Проєкти рішень обласної ради
Оприлюднено 04-12-2024ПРОЄКТ
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Восьме скликання
- (Двадцять сьома сесія)
- Р І Ш Е Н Н Я
від __ ________ 20__ року № _____
Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись статями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Збільшити статутний капітал комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на суму
187 442 (сто вісімдесят сім тисяч чотириста сорок дві) гривні 40 копійок та визначити статутний капітал згаданого комунального підприємства в розмірі – 11 318 922 (одинадцять мільйонів триста вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві) гривні 83 копійки.
2. Затвердити зміни до Статуту комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 22.12.2023 №815 «Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради», виклавши його у новій редакції, що додається.
3. Керівнику комунального підприємства подати Статут комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, викладений у новій редакції, на державну реєстрацію в порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Андрій КАРАУШ
Проєкт рішення підготовлений комунальним підприємством «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради
Директор Андрій ПЕХОТІН
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«УПРАВЛІННЯ МАЙНОВИМ КОМПЛЕКСОМ»
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
місто Рівне – 2024
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛІННЯ МАЙНОВИМ КОМПЛЕКСОМ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – «Підприємство»).
Підприємство засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області. Засновником та Власником Підприємства є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (надалі – «Власник»).
Підприємство є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального підприємства «Інформаційно-розмножувальний центр» Рівненської обласної ради, заснованого відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 08.07.1996 р. №403.
Підприємство є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального підприємства «Рівненський будинок вчених» Рівненської обласної ради, заснованого відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 21.06.2001 р. №397, зареєстрованого відділом державної реєстрації виконавчого комітету Рівненської міської ради 17.07.2001 №1564-р.
Підприємство є правонаступником усіх прав та обов'язків комунального підприємства «Їдальня №20» Рівненської обласної ради, створеного розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації і зареєстрованого розпорядженням міського голови м. Рівне від 04.09.2003 №2562.
1.2. Підприємство керується у своїй діяльності Цивільним та Господарським кодексами України, іншими нормативними актами, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голів Рівненської обласної ради, Рівненської обласної державної адміністрації і цим Статутом.
1.3. Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах банків, печатку, кутовий штамп та інші необхідні реквізити. Підприємство набуває права юридичної особи з моменту державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.4. За своїм правовим статусом Підприємство є комунальним комерційним і діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування в поєднанні з бюджетним фінансуванням у порядку, визначеному чинним законодавством України.
1.5. Підприємство самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, відповідно до чинного законодавства України.
1.6. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями підприємства.
1.7. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.8. У межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Підприємство має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських та третейських судах.
1.9. Найменування Підприємства:
- повне: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛІННЯ МАЙНОВИМ КОМПЛЕКСОМ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
- скорочене: КП «УПРАВЛІННЯ МАЙНОВИМ КОМПЛЕКСОМ» РОР.
1.10. Юридична адреса Підприємства: 33028, м. Рівне, майдан
Просвіти, 1.
- МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Підприємство створене з метою забезпечення суспільних потреб територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, установ та організацій наступними послугами, роботами, товарами:
- підтримка у належному стані адміністративних будинків та інших будівель, переданих на баланс у господарське відання Підприємству;
- задоволення потреб юридичних та фізичних осіб у його послугах і продукції;
- отримання доходів і реалізації на цій основі інтересів власника, а також економічних та соціальних інтересів трудового колективу.
2.2. Основними видами Статутної діяльності Підприємства є:
- надання послуг з утримання адміністративних будинків, інших будівель, споруд, які перебувають на балансі Підприємства та їх прибудинкових територій;
- технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона адміністративних будинків, інших будівель, споруд, які перебувають на балансі Підприємства та їх прибудинкових територій, підтримання їх належного санітарного стану;
- загальне прибирання будинків та інші види діяльності із прибирання;
- забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж: тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту;
- ведення обліку споживання електро- та теплової енергії, газопостачання, водопостачання та водовідведення і розподіл їх між орендарями;
- проектні, ремонтно-будівельні роботи;
- надання в оренду приміщень в адміністративних будинках, інших будівлях та спорудах, і здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди.
2.2.1. Крім того, наступними видами діяльності Підприємства також є:
2.2.1.1. Виробничо-господарська діяльність:
- виробництво різноманітних виробів з дерева, у тому числі конструкцій будинків, вікон, дверей, дахів, меблів, брусу та деревообробне виробництво у всіх його проявах;
- металообробне виробництво, виготовлення металоконструкцій та їх реалізація;
- ремонт, обслуговування металообробного та деревообробного технологічного обладнання;
- виробництво будівельних матеріалів і конструкцій та їх реалізація;
- металообробне виробництво та реалізація продуктів металообробки;
- виробництво одягу;
- виробництво засобів автоматизації, зв'язку, іншого обладнання та виробів з електронними компонентами;
- організація і здійснення збирання, переробки та реалізації вторинної сировини та відходів виробництва;
- закупівля, перероблення та реалізація товарів та сировини чорної та кольорової металургії;
- поліграфічна діяльність і надання пов’язаних із нею послуг;
- видавнича діяльність.
2.2.1.2. Будівництво:
- діяльність у сферах архітектури та інжинірингу; технічні випробування та дослідження;
- будівництво житлових та нежитлових будівель, організація будівництва будівель;
- будівництво споруд;
- проектування, будівництво, реконструкція, реставрація, ремонт, а також наступна експлуатація об'єктів промислового, агропромислового, громадського, культурно-побутового та іншого призначення;
- знесення та підготовчі роботи на будівельному майданчику;
- електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи;
- роботи із завершення будівництва;
- інші спеціалізовані будівельні роботи;
- проектування інженерних мереж і систем;
- земляні роботи;
- роботи з благоустрою територій;
- електрогазозварювальні роботи;
- організація і проведення будівництва та ремонту об’єкта Підприємства силами власних ремонтних підрозділів та за допомого підрядних організацій.
2.2.1.3. Транспорт:
- придбання, ремонт, відновлення і експлуатація автомобільного транспорту, а також його реалізація і сервісне обслуговування (шиномонтаж, балансування коліс);
- надання в оренду автотранспортних засобів, обладнання та механізмів;
- створення центрів прокату, ремонту та обслуговуванню різноманітної техніки та обладнання, у тому числі нових та комісійних автомобілів вітчизняного та іноземного виробництва (з їх наступною реалізацією);
- торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами;
- торгівля іншими автотранспортними засобами;
- торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів;
- організація та експлуатація автогосподарств, автозаправочних станцій та автосервісних центрів, автопрокату;
- надання послуг з паркування автомобілів;
- надання транспортних послуг;
- надання експедиційних послуг;
- надання послуг, пов'язаних з прийманням та передачею вантажів транспортним організаціям для перевезення;
- технічні випробування та дослідження;
- надання послуг всіх видів наземних пасажирських перевезень.
2.2.1.4. Торгівля і послуги:
- реалізація виробів та послуг власного виробництва;
- торгівельна діяльність, в тому числі оптова, дрібнооптова, роздрібна, комісійна, торгівельно-закупівельна та торгово-посередницька діяльність;
- надання посередницьких, комерційних, дилерських та дистриб'юторських послуг виробничого та невиробничого характеру, здійснення угод по експорту-імпорту;
- створення та експлуатація центрів прокату, ремонту та обслуговування різноманітної техніки та обладнання;
- оптова та роздрібна торгівля товарами господарського призначення;
- оптова та роздрібна торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- оптова та роздрібна торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього;
- неспеціалізована оптова торгівля;
- очистка обладнання, систем опалення, внутрішньо-будинкових мереж;
- операції з нерухомим майном, у т.ч.: купівля та продаж власного нерухомого майна, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;
- посередницькі послуги з купівлі, продажу або надання в оренду нерухомого майна;
- надання послуг хімчистки;
- оцінка вартості нематеріальних активів;
- спеціалізована діяльність із дизайну;
- проектні роботи, обслуговування, експлуатація, ремонт, монтаж, настройка лінійних та станційних будівель зв'язку, локальних комп'ютерних мереж, комп'ютерів, оргтехніки;
- розробка різноманітної проектно-вишукувальної, конструкторської та технічної документації, організація ремонтних та налагоджувальних робіт;
- ремонт обладнання і устаткування згідно замовлень власних структурних підрозділів та сторонніх організацій;
- озеленення та благоустрій території;
- надання послуг з охорони державної, колективної і приватної власності, монтажу ремонту і профілактичному обслуговуванню засобів охоронної сигналізації;
- надання за договорами, послуг з недопущення несанкціонованих проникнень сторонніх осіб в приміщення, будівлі та на території, що належать власникам, по припиненню злочинних посягань на їх майно, у тому числі, яке перевозиться;
- надання складських послуг;
- здача в оренду приміщень, будівель, земельних ділянок;
- здійснення інших видів діяльності у встановленому законом порядку, які відповідають меті створення Підприємства і не заборонені чинним законодавством України.
2.3. Здійснення відповідної господарської діяльності, що потребує передбачених чинним законодавством України дозвільних документів провадиться при їх наявності.
- СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється статутний капітал, який формується з активів підприємства і становить 11 318 922 (Одинадцять мільйонів триста вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві) гривні 83 копійки.
3.2. Зміна розміру статутного капіталу Підприємства здійснюється за рішенням Рівненської обласної ради.
4. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Майно Підприємства становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства.
4.2. Майно Підприємства є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Підприємством на праві господарського відання. Підприємство володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, вчиняючи дії, що не суперечать чинному законодавству України з урахуванням обмежень, встановлених даним Статутом.
4.2.1. Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Підприємство здійснює з дозволу Рівненської обласної ради у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту.
4.3. Джерелами формування майна Підприємства є:
- грошові та матеріальні внески власника;
- доходи, отримані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян;
- капітальні вкладення, кошти державного і місцевих бюджетів та небюджетних джерел;
- кредити банків та інших кредиторів;
- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
5.1. Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. За попереднім погодженням з профільною комісією обласної ради, підприємство встановлює (затверджує) тарифи на надання послуг з утримання та експлуатаційного обслуговування приміщень адміністративних будинків, а саме:
- прибирання службових кабінетів, місць загального користування, прибудинкової території;
- технічного обслуговування, поточного ремонту та утримання в належному стані внутрішньо-будинкових мереж: електро- та теплової енергії, водопостачання та водовідведення.
Підприємство реалізує свої товари, виконує роботи, надає інші платні послуги за цінами та тарифами, що самостійно встановлює (затверджує), відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за фіксованими державними цінами.
5.3. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Підприємство має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
5.4. Списання з балансу не повністю замортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства можуть проводитися лише за згодою Власника.
5.5. Підприємство зобов’язане виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
5.6. Підприємство утворює за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних з їх діяльністю:
- амортизаційний фонд;
- фонд розвитку виробництва;
- фонд споживання (оплати праці);
- резервний фонд.
5.7. Порядок визначення нормативів відрахувань до цільових фондів підприємства, їх граничні розміри, порядок формування і використання цих фондів розробляються та затверджуються Підприємством за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
5.8. У разі зміни директора Підприємства обов’язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Підприємства.
5.9. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Підприємства визначаються законом.
5.10. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.
5.11. Чистим прибутком Підприємства, який залишається після покриття матеріальних та прирівняльних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків по кредитах банків, внеску передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету, розпоряджається Підприємство.
Частина чистого прибутку згідно з рішенням Рівненської обласної ради у розмірах, передбачених чиним законодавством України, перераховується до обласного бюджету.
5.12. Підприємство організовує підготовку для підвищення кваліфікації кадрів по всіх напрямках своєї діяльності.
5.13. Для здійснення певних видів діяльності Підприємство може отримувати у встановленому порядку необхідні ліцензії, сертифікати, дозволи тощо, згідно з чиним законодавством.
5.14. Підприємство має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.15. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Підприємство користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.16. Підприємство веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію та надані послуги здійснюється Підприємством відповідно до вимог чинного законодавства України.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Підприємства є Рівненська обласна рада.
6.2. До компетенції Рівненської обласної ради, як органу управління належить:
6.2.1. розпорядження основними засобами Підприємства, шляхом прийняття рішень щодо:
- відчуження майна;
- позики, застави;
- списання не повністю замортизованих основних засобів;
6.2.2. затвердження та внесення змін до Статуту Підприємства;
6.2.3. погодження планів Підприємства та затвердження звітів про їх виконання в установленому порядку;
6.2.4. погодження штатного розпису Підприємства в установленому порядку;
6.2.5. призначення та звільнення керівника;
6.2.6. прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
6.2.7.здійснення контролю за ефективністю управління Підприємством.
Директор Підприємства
6.4. Керівництво поточною діяльністю підприємства здійснює директор.
6.5. Директор Підприємства призначається Власником.
6.6. Директор здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, укладеного в установленому порядку.
6.7. В контракті визначається строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
6.8. Директор вирішує усі питання діяльності підприємства, з урахуванням обмежень, передбачених цим Статутом.
6.9. До компетенції Директора відноситься:
6.9.1. забезпечення статутної діяльності Підприємства;
6.9.2. вирішення поточних питань роботи Підприємства;
6.9.3. вирішення внутрішніх кадрових питань;
6.9.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.9.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.9.6. затвердження структури та штатного розпису Підприємства;
6.9.7. визначення умов оплати праці працівників Підприємства;
6.9.8. встановлення працівникам конкретних розмірів тарифних ставок, посадових окладів, персональних надбавок;
6.9.9. встановлення розмірів премій, винагород, доплат на умовах, передбачених колективним договором;
6.9.10. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.9.11. укладення договорів, видача довіреностей, відкриття в установах банків розрахункових та інших рахунків;
6.9.12. затвердження положень про відокремлені підрозділи, філії, інші структурні підрозділи, які створюються відповідно до чинного законодавства України за погодженням з Рівненською обласною радою;
6.9.13. забезпечення виконання Підприємством норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки;
6.9.14. вчинення інших дій у порядку та межах, встановлених чинним законодавством України.
6.10. Директор підзвітний Рівненській обласній раді та виконує її рішення.
6.11. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Підприємства в межах чинного законодавства України. У разі відсутності директора його обов’язки виконує заступник директора або відповідна особа, визначена Власником в установленому порядку.
6.12. Директор та головний бухгалтер підприємства несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ПІДПРИЄМСТВА
7.1. Трудовий колектив Підприємства складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
Для всіх членів трудового колективу, рішення Директора, його заступників і керівників структурних підрозділів, прийняті у межах чинного законодавства та відповідно до цього Статуту, є обов’язковими до виконання.
7.2. Трудовий колектив Підприємства формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
7.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Підприємства, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Підприємства та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Право укладення колективного договору від імені Адміністрації Підприємства надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу або особі.
7.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
7.6. Трудовий колектив Підприємства провадить свою діяльність відповідно до Статуту, Колективного договору та посадових інструкцій згідно з чинним законодавством України.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Підприємства здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Відносини Підприємства з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», інших законодавчих актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.3. Власний контроль за діяльністю Підприємства здійснює Рівненська обласна рада, шляхом перевірок всіх питань фінансово-господарської діяльності, за власною ініціативою або на вимогу профільної постійної комісії обласної ради.
8.4. На вимогу Власника підприємство зобов'язане проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
9.1. Діяльність Підприємства припиняється в результаті передачі всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділ, перетворення, виділ) або ліквідації.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Рівненська обласна рада або суд призначають комісію з припинення діяльності Підприємства (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Підприємства відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Підприємства може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
9.5. У разі злиття Підприємства з іншою юридичною особою усі майнові, права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.6. У разі приєднання Підприємства до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Підприємства - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.7. У разі поділу Підприємства, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Підприємства.
9.9. У разі перетворення Підприємства в іншу юридичну особу усі її майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.10. Підприємство може бути ліквідоване:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.11. Підприємство є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проєкту рішення Рівненської обласної ради
«Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради»
1.Обґрунтування необхідності та мета прийняття рішення:
Проєкт рішення розроблений відповідно до статті 19 Конституції України, Цивільного кодексу України, статей 57, 78 Господарського кодексу України, на підставі статей 29, 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з необхідністю збільшення розміру статутного капіталу, зумовленого виділенням з обласного бюджету комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради коштів на внески до статутного капіталу підприємства, згідно розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 24.06.2024 №330 «Про зміни до Обласної програми надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2022-2024 роки», які спрямовані на придбання системи доступу.
2. Мета прийняття рішення:
Даний проєкт рішення Рівненської обласної ради підготовлений з метою забезпечення належного функціонування та розвитку комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради, модернізації матеріально-технічної бази підприємства для підвищення ефективності виконання статутних завдань та підтримання його безперебійної діяльності, шляхом внесення змін до статуту комунального підприємства, виклавши в новій редакції.
- Загальна характеристика та основні положення проєкту рішення:
Попередня редакція |
Нова редакція |
3.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється статутний капітал, який формується з активів підприємства і становить 11 131 480 (Одинадцять мільйонів сто тридцять одна тисяча чотириста вісімдесят) гривень 43 копійки. |
3.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється статутний капітал, який формується з активів підприємства і становить 11 318 922 (Одинадцять мільйонів триста вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві) гривні 83 копійки. |
4. Стан нормативно-правової бази в даній сфері правового регулювання:
Правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актам, як Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
5. Фінансово – економічне обґрунтування:
Проєкт рішення не потребує додаткових фінансових витрат з бюджету.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття рішення:
Прийняття та реалізація даного проєкту рішення забезпечить дотримання вимог чинного законодавства в частині приведення у відповідність розміру статутного капіталу підприємства, з врахуванням розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 24.06.2024 №330 «Про зміни до Обласної програми надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Управління майновим комплексом» Рівненської обласної ради на 2022-2024 роки».
Директор Андрій ПЕХОТІН