Прийом громадян
ЗВІТ
про підсумки роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до Рівненської обласної ради
в 2015 році
Керуючись Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і місцевого самоврядування», в обласній раді проводяться відповідні заходи щодо роботи із зверненнями громадян.
В 2015 році до керівництва обласної ради звернулись з листами та побували на особистому прийомі 1112 громадян. У зверненнях було порушено 1112 питань, що на 48більше, ніж в 2014 році.
Через органи влади до обласної ради надійшло 14 звернень. А саме – звернення народних депутатів України до голови обласної ради з проханням вирішення питання надання матеріальної допомоги постраждалим від пожеж та малозабезпеченим жителям області на лікування, звернення районних рад та інших установ.
Відповідно до розпоряджень голови обласної ради від 25.04.2014 №130 «Про організацію особистого прийому громадян в обласній раді» та від 27.11.2015 №314 «Про організацію особистого прийому громадян в обласній раді» забезпечено проведення керівництвом обласної ради в 2015 році 12 прийомів громадян з особистих питань.
Всього побувало на особистому прийомі 623 громадянина. В порівнянні з минулим роком кількість відвідувачів збільшилась. Повторних звернень було 42 – стосовно виділення матеріальної допомоги, питання добудови житлового комплексу «Золота Підкова» в м.Рівне, вирішення питань працевлаштування, ремонту доріг районів Рівненської області.
За цей же період в порівнянні з 2014 роком збільшилась кількість письмових звернень громадян до обласної ради (всього 1010 чол.).
Протягом звітного періоду до обласної ради надійшло 1103 заяви і 9 скарг. У скаргах порушувались питання діяльності органів місцевого самоврядування, виконання рішень суду.
Серед листів дописувачів та відвідувачів, які зазначили свій соціальний стан, переважали заяви від пенсіонерів - 289, військовослужбовців – 25, безробітних - 2, працівників бюджетної сфери -2, селян –1. Із загальної кількості звернень за допомогою у вирішенні порушених питань звернулись 45 інвалідів третьої групи, 44 інвалідів другої групи, 40 інвалідів другої групи, 21 дітей війни, 14 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 12 ветеранів праці, 12 учасників війни, 5 багатодітних сімей, 2 матерів-героїнь, 2 учасників бойових дій, 2 учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1 інвалідів війни та 912 громадян, що не визначили свій соціальний статус.
Упродовж 2015 року у зверненнях до обласної ради громадяни порушили 1112 питань. В порівнянні з 2014 роком тематика звернень майже не змінилась. Зокрема, 70 відсотків усієї кореспонденції становлять питання соціального захисту. В порівнянні з 2014 роком кількість цих звернень збільшилась на 83.
У звітному періоді збільшилась кількість заяв з питань праці і заробітної плати; освіти науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємства.
У 2015 році із всіх розглянутих звернень 810 вирішено позитивно; 1 заявникам відмовлено у задоволенні; 167 дано роз’яснення. Ряд звернень переслано за належністю відповідно до пункту 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Разом з тим, до обласної ради надійшло 12 звернення, що не підлягали розгляду відповідно до статтей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» і були визнані анонімними.
Жодне звернення до керівництва обласної ради не залишилось поза увагою.
Крім цього, є ряд громадян області, які постійно скаржаться до органів влади з необгрунтованими, безпідставними вимогами, які йдуть у розріз з чинним законодавством. Таким громадянам неодноразово надавались детальні роз’яснення керівництвом та працівниками виконавчого апарату обласної ради.
Керівництвом обласної ради в 2015 році надано матеріальної допомоги на суму 801400грн., 641 чол.
Скарг від громадян щодо організації прийому та розгляду заяв і скарг у виконавчому апараті обласної ради не надходило.