комплексу, які найбільш перспективні для інвестування (туристична галузь, альтернативні види палива, сільське господарство, машинобудування, деревообробка, будівельні матеріали).
- Проведення дослідження мінерально-сировинних ресурсів з метою залучення інвестицій для їх комплексного освоєння;
В рамках виконання даного заходу буде проведено дослідження наявних мінерально-сировинних ресурсів області (деревина, корисні копалини, рекреаційні ресурси). На підставі отриманої інформації буде розроблено карти-схеми дій, які необхідно виконати для отримання усіх дозільно-погоджувальних документів для розробки родовищ корисних копалин, а також буде визначено виробництво якої продукції потребує дану сировину. На підставі вищезазначеної інформації будуть сформовані переліки компаній, які зацікавленні у видобуванні мінерально-сировинних ресурсів регіону для започаткування нових виробництв на території Рівненської області.
- Дослідження інвестиційного потенціалу, який можна використати при розробці інвестиційних проектів для ЄВРО – 2012;
В рамках виконання даного заходу буде сформовано перелік земельних ділянок біля доріг міжнародного значення, які можуть бути використані для будівництва готельно-розважальних комплексів.
- Розробка пропозицій по створенню промислової нерухомості з використанням кращих європейських практик, апробованих до особливостей регіону;
В рамках виконання даного заходу буде вивчено досвід створення промислової нерухомості в країнах ЄС. На підставі аналізу отриманої інформації буде сформовано концепцію створення промислової нерухомості в Рівненській області з врахуванням законодавства України. Зокрема передбачається реалізація таких проектів:
- Організаційно-методичний супровід проекту створення індустріального парку (Мал. 2.), який станом на сьогодні являє собою земельну ділянку площею
Мал. 2. «Концептуальний дизайн Індустріального (промислового) парку Рівненської області», розроблений чеською інжиніринговою компанією
В рамках виконання даного заходу буде проведено рекламну компанію по пошуку потенційних інвесторів для створення індустріального парку, а також буде проводитись післяпродажний супровід інвестора по реалізації проекту.
- Створення промислових зон місцевого значення:
В рамках реалізації даного заходу буде проведено збір інформації про промислові зони місцевого значення, які являють собою земельні ділянки промислового значення в місцях. Де розміщена потужна інженерно-технічна інфраструктура та наявні трудові та мінерально-сировинні ресурси.
В подальшому на основі отриманої інформації буде визначено найбільш перспективні ділянки для створення промислових зон місцевого значення, а також буде проведено вивчення інженерної інфраструктури даних ділянок та підготовлено документацію необхідну для передачі їх потенційним інвесторам на конкурентних засадах.
Мал. 3. Перспективні місця розміщення промислових зон місцевого значення, які визначені в результаті аналізу території області
- Дослідження майнових комплексів типу «Браунфілд», які не використовуються в господарській діяльності та можуть бути запропоновані для реалізації інвестиційних проектів;
В рамках реалізації даного заходу буде проведено збір інформації про майнові комплекси типу «Браунфілд», із зазначенням основних параметрів (площа, газ, електроенергія, вода, власність, інше). На підставі зібраної інформації будуть визначенні цільові групи інвесторів, яким вони можуть бути запропоновані для реалізації інвестиційних проектів, а також буде проведена розсилка зазначеної інформації.
Етап II
- Створення концептуальних дизайнів та техніко-економічних об╜рунтувань 5 промислових зон місцевого значення, як ефективного інструменту по залученню високотехнологічних інвесторів;
В рамках виконання даного заходу із залученням спеціалізованих установ буде розроблено концептуальні дизайни та підготовлено техніко-економічних об╜рунтування створення 5 промислових зон місцевого значення. Зокрема, буде проведено деталізоване дослідження інженерної інфраструктури, визначено найбільш раціональне концептуальне розміщення об’єктів на ділянці, а також сформовано перелік виробництв, які є найбільш перспективними для розміщення на даних ділянках.
- Вдосконалення інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності - створення інформаційно-ділового центру для прийому делегацій потенційних інвесторів;
- Розробка проектів регіональних нормативно-правових актів, які сприятимуть вирішенню проблем із галузі інвестиційної діяльності;
Етап III
- Розробка 10 інвестиційних проектів для малих та середніх підприємств області;
- Розробка 10 інвестиційних проектів в галузі енергозбереження для суб’єктів господарювання області та комунальних підприємств;
- Розробка маркетингових матеріалів для представлення потенційним інвесторам (Веб-портал, друкована продукція, CD-диск);
Етап IV
- Комплекс рекламно-презентаційних заходів інвестиційних продуктів;
- Інтернет-розсилка, участь у спеціалізованих виставках інвестиційної тематики;
- Налагодження співпраці з інвестиційними фондами, фінансово-кредитними установами;
- Розробка та проведення тренінгового курсу з врахуванням місцевих практичних напрацювань, який включатиме в себе навчання інвестиційному проектуванню, маркетинг регіону, супровід інвестиційних проектів.
4.2.3.3. Попередні досягнення проекту
При реалізації заходів проекту будуть враховуватися напрацювання, які започатковані в результаті виконання заходів Програми інвестиційного розвитку Рівненської області на 2007 – 2009 роки.
4.2.3.4. Процедури внутрішнього моніторингу та громадська оцінка
Внутрішній моніторинг та координацію заходів за проектом здійснюватиме Головне управління економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації.
Для якісної реалізації проекту передбачено наступні процедури:
1. Щотижнева зустріч команди проекту з розглядом поточного стану справ;
2. Щомісячний проміжний звіт стану виконання запланованих заходів проекту та відслідковування наявності чи відсутності побічних наслідків реалізації проекту;
3. Заслуховування результатів виконання проекту на сесії обласної ради з винесенням оцінки депутатами ходу робіт з виконання проекту;
4. Розміщення кінцевих результатів реалізації конкурсу та відгуків учасників в електронних ЗМІ.
4.2.3.5. Врегулювання позаштатних ситуацій
В ході виконання проекту можуть виникнути непередбачувані ситуації економічного, правового та адміністративного характеру. В зв’язку з цим пропонується:
1. Забезпечити експертну правову оцінку всіх рішень учасника та підприємств партнерів щодо реалізації проекту;
2. У випадку виникнення ситуацій, що вимагають перевищення бюджету, рішення про додаткові витрати приймає Учасник проекту в межах власних коштів та коштів підприємств-партнерів, з повідомленням Дирекції Конкурсу щодо причин такого перевищення в тижневий термін;
3. У випадку невиконання підприємствами-партнерами зобов’язань за угодами Учасник вирішує суперечки у встановленому законом порядку.
4.2.3.6. Розподіл функцій організацій-партнерів
Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації, яке виступає партнером виконання проекту бере на себе зобов'язання по співфінансуванню проекту в розмірі 25,0 тис. грн. в 2010 році та координацію виконання проекту.
Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів „ІнвестІнРівне”, яка являється спеціалізованою установою по залученню інвестицій та супроводу інвестиційних проектів бере на себе такі зобов'язання:
- Співфінансування проекту в розмірі 25,0 тис. грн. в 2010 році;
- Підготовка комплекту документів дирекції конкурсу;
- Експертне супроводження проекту
- Виконання проекту.
Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів „ІнвестІнРівне” була створена за участі Рівненської міської ради, Рівненської облдержадміністрації, Торгово-промислової палати та Координатора проектів ОБСЄ в Україні.
До партнерів по виконанню проектів також відносяться 3 районні ради (Володимирецька, Корецька, Гощанська), які беруть участь в спів фінансуванні проекту в розмірі 25,0 тис. грн. кожна.
4.2.3.7. Команда проекту
Для реалізації проекту необхідно утворити постійно діючу команду проекту у складі:
- керівника проекту Тимошенка Ігоря Олександровича, начальника головного управління економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації, який здійснюватиме загальне управління проектом;
- координатора проекту – Осовця Олександра Сергійовича начальника управління інноваційно-інвестиційної політики та розвитку підприємництва головного управління економіки та інвестиційної політики облдержадміністрації. Працівники відповідного управління (10 чоловік) зможуть також брати участь в ряді заходів даного проекту.
- відповідальний за експертне забезпечення – Свірський Руслан Юрійович, директор Агенції «InvestInRivne». Крім того, до виконання заходів будуть долучені всі співробітники даної агенції.
Основною організацією, яку передбачається залучити для виконання технічних заходів є ТОВ «Інвестінрівне-Консалтинг», з огляду що відповідне підприємство спеціалізується на наданні консалтингових послуг при реалізації інвестиційних проектів та має досвід по супроводженню інвестиційних проектів, проведенню маркетингових заходів.
До моніторингу заходів по проекту передбачається залучити Рівненське представництво Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація фахівців із залучення інвестицій «ПроІнвест».
4.2.4. План-графік реалізації заходів проекту
Тривалість заходу (по етапах) | Захід | Джерела фінансування (видатки поточні/капітальні) тис. грн. | ||
I етап | Фонд Конкурсу | Місцевий бюджет | Організації-партнери | |
Місяць 1 | ||||
Місяць 2 | Реалізація заходів №1, №2, №3, №7 | 25,0 | 10,0 | 10,0 |
Місяць 3 | Реалізація заходів №3, №7 | 40,0 | 10,0 | 5,0 |
II етап | ||||
Місяць 4 | Реалізація заходів №4, №7, №8, №9 | 60,0 | 10,0 | 5,0 |
Місяць 5 | Реалізація заходів №5, №7, №8, №9 | 55,0 | 10,0 | 5,0 |
Місяць 6 | Реалізація заходів №6, №7, №8, №9 | 55,0 | 15,0 | 5,0 |
III етап | ||||
Місяць 7 | Реалізація заходів №8, №9, №10, №12 | 70,0 | 20,0 | |
Місяць 8 | Реалізація заходів №9, №10, №11, №12 | 70,0 | 30,0 | |
Місяць 9 | Реалізація заходів №9, №11, №12 | 70,0 | 30,0 | 10,0 |
IV етап | ||||
Місяць 10 | Реалізація заходів №11, №12 | 40,0 | 10,0 | |
Місяць 11 | ||||
Місяць 12 | ||||
Разом | 445,0 | 175,0 | 50,0 |
Розпочати виконання заходів проекту передбачається в січні 2010 року, використовуючи фінансові ресурси організацій партнерів.
Завершення робіт по проекту планується в кінці жовтня 2010 року.
4.2.5. Очікувані результати проекту
4.2.5.1. Короткотривалі та перспективні наслідки реалізації проекту за соціальною та економічною складовими
Виконання проекту дасть змогу:
- Сформувати позитивний інвестиційних клімат регіону;
- Створити нові інструменти (індустріальний парк Рівненської області, промислові зони місцевого значення, розроблені інвестиційні проекти), які дозволять ефективно конкурувати за інвестиційні ресурси;
- Підвищити управлінський потенціал посадових осіб виконавчої влади, відповідальних за впровадження інвестиційної політики на місцевому рівні;
- Розробити інвестиційні проекти в сфері енергозбереження, які матимуть змогу отримати фінансові ресурси для їх реалізації в ході пошуку потенційних інвесторів;
- Започаткувати інвестиційні проекти в зв’язку з проведенням ЄВРО – 2012;
- Створити нові елементи інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності;
- Забезпечити функціонування інформаційно-ділового центру для прийому делегацій потенційних інвесторів, який дасть змогу в on-line режимі проводити Інтернет-конференції з потенційними інвесторами;
- Реалізувати інноваційні моделі залучення інвесторів, основними елементами яких буде створення індустріального (промислового парку) парку, промислових зон місцевого значення, приватних виробничих комплексів;
- Розробити пакет інвестиційних проектів для суб’єктів господарювання області;
- Розробити проекти нормативно-правових актів, які сприятимуть вирішенню проблем із галузі інвестиційної діяльності для представлення центральним органам виконавчої влади.
4.2.5.2. Прогнозні дані та показники впровадження проекту
Очікується, що в результаті впровадження проекту кожен район області та міста зможе ефективно здійснювати діяльність по залученню інвестицій.
Кількісні результати проекту станом на кінець 2010 р. – очікуватиметься досягнення 400 млн. лол. США прямих іноземних інвестицій станом на 01.01.2011 р. що становитиме близько 400 дол. США на одного мешканця. При цьому також очікується створення 5000 нових робочих місць та збільшення податкових платежів на 20 млн. грн.
Крім цього передбачається запровадження 5 нових інструментів по залученню інвестицій, розробку 20 інвестиційних проектів, в тому числі – в галузі енергозбереження та до ЄВРО – 2012.
Також передбачається реалізації 5 нових інвестиційних проектів промислового спрямування та розширення діяльності існуючих виробництв в результаті надходження інвестиційних ресурсів.
4.2.5.3. Мультиплікаційний ефект
Мультиплікативний ефект при реалізації проекту досягатиметься через створення нових виробництв, які в свою чергу забезпечать стимул для створення нових малих та середніх підприємств, що потягне за собою збільшення кількості приватних підприємців – фізичних осіб та дозволить забезпечити збільшення платоспроможного попиту, що в свою чергу позитивно впливатиме на всіх суб’єктів господарювання регіону.
4.2.5.4. Сталість проекту
а) фінансова сталість, зокрема:
- надходження інвестиційних ресурсів в подальшому дозволять збільшити податкові відрахування до бюджетів всіх рівнів через створення нових робочих місць.
- реалізація проекту стане економічним поштовхом для розвитку механізмів соціально-економічної самодостатності місцевих територіальних громад, які розміщені в межах області.
- реалізація нових інвестиційних проектів стане поштовхом для розвитку малих та середніх підприємств, які задіяні в субпідрядних роботах.
- діяльність за проектом позитивно позначиться на формуванні й розвитку джерел надходжень до бюджетів всіх рівнів, враховуючи той факт, що в разі реалізації інвестиційного проекту суб’єкт господарювання, який його здійснює проводить крім обов’язкових податкових платежів ще значну кількість додаткових платежів, куди можна віднести плату за землю, плату за користуванням комунальними послугами і т.д.
б) інституційна сталість – реалізація проекту дасть поштовх для розвитку нових галузей економіки регіону, оскільки передбачена започаткування нових промислових виробництв.
Інтелектуальні продукти, які будуть створені в результаті впровадження проекту стануть надбанням облдержадміністрації.
В) політична сталість – проект суттєво вплине на формування регіональної політики в сфері інвестиційної діяльності і ефект даного проекту відобразиться на загальній стратегії економічного та соціального розвитку даного регіону.
5. БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ
Додаток 1.
Форма 1.
Загальний бюджет проекту
№ | Найменування заходів, що здійснюються за проектом; перелік та найменування видатків | Загальна вартість (тис. грн.) | Джерела фінансування | ||
Фонд Конкурсу | Учасник Конкурсу | Організації – партнери | |||
1 | Маркетингові дослідження інвестиційного середовища з метою визначення конкурентних галузей регіону, на основі яких будуть сформовані ключові пропозиції потенційним інвесторам (туристична галузь, альтернативні види палива, сільське господарство, машинобудування, деревообробка, будівельні матеріали ) | 50,0 | 50,0 | - | - |
2 | Проведення дослідження мінерально-сировинних ресурсів області з метою залучення інвестицій для їх комплексного освоєння (деревина, корисні копалини, рекреаційні ресурси) | 25,0 | 25,0 | - | - |
3 | Дослідження інвестиційного потенціалу, який можна використати при розробці інвестиційних проектів для ЄВРО – 2012 (пошук та дослідження об’єктів, земельних ділянок, об’єктів туристичної інфраструктури, які будуть використані для започаткування відповідних інвестиційних проектів) | 50,0 | 45,0 | - | 5,0 |
4 | Розробка пропозицій по створенню промислової нерухомості з використанням кращих європейських практик, апробованих до особливостей регіону | 10,0 | 5,0 | - | 5,0 |
4.1 | Організаційно-методичний супровід проекту створення індустріального парку | 40,0 | 35,0 | - | 5,0 |
4.2 | Створення промислових зон місцевого значення | 20,0 | 15,0 | - | 5,0 |
4.3 | Дослідження майнових комплексів типу «Браунфілд», які можуть бути запропоновані для реалізації інвестиційних проектів (пошук та дослідження інфраструктури 10 майнових комплексів) | 20,0 | 15,0 | - | 5,0 |
5 | Створення концептуальних дизайнів та техніко-економічних об╜рунтувань 4 промислових зон місцевого значення (Рівненський, Гощанський, Радивилівський райони та м. Рівне) | 40,0 | 40,0 | - | - |
6 | Вдосконалення інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності – створення інформаційно-ділового центру для прийому делегацій потенційних інвесторів | 90,0 | 90,0 | - | - |
7 | Розробка проектів нормативно-правових актів регіонального значення, які сприятимуть вирішенню проблем із галузі інвестиційної діяльності | 25,0 | 25,0 | - | - |
8 | Розробка 10 інвестиційних проектів суб’єктів господарювання області | 50,0 | 50,0 | - | - |
9 | Експертна підтримка по розробці 10 інвестиційних проектів в галузі енергозбереження та використання альтернативних видів палива для суб’єктів господарювання області та комунальних підприємств | 50,0 | 50,0 | - | - |
10 | Розробка маркетингових матеріалів для представлення потенційним інвесторам | 50,0 | - | 45,0 | 5,0 |
10.1 | - Веб-портал | 5,0 | - | 5,0 | - |
10.2 | - Друкована продукція (трьомовний інвестиційний паспорт, двомовний інвестиційний буклет) | 35,0 | - | 30,0 | 5,0 |
10.3 | - CD-диск | 10,0 | - | 10,0 | - |
11 | Комплекс рекламно-презентаційних заходів інвестиційних продуктів | 75,0 | - | 65,0 | 10,0 |
11.1 | - Інтернет-розсилка маркетингових матеріалів | 10,0 | - | 5,0 | 5,0 |
11.2 | - Участь у спеціалізованих виставках інвестиційної тематики (2 виставки-форуми в Україні, 2 інвестиційних форуми в країнах ЄС), організація 3 візитів делегацій іноземних інвесторів в Рівненську область | 55,0 | - | 55,0 | - |
11.3 | - Налагодження співпраці з інвестиційними фондами, фінансово-кредитними установами (країни Євро Союзу, США, Японії, Азія) | 5,0 | - | - | 5,0 |
11.4 | - поштова розсилка | 5,0 | - | 5,0 | - |
12 | Розробка та проведення тренінгового курсу для органів місцевого самоврядування | 75,0 | - | 65,0 | 10,0 |
12.1 | Розробка трьох модульного шестиденного тренінгового курсу з врахуванням місцевих практичних напрацювань, який включатиме в себе навчання інвестиційному проектуванню, маркетинг регіону, супровід інвестиційних проектів | 15,0 | - | 15,0 | - |
12.2 | Проведення тренінгового курсу, який складатиметься з 16 одноденних виїздних семінарів в містах і районах області та підсумкового шестиденного трьох модульного семінару-тренінгу в м. Рівне | 60,0 | - | 50,0 | 10,0 |
Разом | 670,0 | 445,0 | 175,0 | 50,0 |
Додаток 1.
ФОРМА 2.
Розклад бюджету за статтями видатків
(тис. грн.)
Статті видатків | Загальна сума | Джерела фінансування | |||||
Державний бюджет | Рада – переможець | Організації – партнери | |||||
тис. грн. | % | тис. грн. | % | тис. грн. | % | ||
1. | 6 | 7 | 8 | ||||
1. Видатки споживання
| 250,0 |
25,0
|
10,0
| 175,0 |
70,0
| 50,0 |
20,0
|
1.1 Видатки на товари і послуги (1100) Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки (1130) |
230,0 |
25,0
|
10,9 |
155,0 |
67,4 |
50,0 |
21,7 |
1.1.1. Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (1131) Канцелярське приладдя, періодичні та інформаційні видання, книги, витратні матеріали для комп’ютерної техніки та оргтехніки, інше | 20,0 | - | - | 20,0 | 100 | - | - |
1.1.2 Орендна плата (1136) | 15,0 | - | - | 15,0 | 100 | - | - |
1.1.3 Послуги зв’язку (1138) | 5,0 | - | - | 5,0 | 100 | - | - |
1.1.4 Оплата інших послуг та інші видатки (1139) Оплата робіт та професійних послуг сторонніх фахівців, підприємств, установ та організацій згідно укладеними договорами та угодами (консалтингові послуги, обробка інформації, поліграфічні роботи, створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції) | 190,0 | 25,0 | 14,2 | 115,0 | 60,5 | 50,0 | 25,3 |
1.1.4.1 консалтингові послуги (розробка положень, методик, інших нормативно-правових актів, проектно-кошторисної документації) | 60,0 | 25,0 | 41,6 | 25,0 | 41,6 | 10,0 | 16,8 |
1.1.4.2 організація і проведення комунікативних заходів (семінарів, конференцій, круглих столів, конкурсів тощо) | 30,0 | - | - | 20,0 | 67,7 | 10,0 | 33,3 |
1.1.4.3 підготовка і перепідготовка кадрів (тренінги, навчально-методичні семінари тощо) | 60,0 | - | - | 50,0 | 83,0 | 10,0 | 16,7 |
1.1.4.4 Оплата послуг з інформаційного забезпечення заходів проекту (ЗМІ, телебачення, друкування, реклама) | 40,0 | - | - | 20,0 | 50 | 20,0 | 50 |
1.2 Видатки на відрядження (1140) | 20,0 | - | - | 20,0 | 100 | - | - |
2. Видатки розвитку
| 420,0 | 420,0 | 100 | - | - | - | - |
2.1 Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення (1170) |
310,0 |
310,0 |
100 |
- |
- |
- |
- |
Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (1171) Видатки на оплату послуг підприємствам, установам, організаціям за надані розробки (експериментальне дослідження та проектування інфраструктури індустріального парку) 20,0 тис. грн., проектування концептуального дизайну 4 промислових зон 40,0 тис. грн., експериментальне проектування в рамках розробки інвестиційних проектів по енергозбереженню та використанню альтернативних видів палива 50,0 тис. грн., маркетингові дослідження 50,0 тис. грн., дослідження мінерально-сировинних ресурсів – 25,0 тис. грн. розробки в рамках створення промислових зон 20,0 тис. грн., дослідження в рамках інвестиційного проектування 25,0 тис. грн. | 220,0 | 220,0 | 100 | - | - | - | - |
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (1172) Видатки на виконання заходів відповідно угод з підприємствами (організаціями) по розробці інвестиційних проектів, дослідження інфраструктури в рамках ЄВРО 2012 | 90,0 | 90,0 | 100 | - | - | - | - |
2.2 Капітальні видатки (2000) | 110,0 | 110,0 | 100 | - | - | - | - |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування (2110) Придбання оргтехніки (принтер, ксерокс, факс), комп’ютерного обладнання (2 стаціонарних комп’ютери, 2 портативних комп’ютери, мультимедійний проектор), меблів (стіл для проведення конференцій, 25 стільців, 4 шафи, 4 письмових столи) | 90,0 | 90,0 | 100 | - | - | - | - |
Придбання нематеріальних активів (2300) Придбання програмного забезпечення, програмних продуктів (спеціалізовані програми для інвестиційного проектування), оплата робіт по створенню програмного забезпечення (бази даних, системи обробки інформації) | 20,0 | 20,0 | 100 | - | - | - | - |
| 670,0 | 445,0 | 66,4 | 175,0 | 26,1 | 50,0 | 7,5 |
Додаток 2.
Очікувані джерела фінансування
Джерела фінансування
|
Сума (грн.) | Частка в % від всієї суми |
Фінансування з боку учасника Конкурсу (місцевого бюджету) Рівненська обласна рада Володимирецька районна рада Корецька районна рада Гощанська районна рада | 175000 100000 25000 25000 25000 | 26,1 14,9 3,7 3,7 3,7 |
Фінансування з фонду Конкурсу (державного бюджету) | 445000 | 66,4 |
Фінансування з боку організацій-партнерів | 50000 | 7,5 |
СУКУПНЕ ФІНАНСУВАННЯ
|
670000 |
100,0 |
Додаток 3.
Протокол про наміри спільної реалізації проекту
від 27 травня 2009 року
Рівненська обласна рада, що надалі називається “Учасник Конкурсу” в особі Данильчука Олександра Юрійовича, Володимирецька районна рада в особі Мартинюка Петра Степановича, Корецька районна рада в особі Коваленко Аліни Митрофанівної, Гощанська районна рада в особі Гречича Степана Матвійовича – з одного боку, Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації в особі начальника управління Тимошенко Ігоря Олександровича, що діє на підставі Положення, Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів „ІнвестІнРівне”, в особі директора Свірського Руслана Юрійовича, який діє на підставі Установчого акту – з іншого боку, дійшли до згоди і вирішили:
1. Об’єднати свої організаційні, наукові можливості для підготовки та реалізації проекту «Розробка та запровадження системи сприятливих інвестиційних умов на території Рівненської області у пріоритетних сферах розвитку» загальною вартістю 670,0 тис. грн.
2. Розподілити обов’язки таким чином:
2.1. Учасник Конкурсу бере на себе такі зобов’язання:
- Подання комплекту документів дирекції конкурсу;
- Передбачити 100,0 тис. грн. в обласному бюджеті 2010 року для співфінансування проекту.
2.2 Володимирецька районна рада бере на себе такі зобов’язання:
- Передбачити 25,0 тис. грн. в районному бюджеті 2010 року для співфінансування проекту.
2.3 Корецька районна рада бере на себе такі зобов’язання:
- Передбачити 25,0 тис. грн. в районному бюджеті 2010 року для співфінансування проекту.
2.4 Гощанська районна рада бере на себе такі зобов’язання:
- Передбачити 25,0 тис. грн. в районному бюджеті 2010 року для співфінансування проекту.
2.5. Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації бере на себе такі зобов’язання:
- співфінансування проекту в розмірі 25,0 тис. грн. в 2010 році;
- Координацію виконання проекту.
2.6. Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів „ІнвестІнРівне” бере на себе такі зобов’язання:
- Співфінансування проекту в розмірі 25,0 тис. грн. в 2010 році;
- Підготовка комплекту документів дирекції конкурсу;
- Експертне супроводження та виконання проекту.
- Подальшу діяльність здійснювати на основі додатково складеного і підписаного договору, що є складовою частиною до дійсного протоколу.
Голова Рівненської обласної ради О.Данильчук
Голова Володимирецької районної ради П. Мартинюк
Голова Корецької районної ради А.Коваленко
Голова Гощанської районної ради С. Гречич
Начальник Головного управління економіки
та інвестиційної політики
Рівненської облдержадміністрації І.Тимошенко
Директор Рівненської агенції із залучення
інвестицій та обслуговування інвесторів
„ІнвестІнРівне” Р.Свірський
Додаток 4.
Інформація про організацію-партнера
| Партнер 1 | Партнер 2 |
Повна офіційна назва організації-партнера | Головне управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації | Установа Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів «ІнвестІнРівне» |
Місце розташування | ||
Юридичний статус | Відокремлений структурний підрозділ Рівненської обласної державної адміністрації | Установа |
Офіційна адреса | ||
Контактна особа | Начальник управління – Тимошенко Ігор Олександрович | Директор Агенції – Свірський Руслан Юрійович |
Телефон | (0362) 69-53-06 | (0362) 22-15-65 |
Факс | (0362) 69-52-15 | (0362) 22-25-49 |
Адреса електронної пошти | ||
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) | 39 чоловік | 5 |
Роль та залученість до підготовки цього проекту | Спільно з агенцією «ІнвестІнРівне» розробляло проект | |
Завдання, які покладаються на організацію-партнера в реалізації проекту | Координація та безпосередня участь у реалізації проекту, співфінансування | Виконання проекту, співфінансування |
Керівник проекту _________________________(Тимошенко І.О.)
Печатка організації-учасника Конкурсу
Додаток 4.
Інформація про організацію-партнера
| Партнер 3 | Партнер 4 | Партнер 5 |
Повна офіційна назва організації-партнера | Володимирецька районна рада | Корецька районна рада | Гощанська районна рада |
Місце розташування | Рівненська область | Рівненська область | Рівненська область |
Юридичний статус | Орган місцевого самоврядування | Орган місцевого самоврядування | Орган місцевого самоврядування |
Офіційна адреса | 34300, Рівненська обл., смт Володимирець, вул. Грушевського, 56 | 34700, Рівненська обл., м.Корець, вул.Київська, 5 | 35400, Рівненська обл., смт Гоща, вул. Незалежності, 72 |
Контактна особа | Мартинюк Петро Степанович, голова районної ради | Коваленко Аліна Митрофанівна, голова районної ради | Гречич Степан Матвійович, голова районної ради |
Телефон | 8 (036234) 2-32-00 | 8 (036251) 2-10-10 | 8 (036250) 695-211; |
Факс | 8 (036234) 2-30-06 | 8 (036251) 2-19-87 | 8 (036250) 2-12-95 |
Адреса електронної пошти | |||
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) | 13 | 13 | 13 |
Роль та залученість до підготовки цього проекту | На території району буде реалізовано ряд заходів проекту | На території району буде реалізовано ряд заходів проекту | На території району буде реалізовано ряд заходів проекту |
Завдання, які покладаються на організацію-партнера в реалізації проекту | Співфінансування проекту | Співфінансування проекту | Співфінансування проекту |
Керівник проекту _________________________(Тимошенко І.О.)
Печатка організації-учасника Конкурсу
РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ
Тимошенко Ігор Олександрович
Базова освіта
1. Київське вище військове інженерне училище зв’язку. Спеціальність: «Рідіозв’язок», 1987 рік.
2. Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. Спеціальність: «Державне управління», 2006 рік.
Досвід професійної діяльності
01.2003-04.2004 – начальник управління інформаційного та аналітичного забезпечення Рівненської облдержадміністрації;
04.2004-02.2005 – голова Дубровицької райдержадміністрації;
03.2005-05.2005 – безробітний, міське управління зайнятості м.Рівне;
05.2005-04.2007 – заступник голови Рівненської обласної організації Народної партії;
04.2007-по даний час – начальник головного управління економіки та інвестиційної політики Рівненської облдержадміністрації.
Вміння та навички
Планування регіональної інвестиційної політики, економічного розвитку.
Функції та завдання
Головна функція – керівництво впровадженням проекту
Контактний телефон/факс, е-mail
Тел.: +38(0362)695-210
Тел./факс: +38(0362)695-215
E-mail:
____________________І. Тимошенко
РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ
Осовець Олександр Сергійович
Базова освіта
06.2005 Закінчив Європейський Університет (відокремлена філія у м. Житомирі). Факультет зовнішньоекономічної діяльності. Кваліфікація – менеджер-економіст.
06.2001 Закінчив Український Державний Лісотехнічний Університет у м. Львів. Кваліфікація – інженер лісового господарства.
Досвід професійної діяльності
06.2007 - і по даний час. Начальник управління інноваційно-інвестиційної діяльності та розвитку підприємництва Рівненської обласної державної адміністрації (www.rv.gov.ua).
Обов'язки – формування регіональної інвестиційної, інноваційної політики, розвиток підприємництва області, пошук місця розміщення та супровід інвестиційних проектів.
08.2005-06.2007 - спеціаліст, начальник відділу економічного аналізу та планування Новоград-Волинської міської ради Житомирської області (www.novograd.org.ua).
Обов'язки – супровід інвестиційних проектів, сприяння розвитку промислових підприємств, маркетинг, стратегічне планування міста. Досягнення – сформований позитивний інвестиційний імідж міста, розроблений проект створення промислового парку, супровід інвестиційного проекту польської компанії “Cersanit” (140 млн. євро).
02.2005-07.2005 – Приватний підприємець (консультаційні послуги).
04.2001-12.2004 - Митний брокер. ТОВ ТЕК „Транс-Магістр”, м. Київ.
Обов'язки - митне оформлення вантажів, підготовка зовнішньоекономічних документів, взаємодія з дозвільними органами, митницею.
Вміння та навички
4-річний досвід роботи в сфері інвестиційної діяльності, що включає знання регіонального інвестиційного процесу, досвід започаткування та супроводження масштабних інвестиційних проектів, створення промислових зон, відновлення “Браунфілдів”.
Тренінги, курси підвищення кваліфікації
11.2007 “Політика та програми сусідства ЄС”, м. Брюссель (European Competence);
07.2007 “Сучасний проектний менеджмент та управління з використанням інформаційно-комунікативних технологій”, м. Львів (European Competence - Telenor);
08.2006-12.2006 “Навчальна програма для фахівців з питань залучення інвестицій з закордонним стажуванням (Чеська Республіка)” Проекту USAID “Економічний розвиток міст”. Отримана кваліфікація “Спеціаліст з питань залучення інвестицій”.
Функції та завдання
Координація виконання проекту
Контактний телефон/факс, е-mail
Україна, м. Рівне, вул. Мельника, 12 кв. 54. Моб. +38 098 274 06 45, тел. роб. +38 0362 695 306, E-mail: osovets@gmail.com
РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ
Свірський Руслан Юрійович
Базова освіта
1996 - 2001 Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту “Слов’янський університет”
· факультет – міжнародні відносини слов’янських країн
· спеціальність – міжнародна інформація
· спеціалізація - зв’язки з громадськістю
Досвід професійної діяльності
Рівненська агенція із залучення інвестицій та обслуговування інвесторів «ІнвестІнРівне»
· 2008-по теперішній час – директор
· 2007-2008 в.о. директора
· 2005-2007 менеджер проектів (PR&marketing)
Вміння та навички
Розробка та супровід проектів; розробка та реалізація стратегії зв’язків з громадськістю, прес-посередництво (організація роботи із ЗМІ, інформаційний супровід заходів Рівненської ТПП), підготовка проектів до міжнародних донорських організацій, впровадження нових напрямків роботи, проведення семінарів-тренінгів для бізнес-структур.
Авторські монографії та книжки
Свірський Р. Впровадження нових виробничих систем – кластерів: досвід Рівненської області. – Рівне: Рівненська торгово-промислова палата, 2004. – 44 с.
Функції та завдання
Директор агенції «ІнвестІнРівне», яка є партнером по виконанню проекту.
Контактний телефон/факс, е-mail
тел./факс 8 036 222 15 65
е-mail svirskyy@investinrivne.org