Рішення обласної ради 5 скликання
Оприлюднено 23-12-2019У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
(П’яте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
від 23 січня 2009 року № 1084
Про обласну програму
відпочинку та оздоровлення
дітей на 2009 – 2013 роки
Відповідно до Закону України від 04.09.2008 № 375–VІ "Про оздоровлення та відпочинок дітей", з метою створення належних умов для відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, керуючись частиною 1.16 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада:
в и р і ш и л а :
1. Затвердити обласну програму відпочинку та оздоровлення дітей на 2009-2013 роки (далі – Програма), схвалену розпорядженням голови облдержадміністрації від 9 січня 2009 року № 5 (додається).
2. Облдержадміністрації:
– забезпечити організацію та виконання заходів Програми;
– передбачати кошти на реалізацію заходів Програми в межах асигнувань, передбачених на ці цілі в обласному бюджеті на відповідні роки;
– інформувати обласну раду про хід виконання Програми щороку до 10 листопада.
3. Рекомендувати районним та міським радам спільно з райдержадміністраціями та виконкомами рад міст обласного значення розробити та затвердити відповідні програми відпочинку та оздоровлення дітей на 2009-2013 роки та забезпечити разом з іншими виконавцями їх реалізацію.
4. Взяти до уваги, що фінансування Програми буде здійснюватись за рахунок коштів, передбачених в обласному та місцевих бюджетах на ці цілі, а також із залученням позабюджетних коштів, не заборонених чинним законодавством.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення обласної ради від 19 вересня 2003 року № 226 із змінами та доповненнями від 9 грудня 2005 року № 700, від 11 серпня 2006 року № 72, від 17 серпня 2007 року № 449, від 29 лютого 2008 року № 680, 5 грудня 2008 року №1019.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.) та з питань освіти, науки, молодіжної політики, фізичної культури і спорту (Кривко М.П.).
Голова ради О. Ю.Данильчук
Обласна програма відпочинку та оздоровлення дітей
на 2009 – 2013 роки
1. Загальні положення
Турбота про здоров’я дітей є одним з основних показників ставлення держави до проблем підростаючого покоління.
Разом з тим, саме стан справ у цій сфері викликає занепокоєння. Упродовж останніх років зберігається тенденція до погіршення стану здоров’я дітей, зумовлена негативними факторами соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру. Вплив постійно діючих факторів ризику, в тому числі стресові перевантаження, зокрема у шкільному віці, призводять до порушення механізму саморегуляції фізіологічних функцій і сприяють розвитку у дітей хронічних захворювань.
Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним з найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров'я та соціального благополуччя населення. Не вдається уникнути тенденції до зростання кількості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Стан здоров'я дітей - один із найважливіших показників рівня соціально-економічного розвитку суспільства, тому особливого значення набуває організація ефективного оздоровлення та відпочинку підростаючого покоління.
Конвенцією ООН про права дитини, ратифікованою Верховною Радою України, проголошено, що діти мають не тільки особливі потреби, а й громадські, політичні, соціальні, культурні та економічні права. Одним із найважливіших стратегічних завдань нашої держави щодо забезпечення соціального захисту дитинства є реалізація їх права на оздоровлення та відпочинок.
2. Визначення понять
Відпочинок - комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що забезпечують організацію дозвілля дітей, відновлення фізичних і психічних функцій дитячого організму, сприяють розвитку духовності та соціальної активності дітей і здійснюються в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку протягом відпочинкової зміни;
оздоровлення - комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психічного стану здоров'я дітей, що здійснюються в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку протягом оздоровчої зміни;
послуги з оздоровлення - комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що надаються дитячим закладом оздоровлення та відпочинку і спрямовані на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров'я дитини;
відпочинкові послуги - заходи, спрямовані на організацію дозвілля дітей з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними до вимог умовами проживання;
оздоровча зміна - період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 21 дня, протягом якого дитина отримує послуги з оздоровлення та відпочинку;
відпочинкова зміна - період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 14 днів;
профільна зміна (туристична, спортивна, додаткової освіти: юних біологів, математиків, екологів тощо) - період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, протягом якого дитина крім послуг з оздоровлення та відпочинку отримує комплекс послуг, спрямованих на розвиток певних здібностей та інтересів;
тематична зміна - оздоровча або відпочинкова зміна, протягом якої дитина крім послуг з оздоровлення та відпочинку отримує комплекс додаткових послуг, спрямованих на розвиток її здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо за спеціальною програмою;
дитячий заклад оздоровлення та відпочинку - постійно або тимчасово діючий, спеціально організований або пристосований заклад, призначений для оздоровлення, відпочинку, розвитку дітей, що має визначене місце розташування, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та технології для надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку;
дитячий заклад оздоровлення та відпочинку санаторного типу – заклад, у якому дитина перебуває цілодобово і крім оздоровчих отримує комплекс медичних послуг, спрямованих на поліпшення стану здоров’я, запобігання захворюванням. З урахуванням природно-кліматичних умов, наявної лікувально-оздоровчої бази, кадрового забезпечення такі заклади можуть бути спеціалізованими;
дитячий центр – заклад, що функціонує протягом року, в якому діти перебувають цілодобово; має відповідне кадрове забезпечення, спеціально відведену територію, матеріально-технічну базу, які відповідають санітарно-гігієнічним нормам, для організації оздоровлення, відпочинку та навчання дітей;
позаміський заклад оздоровлення та відпочинку – заклад, що функціонує протягом року, сезонно або під час канікул, у якому діти перебувають цілодобово. Заклад повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні, матеріально-технічну базу, що відповідає санітарно-гігієнічним нормам, кадрове забезпечення для організації оздоровлення;
табір з денним перебуванням – заклад відпочинку, тимчасово утворений у навчальному закладі, закладі культури, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту, в якому забезпечується належний догляд за дітьми, виховний процес, їх повноцінне дозвілля, розвиток творчих здібностей та інтересів, в якому діти перебувають протягом дня, але не менше 6 годин;
дитячий заклад праці та відпочинку - заклад відпочинку з денним або цілодобовим перебуванням, у якому організовуються відпочинок та трудова діяльність з метою формування у дітей трудових інтересів і навичок;
наметове містечко – тимчасово діючий заклад відпочинку з денним або цілодобовим перебуванням, розташований на спеціально відведеній території, що відповідає санітарно-гігієнічним вимогам та нормам, у якому здійснюється комплекс заходів, спрямованих на формування у дітей навичок безпечної життєдіяльності, самообслуговування, колективізму;
діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, - діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; діти-інваліди; діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи; діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; діти з багатодітних та малозабезпечених сімей; талановиті та обдаровані діти (переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій), бездоглядні та безпритульні діти; діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села;
діти, які потребують особливих умов для оздоровлення, - діти з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов.
3. Мета і основні завдання Програми
Метою Програми є створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення і відпочинку.
Основні завдання Програми:
підвищення рівня та якості послуг у сфері відпочинку і оздоровлення дітей;
удосконалення нормативно-правової бази щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей;
збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення;
удосконалення мережі дитячих оздоровчих закладів;
поліпшення матеріально-технічного, науково-методичного забезпечення діяльності дитячих оздоровчих закладів;
створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;
створення сприятливих умов для реалізації соціально-педагогічних, медико-оздоровчих інноваційних проектів відпочинку та оздоровлення дітей;
здійснення заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей шляхом організації оздоровлення та відпочинку;
зміцнення кадрового потенціалу та підвищення престижу праці в дитячих оздоровчих закладах.
4. Фінансове забезпечення виконання Програми
Видатки, пов’язані з відпочинком та оздоровленням дітей, здійснюються за рахунок виділених в установленому порядку коштів з державного бюджету, обласного та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ, організацій, професійних спілок, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, позабюджетних фондів, а також добровільних внесків юридичних і фізичних осіб, коштів батьків та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
У Рівненській області за даними Держкомстату станом на 15.09.2008 проживає 156594 дитини віком від 7 до 17 років. З них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 1265; дітей-інвалідів – 5266; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи – 91084; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків – 18; дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей – 76922.
Згідно із Законом України від 4 вересня 2008 року № 375–VІ "Про оздоровлення та відпочинок дітей" за рахунок коштів державного бюджету фінансуються послуги з оздоровлення та відпочинку: дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення та відпочинку, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей-інвалідів; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи; дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей; талановитих та обдарованих дітей (переможців міжнародних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад); лідерів дитячих громадських організацій; дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; за рахунок коштів місцевого бюджету та бюджету місцевого самоврядування фінансуються послуги з оздоровлення та відпочинку: дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; талановитих та обдарованих дітей (переможців обласних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад усіх рівнів, відмінників навчання); бездоглядних та безпритульних дітей; дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
5. Прогнозовані результати виконання Програми:
Виконання Програми дасть змогу:
збільшити кількість дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення;
збільшити кількість наданих послуг з оздоровлення та відпочинку дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
сприяти збереженню і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
зміцнити матеріально-технічну базу діючих дитячих оздоровчих закладів та збільшити їх кількість, зокрема спеціалізованих і профільних оздоровчих закладів;
урізноманітнити та підвищити якість оздоровчих послуг;
забезпечити високий рівень кадрового забезпечення та фахової підготовки працівників оздоровчих закладів;
створити оптимальні умови для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Заходи щодо реалізації Програми
І. Нормативно-правове забезпечення організації відпочинку та оздоровлення дітей
№ пор. |
Найменування заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
||||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||||
1. |
Провести інвентаризацію оздоровчих закладів області |
Лютий, 2009 – 2013 роки |
Відділ у справах сім’ї та молоді, головне управління праці та соціального захисту населення, управління освіти і науки, управління охорони здоров’я облдержадміністрації, головне управління МНС України в області, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, Рівненське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення за участю Федерації профспілок області |
Обласний бюджет |
5 |
- |
- |
- |
7 |
2. |
Перевірити стан готовності оздоровчих закладів області до проведення оздоровлення дітей |
До 1 травня, щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, головне управління праці та соціального захисту населення, управління освіти і науки, управління охорони здоров’я облдержадміністрації, управління МВС України в Рівненській області, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення за участю Федерації профспілок області |
Обласний бюджет |
2 |
2 |
2,5 |
2,5 |
3 |
3. |
Утворити координаційну раду з питань оздоровлення дітей. Розробити положення про її діяльність, щороку затверджувати план роботи |
До 1 березня 2009 року |
Відділ у справах сім’ї та молоді, головне управління праці та соціального захисту населення, управління освіти і науки облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради за участю Федерації профспілок області |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Проводити планові та позапланові перевірки дотримання вимог законодавства у сфері пожежної безпеки оздоровчими закладами |
Щороку (відповідно до квартальних планів-графіків) |
Головне управління МНС України в області |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
Всього |
7 |
2 |
2,5 |
2,5 |
10 |
ІІ. Забезпечення підтримки організації відпочинку та оздоровлення дітей органами виконавчої влади
№ пор. |
Найменування заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
||||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||||
1. |
Передбачити своєчасне виділення коштів для організації впродовж літніх канікул оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
Щороку, травень – червень |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки, головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
2 200 |
2 600 |
3 000 |
3 400 |
3 800 |
2. |
Передбачати виділення коштів для літнього оздоровлення дітей працівників агропромислового комплексу області |
Щороку |
Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
525 |
525 |
525 |
525 |
525 |
3. |
Здійснювати заходи щодо розвитку мережі дитячих закладів відпочинку з денним перебуванням на базі загальноосвітніх навчальних закладів області |
Щороку |
Управління освіти і науки, відділ у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Здійснювати заходи щодо розвитку мережі таборів праці і відпочинку та наметових таборів області |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
Здійснювати контроль за технічним станом транспортних засобів і автошляхів, якими будуть перевозитися діти до місць оздоровлення та відпочинку, за встановленням відповідних дорожніх знаків у місцях розташування оздоровчих закладів області, а також за оперативною обстановкою під час перевезення дітей автомобільним та залізничним транспортом |
Щороку |
Управління МВС України в області, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
6. |
Організовувати супровід дітей, які від’їжджають на відпочинок і лікування, до місць оздоровлення та відпочинку, та дітей, які повертаються додому автомобільним і залізничним транспортом, з метою забезпечення їх особистої безпеки |
Щороку |
Управління МВС України в області, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення управління освіти і науки, відділ у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
7. |
З метою забезпечення охорони громадського порядку в місцях відпочинку та оздоровлення дітей, організовувати цілодобове чергування в оздоровчих таборах, а також наблизити маршрути відпрацювання міліції до зон відпочинку |
Щороку |
Управління МВС України в області |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Для забезпечення належного правопорядку, своєчасного попередження правопорушень спільно з представниками місцевих органів влади, адміністраціями оздоровчих закладів систематично здійснювати патрулювання місць масового відпочинку |
Щороку |
Управління МВС України в області, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
9. |
Забезпечувати систематичний контроль за способом життя та поведінкою дітей, які перебувають на обліку в органах внутрішніх справ, за необхідності надавати допомогу в організації їх дозвілля, відпочинку та зайнятості в літній період |
Щороку |
Управління МВС України в області, служба у справах дітей облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
10. |
Організовувати проведення заходів щодо виявлення безпритульних, бездоглядних дітей з метою їх соціально-психологічної реабілітації |
Щороку |
Управління МВС України в області, служба у справах дітей облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
213,6 |
320,4 |
480,6 |
720,9 |
841,05 |
11. |
Вжити заходів щодо посилення контролю за додержанням суб’єктами підприємницької діяльності правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечувати проведення систематичних перевірок підприємств торгівлі і громадського харчування, які реалізують населенню алкогольні напої та тютюнові вироби і знаходяться поблизу оздоровчих закладів та місць відпочинку і оздоровлення дітей |
Щороку |
Управління МВС України в області |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
12. |
Систематично здійснювати контроль за якістю послуг та дотриманням вимог законодавства в оздоровчих закладах |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах захисту прав споживачів в області, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
13. |
Систематично здійснювати контроль за якістю та безпечністю продуктів харчування в оздоровчих закладах |
Щороку |
Управління у справах захисту прав споживачів в області, Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
14. |
Забезпечити здійснення комплексу заходів щодо оздоровлення влітку вихованців дитячих будинків-інтернатів |
Щороку |
Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
15. |
Забезпечити рекламування та представництво області на міжнародних, всеукраїнських туристичних виставках та ярмарках у сфері відпочинку та оздоровлення дітей області з метою співпраці з іншими країнами щодо обміну групами дітей |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління культури і туризму облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
16. |
Передбачити виділення коштів для організації відпочинку та оздоровлення дітей-інвалідів, які не можуть самостійно пересуватися, разом з одним із батьків або особою, що їх замінює |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради |
Обласний бюджет |
500 |
600 |
700 |
800 |
900 |
17. |
Здійснювати заходи щодо приведення у належний протипожежний стан оздоровчих закладів |
Щороку у встановлені приписами терміни |
Райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, керівники оздоровчих закладів |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
18. |
Передбачити своєчасне виділення коштів з обласного бюджету для організації впродовж усього літнього оздоровчого періоду оздоровлення дітей – вихованців інтернатних закладів. Забезпечувати зазначену категорію дітей путівками за потребою, без обмеження їх кількості |
Щороку |
Управління освіти і науки, відділ у справах сім’ї та молоді, головне фінансове управління облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
700 |
800 |
900 |
1000 |
1100 |
19. |
Забезпечити в межах коштів, передбачених для оздоровлення та відпочинку, дітей, які є переможцями обласних та всеукраїнських змагань |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки, відділ з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
20. |
Забезпечити проведення в закладах оздоровлення та відпочинку дітей спортивно-масових заходів, у тому числі "Дитячої олімпіади Рівненщини" |
Щороку |
Відділ з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації, Рівненський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», заклади оздоровлення та відпочинку області |
Обласний бюджет |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
|
Всього |
|
|
4151,6 |
4858,4 |
5618,6 |
6458,9 |
7179,05 |
ІІІ. Організаційно-методичне, інформаційне та кадрове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей
№ пор. |
Найменування заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
||||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||||
1. |
Провести для працівників відділів (управлінь) освіти і науки райдержадміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного значення навчальний семінар з питань нормативно-правового забезпечення організації роботи таборів з денним перебуванням на базі навчальних закладів та впровадження у них сучасних ефективних методик виховної роботи |
Щороку, травень |
Управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
2. |
Впроваджувати у систему роботи оздоровчих закладів області проведення заходів щодо формування здорового способу життя дітей та підлітків |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки, управління культури і туризму, відділ з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
3. |
Проводити огляд-конкурс на кращу організацію виховної роботи в дитячих закладах відпочинку, які функціонують на базі навчальних закладів області |
Щороку |
Управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
4. |
Організовувати в дитячих оздоровчих закладах області проведення тематичних змін з метою творчого розвитку талановитих та обдарованих дітей, дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а також дітей, схильних до правопорушень |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки, служба у справах дітей облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
Під час літнього оздоровчого періоду забезпечити роботу мобільного консультпункту обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі в дитячих оздоровчих закладах області |
Щороку |
Обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Обласний бюджет |
60 |
72 |
86,4 |
102,7 |
124,5 |
6. |
Під час оздоровчої кампанії створити при дитячих оздоровчих закладах тимчасові консультпункти райміськцентрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для надання психолого-педагогічної та соціальної допомоги дітям та підліткам |
Щороку |
Обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Обласний бюджет |
36 |
38 |
40 |
42 |
44 |
7. |
Забезпечити конкурсний відбір юридичних та фізичних осіб, які можуть забезпечити належну якість та безпеку перевезень дітей на оздоровлення |
Щороку |
Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
8. |
Систематично здійснювати правову пропаганду у молодіжному та підлітковому середовищі через засоби масової інформації, висвітлювати заходи, які здійснюють органи внутрішніх справ щодо боротьби зі злочинністю та правопорушеннями неповнолітніх |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, головне управління з питань внутрішньої політики та інформації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління МВС України в області, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
9. |
Попередньо оглядати зони відпочинку для безпеки дітей при купанні (відповідність пляжу належним умовам, наявність паспортизації зони відпочинку). Проводити заняття з дітьми щодо правил поведінки на воді та інше |
Щороку |
Головне управління МНС України в області |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
10. |
З метою відновлення традицій краю, відродження національної культури, духовності, проводити заходи, конкурси, розваги на ігрових майданчиках, організовувати турпоходи, екскурсії |
Щороку |
Відділ у справах сім’ї та молоді, управління освіти і науки, управління культури і туризму облдержадміністрації, Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Проводити засідання круглих столів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей для директорів оздоровчих закладів |
Щороку |
Обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради за участю Федерації профспілок області |
Обласний бюджет |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
12. |
Розробити екскурсійні маршрути для активного та змістовного дозвілля під час перебування дітей в оздоровчих закладах області |
Щороку |
Управління культури і туризму, відділ з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
13. |
Здійснити заходи щодо дотримання законодавства замовниками екскурсійних поїздок в частині забезпечення груп дітей керівниками та медичними працівниками |
Щороку |
Управління культури і туризму, управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
14. |
Забезпечити безперебійну подачу електроенергії в дитячі оздоровчі заклади області при умові повної її оплати |
Щороку |
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації , ЗАТ "Ей-І-ЕС Рівнеенерго" |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Всього |
|
|
107,5 |
123,5 |
142,4 |
162,7 |
188,5 |
ІV. Медичне забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей
№ пор. |
Найменування заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
||||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||||
1. |
За результатами моніторингу стану здоров’я подавати пропозиції та формувати списки дітей для санаторно-курортного оздоровлення |
Щороку |
Управління охорони здоров’я облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
2. |
Забезпечити всіх дітей, які направляються в оздоровчі табори та санаторні заклади, безкоштовним медичним оглядом та відповідною медичною документацією |
Щороку |
Управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
3. |
За необхідності надавати невідкладну стаціонарну та спеціалізовану медичну допомогу в лікувально-профілактичних закладах області дітям, які перебувають на оздоровленні |
Щороку |
Управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Забезпечити надання лікувально-профілактичними закладами медичних послуг дітям, які перебувають у дитячих оздоровчих закладах: Гощанський дитячий санаторно-оздоровчий комплекс “Агатівка” – Гошанська центральна районна лікарня; міжгосподарський санаторно-оздоровчий комплекс “Берізка” Дубенського району – Дубенська центральна районна лікарня; спеціалізований санаторно-оздоровчий комплекс “Веселка” Радивилівського району – Радивилівська центральна районна лікарня; дитячий Санаторно-оздоровчий комплекс “Корчагінець” Острозького району – Острозька центральна районна лікарня; комунальне підприємство дитячий санаторно-оздоровчий комплекс “Електронік-Рівне” Рівненського району – Рівненський обласний шкірно-венерологічний диспансер; оздоровчий комплекс “Любава” Костопільського району – Костопільська центральна районна лікарня; санаторно-оздоровчий комплекс “Джерельце” Рівненського району –Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення; державне підприємство "Санаторно-оздоровчий комплекс “Сигнал” Рівненського району – Рівненська центральна міська лікарня; дитячий оздоровчий табір “Експрес” Рівненського району – Рівненська відділкова лікарня Львівської залізниці; комунальне підприємство дитячий санаторій “Хрінники” Демидівського району – Демидівська центральна районна лікарня; оздоровчий комплекс “Чайка” Демидівського району – Млинівська центральна районна лікарня; санаторій "Горинь" Сарненського району – Степанська номерна лікарня |
Щороку, червень – серпень |
Управління охорони здоров’я облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення |
Обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Всього |
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
Разом за Програмою |
|
|
4266,1 |
4983,9 |
5763,5 |
6624,1 |
7377,55 |
Орієнтовні обсяги фінансування за розпорядниками коштів
№ пор. |
Джерело фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. |
|||||
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
|||
1. |
Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
525 |
525 |
525 |
525 |
525 |
2. |
Управління культури і туризму облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3. |
Управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
710,5 |
812,5 |
914,5 |
1016,5 |
1118,5 |
4. |
Відділ у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
7 |
2 |
2,5 |
2,5 |
10 |
5. |
Відділ з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
6. |
Служба у справах дітей облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
213,6 |
320,4 |
480,6 |
720,9 |
841,05 |
7. |
Обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Обласний бюджет |
96 |
110 |
126,4 |
144,7 |
168,5 |
8. |
Обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради |
Обласний бюджет |
2701 |
3201 |
3701,5 |
4201,5 |
4701,5 |
Всього |
4266,1 |
4983,9 |
5763,5 |
6624,1 |
7377,55 |