Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 27 березня 2009 року № 1146
Про хід виконання рішення обласної
ради від 10.03.2006 №778 “Про
регіональну програму розвитку
земельних відносин у Рівненській
області на 2006-2015 роки”
З метою ефективної реалізації регіональної програми розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 10 березня 2006 року № 778 (із змінами та доповненнями від 23.03.2007 №256; 29.02.2008 №721; 10.10.2008 №970) та подальшого вдосконалення і розвитку ринкових земельних відносин, здійснення пріоритетних заходів в галузі ефективного використання та охорони земель, забезпечення реалізації громадянами, юридичними особами, територіальними громадами права власності на землю, відповідно до частини 1.16 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а :
1. Інформацію про хід виконання рішення обласної ради від 10.03.2006 №778 “Про регіональну програму розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006-2015 роки” із змінами та доповненнями, взяти до відома (інформація додається).
2. Рекомендувати обласній та районним державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування:
2.1.Передбачати видатки на фінансування заходів, визначених регіональною програмою розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006-2015 роки в повному обсязі.
2.2.При внесенні змін і доповнень до обласного бюджету на 2009 рік передбачити виділення 89,5 тис. грн. для завершення розпочатих робіт з розроблення проектів землеустрою щодо розмежування земель державної власності за межами населених пунктів на території сільських рад Сарненського району.
2.3. Забезпечити використання коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, спрямувавши їх частину на розроблення схем, проектів землеустрою щодо охорони та використання земель з метою проведення робіт з освоєння, поліпшення, відновлення та охорони земель.
3. Рекомендувати сільським, селищним, міським, районним радам:
3.1. Прискорити завершення юридичного оформлення передачі в оренду юридичним та фізичним особам земель господарських дворів колишніх КСП, водного фонду, невитребуваних земельних паїв, земель запасу, які використовуються громадянами для городництва, сінокосіння та випасання худоби.
3.2. Забезпечити виготовлення та видачу державних актів усім бажаючим власникам земельних ділянок в межах населених пунктів та юридичного оформлення права користування (оренди) землею підприємствам і організаціям.
3.3. Здійснити заходи з розмежування земель в межах населених пунктів згідно із Законом України "Про розмежування земель державної та комунальної власності".
4. Органам місцевого самоврядування та органам виконавчої влади Березнівського, Гощанського, Демидівського, Дубенського, Здолбунівського, Корецького, Млинівського, Острозького, Радивилівського, Рівненського, Рокитнівського районів, головному управлінню Держкомзему у Рівненській області завершити в 2009 році видачу державних актів власникам земельних часток (паїв) згідно з Проектом “Видача державних актів на право власності на землю в сільській місцевості та розвиток системи кадастру”.
5. Рекомендувати Гощанській, Радивилівській районним радам та сільським, селищним радам цих районів провести коригування нормативної грошової оцінки земель населених пунктів згідно із статтею 18 Закону України "Про оцінку земель".
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села (Варфалюк В.О.).
Голова ради О.Ю.Данильчук
Про хід виконання рішення обласної ради від 10.03.2006 № 778
«Про Регіональну програму розвитку земельних відносин
у Рівненській області на 2006-2015 роки»
Обласна рада рішенням від 10 березня 2006 року № 778 затвердила Регіональну програму розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006-2015 роки і визначила заслуховувати щорічно на сесії обласної ради про хід її виконання.
Регіональна програма розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006-2015 роки (надалі Програма), є однією з бюджето-наповнюючих програм економічного розвитку області та соціального захисту громадян. Підтвердженням цьому є збільшення в 1,8 рази надходжень від плати за землю в результаті виконання у 2008 році намічених програмою заходів.
За період земельної реформи усі бажаючі громадяни та юридичні особи у відповідності до чинного законодавства в основному забезпечені земельними ділянками для задоволення власних та громадських потреб. У власності та користуванні громадян площі земель для різних потреб збільшились більше, ніж у 4 рази, і становлять 727,0 тис.га, або 77,8 відсотків до площ сільськогосподарських угідь використовуваних у сільгоспвиробництві. В 2008 році додатково надано громадянам для різних потреб земельні ділянки загальною площею 1,1 тис.га.
За рішеннями місцевих рад приватизували для різних потреб земельні ділянки у межах населених пунктів 300,4 тис. громадян, або 97,0 відсотки до тих, що мають право на безоплатне отримання у власність земельних ділянок. Посвідчили право власності на земельні ділянки 111,2 тис. (37,0 відс.) громадян, з них у 2008 році 16,5 тис., при завданні визначеному програмою 11,5 тис.
Право на земельну частку (пай) захищено сертифікатами виданими для 224,7 тис. селян, з яких для 214,7 тис. (95,5 відсотка) власників паїв виготовлено технічну документацію та виготовлені державні акти на право власності на земельні ділянки, з яких видано для 164,8 тис. (73,3%) громадян державні акти, з них у 2008 році для 8,5 тис.
Бажаючим 39,4 тис. власникам земельних паїв забезпечено виділення в натурі (на місцевості) для самостійного господарювання земельні ділянки загальною площею 87,7 тис.га., в тому числі в 2008 році для 4,4 тис. селян надано 3,5 тис.га.
В області проводиться відповідна робота з організації підготовки та продажу земельних ділянок, в тому числі на земельних торгах.
У 2008 році в області продано 478 земельних ділянок несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності загальною площею 409,8 га на суму 41,7 млн.грн., що на 13,3 млн.грн. більше ніж у 2007 році і у 7 разів ніж передбачено Програмою.
Внаслідок продажу земельних ділянок до державного та місцевих бюджетів області надійшло близько 41,3 млн.грн. Протягом 2008 року проведено 120 аукціонів, на яких продано 85 земельних ділянок державної власності, з них, на даний час, укладено договори купівлі-продажу на 73 земельні ділянки загальною площею 32,4 га, загальна вартість яких становить 11,7 млн.грн.
На аукціонах з передачі права оренди передано в оренду 76 земельних ділянок загальною площею 346,5 га. Загальна сума річної орендної плати склала 1,1 млн.грн., що більше від початкової у 3,2 рази.
В області завершено проведення грошової оцінки земель в усіх 1027 населених пунктах. За 2008 рік проведено нормативну грошову оцінку 70 населених пунктів, з них: 54 н.п. – Дубровицького району за рахунок обласного бюджету (190 тис.грн.), 16 н.п. – Рокитнівського району, в тому числі 15 н.п. за рахунок державного бюджету (70 тис.грн.) та 1 н.п. – за рахунок місцевого бюджету Томашгородської селищної ради (12 тис.грн.).
Згідно Закону України “Про оцінку земель” нормативна грошова оцінка проводиться не рідше, як один раз у 7 років, тому у 2008 році необхідно було коректувати раніше проведену грошову оцінку земель населених пунктів у Радивилівському, Демидівському та Гощанському районах, яка проводилась в 1999-2001 роках.
Протягом 2008 року за кошти місцевих бюджетів проведено грошову оцінку земель населених пунктів на території 6 сільських рад Демидівського району, 4 сільських рад Гощанського та 3 сільських рад Радивилівського районів.
Завершується проведення зазначених робіт по 6 сільських радах Демидівського, 6 сільських радах Гощанського та Березинській сільській раді Радивилівського районів. За результатами грошової оцінки земель населених пунктів дохідна частина бюджетів місцевих рад, на території якої її проведено, збільшується приблизно у 1,5-2,0 рази.
За межами населених пунктів грошова оцінка земельних ділянок несільськогосподарського призначення проведена орієнтовно на площі 7,2 тис.га, що становить близько 0,72 % від загальної площі. Грошова оцінка земельних ділянок за межами населених пунктів проводиться юридичними та фізичними особами за власні кошти, у випадках передбачених статтею 13 Закону України „Про оцінку земель”.
Для завершення проведення робіт з нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів на території Рівненської області необхідно 13,5 млн.грн.
Одним з основних джерел поповнення місцевих бюджетів є надходження коштів від оренди землі.
На території області на умовах оренди використовується фізичними та юридичними особами 406,5 тис.га або 20,3 відс. до території області, з них сільськогосподарських угідь 368,8 тис.га або 39,5 відс. до площі сільськогосподарських угідь, в тому числі ріллі - 274,4 тис.га, або 41,7 відс.
Надходження в бюджети різних рівнів від оренди землі юридичними особами у 2008 році збільшились майже у 2 рази і склали 39,6 млн.грн., або 61 відсоток від загальної плати за землю.
В оренді найбільше перебуває сільськогосподарських угідь, які передали агроформуванням власники земельних часток (паїв). У 2008 році укладено 119,2 тис. договорів оренди на площу 315,6 тис.га. Загальна сума виплат, згідно укладених договорів становить - 49,3 млн.грн., з них виплачено 47,1 млн.грн., що становить 95,6 відс. від нарахувань. Заборгованість з виплати становить 2,2 млн.грн.
З метою забезпечення виконання робіт щодо збереження, відтворення та забезпечення раціонального використання земельних ресурсів у відповідності до Регіональної програми в 2008 році за рахунок коштів держбюджету завершено роботи з консервації земельних ділянок шляхом залуження на території сільських рад Дубенського, Рівненського та Гощанського районів загальною площею близько 170 га, на загальну суму 345,4 тис.грн.
Понад 524 га залужено малопродуктивних та радіоактивно забруднених орних земель в поліських районах області. За кошти, що поступили на рахунки місцевих рад від втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених вилученням земельних ділянок, проведено поліпшення кормових угідь на площі 221 га.
Відновлення і рекультивацію порушених земель після добування корисних копалин проведено за рахунок коштів державного бюджету та надрокористувачів на площі 98,6 га на суму 508,0 тис.грн., що в 1,4 рази більше площі передбаченої Регіональною програмою на 2008 рік. За кошти землекористувачів проведено відновлення самовільно порушених земель загальною площею 26,6 га при видобуванні бурштину у Володимирецькому, Дубровицькому та Сарненському районах.
З метою захисту земель від ерозійних процесів посаджено понад 1,5 тисяч захисних лісонасаджень, побудовано протиерозійні гідротехнічні споруди на території Ступнівської сільради Здолбунівського району загальною вартістю 57,3 тис.грн.
В цілому на виконання заходів, передбачених на 2008р., використано коштів на суму 17,1 млн.грн. або 87 відсотків, з них з державного бюджету виділено 3,1 млн.грн. (48 відс.), обласного – 0,2 млн.грн. (39 відс.), місцевих рад – 1,6 млн.грн. (43 відс.), в тому числі спецкоштів – 0,5 млн.грн., юридичних та фізичних осіб – 12,1 млн.грн. (140 відс.).
Однак, через відсутність належного, повного фінансування ряд показників програми виконуються не в повному обсязі, зокрема.
Не завершені роботи з видачі виготовлених державних актів на право власності на земельну ділянку власникам земельних часток (паїв) у рамках Проекту «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру», в зв’язку із не вирішенням фінансування їх реєстрації за рахунок Проекту.
Не завершені роботи з передачі та оформлення права оренди згідно вимог рішення обласної ради від 23.03.2007р. №256. Так із загальної площі 12,0 тис. га земель зайнятих господарськими будівлями і дворами колишніх КСП, які віднесені до земель запасу, на територіях місцевих рад обліковується 8,0 тис. га. (67 відс.). Із площі 8,4 тис.га земель під водними об’єктами (ставками) не використовується 2,7 тис. га. (32,1 відс.).
На територіях місцевих рад громадянами використовується 5,4 тис.га земель запасу для ведення індивідуального городництва та 47,9 тис.га для сінокосіння і випасання худоби. Райдержадміністраціям та місцевим радам необхідно посилити роботу щодо укладання договорів оренди на землі запасу, використовувані для городництва, сінокосіння і випасання худоби.
Внаслідок вилучення в 2008р. земель сільськогосподарського та лісогосподарського призначення на спеціальні рахунки місцевих рад надійшли кошти в сумі 879,2 тис.грн., з яких використано на проведення заходів з охорони земель - 585,5 тис.грн. або 66,6 відс.
Найбільше таких коштів за 5 років накопичено у Рівненському районі - 661,0 тис.грн., Дубенському - 119,1, Острозькому - 165,2, в Костопільському та Радивилівському - понад 50 тис.грн.
Одночасно в цих та інших районах не розробляються схеми, проекти із землеустрою щодо охорони земель відповідно до яких, згідно Закону України «Про землеустрій», повинні використовуватись землі.
У прийнятих місцевими радами бюджетах на 2008 рік передбачалося виділити 1678,8 тис.грн. на проведення робіт із землеустрою та грошової оцінки земель. Із зазначеної суми коштів згідно укладених договорів виконано роботи та оплачено за звітний період 987,5 тис.грн. або на 58,8 відсотка.
Не організовано укладання договорів та виконання робіт за кошти бюджетів передбачених місцевими радами Володимирецького, Здолбунівського, Рокитнівського районів, міст Дубно, Острог, тоді як, у Березнівському, Демидівському, Костопільському районах майже всі заплановані кошти використані.
Однією із складових земельної реформи є забезпечення дієвого та ефективного контролю за дотриманням земельного законодавства. Спеціальним державним органом здійснення державного контролю в області є облдержземінспекція.
У 2008 році інспекторами Держземінспекції виявлено 1871 порушень земельного законодавства, на підставі яких 1294 порушників притягнуто до адміністративної відповідальності на загальну суму 213,0 тис.грн. До бюджетів місцевих рад повернуто 29,1 тис.грн. втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 25.07.2007р. № 963 затверджено порядок нарахування збитків завданих порушенням земельного законодавства на підставі якого за допущені порушення в установленому порядку нараховано 1474,9 тис.грн. завданих збитків.
З метою підвищення ефективності використання земельного ресурсу області, створення належних умов і привабливості, залучення інвестицій, забезпечення прозорого і відкритого включення земель у ринкові відносини для наповнення бюджетів місцевих рад та на виконання рішення обласної ради від 10.03.2006р. №778 пропонуємо розглянути на черговій сесії обласної ради та прийняти відповідне рішення, проект якого додається.
Додаток: таблиця на 2 аркушах.
В.о. начальника
головного управління О.Головко
станом на 01.01.2009р. |
|||||||||||||||||
АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ |
|||||||||||||||||
в 2008 році заходів, передбачених "Регіональною програмою розвитку земельних відносин у Рівненській області на 2006 – 2015 роки" |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
№ з\п |
Показники |
Од. виміру |
Передбачено на 2008р. |
Фактично виконано в 2008р. |
% |
||||||||||||
обсяг |
тис.грн. |
обсяг |
тис.грн. |
обсяг |
тис.грн. |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||||||||
1. |
Виготовлення документації та видача державних актів на право власності на земельну ділянку власникам земельних паїв |
тис.паїв |
- |
13,1 |
1114,9 |
- |
- |
||||||||||
інші замовники |
|
- |
- |
13,1 |
1114,9 |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджет місцевих рад |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Проведення державної реєстрації виданих державних актів взамін сертифікатів |
тис.шт. |
20,0 |
375,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
держбюджет |
|
20,0 |
375,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Виготовлення документації та видача державних актів на право власності на землю громадянам, правоустановлюючих документів на землю юридичним особам |
тис.шт. |
11,5 |
6900,0 |
16,5 |
10275,1 |
144 |
149 |
|||||||||
інші замовники |
|
11,4 |
6889,6 |
16,5 |
9900,0 |
144 |
144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджет місцевих рад |
|
0,1 |
10,4 |
- |
375,1 |
- |
більше у 36 разів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Виготовлення схем проектів землевпорядкування щодо використання та охорони земель організації території сільрад |
шт. |
10,0 |
80,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||
держбюджет |
|
10,0 |
80,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші замовники |
|
|
|
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Коректування та оновлення матеріалів ╜рунтових обстежень земель сільгосппризначення |
тис.га |
35,4 |
240,0 |
7,0 |
64,9 |
20 |
27 |
|||||||||
держбюджет |
|
|
|
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спецкошти (обласний бюджет) |
|
35,4 |
240,0 |
7,0 |
64,9 |
20 |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Залуження малопродуктивних орних земель |
тис.га |
0,69 |
1035,0 |
0,17 |
345,4 |
25 |
33 |
|||||||||
держбюджет |
|
0,34 |
935,0 |
0,17 |
345,4 |
50 |
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджети місцевих рад |
|
0,35 |
100,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Поліпшення кормових угідь, меліорація, землювання |
тис.га |
0,80 |
400,0 |
0,22 |
543,5 |
28 |
136 |
|||||||||
обласний бюджет |
|
0,1 |
50,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджети місцевих рад (спецкошти) |
|
0,7 |
350,0 |
- |
509,5 |
- |
146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші замовники |
|
- |
- |
- |
34,0 |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Відновлення і рекультивація порушених земель після добування корисних копалин |
га |
71,4 |
1071,0 |
98,6 |
508,0 |
138 |
47 |
|||||||||
держбюджет |
|
8,3 |
125,1 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обласний бюджет |
|
8,3 |
125,1 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджети місцевих рад (спецкошти) |
|
25,8 |
386,3 |
8,2 |
100,9 |
32 |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші замовники |
|
29,0 |
434,5 |
90,4 |
407,1 |
312 |
94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Створення захисних лісових насаджень |
га |
50,0 |
50,0 |
1551,0 |
1600,0 |
більше у 31 разів |
більше у 32 рази |
|||||||||
держбюджет |
|
50,0 |
50,0 |
1551,0 |
1600,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
10. |
Землі запасу, намічені під залісення |
тис.га |
5,0 |
- |
3,0 |
- |
60 |
- |
|||||||||
11. |
Будівництво протиерозійних гідротехнічних споруд |
шт. |
- |
100,0 |
5 |
81,1 |
100 |
81 |
|||||||||
держбюджет |
|
- |
100,0 |
5 |
70,0 |
- |
70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спецкошти (обласний бюджет) |
|
- |
- |
- |
11,1 |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Формування землекористувань новостворених сільськогосподарських підприємств (виготовлення земельно-кадастрових планів) |
тис.га |
204,0 |
408,8 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||
Інші замовники |
204,0 |
408,8 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||
13. |
Коректування та оновлення планово-картографічних матеріалів, створення цифрових планів і карт |
тис.га |
68,8 |
619,0 |
174,1 |
902,4 |
253 |
146 |
|||||||||
держбюджет |
|
68,8 |
619,0 |
174,1 |
860,0 |
253 |
139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджети місцевих рад |
|
- |
- |
- |
42,4 |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Проведення інвентаризації земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів |
тис.га |
85,1 |
1702,7 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||
держбюджет |
|
85,1 |
1702,7 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Проведення грошової оцінки земель: |
1795,8 |
154,6 |
1162,0 |
65,0 |
||||||||||||
15.1. |
населених пунктів |
шт. |
224 |
449,4 |
152 |
483,4 |
68 |
108 |
|||||||||
держбюджет |
|
- |
- |
15 |
70,0 |
- |
- |
||||||||||
обласний бюджет |
|
54 |
190,0 |
54 |
190,0 |
100 |
100 |
||||||||||
бюджети місцевих рад |
|
170 |
259,4 |
83 |
223,4 |
49 |
86 |
||||||||||
15.2. |
несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів |
тис. га |
85,1 |
1346,4 |
2,58 |
678,6 |
3 |
50 |
|||||||||
держбюджет |
25,00 |
403,9 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||
Інші замовники |
60,1 |
942,5 |
2,58 |
678,6 |
4 |
72 |
|||||||||||
16. |
Розмежування земель державної і комунальної власності та передача їх органам місцевого самоврядування |
тис.га |
798,1 |
2460,0 |
72,3 |
321,3 |
9 |
13 |
|||||||||
16.1. |
в межах населених пунктів |
тис.га |
194,9 |
649,9 |
8,6 |
166,8 |
4 |
26 |
|||||||||
бюджети місцевих рад |
194,9 |
649,9 |
8,6 |
166,8 |
4 |
26 |
|||||||||||
16.2. |
за межами населених пунктів |
тис.га |
603,2 |
1810,1 |
63,7 |
154,5 |
11 |
9 |
|||||||||
держбюджет |
|
530,1 |
1592,8 |
13,5 |
70,0 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обласний бюджет |
|
73,1 |
217,2 |
17,3 |
40,0 |
24 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бюджети місцевих рад |
|
- |
- |
32,9 |
44,5 |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Встановлення в натурі меж населених пунктів |
|
324 |
1986,0 |
48 |
140,3 |
15,0 |
7,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.1. |
міст та селищ |
шт. |
5 |
90,0 |
2 |
5,0 |
40 |
6 |
|||||||||
бюджети місцевих рад |
|
5 |
90,0 |
2 |
5,0 |
40 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.2. |
сільських населених пунктів |
шт. |
319 |
1896,0 |
46 |
135,3 |
14,5 |
7,1 |
|||||||||
бюджети місцевих рад |
|
319 |
1896,0 |
46 |
135,3 |
15 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Підвищення кваліфікації кадрів |
чол. |
15 |
19,0 |
15 |
9,0 |
100 |
47 |
|||||||||
держбюджет |
|
15 |
19,0 |
15 |
9,0 |
100 |
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Матеріально-технічне забезпечення земельної реформи |
тис.грн. |
- |
235,0 |
- |
60,0 |
- |
26 |
|||||||||
держбюджет |
- |
235,0 |
- |
60,0 |
- |
26 |
|||||||||||
20. |
Впровадження автоматизованої системи веденння державного земельного кадастру |
тис.грн. |
- |
200,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||||||
держбюджет |
|
- |
200,0 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення |
тис.грн. |
- |
5500,0 |
- |
41256,1 |
- |
більше у 7,5 раз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього (тис. грн.) |
|
- |
19677,3 |
- |
17127,9 |
87 |
||||||||||
|
держбюджет |
|
- |
6437,5 |
3084,4 |
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
обласний бюджет |
|
- |
582,3 |
- |
230,0 |
- |
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спецкошти (обласний бюджет) |
|
240,0 |
76,0 |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
бюджети місцевих рад |
|
- |
3742,1 |
- |
1602,9 |
- |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в тому числі: спецкошти |
|
- |
|
- |
509,5 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші замовники |
|
- |
8675,4 |
- |
12134,6 |
- |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|