eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Рішення обласної ради
  • separator
  • Рішення обласної ради 5 скликання
  • separator
  • № 1096 Про затвердження тарифів на послуги з водопостачання

Рішення обласної ради 5 скликання

Оприлюднено 23-12-2019

У  К  Р  А  Ї  Н  А

РІВНЕНСЬКА    ОБЛАСНА   РАДА

(П’яте скликання)

 

РІШЕННЯ

 

від  23 січня 2009 року                                                                                № 1096

 

Про затвердження тарифів

на послуги з водопостачання

 

Відповідно до статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у зв’язку з неповним відшкодуванням витрат, які несе Рівненське обласне виробниче комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал»   при  наданні  послуг з водопостачання  за діючими тарифами, та на основі економічно об╜рунтованих витрат, за погодженням з постійними комісіями обласної ради, обласна рада

в и р і ш и л а :

1.     Затвердити з 1 лютого 2009 року тарифи на послуги з водопостачання, що надаються Рівненським обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал»:

1.1.       У місті Рівне, смт Квасилів, селах Корнинської, Білокриницької, Городищенської, Олександрійської  сільських рад Рівненського району згідно з додатком 1.

1.2.       У смт Гоща і селах Гощанського району згідно з додатком 2.

1.3.       В населених пунктах Здолбунівського району згідно з додатком 3.

2.     Повноваження щодо відстеження результативності регуляторного впливу цього рішення делегувати розробнику – Рівненському обласному виробничому комунальному підприємству водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал». Про хід виконання рішення інформувати обласну раду в терміни, встановлені чинним законодавством.

3.     Рішення оприлюднити в газеті обласної ради «Вісті Рівненщини». 

4.     Визнати, що з 1 лютого 2009 року втратили чинність рішення Рівненської обласної ради від 23.03.2007 № 262 «Про внесення змін  та доповнень до рішення обласної ради  від 06.10.06.№117 «Про затвердження тарифів на послуги з водопостачання та  водовідведення»,  30.07.2008 № 886 «Про затвердження тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення» в частині водопостачання.

5.     Провести аудиторську перевірку діяльності Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал» (до призначення його керівника) та про результати проінформувати обласну раду.

6.     Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради з економічних питань та комунальної власності (Мініч Г.І.), з питань бюджету, фінансів та податків (Хомич О.В.).

 

 

Голова ради                                                                                   О.Ю.Данильчук

 

Додаток 1

до рішення Рівненської обласної ради

від 23 січня 2009 року

№ 1096

 

Базові тарифи (у тому числі ПДВ)

на послуги з водопостачання ,

що надаються обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал»

в місті Рівне, смт Квасилів та селах Рівненського району

 

Найменування послуг

Вартість послуг, грн. за м3

населення

бюджетні організації

інші споживачі

м. Рівне

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

смт Квасилів

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

села Корнинської

сільської ради

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

села Білокриницької

сільської ради

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

села Городищенської

сільської ради

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

села Олександрійської

сільської ради

 

 

 

Водопостачання

2,16

5,49

5,49

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                          В.А.Королюк

 

Додаток 2

 

до рішення Рівненської обласної ради

від 23 січня 2009 року

№ 1096

 

 

Базові пільгові тарифи (у тому числі ПДВ)

на послуги з водопостачання,

що надаються обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства “Рівнеоблводоканал”

  в смт Гоща і селах Гощанського району

 

Найменування послуг

Вартість послуг, грн. за м3

населення

бюджетні організації

інші споживачі

смт Гоща

 

 

 

 

Водопостачання

 

1,80

2,98

2,98

села Гощанського району

 

 

 

 

Бабинської сільської ради

Воскодавської сільської ради

Дроздівської сільської ради

Красносільської сільської ради

Рясниківсьокї сільської ради

Горбаківської сільської ради (окрім сіл Мнишин та Подоляни)

 

 

 

Водопостачання

 

1,08

2,98

2,98

с. Мнишин та с. Подоляни

Горбаківської

сільської ради

 

 

 

Водопостачання

 

1,08

2,98

2,98

села Синівської

сільської ради

 

 

 

 

Водопостачання

 

1,08

2,98

2,98

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                          В.А.Королюк

 

Додаток 3

 

до рішення Рівненської обласної ради

від 23 січня 2009 року

№ 1096

 

Базові тарифи (у тому числі ПДВ)

на послуги з водопостачання,

що надаються обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства “Рівнеоблводоканал” 

в населених пунктах Здолбунівського району

 

 

Найменування послуг

Вартість послуг, грн. за м3

населення

бюджетні організації

інші споживачі

м. Здолбунів

 

 

 

 

Водопостачання

 

-

-

5,49

села Копитківської сільської ради

 

 

 

 

Водопостачання

 

-

-

0,76

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                          В.А.Королюк

 

Примітка:

1.1.  «Для населення, що проживає в Гощанському районі в селах Мнишин, Подоляни, Воскодави , тариф знижується на 100 відсотків

Для населення, що проживає в  Здолбунівському районі в селах Копиткове, Новомильськ, Мар’янівка, та є абонентами КП «Здолбунівводоканал», тариф знижується на 100 відсотків.»

 

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проекту рішення

Рівненської обласної ради «Про затвердження

тарифів на послуги з водопостачання»

  

Назва регуляторного акта – Проект рішення Рівненської обласної ради « Про тарифи на послуги з водопостачання», що надаються Рівненським обласним виробничим комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал»

Регуляторний орган – Рівненська обласна рада

Розробник документу – РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал»

Відповідальна особа – начальник планово – економічного відділу Воробей Н.В.

            Контактний телефон – 23-50-11

 

1.Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

На сьогодні на РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» склалась критична ситуація. Діючі тарифи на послуги з водопостачання  не відповідають їх реальній собівартості.

 

Тарифи на послуги з водопостачання  чинні з 08.08.2008 року .

 

В умовах постійного  підвищення цін на електроенергію та природний газ, зростання вартості матеріалів, мінімальної заробітної плати   собівартість послуг з водопостачання  , які надаються підприємством , невплинно зростає.

   Вартість послуг з водопостачання  збільшилась по незалежним від підприємства причинах, а саме:

-          зросли тарифи на електроенергію в порівнянні з тими, що діяли на 01.08 2008року на 19% (0,5892грн. за 1кВтод. – 01.08.2008р; 0,7015грн.  за 1кВт.год. – 01.12.2008р.).

-          зросли витрати на  деталі, вузли, агрегати.

-    відповідно до Законів України мінімальна заробітна плата  зросла на 15,24%.

-          збільшились витрати на обов’язкові платежі та збори (збір за спецводокористування зріс в три рази, збір за геологорозвідувальні роботи зріс в 1,2 рази).

Рівень відшкодування населенням реальної вартості зазначених послуг становить – 80,6%.

            Як наслідок – збитковість підприємства, нестача обігових коштів, погіршення фінансового стану, ріст кредиторської заборгованості за енергоносії, збільшення плинності кадрів та зниження рівня кваліфікаційних працівників.

  Існує проблема щодо технічного переоснащення об’єктів  водопостачання . Основні засоби зношені до 50%. З 543,4км. водопровідних мереж в т.ч. ветхі та аварійні – 106,6 км., що становить 19,6%. Через значну зношеність мереж водопостачання відбуваються перерви у наданні послуг споживачам, порушується режим безперебійного надання послуг в місті.

            Така ситуація ставить під загрозу стабільність водозабезпечення міста і може спричинити припинення водопостачання .

2. Цілі регулювання.

            Встановити економічно об╜рунтований тариф на послуги водопостачання, який дозволить безперебійно та якісно постачати питну воду споживачам, сприятиме рентабельній роботі підприємства, зацікавить потенційних інвесторів для залучення коштів на оновлення основних засобів, дозволить дотримуватись вимог встановлених на законодавчому рівні щодо оплати праці.

3. Альтернативи.

            Перша альтернатива, відшкодування  бюджетом підприємству збитків, пов’язаних із невідповідністю тарифів на послуги водопостачання економічно об╜рунтованим витратам на їх виробництво та реалізацію.

            Друга альтернатива, збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотацій з  бюджету.

            Третя альтернатива, прийняття даного регуляторного акта, яка передбачає підвищення тарифів для населення.

            Перша альтернатива є неприйнятною тому, що кошти на надання дотації повинні виділятись з  бюджету.

            Вони є досить значними (3548,9 тис. грн. та непередбачені бюджетом ) тому можлива затримка надходження, або невчасне виконання дохідної частини бюджету може призвести до несвоєчасних розрахунків бюджету з підприємством, відповідно збільшення ризику невчасних розрахунків останнього по зобов’язаннях за енергоносії, матеріали, паливно-мастильні матеріали, несвоєчасної оплати податків та зборів, затримки у виплаті заробітної плати, що буде супроводжуватись зростанням кредиторської заборгованості, виставлення штрафних санкцій та іншими негативними наслідками.           

Друга альтернатива також є неприйнятною, вона призведе до зниження якості обслуговування споживачів, банкрутства підприємства, невиплат встановлених заробітних плат, втрат кваліфікованих працівників, погіршення технічного стану об’єктів.

            Третя альтернатива є прийнятною, так як вона забезпечить стабільність роботи підприємства, покращить технічний стан, підвищить якість надання послуг.

4. Механізми для розв’язання проблеми.

            Досягнення регуляторних цілей передбачається шляхом прийняття рішення про впорядкування тарифів на послуги з водопостачання. Рішення про затвердження тарифів на послуги з водопостачання, у разі його прийняття, буде єдиним процедурним документом відповідно до якого споживачам буде проводитись нарахування плати за послуги з водопостачання .

5. Об╜рунтування можливостей цілей.

            Збільшення доходів та фінансових надходжень в результаті – досягнення рентабельної та стабільної роботи підприємства.

            Спрямування власних інвестицій та залучення інвестицій зі сторони на оновлення основних засобів, на енергозберігаючі технології з метою підвищення якості послуг з водопостачання .

            Підвищення рівня середньої заробітної плати на підприємстві, що дасть можливість зменшити плинність кадрів та підвищити кваліфікацію персоналу.

             Все це, в свою чергу, дасть змогу підвищити якість обслуговування споживачів.

6. Об╜рунтування терміну дії.

            Термін дії регуляторного акту буде залежати від зміни вартості енергоносіїв, паливно-мастильних, будівельних, сантехнічних та інших матеріалів, зміни вартості послуг сторонніх організацій, змін в законодавстві про оплату праці.

7. Показники результативності та заходів із відстеження.

            В результаті проведення як базового, так і повторного дослідження будуть аналізуватись такі показники:

-          рівень відшкодування тарифом витрат на послуги з водопостачання (щоквартально);

-          показники прибутковості чи збитковості підприємства (щоквартально);

-          показник погашення кредиторської заборгованості всього, у тому числі: 

-          за електроенергію, за розрахунками з бюджетами ;

-          кількість звернень та скарг зі сторони споживачів.

8. Відстеження результативності акта.

Базове відстеження результативності даного рішення буде здійснене до моменту його прийняття, а повторне – через рік з дня набрання ним чинності. Для відстеження будуть використовуватись статистичні дані.

 Повноваження щодо відстеження результативності регуляторного впливу цього рішення делегувати розробнику – Рівненському обласному виробничому комунальному підприємству водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал».

9. Визначення очікуваних результатів.

            Визначені в таблиці вигоди та витрати.

Таблиця вигід та витрат

 

 

Категорія суб’єктів, на яких впливає проект рішення:

Сфера інтересів держави

Вигоди

Витрати

Опис

Оцінка

Опис

Оцінка

1. Збільшення:

 

 

 

-       бази оподаткування

-       обсягу надходжень до державного бюджету (податок на додану вартість)

3,5 млн. грн.

 1,7 млн. грн.

 

 

Сфера інтересів РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал»

Вигоди

Витрати

Опис

Оцінка

Опис

Оцінка

Зростання надходжень, які покращать фінансовий результат діяльності підприємства

 0,5 млн. грн.

Витрати з прий-няття обговорення документа

1,5 тис.грн.

Витрати на підго-товку рішення

1,0 тис. грн.

Сфера інтересів споживачів

Вигоди

Витрати

Опис

Оцінка

Опис

Оцінка

Забезпечення безперебійного та якісного водопостачання 

 

Зростання плате-жів за комунальні послуги

 

6%

 

 

Заступник директора                                                                     Н.І.Весельська

 

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовій формі від фізичних та юридичних осіб впродовж місяця з дня опублікування на адресу: м. Рівне, вул. С.Бандери, 2.

Контактний телефон: 23-50-11.

 

 

 

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.