Проєкти рішень обласної ради
Оприлюднено 04-12-2024ПРОЄКТ
У К Р А Ї Н А
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Восьме скликання
(Двадцять сьома сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
від ____ _____________ 20 ___ року № ______
Про внесення змін до Положення комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради
Враховуючи подання Рівненської обласної державної адміністрації, керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійними комісіями та президією обласної ради, обласна рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити зміни до Положення комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради, затвердженого рішенням Рівненської обласної ради від 23.06.2023 № 707, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Керівнику комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради подати Положення комунального закладу, викладене у новій редакції, на державну реєстрацію в порядку, встановленому чинним законодавством, та проінформувати обласну раду.
Голова ради Андрій КАРАУШ
Проєкт рішення підготовлений департаментом соціальної політики Рівненської облдержадміністрації.
В.о. директора департаменту Тетяна ШЕВЧУК
ПОЛОЖЕННЯ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(нова редакція)
місто Рівне – 2024
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це Положення визначає правові та економічні основи організації та діяльності КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Комунальний заклад "Рівненський обласний центр комплексної реабілітації" Рівненської обласної ради (далі – Заклад) – реабілітаційна установа, цільовим призначенням якої є:
здійснення комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на створення умов для всебічного розвитку, засвоєння знань, умінь, навичок, досягнення і збереження максимальної незалежності, фізичних, розумових, соціальних, професійних здібностей з метою максимальної реалізації особистого потенціалу;
сприяння психосоціальній адаптації до зміненої життєвої ситуації учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, осіб, які звільнені з полону, членів сімей зниклих безвісти за особливих обставин та тих, хто перебуває в полоні (далі – ветеранів війни та членів їхніх родин), внутрішньо переміщених осіб та осіб, які отримали поранення.
Соціальна адаптація ветеранів війни та членів їхніх сімей спрямована на допомогу в аналізі життєвої ситуації, визначення основних методів розв’язання проблем і перенаправлення (за потреби) до відповідних фахівців з метою їх розв’язання (за декларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування) надання психологічної допомоги, проведення корекції психологічного стану та поведінки в повсякденному житті;
допомога в зміцненні / відновленні родинних і суспільних зав’язків, у тому числі шляхом сімейного консультування;
створення умов для формування та розвитку соціальних і комунікаційних навичок;
надання інформації з питань соціального захисту;
проведення групових психологічних тренінгів з питань, що стосуються персональних та сімейних цінностей, підтримки власних ресурсів в поточних умовах та підтримки один одного.
Заклад є правонаступником усіх прав та обов’язків Рівненського обласного центру соціальної, медичної, професійної реабілітації інвалідів та інших найбільш незахищених верств населення, створеного розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 4 січня 2003 року №6 і зареєстрованого 04 січня 2003 року у Рівненській районній державній адміністрації (свідоцтво №226281), що перейменований в Рівненський обласний центр професійної реабілітації інвалідів на підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 23 березня 2007 року №121 (свідоцтво №197275), на підставі рішення Рівненської обласної ради прореорганізацію комунального закладу «Рівненський обласний центр професійної реабілітації інвалідів» за №1571 від 11 вересня 2015 року та перейменований в комунальний заклад «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації інвалідів» Рівненської обласної ради та перейменований в комунальний заклад «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради на підставі рішення Рівненської обласної ради від 29 листопада 2019 року №1529.
1.2. Власником Закладу є територіальні громади сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради (далі – Власник).
1.3. Заклад керується у своїй діяльності чинним законодавством України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями Рівненської обласної ради, розпорядженнями голови Рівненської обласної ради та голови Рівненської обласної державної адміністрації, цим Положенням і погодженими планами роботи.
1.4. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити. Заклад набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.5. Контроль за забезпеченням збереження та ефективністю використання майна Закладу здійснює Власник.
1.6. За своїм правовим статусом Заклад є комунальним закладом, який фінансується з обласного бюджету та за рахунок субвенції з бюджетів територіальних громад.
1.7. Заклад самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Заклад не відповідає за зобов'язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов'язаннями Закладу.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов'язаннями Закладу. Заклад не відповідає за зобов'язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.10. У межах своєї діяльності, відповідно до Положення Заклад має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем та відповідачем у судах, господарських, адміністративних та третейських судах.
1.11. Найменування Закладу:
- повне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
- скорочене: КЗ "РОЦКР" РОР;
- англійською мовою: MUNICIPAL INSTITUTION "RIVNAS REGIONAL CENTER OF COMPLEX REHABILITATION" OF RIVNAS REGIONAL COUNCIL
1.12. Юридична адреса: вул. Санаторна, 3, с. Олександрія, Рівненський район, Рівненська область, 35320.
2. ЗАВДАННЯ ЗАКЛАДУ
2.1. Заклад забезпечує виконання норм і положень, визначених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, Законами України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні", "Про соціальні послуги" та іншими нормативно-правовими актами щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю, ветеранів війни та членів їхніх родин, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які отримали поранення.
2.2. Основним завданням Закладу є:
створення умов для зменшення та подолання фізичних, та/або інтелектуальних, та/або сенсорних порушень, запобігання таким порушенням, коригування порушень розвитку, формування та розвиток основних соціальних і побутових навичок;
проведення комплексу заходів із соціальної, медичної, фізичної, психологічної, професійної адаптації та орієнтації відповідно до потреб особи. Реабілітаційні послуги надаються на підставі індивідуальних планів реабілітації;
розвиток навичок автономного проживання отримувачів послуг в суспільстві з необхідною підтримкою, формування стереотипів безпечної поведінки, опанування навичок захисту власних прав, інтересів і позитивного сприйняття себе та оточення;
формування позитивних реакцій, мотивацій, соціальних установок на життя та професійну діяльність;
соціальна адаптація ветеранів війни та членів їхніх сімей - спрямована на забезпечення соціальної профілактики та соціальної підтримки, збереження та відновлення соціальних і сімейних зв’язків ветеранів війни та членів їхніх сімей, запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей ветеранів війни, пристосування до змінених умов соціального середовища, спрямованих для усунення / пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності збереження та продовження їхньої соціальної активності, забезпечення можливостей для подальшого планування особистого життя та професійного розвитку;
співпраця з вітчизняними та закордонними реабілітаційними, освітніми, медичними, науковими підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями.
2.3. Предметом діяльності Закладу є проведення комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, ветеранів війни та членів їхніх родин, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які отримали поранення.
2.4. Заклад може здійснювати за дорученням Власника інші функції для виконання його основної діяльності згідно Положення.
2.5. Заклад може надавати платні послуги в порядку і межах, встановлених чинним законодавством України.
2.6. Заклад формує свою господарську, фінансову та іншу діяльність з виконання планів роботи, погоджених з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області виключно на підставі законодавства України, з дотриманням положень, встановлених цим Положенням.
2.7. Заклад має право в межах погоджених планів та затверджених кошторисів направляти спеціалістів за кордон та використовувати іноземних спеціалістів у своїй роботі згідно з чинним законодавством України.
2.8. Для забезпечення виконання покладених на Заклад завдань, зобов’язань Заклад має право звертатися до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади області усіх рівнів за відповідною інформацією.
3. СТРУКТУРА ЗАКЛАДУ
3.1. Основними структурними підрозділами Закладу є:
3.1.1. Адміністративно-управлінський персонал;
3.1.2. Відділення соціальної, психологічної реабілітації та соціальної адаптації;
3.1.4. Відділення технічного та господарського обслуговування;
3.1.5. Кухонний персонал.
3.2. У Закладі можуть бути утворені інші структурні підрозділи, діяльність яких пов’язана з реабілітацією (абілітацією).
3.3. Робота структурних підрозділів Закладу проводиться відповідно до положень про ці підрозділи, що затверджуються керівником Закладу.
3.4. З метою своєчасного та ефективного проведення комплексу реабілітаційних заходів в Закладі утворюються приймальна та реабілітаційна комісії,склад яких і положення про які затверджуються директором Закладу.
3.5. З метою проведення моніторингу стану дотримання прав отримувачів послуг в Закладі може утворюватися громадська рада, склад якої та положення про яку затверджуються директором Закладу.
4. УМОВИ ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗАКЛАДУ
4.1. До Закладу зараховуються особи з інвалідністю, ветерани війни та члени їхніх родин, внутрішньо переміщені особи та особи, які отримали поранення.
Зарахування до Закладу осіб з інвалідністю здійснюється відповідно до Порядку надання окремим категорія осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку здійснення реабілітаційних заходів».
Зарахування до Закладу ветеранів війни та членів їхніх родин, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які отримали поранення, здійснюється за направленням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення територіальної громади за місцем проживання / перебування.
4.2. Термін реабілітаційного процесу визначається реабілітаційної комісією Закладу.
4.3. Після закінчення курсу реабілітації Заклад видає отримувачам послуг документ, у якому вказуються назва та реквізити Закладу, прізвище, ім'я, по батькові особи, перелік та обсяг наданих їй послуг і подальші рекомендації.
4.4. Особи з інвалідністю, які потребують комплексної реабілітації, подають до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення територіальних громад за місцем проживання наступні документи:
- заява;
- копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності;
- індивідуальна програма реабілітації;
- копія паспорта (сторінки із зазначенням прізвища, імені, по батькові, яким органом і коли виданий, місця проживання);
- копія документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (паспорт для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) або IDкартку;
- виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
4.5. Ветерани війни та члени їхніх родин, внутрішньо переміщені особи та військові, які отримали поранення,які потребують комплексної реабілітації, подають до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення територіальних громад за місцем проживання / перебування наступні документи:
- заява;
- копії посвідчення учасника бойових дій або копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (для осіб з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій);
- копію посвідчення або довідки члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника і Захисниці України (для членів родин загиблих);
- копію витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин (для родин зниклих безвісти);
- копію витягу з Єдиного реєстру осіб, стосовно, яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (для родин полонених);
- довідка ВПО довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для ВПО);
- довідка про обставини травми ( для поранених);
- копія паспорта (сторінки із зазначенням прізвища, імені, по батькові, яким органом і коли виданий, місця проживання) або IDкартки;
- копія документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (паспорт для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
Термін реабілітації для отримувачів соціальна послуга соціальнаадаптація ветеранів війни та членів їхніх сімей становить 7-14 к.д.
4.6. Отримувачі соціальної послуги соціальна адаптація до Закладу подають наступні документи:
- заява може прийматися Закладом надання адміністративних послуг за задекларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування) (за місцем звернення під час дії на території України або адміністративно – територіальної одиниці надзвичайного або воєнного стану).
Заява в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг («Портал Дія») електронну систему чи іншу інтегровану з ними інформаційну систему.
4.7. До Закладу не зараховуються особи, стан здоров’я яких унеможливлює проведення реабілітаційних заходів, а саме з такими медичними протипоказаннями:
- гострі інфекційні захворювання до закінчення терміну ізоляції;
- часті судомні напади та їх еквіваленти;
- захворювання, що супроводжуються тяжкими порушеннями поведінки, небезпечними для людини та її оточення;
- усі захворювання в гострій стадії та заразній формі.
4.8. Із Закладу особа може бути відрахована:
- за власним бажанням;
- за грубі порушення дисципліни або правил внутрішнього розпорядку Закладу;
- у разі загострення основного та супутніх захворювань.
4.9. Наказ про зарахування та відрахування отримувачів послуг підписується керівником Закладу.
5. УЧАСНИКИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ
5.1. Учасниками процесу комплексної реабілітації є особи з інвалідністю, ветерани війни та членів їхніх родин, внутрішньо переміщені особи та особи, які отримали поранення, фахівці і працівники, які беруть участь у процесі комплексної реабілітації.
Учасниками процесу соціальної послуги соціальна адаптація адаптації є ветерани війни та члени їхніх родин, фахівці і працівники, які беруть участь у процесі соціальної адаптації.
До закладу зараховуються особи, які здатні до самообслуговування з числа осіб інвалідністю, ветеранів війни та членів їхніх родин, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які отримали поранення.
Враховуючи спеціалізацію Закладу діти сімей ветеранів війни можуть перебувати в закладі з одним із батьків або законним представником.
Особи з інвалідністю по зору, які потребують постійного стороннього догляду, при потребі можуть перебувати в Закладі разом із супроводжуючою особою.
Відшкодування за перебування в Закладі супроводжуючої особи здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.
5.2. Фахівці Закладу визначають види послуг, які потребує особа, розробляють індивідуальний план реабілітації з урахуванням індивідуальних потреб отримувача послуг, визначених за результатами комплексної діагностики особи.
5.3. Індивідуальний план реабілітації затверджується керівником Закладу.
5.4. Реабілітаційний процес може спрямовуватися на:
формування та розвиток в осіб основних соціальних навичок (особиста гігієна, самообслуговування, пересування, спілкування тощо), пристосування побутових умов до їхніх потреб, соціально-побутове влаштування та обслуговування;
опанування навичок захисту своїх прав та інтересів, самоаналізу і позитивного сприйняття себе та оточуючих, навичок спілкування, забезпечення самостійного проживання у суспільстві з необхідною підтримкою, денного догляду, соціального супроводу;
надання особі своєчасної та ефективної корекційної, соціальної, психологічної допомоги та організацію реабілітаційного процесу відповідно до особливостей її психофізичного розвитку;
відновлення необхідних якостей особистості, психологічного стану, поведінки, спілкування, сприяння психосоціальній адаптації до зміненої життєвої ситуації;
соціальна послуга соціальної адаптація ветеранів війни та членів їхніх сімей спрямована на забезпечення соціальної підтримки, збереження та відновлення соціальних і сімейних зав’язків ветеранів війни та членів їхніх сімей.
5.5. Розклад, черговість і тривалість індивідуальних і групових занять визначаються реабілітаційною комісією.
6. МАЙНО ЗАКЛАДУ
6.1. Майно Закладу становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Закладу.
6.2. Майно Закладу є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області і закріплюється за Закладом на праві оперативного управління.
Відчуження, передача в оренду, заставу, позику, найм юридичним чи фізичним особам, а також списання основних засобів Заклад здійснює за погодженням Власника у межах чинного законодавства України та відповідно до цього Положення.
6.3. Джерелами формування майна Закладу є:
- грошові та матеріальні внески Власника;
- майно, передане Власником;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, громадян;
- капітальні вкладення і фінансування з бюджету;
- майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
7. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
7.1. Заклад зобов'язаний виконувати завдання Власника, а також враховувати їх при здійсненні своєї діяльності, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку.
7.2. Заклад не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позику, найм майнові об`єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів Заклад має право лише за попередньою згодою Рівненської обласної ради.
7.3. Списання з балансу матеріальних цінностей проводиться у порядку, визначеному чинним законодавством України.
7.4. Заклад у своїй діяльності може співпрацювати з іншими установами (закладами) у спосіб та в межах визначеними чинним законодавством України.
7.5. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
7.6. Відносини Закладу з іншими юридичними особами будуються на договірних засадах.
7.7. Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за її кордонами.
7.8. У випадку, якщо вступ до відповідних об’єднань передбачає сплату внесків, то Заклад має право вступати до об’єднань установ (закладів) в Україні та за кордоном тільки за погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку, визначеному головою Рівненської обласної ради.
7.9. Заклад повинен погоджувати з органом, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області щорічні плани роботи у визначеному ним порядку.
7.10. Заклад щорічно до 01 березня року, що настає за звітним роком, надає Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області звіт про виконання планів роботи.
7.11. Заклад веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї діяльності, інші дані, визначені законом.
7.12. Заклад забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з законодавством України.
7.13. Заклад є неприбутковою організацією.
Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Доходи (прибутки) Закладу використовуються виключно для фінансування видатків на утримання закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
7.14. Окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню та акредитації, Заклад може займатися тільки на підставі спеціального дозволу (ліцензії), отриманого встановленому законом порядку.
8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
8.1. Органом управління Закладом є Рівненська обласна рада.
8.2. До компетенції Рівненської обласної ради належить:
призначення (погодження призначення) та звільнення Керівника у випадку передбаченому законом;
визначення основних напрямків діяльності Закладу;
затвердження та внесення змін до Положення Закладу;
розпорядження основними засобами Закладу;
прийняття рішення про відчуження майна, надання майна в позику, заставу, оренду;
прийняття рішення про припинення діяльності Закладу, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу;
затвердження звітів про виконання Закладом своїх планів роботи;
погодження штатного розпису Закладу в установленому порядку;
погодження кошторису Закладу в установленому порядку;
здійснення контролю за ефективністю використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ефективністю управління Закладом.
8.2.1. Заклад визначає порядок та напрямки використання власних надходжень за будь-який термін виключно за попереднім погодженням з профільними постійними комісіями Рівненської обласної ради у порядку визначеному головою Рівненської обласної ради.
Керівник Закладу
8.3. Керівництво поточною діяльністю Закладу здійснює директор (далі – Керівник), який призначається Власником.
На посаду керівника призначається особа, яка має відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи у відповідній сфері діяльність на керівних посадах - не менше 5 років.
Керівник призначається посаду та звільняється з посади в установленому порядку Власником на умовах строкового трудового договору (далі – Контракт).
8.4. В Контракті визначається строк найму, права, обов'язки і відповідальність Керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови за погодженням сторін.
8.5. Керівник може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав та в порядку визначеному Контрактом, чинним законодавством України та Положенням про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
8.6. Керівник підзвітний Власнику та органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області з усіх питань згідно Положення, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Закладу, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Закладу відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно чинного законодавства України.
8.7. Керівник вирішує усі питання діяльності Закладу, з урахуванням обмежень, передбачених даним Положенням.
8.8. До компетенції Керівника відноситься:
- забезпечення діяльності відповідно до Положення Закладу;
- вирішення поточних питань роботи Закладу;
- вирішення внутрішніх кадрових питань;
- вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
- організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
- визначення порядку оплати праці працівників Закладу;
- укладання договорів та угод, які пов’язані з діяльністю Закладу;
- видача довіреностей на представництво та захист інтересів в суді та інших довіреностей, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
- відкриття в органах державної казначейської служби рахунків, які необхідні для забезпечення діяльності Закладу;
- право першого підпису на фінансових документах;
- розпорядження коштами та майном Закладу відповідно до чинного законодавства України та Положення;
- прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Закладу згідно з чинним законодавством України;
- затвердження положень про структурні підрозділи Закладу, посадових інструкцій працівників та інших необхідних документів;
- ведення переговорів щодо укладання колективного договору, укладання колективного договору, звітування та відповідальність за його виконання;
- накладання дисциплінарних стягнень на працівників Закладу;
- організація проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників Закладу згідно вимог Кодексу законів про працю України;
- створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
- персональна відповідальність за збереження, відчуження, списання майна та втрати у будь-якій формі, майна Закладу;
- персональна відповідальність за будь-які порушення, вчинені при зміні балансової вартості майна Закладу;
- інші дії в порядку та межах встановлених законодавством України.
8.9. При здійсненні діяльності Закладу Керівник забезпечує:
- дотримання відповідних умов, передбачених чинним законодавством України щодо діяльності Закладу;
- організацію бухгалтерського обліку та контроль за фінансовою звітністю Закладу;
- розробку структури та штатного розпису Закладу та подання їх на затвердження в установленому законодавством порядку;
- належний рівень побутових умов для перебування в Закладі;
- виконання Закладом у своїй діяльності норм та вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
8.10. У межах своєї компетенції Керівник видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання усіма працівниками Закладу та здійснює контроль за їх виконанням.
8.11. Керівник має право без довіреності виконувати дії від імені Закладу в межах чинного законодавства України.
8.12. У разі відсутності Керівника його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов’язків. А у разі відсутності особи, що може виконувати обов’язки Керівника, його обов’язки виконує посадова особа, визначена Власником в установленому порядку.
8.13. Керівник та головний бухгалтер Закладу несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та звітності.
8.14. На вимогу Власника або органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області, Заклад у встановлений ним термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності.
9. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
9.1. Трудовий колектив Закладу складають фізичні особи, які своєю працею беруть участь у його діяльності на підставі трудових договорів.
9.2. Трудовий колектив Закладу формується на загальних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.3. Основною формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.
9.4. Умови організації та оплати праці трудового колективу Закладу, їх соціальний захист визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відносини між адміністрацією Закладу та трудовим колективом регулюються колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
9.5. Загальні збори трудового колективу розглядають проект колективного договору та приймають рішення щодо схвалення або відхилення цього проекту.
9.6. Заклад в межах затверджених кошторисів може на договірних засадах залучати до своєї роботи спеціалістів (зокрема, іноземних) та формувати тимчасові, творчі (трудові) колективи.
10. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
10.1. Контроль за діяльністю Закладу здійснює Власник та орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
10.2. Відносини Закладу з органами державної влади і місцевого самоврядування регулюються відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів, та цим Положенням.
10.3. На вимогу Власника Заклад зобов'язаний проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності та бухгалтерського обліку.
11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
11.1. Діяльність Закладу припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
11.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Рівненської обласної ради, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
11.3. Власник або суд призначають комісію з припинення діяльності Закладу (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення діяльності Закладу відповідно до чинного законодавства України.
11.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Закладу може бути покладено на орган, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області.
11.5. У разі злиття Закладу з іншою юридичною особою усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
11.6. У разі приєднання Закладу до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права та обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Закладу - до нього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних юридичних осіб.
11.7. У разі поділу Закладу, усі його майнові права і обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
11.8. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов'язки Закладу.
11.9. У разі перетворення Закладу в іншу юридичну особу усі його майнові права і обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
11.10. Заклад може бути ліквідований:
- за рішенням Рівненської обласної ради;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
11.11. Активи Закладу можуть передаватись закладу, установі, підприємству, організації відповідного виду в порядку, визначеному чинним законодавством України.
У разі припинення Закладу (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, виділу, приєднання або перетворення), якщо інше не передбачено законодавством, активи можуть зараховуватись до доходу обласного бюджету.
11.12. Заклад є таким, діяльність якого припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення його діяльності.
12. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
12.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться на підставі рішення Рівненської обласної ради.
12.2. Зміни та доповнення до цього Положення підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проєкту рішення Рівненської обласної ради
«Про внесення змін до Положення комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради»
1.Обґрунтування прийняття рішення
Для забезпечення послуги соціальної адаптації ветеранів війни та членів їхніх сімей спрямованої на допомогу в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних методів розв’язання проблем і перенаправлення (за потреби) до відповідних фахівців з метою їх розв’язання (за декларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування) надання психологічної допомоги, проведення корекції психологічного стану та поведінки в повсякденному житті.
2. Мета прийняття рішення
Мета – внесення змін до Положення комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради.
Шляхи досягнення – прийняття рішення.
3. Правові аспекти
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про соціальні послуги», наказ Міністерства соціальної політики України №175-Н від 11.04.2024р. «Про затвердження державного стандарту соціальної послуги соціальної адаптації ветеранів війни та членів їхніх сімей та внесення зміни до Класифікатора соціальних послуг».
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття рішення не зумовить додаткового навантаження на видатки обласного бюджету.
5. Позиція зацікавлених органів
До участі у реалізації рішення причетний департамент соціальної політики Рівненської обласної державної адміністрації, комунальний заклад «Ветеранський простір» Рівненської обласної ради.
6. Регіональний аспект
Рішення поширюється на осіб з інвалідністю, ветеранів війни та членів їхніх родин, осіб, які отримали поранення, внутрішньо переміщених осіб були в полоні, внутрішньо переміщених осіб, які є потенційними отримувачами соціальних послуг в зазначеному закладі.
7. Запобігання корупції
У проекті рішення відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики корупційних правопорушень.
8. Громадське обговорення
Відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проект рішення обласної ради надіслано електронною поштою апарату обласної ради для розміщення на її вебсайті в установленому порядку.
9. Прогноз результатів
Приведення Положення комунального закладу «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації» Рівненської обласної ради у відповідність до нормативно-правових актів.
В.о. директора департаменту соціальної політики облдержадміністрації Тетяна ШЕВЧУК