eyeВерсія для людей з вадами зору
search
facebook youtube
Адреса та контакти contact caret
Поштова адреса майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013
E-mail oblrada@ror.gov.ua
Телефон (0362) 69–52–02
Факс (0362) 62–00–64
Тимчасовий графік роботи
ПН - ЧТ: 08.00 - 17.00
ПТ: 08.00 - 15.45
СБ, НД: Вихідні дні
Обідня перерва: 13.00 - 13.45
user-icon Вхід/Реєстрація
Рівненська обласна рада. Офіційний сайт
award
  • Головна
  • Склад і структура обласної ради
    • Керівництво обласної ради
    • Депутати та їх діяльність
    • Депутатські фракції та групи
    • Постійні комісії
    • Президія Рівненської обласної ради
    • Виконавчий апарат
      • Структура
      • Штатний розпис
      • Правила внутрішнього трудового розпорядку
      • Фінансові документи
      • Вакансії
    • Участь депутатів у засіданнях
    • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Хронологія та склад обласної ради попередніх скликань
      • Обласна рада п'ятого скликання
      • Обласна рада шостого скликання
      • Обласна рада сьомого скликання
    • Прийом громадян
    • Відкриті дані
    • Очищення влади
    • Інтернет приймальня
  • Офіційні документи
    • Розробникам проєктів рішень
    • Правова база діяльності обласної ради
    • Положення обласної ради
    • Рішення обласної ради
      • Рішення обласної ради 8 скликання
      • Рішення обласної ради 7 скликання
      • Рішення обласної ради 6 скликання
      • Рішення обласної ради 5 скликання
    • Результати поіменного голосування
    • Проєкти рішень обласної ради
    • Протоколи сесій
      • Протоколи сесій восьмого скликання
      • Протоколи сесій сьомого скликання
      • Протоколи сесій шостого скликання
    • Розпорядження голови обласної ради
    • Протоколи засідань президії обласної ради
    • Документи постійних комісій обласної ради
      • Документи постійних комісій 8 скликання
      • Документи постійних комісій 7 скликання
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
      • Звіт про роботу із запитами на публічну інформацію
      • Подання запиту на інформацію
    • Громадське обговорення
    • Хід виконання депутатських запитів
    • Обласний бюджет
    • Інформації про хід виконання рішень обласної ради
    • Регуляторна політика
    • Обласні програми
      • Діючі обласні програми
      • Звіти про виконання обласних програм
    • Закупівлі та використання бюджетних коштів
    • Порядок доступу громадян на пленарні засідання сесій та постійних комісій обласної ради
  • Місцеве самоврядування
    • Рада громад при голові обласної ради
    • Документи територіальної виборчої комісії
    • Конкурси і проекти
    • Асоціації органів місцевого самоврядування
    • Обласні ради України
    • Паспорт Рівненської області
      • Загальні відомості
      • Символіка області
      • Історична довідка про область
      • Видатні діячі
      • Визначні події
      • Соціально-економічне становище області
    • Районні ради Рівненської області
    • Довідник органів місцевого самоврядування та адміністративно-територіальний устрій області (довідники)
    • Історія місцевого самоврядування Рівненщини
  • Комунальна власність
    • Обласні комунальні підприємства, заклади, установи
    • Рекомендації щодо здійснення господарської діяльності, в т.ч. в умовах воєнного стану
    • Оренда майна
    • Контракти з керівниками обласних комунальних закладів, підприємств, установ
    • Конкурсний відбір (галузь медицини)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь освіти)
      • Склад конкурсних комісій
      • Відеозаписи засідань конкурсних комісій
      • Рішення конкурсних комісій
    • Конкурсний відбір (галузь культури)
    • Фінансова звітність закладів освіти
    • Інформація про відчуження майна
    • Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад області
  • Кабінет депутата
  • Головна
  • separator
  • Офіційні документи
  • separator
  • Положення обласної ради
  • separator
  • Порядок списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області

Положення обласної ради

Завантажити електронну версію

З а т в е р д ж е н о

Рішення Рівненської обласної ради

від 16 листопада 2012 року №773

 

 

Порядок

списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області

 

             1. Цей порядок встановлює єдиний організаційно-правовий механізм списання майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області (далі – об’єкти обласної комунальної власності).

        2. З балансів закладів, організацій, установ (далі – установ) відповідно до вимог цього Положення може бути списане майно:

а) необоротні активи — будинки та споруди, машини та обладнання, транспортні засоби, інструменти, прилади та інвентар, інші основні засоби (крім земельних ділянок та капітальних витрат на поліпшення земель), інші нематеріальні активи;

б) запаси — сировина і матеріали, обладнання, конструкції і деталі до установки, малоцінні та швидкозношувальні предмети, медикаменти, продукти харчування, паливо, запасні частини до машин і обладнання та інші матеріали.

Музейні   цінності   списуються   в   установленому   чинним законодавством порядку.

Майно спеціального призначення списується за окремими   нормативними   актами,   розробленими   відповідними міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади за погодженням з галузевими управліннями.

3. Списанню підлягає майно, яке:

а) не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане іншим підприємствам, установам, організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне);

б) морально чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням;

в) пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха та відновленню не підлягає;

г) виявлене в результаті інвентаризації як нестача.

При цьому списання майна виявленого в результаті інвентаризації як нестача здійснюється після відшкодування його вартості, крім випадків коли здійснити таке відшкодування неможливо.

Морально застаріла комп’ютерна техніка, придатна для подальшого використання, може передаватися до сфери управління місцевих органів виконавчої влади з подальшим її закріпленням за відповідними закладами, установами та організаціями.

         4. Знос, нарахований у розмірі 100 відсотків вартості на необоротні активи, не може бути підставою для їх списання.

 

5. Списання з балансу установи майна здійснюється шляхом його:

- продажу;

- безоплатної передачі;

- ліквідації (на підставі акту).

6. Для визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на його списання наказом керівника установи створюється постійно діюча комісія у складі:

         - керівника або його заступника (голова комісії);

- головного бухгалтера або його заступника (в установах і організаціях, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);

- керівників груп обліку (в установах, які  обслуговуються централізованими бухгалтеріями) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують матеріальні цінності;

- працівників установи відповідного профілю або інших досвідчених працівників установи, які добре знають об’єкти, що підлягають списанню.

Наказ про створення постійно діючої комісії поновлюється щорічно або за потребою.

Право визначення непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також оформлення необхідної документації наказом керівника установи може бути надано щорічній інвентаризаційній комісії.

Для участі в роботі комісії із встановлення непридатності майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій, запрошується представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, який додається до акта.

До списання музейних цінностей або майна спеціального призначення комісія створюється за окремим наказом керівника установи.

7. Постійно діюча комісія установи:

а) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;

б) проводить огляд майна з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів, поетажних планів, відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;

в) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції;

г) установлює конкретні причини списання майна (моральна застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкодження внаслідок аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення, або виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі);

д) визначає можливості використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об’єкта, що підлягає списанню;

е) здійснює контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню, придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також  вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках.

8. За результатами обстеження комісією складаються акти про списання майна.

При списанні необоротних активів складається відповідний акт за типовою формою «Акт про списання основних засобів», «Акт про списання автотранспортних засобів» (додатки 1, 2).

При списанні автотранспортних засобів, крім того, вказується пробіг автомобіля і дається технічна характеристика агрегатів і деталей автомобіля та можливість подальшого використання основних деталей і вузлів, які можуть бути отримані в результаті демонтажу.

При списанні з балансів установ майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її, та вказуються заходи, прийняті щодо винних осіб.

Якщо в результаті ліквідації майна окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають передачі в установленому порядку, комісією додатково складається акт про оцінку таких цінностей.

9. Складені комісією акти по списання майна відображаються в бухгалтерському обліку після їх затвердження (погодження) посадовою особою (керівним органом), уповноваженою згідно із законодавством приймати рішення щодо розпорядження майном.

10. Списання з балансу установ транспортних засобів та нерухомого майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області, здійснюється з дозволу обласної ради.

11. Дозвіл на списання майна як такого, що непридатне для подальшого використання, морально застаріле, фізично зношене, пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за винятком  виявлених в результаті інвентаризації як недостача) надається в такому порядку:

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 50000 гривень – з дозволу керівника установи за погодженням з постійною комісією обласної ради з економічних питань та комунальної власності;

- вартістю за одиницю (комплект) в розмірі понад 50000 гривень – з дозволу обласної ради.

Для підготовки дозволу на списання в обласну раду необхідно представити такі документи:

- відповідне подання органу, що здійснює галузеве управління об’єктами спільної власності територіальних громад області; (Абзац 5 пункту 11 із змінам, внесеними згідно з п.6.1 рішення обласної ради №1142 від 04.03.2014)

- звернення установи з техніко-економічним обгрунтуванням доцільності списання майна, погоджене з органом управління майном, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план, а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання майна;

- акт про списання майна, складений комісією і затверджений керівником установи;

- відомість розрахунку вартості основних засобів, складену комісією і затверджену керівником установи;

- відомість розрахунку вартості основних засобів, які підлягають списанню, згідно з даними бухгалтерського обліку;

- письмовий  висновок  експерта  про  неможливість  або неефективність проведення відновлювального ремонту.

12. Списання з балансу установи основних засобів та інших необоротних активів (за винятком пошкоджених внаслідок аварії чи стихійного лиха, морально застарілих, фізично зношених та виявлених в результаті інвентаризації як недостача) до закінчення періоду нарахування зносу на них не може бути здійснено.

13. Списання майна проводиться за первісною вартістю або за відновлювальною вартістю (у разі проведення індексації або переоцінки матеріальних цінностей).

При списанні необоротних активів, що були в експлуатації, в документах поряд з їх первісною (відновлювальною) вартістю вказується сума нарахованого зносу.

14. Усі деталі, вузли і агрегати, розібраного та демонтованого майна, які придатні для ремонту іншого майна, а також матеріали, отримані від його ліквідації, оприбутковуються на відповідних субрахунках бухгалтерського обліку, а непридатні деталі та матеріали - оприбутковуються як інші матеріали і підлягають обов’язковій здачі установі, що займається збором такої сировини.

Також підлягають обов’язковій здачі виготовлені із кольорових металів деталі та вузли, які не використовуються в даній установі для ремонту машин, інструментів, приладів, обладнання.

15. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння підлягають здачі суб’єктам господарювання, що займаються збиранням та первинною обробкою брухту і відходів дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України  «Про ліцензування певних видів господарської діяльності».

Забороняється знищувати, викидати, здавати в лом майно, що містить дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього вилучення та одночасного оприбуткування цінних деталей.

16. Розбирання та демонтаж або знищення майна, яке втратило своє експлуатаційне призначення, або стало непридатним проводяться тільки після затвердження у встановленому порядку акта про списання.

17. Посадові особи, які не вжили необхідних заходів для належного забезпечення утримання та збереження майна, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

Відшкодування сум збитків здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 116 «Про затвердження Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей» та Закону України «Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації, розкраданням, знищенням (псуванням), нестачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння або валютних цінностей».

18. Установи, на балансі яких перебувало майно, подають органу, уповноваженому управляти майном, у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна (додаток №3).

Керівник установи та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання органу, уповноваженого управляти майном, достовірних матеріалів, передбачених цим Положенням.

Керівник установи організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна, відповідно до цього Положення.

Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб’єктом господарювання суб’єкту управління звіту про списання майна.

 

Див. /dodatok.doc

Print

Роздрукувати

ОNLINE трансляції
Якщо людина зникла безвісти
Куди звернутися Що робити

Інформація для населення
Керівництво обласної ради Депутати та їх діяльність Проєкти рішень обласної ради Обласні комунальні підприємства, заклади, установи Оренда майна Прийом громадян Інтернет приймальня Петиції Відкриті дані Очищення влади Запобігання корупції Документи територіальної виборчої комісії
Рівненська область
Мапа Рівненської області
Погода у Рівному
Погода
Рівне

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua
small_logo

Офіційний сайт.
©2025 «Рівненська обласна рада»

Наші контакти

Тел: (0362) 69–52–02
Факс: (0362) 62–00–64
Е-mail: oblrada@ror.gov.ua
Адреса: Майдан Просвіти, 1, м. Рівне, 33013

Інформація
Мапа сайту
Інтернет приймальня
Петиції
Проєкти рішень обласної ради
Прийом громадян
Запобігання корупції
Соціальні мережі
facebook youtube
beta

Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: oblrada@ror.gov.ua

Розроблено в

Авторизація

show password
Забули пароль?

або

Відновлення паролю

Реєстрація

Кожен користувач, який має бажання на сайті Рівненської обласної ради подати/підтримати петицію, подати електронний запит чи звернення, звернутися до депутата обласної ради повинен зареєструватися

show password
show password

Вже зареєстровані?Увійти

* Для того, щоб своїм підписом підтримувати електронні петиції та створювати нові, Ви повинні підтвердити реєстрацію. Інструкція з підтвердження надіслана на вказану Вами під час реєстрації адресу електронної пошти.